Intilniri la ZBOR in IASI A inceput ......
#1772
Postat 23 June 2007 - 04:08 PM
Silfax, la 23 Jun 2007, 14:06, a spus:
Da l-ai busit deja? B)
Eu a-si merge miine la Popricani .... ca dupa cum se preconizezaza vremea ... o sa fie super la panta!
PS: azi desi a fost o zi normala .... sau apropape normala de munca (iasi-tulcea si retur) :D nu prea ma mai tin baierele sa ies pe cimp!
Aceasta postare a fost editata de Dragut: 23 June 2007 - 04:13 PM
#1774
Postat 23 June 2007 - 09:31 PM
- la sirrca faci dreapta .... si meeergi de te saturi printre araturi da sunt cite pante acolo de dai pe spate
- dupa letcani daca arunci ochii dupa ses o sa vezi panta "cit vezi cu ochii" peina pe la Tirgu frumos
ideea e ca locatia sa fie suficient de pitita ... sa nu se uite astia din sosea dupa aveoane... cum am patit linga Craiova cind am zburat linga sosea
#1776
Postat 24 June 2007 - 03:04 PM
Sau zburat de pe la 11 "2 x Cularis". Silfax care si-a reparat Cularisul a deschis ostilitatile apoi am urcat eu.
Superb vintul numai ca aterizarea am facut-o fara flapsuri intrucit imii uitasem cablu "y" acasa.
Aceasta postare a fost editata de Dragut: 25 June 2007 - 08:20 AM
#1778
Postat 30 June 2007 - 10:10 AM
Dragut, la 23 Jun 2007, 21:31, a spus:
- la sirrca faci dreapta .... si meeergi de te saturi printre araturi da sunt cite pante acolo de dai pe spate
- dupa letcani daca arunci ochii dupa ses o sa vezi panta "cit vezi cu ochii" peina pe la Tirgu frumos
ideea e ca locatia sa fie suficient de pitita ... sa nu se uite astia din sosea dupa aveoane... cum am patit linga Craiova cind am zburat linga sosea
HIHIHIHI !!!!
La Sarca zici? Ca bine zici, ala e cel mai bun deal de zbor la termodinamica. Se cheama dealul de la Spinoasa, dupa satul care este de cealalta parte a luncii Bahluiului. E un deal cu un optential extrem, desi e jumatate cat Popricani. Acolo am reusit de curand sa ating 600 metri altitudine ( vezi poza in care ma vad mic de tot cu aripa galbena) cu parapanta, decolarea fiind facuta doar de la 30 metri de pe deal. Dupa ce am spiralat termica de m-am saturat, am pornit spre Est si am aterizat dupa 5 km , la Budai.
Silfax, please, da si tu un telefon cand vrei sa mai iesi la zbor http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/wink.gif
Imagini atasate
#1779
Postat 30 June 2007 - 11:37 AM
Imagini atasate
Aceasta postare a fost editata de Pegasus: 30 June 2007 - 01:49 PM
#1780
Postat 30 June 2007 - 01:47 PM
Imagini atasate
#1783
Postat 30 June 2007 - 09:50 PM
Spinoasa e deal cu orientare NE si imi vine sa plang cand zic ca la noi vantul bate foarte rar din NE. Oricum, avand in vedere ca maine vantul de fapt nu are o directie bine definita si este neglijabil ca intensitate, se poate zbura oriunde cu planoarele, in zbor termic. Sigur, trebuie ales un loc bun pentru termica, o zona de contrast, de exemplu Spinoasa se remarca la capitolul asta prin urmatoarele: in fatza camp cu diverse culturi, la baza dealului drum de tara, panta dealului acoperita de padure, in spate alt camp cultivat.
Pt. cei care mai vor si alte poze cu Spinoasa si un filmuletz de cateva secunde de acolo, sa anunte, atunci am sa pun tot intr-o arhiva zip si bag pe rapidshare.
#1784
Postat 30 June 2007 - 10:13 PM
#1786
Postat 01 July 2007 - 04:01 PM
#1787
Postat 03 July 2007 - 10:56 AM
#1790
Postat 04 July 2007 - 07:50 AM
#1791
Postat 04 July 2007 - 08:13 AM
aseara de exemplu s-a ajuns pe la 19_30 si s-a stat pina pe la 21.
S-a zburat, s-a masinit, s-a privit.
Racoare.... sau mai racoare.....
PS: ptr companie si adunare in general pe mess
Aceasta postare a fost editata de Dragut: 04 July 2007 - 08:15 AM
#1793
Postat 04 July 2007 - 11:07 AM
#1795
Postat 05 July 2007 - 05:50 PM
apropos, de multisor nu am mai vazut posturi luuuuuungi si pline de aventuri @Iasi.
da' poate se mai iese candva.
@Daniil ....tura viitoare cand mai iesi cu Extra jur ca stau intre picioarele tale. :lol: macar acolo stiu ca nu ai cum sa-mi faci freza cu 11*6
#1798 Guest_shake_*
Postat 05 July 2007 - 06:33 PM
Piglett, la 5 Jul 2007, 17:50, a spus:
dar ce s-a intamplat?a baut Daniel cumva multa cafea? :lol: