Intilniri la ZBOR in IASI A inceput ......
#1834
Postat 15 July 2007 - 09:12 PM
Tot pe motiv de avion mare... picaj urmat de revenire... si mi-a sarit aripa in aer cam la 100...150m
Flenduri
Pagube majore... fuselaj distrus... PCM strivit intre pack si motor .... pack li-po deformat recuperat de baieti ....
Recuperat:
1 bucata coada apropape intacta
1 bucata aripa intacta.... aia care a sarit
1 bucata aripa semiintacta carbonul fiind flenduri la capat
1 bucata motor+ regulatorul
1 bucata elice care culmea a scapat intacta in afara de con
Se impune pentru urmatorul:
1. Introducerea a 2 bare de otel fi cit o fi cam de 1m calibrate
2. Asigurarea aripilor si printr-un alt mijloc
Stima
PS: am dat de pomana de sufletu lu' cularis!
Dumnezeu sa-l odihneasa :)
Aceasta postare a fost editata de Dragut: 15 July 2007 - 09:13 PM
#1835
Postat 15 July 2007 - 09:49 PM
#1836
Postat 15 July 2007 - 10:18 PM
#1837 Guest_shake_*
Postat 15 July 2007 - 10:19 PM
Stima
#1838
Postat 16 July 2007 - 06:26 AM
Silfax, la 15 Jul 2007, 22:18, a spus:
au cedat tijele din incastrare!
fa asa cum ziceam eu una din datile trecute .... da gauri si scoate-i dopurile de lemn
baga calibrat de 4 de la ital-inox macar 0,5m in fiecare aripa.(deci 2m total)
Se pare ca panarama aia de prindere nu rezista la eforturile manevrelor acrobatice.
Stima
Aceasta postare a fost editata de Dragut: 16 July 2007 - 06:26 AM
#1839
Postat 17 July 2007 - 08:03 AM
avionul meu .. Cardinal ... la 1,5 metri in aer .. face singur un viraj brusc spre stg. si se intoarce cu rotile in sus. aterizand fortzat in nas :lol:
va rog poate stie cineva ce sa fac ... ca ma disperat aseara ..
mentionez ca avionul a fost timat corespunzator ...
#1846
Postat 17 July 2007 - 08:55 PM
#1847
Postat 17 July 2007 - 09:32 PM
#1848
Postat 17 July 2007 - 10:02 PM
#1852
Postat 20 July 2007 - 08:27 AM
http://www.ziaruldeiasi.ro/cms/site/z_is/n...ata_145683.html
#1853 Guest_shake_*
Postat 20 July 2007 - 09:42 PM
#1859
Postat 20 July 2007 - 10:05 PM