Modelism - RHC Forum: F16 EDF 50mm by Skyangels - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

F16 EDF 50mm by Skyangels Dupa primul zbor tot ce pot sa spun este UAU!!!

#1 Useril este offline   PaunFD 

  • Aeromodelist de cumetrie
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 22-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:IT, Auto engine tunning and driving, Aero - hobby.

Postat 06 July 2011 - 07:52 PM

Dupa cum banuiesc ca stiti, am doua maini stangi, drept pentru care traforajul, cel putin pentru mine nu este o optiune si cum de asemenea banuiesc ca v-ati reamintit sunt fan declarat al produselor made in china.
Asaaa!!!
Astazi, am intrat in posesia unui superb F16 cu EDF de 50mm, facut de cei de la SkyAngels, vopsit in culorile celor de la Thunderbirds! Nu de alta, da' au fost bajetii la Mihail Kogalniceanu si am avut onoarea sa-i urmaresc pe viu, drept pentru care m-am indragostit lulea de el.

Kitul?! Pai aaa, kitul este crancen de antiprost si contine una bucata aveon la care nu am avut de lipit decat urmatoarele: aripile mari, aripile mici, dudele alea de se prind de aripi de care se leaga mai apoi tijele care ... la randul lor se leaga de servo-uri si ... as mai avea de lipit la el si rachetele. Deocamdata insa, n-am sa lipesc rachetele, pentru ca ... vreau sa ma obisnuiesc cu el asa.

Dificultati la montaj?! Pai aaa, n-au prea fost, toate s-au imbinat cum trebuia din prima, fara sa mai fie nevoie sa fac nici un fel de ajustare, taiere de material sau altceva.
Trebuie sa mentionez insa urmatorul aspect: pentru ca am doua maini stangi, am pus pe una din aripile mari, prea mult superglue, care ... a curs si a ajuns pe unul din servo-uri. Cand am alimentat sistemul, pentru a ajusta fin comenzile, servo-ul respectiv mi-a semnalat ca-i intelepenit, iar eu, in netarmurita-mi intelepciune l-am fortat spre destepenire cu ... sistemul alimentat. Rezultatul?! Am halit respectivul servo pe ... paine. E drept ca saracul nu si-a dat obstescul sfarsit imediat ... insa rotitele alea dintate dinauntru, au cedat dupa cateva verificari la sol.

Sa-i dea Dumnezeu sanatate lui Fernando (da' si lui Camil si Raul) ca mi-a dat doua servo-uri identice si le-am inlocuit pe cele cu care a venit modelul. Am preferat sa le inlocuiesc pe amindoua pentru ca ... nu puteam sa fiu sigur daca, s-ar fi sincronizat corespunzator un servo de-o natie cu alt servo de alta natie. asa ... am preferat sa fie 2 servo-uri de aceeasi natie.

Dupa ce am blocat cu superglue suruburile care strang tijele, cum am citit pe net c-ar fi bine sa fac, sa nu se ... desfaca in zbor, am purces in seara aceasta la zborul inaugural.
Rezultatul?! Pai aaa, in afara de un UAU MAAAREEE CAT TOATE ZILELE, altceva n-am fost in stare sa spun, pret de ... minute bune. Este primul avion din viata mea care ... ajunge intreg acasa de la primul zbor! PRIMUL!!!! (nota bene: Nemo-ul ... venea si el intreg, insa fara elici)
Zboara intr-un mare fel! Intepeneste pe traiectorie, nu am nevoie sa-i corectez asiesta nici fata - spate, nici stanga dreapta ... e incredibil. Tonurile nu le face chiar "curate" ca si twisterul lui Bogdan, da' ... descrie un surub frumusel. Face looping-uri frumoase si cursive si este incredibil de rapid, chiar si la jumate de throttle. Tractiunea pare sa fie supra-unitara, pentru ca modelul, tinut in mana cu ajutajul spre pamint tinde sa se ridice.

Singurele parti proaste care le gasesc la acest model sunt urmatoarele:
1. conectorii de la ESC la baterie sunt ... ciudati si ne-standard. Sunt de tipul celor de la ESC la motor.
2. bateria ... tine cu throttle la jumate, undeva sub 10min. (maxim :drinks:;
3. il pierzi extrem de repede din ochi, iar daca vine spre tine cu aripile parele cu solul este extrem de subtire si greu observabil.

Marele avantaj: dupa zbor zambetul din jurul capului nu ti-l poate sterge nici ... calaul!

Asa arata avionul, dupa zborul inaugural:
Fisier atasat  Picture 847.jpg (156.27K)
Number of downloads: 168 si Fisier atasat  Picture 848.jpg (174.97K)
Number of downloads: 179

Desi "ei" pe site si pe cutie spuneau ca are 325g, mie mi-a iesit la 303grame!
"Pus astfel in lumina, ancorat in sinergia faptelor, recursul la mentalitate nu eludeaza meandrele concretului" - nu ma intrebati ce inseamna, ca n-am reusit inca sa inteleg ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
0

#2 Useril este offline   Kun 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 1
  • Inregistrat: 18-March 11
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 06 July 2011 - 08:39 PM

Iti doresc nici un crash !
Il vad maine in actiune :drinks:
0

#3 Useril este offline   PaunFD 

  • Aeromodelist de cumetrie
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 22-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:IT, Auto engine tunning and driving, Aero - hobby.

Postat 06 July 2011 - 08:41 PM

Saru' mana!
"Pus astfel in lumina, ancorat in sinergia faptelor, recursul la mentalitate nu eludeaza meandrele concretului" - nu ma intrebati ce inseamna, ca n-am reusit inca sa inteleg ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
0

#4 Useril este offline   DDaniel 

  • EX Avionu
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 392
  • Inregistrat: 04-May 07
  • Gender:Male
  • Location:Falticeni

Postat 07 July 2011 - 06:50 AM

Salutare, ma bucur pentru tine si pentru avionas ca nu l-ai rupt. Despre viteza si CG ce poti sa ne spui, de asemenea eu nu am terminat Mig' u 15 dar vreau sa te intreb, doar cu bateria originala te-ai dat? ca eu am luat de 1000 mAh ca cica cam toate mini EDF urile au un pic eronat CG si trebuie adaugata greutate in bot, asa ca o baterie cu cateva grame in plus rezolva doua probleme, cantareste bateria cu care a venit si compara cu altele. Bafta
0

#5 Useril este offline   PaunFD 

  • Aeromodelist de cumetrie
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 22-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:IT, Auto engine tunning and driving, Aero - hobby.

Postat 07 July 2011 - 09:08 AM

CG-ul a fost cumva, cel din manual. Am aranjat bateria imediat in spatele despartiturii intre compartimentul pentru baterie si compartimentul receptorului radio, chiar la inceputul locasului acesteia. De asemenea am trimmat profundorul putin in sus (ca pentru primul zbor), cca 3-5grade. Doar profundorul, nu si eleroanele. Nu am avut nevoie sa pun extra-greutate nicaieri. O sa pun o fotografie diseara cu pozitia acumulatorului cu care a venit. Ca sa fiu sincer, mie chiar mi s-a parut a fi putin mai greu de bot.
Din cate am citit pe site-uri si din cate am vazut in review-uri, bateria de 1000mAh se pare ca anuleaza necesitatea de a mai pune extra-greutati in bot.

M-am dat doar cu bateria cu care a venit el, pentru ca desi am si o baterie nanotech de 1000mAh, are altfel de conectori si trebuie "inginerita" ori bateria, ori conectorii de la ESC. De asemenea nanotech-ul este si putin mai lat si putin mai lung, dar mult mai ingust (cam cu o celula, mai ingust) drept pentru care va trebui sa decupez despartitura aceea.

Viteza?! Pai aaa, in secunda 2 dupa ce i-am dat maxim ... aproape nu-l mai vedeam. La jumatate throttle, este mai rapid ca epo-parkjet-ul cu lipo 2S nanotech in full, echipat cu elice 5X5 si motor standard 2211-2300kv (care "ei" spun ca aerul iese din elice cu cca 112kmh). Pentru acest avionas si celelalte din serie, iti trebuie ochi extrem, extrem de buni, ca sa-l folosesti cu acceleratia la maxim. Eu, ca sa-l vad cat de cat, a trebuit sa-i dau sa faca tonouri ... altfel, n-aveam nici o sansa. (port ochelari de vedere permanent ... ). Este de departe cel mai rapid avionas pe care l-am vazut pana acum.
"Pus astfel in lumina, ancorat in sinergia faptelor, recursul la mentalitate nu eludeaza meandrele concretului" - nu ma intrebati ce inseamna, ca n-am reusit inca sa inteleg ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
0

#6 Useril este offline   adioperator 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1356
  • Inregistrat: 12-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:aeromodelism

Postat 07 July 2011 - 10:11 AM

Felicitari domnu' Paun pentru evolutia frumoasa fara probleme, poate in toamna (dupa ce pleaca caldurile) facem o adunare pentru a zbura la Constanta :p, asa cum facem in vremurile bune adunarile Peugeot :rofl:
0

#7 Useril este offline   PaunFD 

  • Aeromodelist de cumetrie
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 22-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:IT, Auto engine tunning and driving, Aero - hobby.

Postat 07 July 2011 - 10:44 AM

Abia astept!!! Sper sa nu ... am ghinion si sa mi se strice frumusetea pana atunci.
"Pus astfel in lumina, ancorat in sinergia faptelor, recursul la mentalitate nu eludeaza meandrele concretului" - nu ma intrebati ce inseamna, ca n-am reusit inca sa inteleg ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
0

#8 Useril este offline   PaunFD 

  • Aeromodelist de cumetrie
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 22-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:IT, Auto engine tunning and driving, Aero - hobby.

Postat 07 July 2011 - 09:26 PM

In seara asta F16-le a inregistrat al doilea si al treilea zbor fara probleme. Primul a fost in fata audientei formata din Cristi si Cosmin si a tinut acumulatorul, undeva pe la 5-6 min. Al doilea zbor, dupa ce am incarcat acumulatorul la un incarcator "destept" care mi-a spus cum acesta (acumulatorul) ar fi primit 875mAh (el fiind de 850mAh) l-am facut cu acceleratia la 35-40% si a tinut cca 9 min.

L-am zburat la "firul ierbii" pentru deliciul audientei, dar si al meu si "sageata" s-a comportat admirabil. Totusi, era putin mai greu de fata si ... din cand in cand, trebuia sa-i mai ajustez pozitia pe traiectorie sa nu coboare mai mult decat este permis. Era sa-mi si trag una-n freza cu el, furat de frumusetea si realismul pe care-l afiseaza in zbor.

Dupa ce m-am intors de la camp m-am apucat de-am inginerit si conectorii aceia "mirifici" si am adaptat alte mufe, mufe care le mai am la inca 2 acumulatori de 1000mAh. Un nanotech si un Esky, pe care intentionez sa-i folosesc din plin.

Nu mai pun acuma poze cu pozitia acumulatorului, pentru ca deja am scos despartitura aceea care crea compartimentul bateriei si compartimentul recetorului + ESC.
"Pus astfel in lumina, ancorat in sinergia faptelor, recursul la mentalitate nu eludeaza meandrele concretului" - nu ma intrebati ce inseamna, ca n-am reusit inca sa inteleg ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
0

#9 Useril este offline   PaunFD 

  • Aeromodelist de cumetrie
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 22-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:IT, Auto engine tunning and driving, Aero - hobby.

Postat 09 July 2011 - 09:09 AM

China rulez!!! HK Rulez si in special SkyAngels cu al lor F16 Rulz!!! (Rulz - fiind expresie de baza a generatiei "pro"). De ce?! Pai aaaa ...

... aaa Ieri seara, pe un vant de 23-25kmh "sageata"-aka F16 50mm EDF a zburat fara nici un fel de probleme, in ciuda faptului ca avea servo stanga jumatate dezlipit!!!!
EDF-ul este aproape ne-echilibrat (se "stabilizeaza" el cand ii dau throttle la peste 35-40%), decal-urile se ... curata la o simpla atingere, da' zboara frumos!!!
Faptul ca zboara frumos si mai ales pe vant il face sa fie extrem, extrem de bun la raportul pret/calitate, mai ales ca ... treaba lui este sa ... zboare! L-am zburat cu un acumulator Esky lipo 3S 1000mAh care "chipurile" ar trebui sa dea 20C. Realitatea insa a fost putin diferita, nu dadea acumulatorul 20C, cum nu-s io popa (si chiar nu-s), astfel ca ... am sa folosesc acest acumulator, iarna cand nu mai am altul incarcat si poate, doar la cererea "audientei"!

Faptul ca se lanseaza usor din mana, fara sa alergi cu el, fara sa fie nevoie sa-ti dai sufletul aruncandu-l in aer si aterizeaza pe burta (de preferinta pe iarba) adauga enorm de mult la farmecul lui. De ce?! Pai ... ca sa ma bucur de zborul lui, nu trebuie sa caut de sa innebunesc locuri de unde sa pot decola si ateriza aeromodelul si nici sa bat j-de kilometrii cu masina, pierzand timp pretios alocabil zborului efectiv, de acasa pana la locul cu pricina! Ai ochit un loc deschis de cca 200-300m lungime si 100m latime, ai oprit masina, ai scos aveonul din portbagat si ... la zbor cu el, fara sa stai sa-ti bati capu' cu ... echilibrari, montari de aripi si alte alea, fara sa mai stai juma' de ora sa-l bibilesti, sa-l mangaii, sa-l freci, sa-l ... "pupi"! Zbori si gata!

Marele, imensul lui dezavantaj este ca ... de la 300m incolo daca n-ai ochi cu "lupa" s-a cam "rezolvat" cazul, pentru ca deja nu-l mai vezi! S-ar putea spune ca "nu te pune nimeni sa-l duci asa de ... departe" da' duda este ca ... in full throttle in 2 (poate) 3 secunde s-a dus deja dincolo de cei 300m la care este observabil in bune conditii si de aici incolo trebuie sa ai o foarte buna ... "intuitie"! Acuma, insa stau si ma gandesc ca este totusi, cel mai bun compromis intre posibilitatea de a fi lansat din mana si aterizat pe roti si dimensiune - adica daca ar fi fost mai mare pentru a fi observabil de la distante mai mari, ar fi trebuit aproape musai sa decoleze de pe roti si ... sa aterizeze cam tot pe ele, pentru a nu le rupe.

Frumos aveon, bun aveon! Saru' mana Camil!
"Pus astfel in lumina, ancorat in sinergia faptelor, recursul la mentalitate nu eludeaza meandrele concretului" - nu ma intrebati ce inseamna, ca n-am reusit inca sa inteleg ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
0

#10 Useril este offline   PaunFD 

  • Aeromodelist de cumetrie
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 22-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:IT, Auto engine tunning and driving, Aero - hobby.

Postat 13 July 2011 - 10:20 PM

In dupa masa asta, ca sa nu ratez sesiunea de zbor, am iesit cu F16-le si am luat-o si pe nevasta-mea cu mine sa filmeze zborul.
Calitatea ... lasa de dorit, desi camera putea mai mult, doar ca operatoarea mai trebuia sa si faca zoom pe model, da' ... asta este.
Cam asa arata "sageata" in zbor, cu un acumulator de 1000mAh: Pentru a putea fi filmat am redus la un moment dat acceleratia la aproape 30%. Cum insa era sa-l trantesc la iesirea dintr-un viraj am urcat putin acceleratia la 40(poate 45)%.
"Pus astfel in lumina, ancorat in sinergia faptelor, recursul la mentalitate nu eludeaza meandrele concretului" - nu ma intrebati ce inseamna, ca n-am reusit inca sa inteleg ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
0

#11 Useril este offline   adioperator 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1356
  • Inregistrat: 12-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:aeromodelism

Postat 16 July 2011 - 10:41 AM

Nu ai fost curios sa pui un GPS pe el sa vezi cam ce viteza prinde?
0

#12 Useril este offline   PaunFD 

  • Aeromodelist de cumetrie
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 22-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:IT, Auto engine tunning and driving, Aero - hobby.

Postat 16 July 2011 - 10:59 AM

NU!!! Si asa aproape nu-l mai vad, cand il plimb cuminte la 34-40% acceleratie ... i-am dat odata sau de doua ori acceleratia in plin si am avut mari probleme dupa nici 3 secunde de zbor, pentru ca aproape nu-l mai vedeam.

In videoclip nevasta-mea e uluita de cat de rapid este si are probleme mari cu prinderea lui in obiectiv ... imagineaza-ti cam cum sunt eu ...

Deocamdata, ma mai "antrenez" cu el si caut modalitati de a-i da acceleratie cat mai mult, fara sa-l pierd din ochi si fara sa-i scad viteza, pentru a-l aduce din nou in raza mea de observabilitate, cu toate ca ... sunt cam la limita imaginatiei, in ceea ce priveste posibilele solutii. Astept sa se mai inoureze, poate asa va fi mai observabil si voi putea sa fac "balansoare" cu el, adica sa-l ridic cu acceleratia in plin, sa-l intorc spre mine, apoi sa-l cobor pana la o altitudine observabila si sigura si in urmatoarea secunda (poate 2) sa-l ridic din nou pentru a-l intoarce. Duda este ca mi-a luat de 1000 de ori mai mult sa scriu decat se misca el.

Abia dupa ce voi fi stapan pe astfel de manevre ... o sa ma gandesc sa-i determin cumva viteza.
"Pus astfel in lumina, ancorat in sinergia faptelor, recursul la mentalitate nu eludeaza meandrele concretului" - nu ma intrebati ce inseamna, ca n-am reusit inca sa inteleg ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
0

#13 Useril este offline   PaunFD 

  • Aeromodelist de cumetrie
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 22-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:IT, Auto engine tunning and driving, Aero - hobby.

Postat 23 July 2011 - 08:45 PM

Cel mai mare dezavantaj al acestui superb model este dimensiunea!!! Poate si coloritul, dar dimensiunea in mod cert este ... aiurea!!!
De ce?! Pai cum spuneam, modelul este incredibil de rapid si in cca 2-3 secunde, daca n-ai ochi buni dispare din raza vizuala!!!

In seara asta am aflat si cat de rezistent este, desi ... nu mi-am dorit asta!!! Cum?!

Pai ... aaaa, destul de simplu: l-am aruncat din mana, ca de obicei, in full throttle, l-am urcat putin, cca 20 de metri si l-am inscris intr-un viraj ... intr-un stol de pasari care altceva mai bun n-aveau ce face decat sa se intoarca de la camp spre oras ... chiar prin zona pe unde zburam eu! Rezultatul?! N-am mai vazut avionul desi-l auzeam, i-am intrebat pe colegii disperat "UNDE-I AVIONUL CA NU-L MAI VAD, iar pana sa-mi treaca prin cap sa-i tai motorul si sa-l las in pace ... am aflat si raspunul intr-un POOOOC, de ziceai c-a dat cineva cu o lopata de pamint!
A urmat un fum gros, pentru ca bateria a binevoit sa ... ia foc, lucru care m-a ajutat ulterior sa-l identific mai bine!!! N-am mai alergat asa de repede, cam de multicel, iar asta doar ca sa evaluez pagubele!

Dupa cum arata dupa impact ... cred c-a lovit cu botu' de mama terra, bot care s-a indoit si s-a spart, dimpreuna cu toata partea de jos a tubului/fuselajului care reprezenta "motorul" modelului, acumulatorul a iesit prin botul indoit si a lovit mai departe pamintul cu partea de unde ieseau mufele, drept pentru care montajul acela electronic a facut scurt si niscai celule au luat foc! Aripile mari si mici, dimpreuna cu locasurile unde sunt (inca) montate servo-urile sunt intacte, chiar si coada e ok. ESC-ul are o rezistenta rupta intr-un piciorus, da' sper ca se poate lipi la loc.
Asa, la o verificare "sumara" cu contact "fortat" ESC-ul si electronica a functionat ireprosabil ... dupa impact!
EDF-ul s-a spart pur si simplu, iar palele acestuia ... s-au imprastiat pe camp!

Sper ca Cosmin, cu mana lui de aur, cu apa fierbinte si superglue ... va reusi sa-l readuca la o forma cat mai apropiata de cea initiala!

Nasol moment!!! A avut, pana azi nu mai putin de 17 sesiuni de zbor, fara nici un fel de incidente, fiecare sesiune cu cel putin 2 acumulatori.
"Pus astfel in lumina, ancorat in sinergia faptelor, recursul la mentalitate nu eludeaza meandrele concretului" - nu ma intrebati ce inseamna, ca n-am reusit inca sa inteleg ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
0

#14 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2393
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 23 July 2011 - 09:21 PM

Vezi postareaPaunFD, la 23 July 2011 - 08:45 PM, a spus:

Cel mai mare dezavantaj al acestui superb model este dimensiunea!!! Poate si coloritul, dar dimensiunea in mod cert este ... aiurea!!!
De ce?! Pai cum spuneam, modelul este incredibil de rapid si in cca 2-3 secunde, daca n-ai ochi buni dispare din raza vizuala!!!

In seara asta am aflat si cat de rezistent este, desi ... nu mi-am dorit asta!!! Cum?!

Pai ... aaaa, destul de simplu: l-am aruncat din mana, ca de obicei, in full throttle, l-am urcat putin, cca 20 de metri si l-am inscris intr-un viraj ... intr-un stol de pasari care altceva mai bun n-aveau ce face decat sa se intoarca de la camp spre oras ... chiar prin zona pe unde zburam eu! Rezultatul?! N-am mai vazut avionul desi-l auzeam, i-am intrebat pe colegii disperat "UNDE-I AVIONUL CA NU-L MAI VAD, iar pana sa-mi treaca prin cap sa-i tai motorul si sa-l las in pace ... am aflat si raspunul intr-un POOOOC, de ziceai c-a dat cineva cu o lopata de pamint!
A urmat un fum gros, pentru ca bateria a binevoit sa ... ia foc, lucru care m-a ajutat ulterior sa-l identific mai bine!!! N-am mai alergat asa de repede, cam de multicel, iar asta doar ca sa evaluez pagubele!

Dupa cum arata dupa impact ... cred c-a lovit cu botu' de mama terra, bot care s-a indoit si s-a spart, dimpreuna cu toata partea de jos a tubului/fuselajului care reprezenta "motorul" modelului, acumulatorul a iesit prin botul indoit si a lovit mai departe pamintul cu partea de unde ieseau mufele, drept pentru care montajul acela electronic a facut scurt si niscai celule au luat foc! Aripile mari si mici, dimpreuna cu locasurile unde sunt (inca) montate servo-urile sunt intacte, chiar si coada e ok. ESC-ul are o rezistenta rupta intr-un piciorus, da' sper ca se poate lipi la loc.
Asa, la o verificare "sumara" cu contact "fortat" ESC-ul si electronica a functionat ireprosabil ... dupa impact!
EDF-ul s-a spart pur si simplu, iar palele acestuia ... s-au imprastiat pe camp!

Sper ca Cosmin, cu mana lui de aur, cu apa fierbinte si superglue ... va reusi sa-l readuca la o forma cat mai apropiata de cea initiala!

Nasol moment!!! A avut, pana azi nu mai putin de 17 sesiuni de zbor, fara nici un fel de incidente, fiecare sesiune cu cel putin 2 acumulatori.

cateodata dimensiunea conteaza.. :D
asa ca data viitoare ia-ti unul mai mare.. :pardon:
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#15 Useril este offline   CiprianGL 

  • ex PILO
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 769
  • Inregistrat: 12-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Galati,zona ultimul leu(casa rosie)
  • Interests:Aeromodelism,IT,PC games

Postat 23 July 2011 - 09:33 PM

Pacat de el,imi placea cum arata si cum zboara.E o spuma,se lipeste.E un contact electric,se lipeste.E un pack ars...nu se mai lipeste.Dar fruntea sus.Chrash-urile sunt ca sa apeciezi mai mult zilele bune :D
Bafta,Cipi.
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
0

#16 Useril este offline   PaunFD 

  • Aeromodelist de cumetrie
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 22-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:IT, Auto engine tunning and driving, Aero - hobby.

Postat 23 July 2011 - 10:07 PM

Imi era crancen de frica ca la un moment dat nu-l voi mai vedea ... si cum se spune, "de ce iti este frica de aia nu scapi" ... mi-am luat-o!

Nu-l durea pe el de vant ... de turbulente, de nimic! Zbura incredibil, incredibil de frumos, stabil si ... docil! Facea orice, atata vreme cat il vedeai!

Imi suna in cap cuvintele scrise de cineva care spuneau ca "zborul cu modele de mici dimensiuni e o zbatere pentru a-l mentine in aer" ... Modelul asta, pe langa ganganel care la vant nu e el chiar asa de stabil in sensul ca mai da din fund, venea sa-i dea peste nas respectivului/respectivilor care credeau asta, intr-un mare fel!!!
F16-le, parca spunea ceva de genu': "Ce vreti voi mah cu zbaterile voastre?! Poate vi se zbat voua ochii!! Vreti sa vedeti zbor frumos, stabil, manevre perfecte si ... ce mai vreti voi la un model de mici dimensiuni?! Luati d-aci si incantati-va-ti ochii si pe urma ... mai vedeti voi cum e cu zbaterea ... !!!"
Zbura de ziceai pur si simplu ca-i cumva, pe sine de cale ferata, indiferent de vant, adica intepenea pur si simplu pe traiectorie!
Ba inca mai venea sa-i contrazica si pe cei care sustineau dudele conform carora, profilul aerodinamic al aripii, la un model de mici dimensiuni e degeaba ... da' treaba asta o face ganganelul (inca)!

Da' pentru ca-i mic ... daca sunt 2 - 3 ciori pe langa el, la 150-200m, gata! S-a lamurit! Nu-l mai vezi, nu-l mai distingi, care-i modelul si care-s ciorile! De fapt, el in sine, n-are absolut nici o vina, vina o poarta omul, care n-a fost dotat din fabrica cu sitem senzorial suficient de performant, astfel incat sa se poata bucura de el, asa cum se cuvine! Iar daca omul mai e si chior ... Sincer sa fiu, nici nu mai tin minte daca erau ciori sau pescarusi, sau alte pasari ... mama lor!!! (de parca ele ar fi de vina ca-s io chior)
"Pus astfel in lumina, ancorat in sinergia faptelor, recursul la mentalitate nu eludeaza meandrele concretului" - nu ma intrebati ce inseamna, ca n-am reusit inca sa inteleg ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
0

#17 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 23 July 2011 - 11:04 PM

Imi pare rau. Doar pentru ca sa te incurajez, fiindca stiu prea bine ce simti, iti spun: priveste pozitiv. Datorita nefericitei intamplari vei fi mai atent, il vei zbura mai cu grija si mai aproape. Cateodata, lipsa de evenimente te face prea increzator.
Fruntea sus, face parte din joc.
Multa, multa bafta.
0

#18 Useril este offline   PaunFD 

  • Aeromodelist de cumetrie
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 22-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:IT, Auto engine tunning and driving, Aero - hobby.

Postat 23 July 2011 - 11:18 PM

Multumesc Dane! Multumesc tuturor!

Duda este ca ... ori trebuie sa-mi pun ochelari mai puternici, ori trebuie sa maresc dimensiunea modelelor!
Daca aveam 20 - 29 de ani si nu eram atat de chior, Doamne ce bine era!
"Pus astfel in lumina, ancorat in sinergia faptelor, recursul la mentalitate nu eludeaza meandrele concretului" - nu ma intrebati ce inseamna, ca n-am reusit inca sa inteleg ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
0

#19 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 24 July 2011 - 07:33 AM

Ochelari, modele mai mari si zburate aproape.
Multa, multa bafta.
0

#20 Useril este offline   PaunFD 

  • Aeromodelist de cumetrie
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 22-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:IT, Auto engine tunning and driving, Aero - hobby.

Postat 24 July 2011 - 05:38 PM

Fisier atasat  Picture 883.jpg (84K)
Number of downloads: 74Fisier atasat  Picture 882.jpg (85.92K)
Number of downloads: 69 Dupa tranta cea gospodareasca ... asa arata aveonul, iesit din mainile dibace, rabdatoare si ... si: Fisier atasat  Picture 884.jpg (96.69K)
Number of downloads: 76
De la 305 (poate 309) grame cu acumulatorul original a ajuns la ... 347g. I-am inlocuit EDF-ul original care ... nu mai avea pale deloc la elice, iar "conducta" se sparsese si ea, cu unul de 55mm de la A10 cu elice de la ... Bogdan!

In seara asta vreau sa-i fac zborul "inaugural" dupa tranta de ieri seara! Sa vedem ce iese!
"Pus astfel in lumina, ancorat in sinergia faptelor, recursul la mentalitate nu eludeaza meandrele concretului" - nu ma intrebati ce inseamna, ca n-am reusit inca sa inteleg ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
0

#21 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 24 July 2011 - 06:51 PM

Vezi postareaPaunFD, la 23 July 2011 - 11:18 PM, a spus:

Multumesc Dane! Multumesc tuturor!

Duda este ca ... ori trebuie sa-mi pun ochelari mai puternici, ori trebuie sa maresc dimensiunea modelelor!
Daca aveam 20 - 29 de ani si nu eram atat de chior, Doamne ce bine era!



Nu ! Ochelarii puternici strica ochii daca nu sunt necesari .
Exista o singura solutie : ZBURATUL APROAPE DE PILOT ! Linie dreapta 70 m stanga - 70 m dreapta si undeva la maxim 30 - 40 m in fata pilotului .
Inaltimea .... ? de bun simt si sa asigure siguranta manevrelor !

P.S.

Un model mai mare va fi dus mai departe si .... tot cat o cioara va parea pe cer la un moment dat !

Incercati pe simulator zburatul foarte aproape .
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#22 Useril este offline   PaunFD 

  • Aeromodelist de cumetrie
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 22-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:IT, Auto engine tunning and driving, Aero - hobby.

Postat 24 July 2011 - 10:36 PM

Am aflat ca-i extrem de rezistent materialul din care-i facut F16-le asta!!!
L-am luat, l-am lansat, chiar a zburat bine, pana cand m-a mancat undeva sa ... trag de stick ca sa ridic avionul, pregatindu-ma sa-l virez!
Rezultatul?! Botu' jos si direct in mama terra! Am apucat totusi de am taiat motorul, desi nu cred ca a contat prea mult! S-a rupt cabina, nu foarte rau.
Pun ... alt acumulator, adica cel cu care a venit stock si ... Il lansez! Se ridica mai frumos, ia viteza mult mai rapid si ... cand dau de stick sa-l ridic, din nou botu'n jos si de data asta pentru c-am insistat cu degetul pe stick ... a luat contact cu mama terra intr-un bot - cabina- coada!
Dezamagitor ... zic! S-a terminat, aveonul are ceva la aerodinamica si ... nu mai zboara, astfel ca a devenit "pescarul chinezesc"/bibelou! - zic io!

Totusi, nu ma las, il iau usor si merg cu el la lanul de grau sa-l arunc din mana fara motor, sa-l vad asa, cum se comporta! Il arunc, trag de stick sa-l urc si .. stupoare, iar pune botu'n pamint si ... nu atinge pamintul de ... grau! Ia sa verific io ce face aveonul daca trag de stick?! Supriza: cand trageam ... el cobora profundorul, adica punea botu' jos! Mai sa fie ...!!!

Inversez servo-urile, aranjez motorul/EDF-ul care se deplasase din loc, ii pun capota la motor si-l arunc in aer! Zboara aveonul la fel de bine si de frumos ca inainte, chiar daca botu' are o forma de ... indica nordul!
Dupa o tranta in bot cu motorul in plin, alte 2 trante fara motor si o parcare in lanul de grau, chiar se comporta superb!

Multumesc de sfaturi, tuturor!
"Pus astfel in lumina, ancorat in sinergia faptelor, recursul la mentalitate nu eludeaza meandrele concretului" - nu ma intrebati ce inseamna, ca n-am reusit inca sa inteleg ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
0

#23 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2393
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 24 July 2011 - 10:49 PM

Vezi postareaPaunFD, la 24 July 2011 - 10:36 PM, a spus:

Am aflat ca-i extrem de rezistent materialul din care-i facut F16-le asta!!!
L-am luat, l-am lansat, chiar a zburat bine, pana cand m-a mancat undeva sa ... trag de stick ca sa ridic avionul, pregatindu-ma sa-l virez!
Rezultatul?! Botu' jos si direct in mama terra! Am apucat totusi de am taiat motorul, desi nu cred ca a contat prea mult! S-a rupt cabina, nu foarte rau.
Pun ... alt acumulator, adica cel cu care a venit stock si ... Il lansez! Se ridica mai frumos, ia viteza mult mai rapid si ... cand dau de stick sa-l ridic, din nou botu'n jos si de data asta pentru c-am insistat cu degetul pe stick ... a luat contact cu mama terra intr-un bot - cabina- coada!
Dezamagitor ... zic! S-a terminat, aveonul are ceva la aerodinamica si ... nu mai zboara, astfel ca a devenit "pescarul chinezesc"/bibelou! - zic io!

Totusi, nu ma las, il iau usor si merg cu el la lanul de grau sa-l arunc din mana fara motor, sa-l vad asa, cum se comporta! Il arunc, trag de stick sa-l urc si .. stupoare, iar pune botu'n pamint si ... nu atinge pamintul de ... grau! Ia sa verific io ce face aveonul daca trag de stick?! Supriza: cand trageam ... el cobora profundorul, adica punea botu' jos! Mai sa fie ...!!!

Inversez servo-urile, aranjez motorul/EDF-ul care se deplasase din loc, ii pun capota la motor si-l arunc in aer! Zboara aveonul la fel de bine si de frumos ca inainte, chiar daca botu' are o forma de ... indica nordul!
Dupa o tranta in bot cu motorul in plin, alte 2 trante fara motor si o parcare in lanul de grau, chiar se comporta superb!

Multumesc de sfaturi, tuturor!

Pai vezi daca nu verifici suprafetele de comanda inainte sa zbori!!Mai era un pic si il aruncai direct la cos sau il faceai ca pe A10:tanc zburator.Sper ca ai invatat lectia. :drinks: :yahoo:
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#24 Useril este offline   CiprianGL 

  • ex PILO
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 769
  • Inregistrat: 12-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Galati,zona ultimul leu(casa rosie)
  • Interests:Aeromodelism,IT,PC games

Postat 27 July 2011 - 12:49 PM

De aia am pus un abtipild vizibil pe profundorul de la ezstarul meu,ca sa imi amintesc mereu sa verific comenzile,chiar daca pack-ul dinainte nu am avut probleme.
Hai bafta la zburat!
Bafta,Cipi.
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
0

#25 Useril este offline   PaunFD 

  • Aeromodelist de cumetrie
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 22-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:IT, Auto engine tunning and driving, Aero - hobby.

Postat 27 July 2011 - 06:15 PM

Baga F16-le, baga zbor din greu! Descarca acumulatori dupa acumulatori ... chiar daca arata intr-un fel mai ciudat si zboara frumos, ca de obicei. Pana acum, dupa "accident", nu am mai prins vant prea puternic, adica doar 19kmh, ceea ce e cam slabut pentru potentialul lui, vant pe care nici nu l-a bagat in seama.

Mai lucrez la el sa-l mai usurez, fara sa-i afectez totusi rezistenta.
"Pus astfel in lumina, ancorat in sinergia faptelor, recursul la mentalitate nu eludeaza meandrele concretului" - nu ma intrebati ce inseamna, ca n-am reusit inca sa inteleg ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
0

#26 Useril este offline   PaunFD 

  • Aeromodelist de cumetrie
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 22-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:IT, Auto engine tunning and driving, Aero - hobby.

Postat 29 July 2011 - 08:07 AM

O intrebare:

Dupa fierbere, spuma a facut bulonase din acelea ... umflacioase. Le-am luat la smirgher fin, dar suprafata a ramas cumva, rugoasa. Pana gasesc ceva, o solutie tehnica sa-i redau "luciul" spumei, am dezlipit parte din scociul acela albastru (care este crancen de greu, in cazul acestui model, adica la cca 10cm2 are 4-5g, poate chiar 6g) si am pus niste scoci transparent+lat+ordinar.

Acuma vine intrbarea: ce as putea folosi in loc de scociul acela transparent, pe post de vopsea, lac, ceva, sa-i redau spumei luciul si care sa fie si usor si sa fie gasibil in romanica????
"Pus astfel in lumina, ancorat in sinergia faptelor, recursul la mentalitate nu eludeaza meandrele concretului" - nu ma intrebati ce inseamna, ca n-am reusit inca sa inteleg ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
0

#27 Useril este offline   Iamzoli 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 815
  • Inregistrat: 08-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 29 July 2011 - 08:29 AM

eu folososesc vopsea acrilica ptr calorifere ...contine ceva aditivi ce ii dau un luciu beton si e foarte alunecoasa ....nu mai poti sa il arunci din mana ca aluneca :)

nu e simpla vopsea acrilica ca aia arata urat dupa ce se usuca ....asta cand se intareste e cumva cauciucata

pun o poza cand ajung acasa cu bidonul sa stii dupe ce sa cauti in magazinele cu vopsele....daca nu iti trimit prin posta ca oricum am gasit numa la cutie imensa, dar sunt sigur ca gasesti
....in Thrust we trust....
Flying Vampires Arad
0

#28 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 29 July 2011 - 08:35 AM

Cam e de munca si nu stiu daca acolo sus ar mai conta dar :
Chit de balsa pentru ca este foarte usor.
Chituite zonele respective
Smirgheluite pana se aduc la forma dorita
Finisate cu smirghel 600 sau 800 pana devine suprafata foarte fina ( de preferat sub jet de apa caci altfel se incarca smirghel-ul )
Vopsit cu vopsea speciala de scartaietoare .

Repet .. la slefuit e mult de munca si daca nu ai experienta o sa o tot iei de la capat - chituit si iar slefuit .
Cand zic experienta ( tehnic nu e nimic greu ) ma refer " la mana " si la " ochi " ca sa sesizezi toate imperfectiunile
care dupa vopsire vor apare in suprafata ca ciupercile dupa ploaie ! Eventual dai un grund, sprit chit ( tot pt, scartietoare ) ca sa scoata defectele in relief si le repari cu chit si iar slefuiesti siiar dai sprit chit si iar repari si tot asa pana iti place cum a iesit sau daca iti place cat de mult l-ai stricat .

Bafta !

P.S.

Chit si vopsea gasesti la magazinele de modelism din tara ( Botosani si Pasarea si Buc. str. Sperantei )
Smirghel la magazinele care pregatesc vopsea auto.
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#29 Useril este offline   PaunFD 

  • Aeromodelist de cumetrie
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 22-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Constanta
  • Interests:IT, Auto engine tunning and driving, Aero - hobby.

Postat 29 July 2011 - 08:49 AM

Abia astept poza cu eticheta!
Multumesc mult!
"Pus astfel in lumina, ancorat in sinergia faptelor, recursul la mentalitate nu eludeaza meandrele concretului" - nu ma intrebati ce inseamna, ca n-am reusit inca sa inteleg ...
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
0

#30 Useril este offline   Iamzoli 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 815
  • Inregistrat: 08-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Postat 29 July 2011 - 09:10 AM

Vezi postareaPaunFD, la 29 July 2011 - 08:49 AM, a spus:

Abia astept poza cu eticheta!
Multumesc mult!


ar trebui sa asculti si de sfatul lui real design si eu procedez la fel cand fac reparatii dau cu kit acopar imperfectiunile slefuiesc apoi vopsesc...si nu te speria kitul ala ii super super usor si se gaseste si in culoare alba ...+ ca adauga si rezistenta destul de multa....si nu e scump :)

in felul acesta nimeni decat tu vei mai stii ce sa intamplat cu modelul defapt...va iesi ca nou

Aceasta postare a fost editata de Iamzoli: 29 July 2011 - 09:10 AM

....in Thrust we trust....
Flying Vampires Arad
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

18 useri citesc topicul
0 membri, 18 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu