Modelism - RHC Forum: Intilniri la ZBOR in IASI - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 120 Pagini +
  • « Prima
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • Ultima »

Intilniri la ZBOR in IASI A inceput ......

#1711 Useril este offline   Marinaru 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2989
  • Inregistrat: 20-April 02

Postat 17 May 2007 - 12:26 PM

Piglett, la 17 May 2007, 13:02, a spus:

...mi-am achizitionat 100 de metri de fir textil pentru pescuit Cormoran Corastrong de 35Kg,

Fir de otel...uita de textil!!!
Magelan,
Cu rabdare si ciocan.
0

#1712 Useril este offline   KIT 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 309
  • Inregistrat: 12-November 06

Postat 19 May 2007 - 10:41 PM

cam slaba reprezentarea pe aici...chiar daca nu am mai fost pe la camp ma asteptam si eu sa citesc ceva mai mult :D ...egoistilor, numai voi sa va bucurati :D
0

#1713 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 19 May 2007 - 11:37 PM

se poate la captive si cu textil ?
ca io am otel dar adca mia rup vo 2 raman si io fara ..deci e si alta variantah ? ca prea e scump prin moldova...
KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

#1714 Useril este offline   Piglett 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 79
  • Inregistrat: 23-January 05

Postat 20 May 2007 - 09:06 AM

da, se poate si cu textil. am tras un zbor ieri si pot sa spun ca modelul trage binisor....undeva pe la 15 kg forta. firele nu erau nici macar intinse complet.
in ciuda spuselor marinarului uite sa se si poate. astia din afara zboara cu textile la 1/2A de cand se stiu.
de ce nu as zbura si eu? :lol:
zborul s-a soldat cu stabilizatorul partial fracturat la imbinarea cu fuselajul. se poate repara, nu-i problema. mai ies si azi...cred
0

#1715 Useril este offline   Dragut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2453
  • Inregistrat: 28-February 05

Postat 20 May 2007 - 09:22 AM

dimineata de pe la 7_30 pina pe la 9:30 am zburat Cularisul!
A necesitat cam 75 grame de plumb pe coada... :lol: da asta dupa ce s-a echipat cu un li-po de 5000.
Zboara super!
Nasol e insa cu lansarea din mina ca e destul de grelut :lol:

Pe la 9:30 au inceput astia 1:1 sa-si scoata planoarele.... si am strins jucariile....
Daca tine vremea mai ies o tura si diseara!

Aceasta postare a fost editata de Dragut: 20 May 2007 - 09:24 AM

0

#1716 Useril este offline   bitex 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 5664
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 6

Postat 20 May 2007 - 10:05 AM

Piglett, la 20 May 2007, 09:06, a spus:

... in ciuda spuselor marinarului ....

Legat de afirmatia ca ti-ai facut o mansa de 15,5m, vazand lungimea mica, am crezut ca e vorba de aeromodel captiv. Posibil asta sa fi inteles si marinaru desi nu-i obligatoriu. La captive cred ca se merge mai mult pe fir de otel. N-am idee de ce, pot doar sa presupun... Cred ca problema e elasticitatea firelor, nu atat de mult rezistenta, desi la modele mari cred ca si otelul e la limita.
Pentru planoare, poti folosi orice... E suficient daca rezista la cateva gk, nu mult peste 2-3.
Pana la urma ce ai zburat? Planor, sau captiv?
Adresa email: bitex25@yahoo.com
Telefon: 0721 385365
0

#1717 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 20 May 2007 - 10:43 AM

captiv zboara omu....acrobat de 5 cmc parca... nu ?
KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

#1718 Useril este offline   Piglett 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 79
  • Inregistrat: 23-January 05

Postat 20 May 2007 - 11:18 AM

da, e acrobat, de altfel am mentionat intr-un post anterior ca e vorba de clasa F2B( F clasa de la captive). si firul textil pentru pescuit nu are elasticitate. cat pentru planoare, ca sa ridici un planor de peste 1,5 metri anvergura ai nevoie de rezistenta pe cablu de minim 20 de kilograme.
problema cea mai mare a otelului e ca face ochiuri si se slabeste in timp; nici nu poate fi lasat in iarba pentru ca rugineste saracul si se rupe-n zbor...am rupt o groaza de manse de diferite grosimi pana acum din otel. eu unul m-am cam saturat de el.
0

#1719 Useril este offline   Marinaru 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2989
  • Inregistrat: 20-April 02

Postat 20 May 2007 - 02:01 PM

Piglett, la 20 May 2007, 10:06, a spus:

... astia din afara zboara cu textile la 1/2A de cand se stiu.
de ce nu as zbura si eu?  http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/tongue.gif

1/2A e ok...alea sunt motoare de 0.8-1 cc!!!

Aceasta postare a fost editata de Marinaru: 20 May 2007 - 02:12 PM

Magelan,
Cu rabdare si ciocan.
0

#1720 Useril este offline   bitex 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 5664
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 6

Postat 20 May 2007 - 02:17 PM

Piglett, la 20 May 2007, 11:18, a spus:

... cat pentru planoare, ca sa ridici un planor de peste 1,5 metri anvergura ai nevoie de rezistenta pe cablu de minim 20 de kilograme.
...

Nu vreau sa te contrazic, dar in trecut, pe la 2 kgf se facea scoaterea din carlig a modelelor de 2 m anvergura. E drept ca pozitia de decuplare e una particulara si firul nu e foarte tensionat atunci, dar nu aveai nevoie de mult mai mult nici pentru a-l ridica. Un fir de nylon de 0,8-1 mm grosime era mai mult ca suficient. Pana acum cred ca s-au mai schimbat modelele sau regulamentele si cred ca ai dreptate.
Personal, n-as risca sa agat nici macar 5-10kg de carligul unui planor A2.
Spre rusinea mea n-am citit niciodata regulamentul de la captive. Daca nu scrie nimic acolo de cablu, esti liber sa alegi ce-ti convine mai mult, atat timp cat respecti totul...
Adresa email: bitex25@yahoo.com
Telefon: 0721 385365
0

#1721 Useril este offline   Piglett 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 79
  • Inregistrat: 23-January 05

Postat 20 May 2007 - 04:31 PM

ei, A2-urile sunt alta mancare de peste. ma refeream la planoare RC ridicate la cablu. acolo ai forta. imi aduc aminte pe camp la suceava ca incercam sa ridicam un planor de 2,6 metri anvergura la 200 de metri si foloseam scripete. daca batea vantul in rafale te trezeai efectiv alergand in gol pe iarba( ca in filmele cu prosti aproape). e ceva forta acolo si foloseam nylon de 2 mm.
in regulamentul captivelor nu tin nici eu minte sa zica ceva de cabluri doar ca inainte de zbor se testeaza la stres tot ansamblul...adica mansa, cablu si model...la nu stiu cate kilograme.

Marinare: nu tin sa ma contrazic cu tine, dar firele textile se pare ca tin, modelul a tras mai tare decat ma asteptam si nu am mers cu motorul turat. era la turatia la care-si schimba timpii adica trece din 4 timpi in 2 timpi. mai ramane sa-l turez in capat si sa vad daca rezista cablul, desi cred ca am sa mut putin mai in fata ghidajele caburilor, sa mai reduc din forta. in rest...pana acum toate bune si frumoase. azi mai ies la un test.
0

#1722 Useril este offline   Marinaru 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2989
  • Inregistrat: 20-April 02

Postat 20 May 2007 - 05:30 PM

Piglett, la 20 May 2007, 17:31, a spus:

in regulamentul captivelor nu tin nici eu minte sa zica ceva de cabluri doar ca inainte de zbor se testeaza la stres tot ansamblul...adica mansa, cablu si model...la nu stiu cate kilograme.

Marinare: ... nu am mers cu motorul turat. era la turatia la care-si schimba timpii adica trece din 4 timpi in 2 timpi.

Daca e vorba de regulament, acolo scrie clar otel, mai mult e si o grosime minima (parca 0.4 sau 0.5 mm) care se masoara cu micrometrul la verificarea de rigoare...nu numai rezistenta la solicitare.
Regimul ala de care vorbesti tu se numeste 4-2-4 stroke sau in romaneste dublu regim (motorul merge super-inecat la orizontala si ridica singur regimul odata cu botul modelului, fara a fi comandat...doar din diferenta de nivel de la care trebuie sa traga motorul, fara suprapresiune...motoarele RC nu prea prind riguros regimul asta, doar motoarele dedicate pentru captive (stunt) care au 14-18 grade intre ferestrele de admisie si evacuare, pe diagrama).

Aceasta postare a fost editata de Marinaru: 20 May 2007 - 05:35 PM

Magelan,
Cu rabdare si ciocan.
0

#1723 Useril este offline   Dragut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2453
  • Inregistrat: 28-February 05

Postat 27 May 2007 - 07:17 PM

azi de dimineata pe la 7:30 repetitii la cularis!
o juma de ora montatul si privitul unui zburator 1:1 care exersa aterizarile .... touch and go....
( Frumoasa jucaria) ..... dupa care ridicat planorache in aer si frecat 25 minute pe sus.
Am avut 2 tentative de a ramine in termica ... cel putin la una a plecat cu botul direct in sus .... si s-a intors pe spate.... noroc ca aveam ceva altitudine ca daca eram apropape de sol se facea zob (ma asteptam la ceva miscari de aer in zona aia ca eram deasupra drumului pavat cu piatra .... dar nu chiar de o asemenea violenta). A doua a fost ceva micut .... apropape insesizabil .... am mai dat ceva ocol zonei cu intrare la 45 da fugise. :D sau n-am mai gasit-o eu!

La a doua aruncare ramas apropape fara acumulator am reusit sa nimneresc SINGURUL stilp existent in zona pe care scria "depozitatul gunoaielor interzis" .... aproape de centru ... (al doilea stilp e cel de mineca de vint da ala e specialitatea lui Cornel )
Rezultat fuselaj crapat ... lipit in secunda 2 acasa si aripa cu bord de atac BIINE infundat.... adicatelea fo 2 cm pe lungime cam de 10.
In sara asta s-a rezolvat si asta prin taiere si completare cu material (asta dupa ce am incercat sa o trag in fel si chip)
Basca ca dupa ce am terminat de lipit am constatat ca nu mai aveam nici bucatica de plastic de la incuietoarea aripii .... asa ca fuga la cimp unde am gasit-o cam la 4 m de stilp. :lol: (dupa cum va ziceam locul e UNIC :lol: )

PS: senzatia la intrarea in termica aia a fost ca ma lovesc de un zid si planorul o ia fara a actiona comenzile la verticala IN SUS!
0

#1724 Useril este offline   Emilare 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 10-March 03

Postat 27 May 2007 - 09:04 PM

Si noi am fost la zbor ieri dar nu a fost chiar foarte placut din cauza unui termic care survola exact pe deasupra noastra si mai aveam cu noi si trei copilasi. Asta e, probabil pilotul ( care era la ceva distanta ) nu ne-a vazut.....sau era destul de inconstient sa zboare asa deasupra noastra. Dar oare cetateanul de langa el, "mare" profesor de modelism, nu trebuia sa observe acest lucru ? Ca doar face parte din tabara "consacratilor"... :lol: Basca ca noi stim exact cine zbura si cine era langa el....

Aceasta postare a fost editata de Emilare: 27 May 2007 - 09:07 PM

0

#1725 Guest_shake_*

  • Grup: Guests

Postat 27 May 2007 - 09:29 PM

intradevar ...urat momentul (vreo 15 minute cred )....n-am prea inteles faza....sa stai in celalalt capat de aerodrom si sa porti trainerul termic la 20-30 metri deasupra copiilor si masinilor...eu zic ca e inconstienta....Am asteptat sA termine demonstratia de zbor si am inaltat eu biplanul si Emil cessna...precizez ca eram in afara zonei de zbor a aerodromului cu masinile si copiii(adica dupa marcajele albe)...., iar cei de dincolo de aerodrom planau amenintator cu trainerul chiar deasupra noastra....urat.....nu ma asteptam la asa ceva ...
0

#1726 Useril este offline   Emilare 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 10-March 03

Postat 27 May 2007 - 09:53 PM

Da. Intradevar urat. Sper ca omul care a pilotat sa-si dea seama de prostia pe care a facut-o si sa nu o mai repete. Oricum comunitatea aeromodelistica din Iasi este revoltata din cauza acestor inconstienti.
0

#1727 Useril este offline   edy_lucian 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 327
  • Inregistrat: 12-October 06
  • Gender:Male
  • Location:IASI
  • Interests:aero 1:1, aeromodelism

Postat 27 May 2007 - 09:53 PM

Recunosc ca nu e placut ce s-a intamplat. Sunt de acord cu zboruri ciudate cand Doamne fereste nu ai incotro si nu il poti stapani, dar ca sa sbori intentionat asa e altceva. Pacat. Eu ca de obicei am zburat la asfintit. Cateva zboruri cu Formy 2 si cateva cu Extra 330 L. A fost bine mai putin o aterizare mai fortata unde am ramas fara tren la Formy. Reparabil foarte usor. A fost si PIGLETT cu captivul sau .... ceva probleme si la el ... dar nu grave. Abia astept sa termine Daniel cu turele lui la munca si sa tragem cateva zboruri cu termicele. Trebuie sa mai vedem la zbor Extra 300 si acrobatul meu Thunder Tiger. Nu am mai zburat de 3 saptamani termice si ar cam fi cazul. O saptamana faina tuturor ! .... si zboruri cat mai multe in functie de cum putem sta in soare..... e dezastru cu caldura asta.
0

#1728 Useril este offline   edy_lucian 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 327
  • Inregistrat: 12-October 06
  • Gender:Male
  • Location:IASI
  • Interests:aero 1:1, aeromodelism

Postat 27 May 2007 - 09:58 PM

Am uitat sa spun ca exista o platforma acolo intre dealuri la coada lacului si care cred ca e destul de incapatoare si buna. Nici nu deranjam pe nimeni. E la 150 m de locul unde zburam cand zboara 1:1. Si cred ca e mult mai bine pentru noi si nici nu exista sanse de bruiaje sau altele ca cele de aseara. Nu merita stricati nervii.... este scumpi tare :lol:
0

#1729 Guest_shake_*

  • Grup: Guests

Postat 27 May 2007 - 09:58 PM

edy_lucian, la 27 May 2007, 21:53, a spus:

.... si zboruri cat mai multe in functie de cum putem sta in soare..... e dezastru cu caldura asta.

baga Arcusul la zbor ca ai termica la greu acum
0

#1730 Guest_shake_*

  • Grup: Guests

Postat 27 May 2007 - 10:00 PM

edy_lucian, la 27 May 2007, 21:58, a spus:

Am uitat sa spun ca exista o platforma acolo intre dealuri la coada lacului si care cred ca e destul de incapatoare si buna. Nici nu deranjam pe nimeni. E la 150 m de locul unde zburam cand zboara 1:1. Si cred ca e mult mai bine pentru noi si nici nu exista sanse de bruiaje sau altele ca cele de aseara. Nu merita stricati nervii.... este scumpi tare :lol:

mergem sa testam locul si cred ca o sa fie mai fain ....peisaj, liniste,....more safe
0

#1731 Useril este offline   edy_lucian 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 327
  • Inregistrat: 12-October 06
  • Gender:Male
  • Location:IASI
  • Interests:aero 1:1, aeromodelism

Postat 27 May 2007 - 10:05 PM

Il aduc,... de fapt il am tot timpul la mine, numai sa il pot tine in frau ca stii ce departe se duce. Nu trebuie uitat si scula aia de uitat prin ea... poate mai avem sanse de recuperare in caz ca nu mai distingem modelul in aer. Probleme apar atunci cand e vant si noti aduce modelul inapoi usor si iti trebuie putere la motoras ca sa mergi contra curentilor de acolo. Zbor linistit tuturor si astept sa programam zborurile de saptamana ce vine. :lol:
0

#1732 Useril este offline   paul-bonzer 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 157
  • Inregistrat: 22-October 06

Postat 27 May 2007 - 10:13 PM

Eu nu stiu de ce tot ne ferim si ii numim inconstienti,mai ales ca a fost intentionat,nu am fost acolo ca sa vad dar am o suspiciune cine este,trebuie numiti HANDICAPATZIONE(in caz ca cenzureaza forumul),daca cadea trainerul si se intampla ceva grav?Daca mai murea dracu cineva?Trebuia sa mergeti acolo si sa vedeti cine e handicapatzione care zbura si sa il rezolvati romaneste in fond Traim in romania si asta ne ocupa tot timpul!Stima
May not the crash be with you!
0

#1733 Useril este offline   Emilare 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 10-March 03

Postat 27 May 2007 - 10:24 PM

Asa este. Aici nu vorbim de un amarat de depronel de 500 g, ci de un termic de 2 kile care venea NUMAI pe deasuprea noastra. In iarba se jucau cu mingea copiii mei, George de aproape 6 ani si Vlad de 1 an si 2 luni impreuna Alex, cu copilul lui Mirel de 10 ani. Asta nu e idiotenie si inconstienta curata, sa zbori deasupra unur copii ?

Aceasta postare a fost editata de Emilare: 27 May 2007 - 10:24 PM

0

#1734 Useril este offline   KIT 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 309
  • Inregistrat: 12-November 06

Postat 27 May 2007 - 10:27 PM

stiu si eu situatia...si cunosc si avioanele pe care le aveti, dar va rog sa ma credeti pe cuvant ca daca aveam un depron gen MISHA lui mirel il inaltam doar de-al naibii doar doar il ciocneam de trainerul amenintator. :lol:
si atunci cred ca cel in cauza se linistea fara probleme...cu siguranta.
0

#1735 Guest_shake_*

  • Grup: Guests

Postat 27 May 2007 - 10:32 PM

KIT, la 27 May 2007, 22:27, a spus:

stiu si eu situatia...si cunosc si avioanele pe care le aveti, dar va rog sa ma credeti pe cuvant ca daca aveam un depron gen MISHA lui mirel il inaltam doar de-al naibii doar doar il ciocneam de trainerul amenintator. :D
si atunci cred ca cel in cauza se linistea fara probleme...cu siguranta.

nu stric Misha (valoare sentimentala) pe trainerul ala termic :lol: .E facut de la zero cu manutzele mele B) . noi ne respectam partenerii de zbor....pretindem acelasi lucru .

Aceasta postare a fost editata de shake: 27 May 2007 - 10:33 PM

0

#1736 Useril este offline   Dragut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2453
  • Inregistrat: 28-February 05

Postat 28 May 2007 - 07:23 AM

In locul vostru asi fi mers si asi fi discutat civilizat cu cel in cauza!
Daca e cine banuiesc eu .... e un tip de nota 10 ... indrumat prost din pacate!
Stima
0

#1737 Guest_shake_*

  • Grup: Guests

Postat 28 May 2007 - 09:40 AM

Dragut, la 28 May 2007, 07:23, a spus:

Daca e cine banuiesc eu .... e un tip de nota 10 ... indrumat prost din pacate!

i agree
0

#1738 Useril este offline   paul-bonzer 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 157
  • Inregistrat: 22-October 06

Postat 02 June 2007 - 08:34 PM

Ia ziceti,merge careva maine?
May not the crash be with you!
0

#1739 Useril este offline   Emilare 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 10-March 03

Postat 02 June 2007 - 08:42 PM

Pai maine dimineatza pe racoare ar fi cel mai bine. Cetatenii ar vrea pe la 8.00 . Nu ?

Aceasta postare a fost editata de Emilare: 02 June 2007 - 08:45 PM

0

#1740 Useril este offline   Dragut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2453
  • Inregistrat: 28-February 05

Postat 02 June 2007 - 08:43 PM

yap
7_30...8
de la 9 incep planoarele
0

Arata acest topic


  • 120 Pagini +
  • « Prima
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • Ultima »

20 useri citesc topicul
0 membri, 20 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu