Modelism - RHC Forum: Conversie ST1 Pro de la TT din termic in electric - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

Conversie ST1 Pro de la TT din termic in electric Din ciclul "Cind omul se plictiseste!"

#1 Useril este offline   Dragut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2453
  • Inregistrat: 28-February 05

Postat 20 February 2011 - 01:39 PM

Am remarcat ca multi isi vind masinile si m-am gindit ca e din cauza majorarii pretului la pompa.
In topicul asta voi incerca prezentarea unei variante ECO al lui Thunder Tiger ST1 Pro.
Masinutza a fost achizitionata vara tracuta dar a cam stat pe tusa din lipsa de timp.

Caracteristici generale ale originalului:
Manufacturer:.............Thunder Tiger
Model:....................ST-1 RTR
Wheelbase:................13.7"-14.4" (349-365mm) adjustable
Width:....................15" (380mm)
Weight:...................8.64lbs (3920g)
Length:...................19.1" (485mm)
Height: ..................7.2" (182mm)
Front Track:..............13.1" (335mm)
Rear Track:...............13.6" (345mm)
Ground Clearance:.........1.9" (48mm)
Chassis type: ............3mm 7075 with radiused edges and front kick-up
Drive train type:.........CVA Shaft-drive 4WD, ALL-METAL CVA Center Driveshafts
Primary: .................13T clutch bell / 50T spur gear
Clutch type: .............3 shoes composite medium springs
Transmission ratio: ......4.3:1
Final drive ratio: .......16.54:1
Differential:.............Sealed bevel gear
Engine: .......Thunder tiger PRO-28BX-R with pullstart. 2 needle slide carburator Displacement: 4.63 cc. / 0.282 cu. in. Bore: 18.30 mm. / 0.720 in. Stroke: 17.6 mm. / 0.693 in. Practical RPM: 3,000 ~ 35,000 Weight: 460 g. wo/muffler
Steering servo: Ace Jaguar S2008MG Metal gear, 111oz
Throttle/brake servo: Ace Jaguar S2008MG Metal gear, 111oz

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 1  ST1 original.jpg

0

#2 Useril este offline   Dragut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2453
  • Inregistrat: 28-February 05

Postat 20 February 2011 - 01:42 PM

Masina a fost luata din start pentru acest scop.
A fost spalata, si defrisata dupa cum se vede:
Imagine atasata: 2 sasiu gol.JPG
0

#3 Useril este offline   Dragut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2453
  • Inregistrat: 28-February 05

Postat 20 February 2011 - 01:50 PM

Pe parcursul lucrarilor voi incerca sa adaug toate datele tehnice disponibile ca imaginea privind aceasta lucrare sa fie cit mai bine argumentata.
Pentru trecerea pe electric m-am oprit momentan la o echipare de criza: :pardon:

1. Motorul:
Imagine atasata: 8 Motor.JPG

Caracteristici:

Motor: KD36

Kv (rpm/v) 1900
Weight (g) 370
Max Current (A) 75
Resistance (mh) 0
Max Voltage (V) 0
Power(W) 0
Shaft A (mm) 5
Length B (mm) 75
Diameter C (mm) 36
Can Length D (mm) 73
Total Length E (mm) 91

Coolerul motorului:
(Heat Sink with Fan for 36 series motors)
Spec.
Inner diameter: 35.55mm
Dimentions: 51 x 55 x 63mm (whole unit)
Weight: 75g

Regulatorul: HK150A

Specification:
Cont./Burst Current: 150A/1080A
Resistance: 0.0002 ohm
Suitable Car: 1/5, 1/8 on-road and off-road cars / trucks For competitive race
Suitable Brushless Motor: 3.5T (3660)
Battery: 6-18 cells Ni-xx (NiMH / NiCd) 2-6 cells Li-Po
BEC Output: 6V/3A of switch mode built-in BEC
Motor Type: Sensorless and sensored brushless motor
Dimension: 55(W)*60(L) *40(H)
Weight: 150g
Imagine atasata: 9 Regulator.JPG
0

#4 Useril este offline   Dragut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2453
  • Inregistrat: 28-February 05

Postat 20 February 2011 - 02:03 PM

Accu paku m-am oprit la 2 de 4000 la 30C.
Motivele sunt multiple:
- celalat bughy are aceleasi pakuri
- se poate distribui greutatea pe ambele laturi ale masinii

Imagine atasata: 10 accu.JPG
0

#5 Useril este offline   Dragut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2453
  • Inregistrat: 28-February 05

Postat 20 February 2011 - 02:10 PM

Ca asezare pe masina asi avea 2 variante:

1. Varianta simpla: electronica pe o parte, pakurile grupate pe cealalta

Imagine atasata: 4 Asezare 2.JPG

2. Varianta mai costisitoare dar care zic eu ca ar asigura o echilibrare mai buna a masinii:
Pakurile postate pe lateralele masinii.

Imagine atasata: 3 Asezare 1.JPG

PS: Decizia finala sper sa nu influentatata de cum pica carcasa! :pardon:

Aceasta postare a fost editata de Dragut: 20 February 2011 - 02:12 PM

0

#6 Useril este offline   Dragut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2453
  • Inregistrat: 28-February 05

Postat 20 February 2011 - 02:18 PM

Mentionez ca incepind din acest punct vor fi doar desene. Reperele din poze urmind a fi executate.

Prinderea motorului.

Motorul original (cel termic) era prins pe sasiu.
Sa-l prind identic pe cel electric e delicat:spatiul de sub motor e infim, ca atare exista riscul ca tablitza de dedesupt sa se indoaie, sa se strice jocul danturii si sa nenorocesti fie spurul fie pinionul
Imagine atasata: 5 analiza transmisie.JPG

Aceasta postare a fost editata de Dragut: 20 February 2011 - 02:19 PM

0

#7 Useril este offline   Dragut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2453
  • Inregistrat: 28-February 05

Postat 20 February 2011 - 02:26 PM

Solutia e formarea unei mici cutii de viteza:

Imagine atasata: ansamblu transmisie.jpg

Si o explodata:
Imagine atasata: ansamblu transmisie1 .jpg

In acest fel oricit de mare ar fi forta intre cele 2 pinioane nu exista posibilitatea ca dantturile sa se incline.

Placile de aluminiu au 8mm.
Prinderea de sasiu se face in vehile locasuri ale suportilor diferentialului central.
0

#8 Useril este offline   petrix 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 313
  • Inregistrat: 14-September 08
  • Gender:Male
  • Location:cluj

Postat 20 February 2011 - 03:10 PM

Foarte frumos... la ce motor doresti sa treci dupa ce trece "criza"? eu am comandat pt revo ul transformat in baja in kb45 1600kv http://www.hobbycity...?idProduct=4937 pe 6 s cred ca ar merge superb si pe modelul tau.

Spor la treaba!
Live for the Journey not the Destination...
0

#9 Useril este offline   ovidiugm 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1031
  • Inregistrat: 02-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 February 2011 - 03:53 PM

Daca imi permiti:

1. Excelenta alegere de buget a modelului, motorului si ESC-ului. Cardul de programare al ESC-ului e ieftin, poate gasesti unul, e foarte util.
2. Poti echilibra modelul si cu acumulatorii pe o parte si motor+ESC pe cealalta parte, motorul e destul de greu si acumulatorii sunt mici si usori.
3. Daca ai in vedere participarea la concursuri, vezi ca mansele sunt de 10 minute, trebuie sa cronometrezi cat te tin acumulatorii sa nu ai surprize.
4. Indiferent de cum alegi sa plasezi acumulatorii, incearca sa ii pui cat mai spre interiorul modelului, eventual nu pe marginile laterale de plastic care pot ceda usor la un impact lateral. De aceea eu as opta pentru ambii acumulatori pe o singura parte, cat mai apropiati de cardan.
5. La prinderea motorului, "placa motor" este absolut suficienta (vezi majoritatea kiturilor electrice aparute pe piata). Asadar, distantierele pot lipsi, iar ca "placa fata" se poate folosi cea pe care o ai deja.

Spor la mesterit!
Masinute de jucarie. Pe bani adevarati.
0

#10 Useril este offline   Dragut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2453
  • Inregistrat: 28-February 05

Postat 20 February 2011 - 08:10 PM

Vezi postareapetrix, la 20 February 2011 - 03:10 PM, a spus:

Foarte frumos... la ce motor doresti sa treci dupa ce trece "criza"? eu am comandat pt revo ul transformat in baja in kb45 1600kv http://www.hobbycity...?idProduct=4937 pe 6 s cred ca ar merge superb si pe modelul tau.

Spor la treaba!


Fain motorul 3,6kw nu-i joaca da-i scoate la 36V si o sa-ti pape un minim de 98A.
Kv e ok ptr numarul asta de celule. Trebuie avut insa grija sa-ti reziste transmisia.
0

#11 Useril este offline   Dragut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2453
  • Inregistrat: 28-February 05

Postat 20 February 2011 - 08:36 PM

Vezi postareaovidiugm, la 20 February 2011 - 03:53 PM, a spus:

Daca imi permiti:

1. Excelenta alegere de buget a modelului, motorului si ESC-ului. Cardul de programare al ESC-ului e ieftin, poate gasesti unul, e foarte util.
2. Poti echilibra modelul si cu acumulatorii pe o parte si motor+ESC pe cealalta parte, motorul e destul de greu si acumulatorii sunt mici si usori.
3. Daca ai in vedere participarea la concursuri, vezi ca mansele sunt de 10 minute, trebuie sa cronometrezi cat te tin acumulatorii sa nu ai surprize.
4. Indiferent de cum alegi sa plasezi acumulatorii, incearca sa ii pui cat mai spre interiorul modelului, eventual nu pe marginile laterale de plastic care pot ceda usor la un impact lateral. De aceea eu as opta pentru ambii acumulatori pe o singura parte, cat mai apropiati de cardan.
5. La prinderea motorului, "placa motor" este absolut suficienta (vezi majoritatea kiturilor electrice aparute pe piata). Asadar, distantierele pot lipsi, iar ca "placa fata" se poate folosi cea pe care o ai deja.

Spor la mesterit!


@Ovidiu
Nu permit chiar am rugamintea de a participa la discutii.

Luam pe puncte:
1. Cardul de programare exista.

2. accu nu-s asa usori (de asta am inirziat cu raspunsul).
- motor + cooler = 456 grame
- regulator = 192 grame
- 2 x accu 4000 = 536 grame

Diferenta e de 112 grame (mot+ reg)-2xaccu

3. Tinind cont ca suportul accu il fac eu pot jongla cu dimensiunile suportului de pack ... iar pakurile luate pot fi folosite pe buggy.

4. Mi-am pus si eu problema sa fac numai placa spate dar ca om patit si tinid cont ca-s doar "mecanic sef" in echipa Dragutilor am incercat sa iau in calcul ce se intimpla la impact cu suportul ala.

PS: feciorul are boala la sarit si busit :lol:

Aceasta postare a fost editata de Dragut: 20 February 2011 - 08:37 PM

0

#12 Useril este offline   Ady. 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1141
  • Inregistrat: 06-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 February 2011 - 08:40 PM

Salut, o conversie de genul acesta ma tot chinui sa o fac si eu de ceva timp si tot nu am gasit o piesa de aluminiu cu care sa prind motorul de sasiu. Tu de unde cumperi acest material?
0

#13 Useril este offline   Dragut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2453
  • Inregistrat: 28-February 05

Postat 20 February 2011 - 08:45 PM

Vezi postareaAdy., la 20 February 2011 - 08:40 PM, a spus:

Salut, o conversie de genul acesta ma tot chinui sa o fac si eu de ceva timp si tot nu am gasit o piesa de aluminiu cu care sa prind motorul de sasiu. Tu de unde cumperi acest material?


Daca vrei piesa finita o gasesti in afara pe la 45 USD.
Daca vrei materialul in sine gasesti la Color Metal din Odorheiu platband allu ptr prelucrare CNC lat 80mm gros 15mm

PS: ce masina ai?

Aceasta postare a fost editata de Dragut: 20 February 2011 - 08:46 PM

0

#14 Useril este offline   Ady. 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1141
  • Inregistrat: 06-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 February 2011 - 08:54 PM

Vezi postareaDragut, la 20 February 2011 - 08:45 PM, a spus:

Daca vrei piesa finita o gasesti in afara pe la 45 USD.
Daca vrei materialul in sine gasesti la Color Metal din Odorheiu platband allu ptr prelucrare CNC lat 80mm gros 15mm

PS: ce masina ai?


Am un Ansmann Virus si nu prea as vrea sa il dau a fost prima mea masina si...are o valoare sentimentala pentru mine:D
Poti sa-mi dai in privat linkul cu piesa?:lol: eventual si cu marerialul pentru prelucrare?
0

#15 Useril este offline   Dragut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2453
  • Inregistrat: 28-February 05

Postat 20 February 2011 - 08:55 PM

Vezi postareaAdy., la 20 February 2011 - 08:40 PM, a spus:

..... tot nu am gasit o piesa de aluminiu cu care sa prind motorul de sasiu. ....


Vezi aici http://www.rc-monster.com/rcm.php?pg=2
sau discutam in limita timpului disponibil.
0

#16 Useril este offline   Dragut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2453
  • Inregistrat: 28-February 05

Postat 20 February 2011 - 08:57 PM

Greutati preliminare fara suport accu si caroserie:

Electronica
Imagine atasata: greutate electronica.JPG

Sasiul gol
Imagine atasata: greutate sasiu gol.JPG

deci greutatea e cam peacolo
Termic: 3920 grame la ei fara combust + 150 grame comb = 4070
Electric: 3000 + 1177 = 4177

Mai grea cu 100 grame. ... Mh nus daca valorile lor sunt chiar reale. dar ne apropiem oricum binisor ca greutate

Aceasta postare a fost editata de Dragut: 20 February 2011 - 09:02 PM

0

#17 Useril este offline   Dragut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2453
  • Inregistrat: 28-February 05

Postat 20 February 2011 - 09:11 PM

Performante asteptate ptr 4S:

Kv = 1900 rpm/V
tensiune: 14,4 V

RPM maxim: 27360 rpm

Rapoarte de transmisie:
1. Pinion spur: 12/54
2. din dif central / roata ~4 (pe masuratelea pe model)

Raport total: 18

Turatie la roata: 27360 / 18 = 1520 rpm

Diametru roata: 140mm
Perimetru: pi x 0,14 = 0.439 m

Viteza: turatie roata x Perimetru = 1520 x 0.439 = 668.53 m/min x 60 min = 40111.86 m/h = 40.11 km/h
0

#18 Useril este offline   Dragut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2453
  • Inregistrat: 28-February 05

Postat 20 February 2011 - 09:29 PM

Daca nu o sa mi se para suficienta viteza exista din aceiasi gama ... cu aceiasi pridere:

KD36-74-06XL cu Kv 2800 pentru care viteza creste la 60km/h la 110 A

Am considerat tot seria XL

Celelalte au turatie dar n-au forta!

Aceasta postare a fost editata de Dragut: 20 February 2011 - 09:31 PM

0

#19 Useril este offline   petrix 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 313
  • Inregistrat: 14-September 08
  • Gender:Male
  • Location:cluj

Postat 23 February 2011 - 03:23 PM

Cred ca rezista.. o sa merg pe 22.2 nu 36 v problema e ca astia de la hobbyking sunt culmea prin faptul ca nu imi accepta plata,imi zice ca plata a fost efectuata si dupa aia imi zic ca nu.
Deja de 10 ori am incercat sa comand de la ei si nimic.
In fine,bafta si sa vedem niste clipuri cu ea.

Aceasta postare a fost editata de petrix: 23 February 2011 - 03:24 PM

Live for the Journey not the Destination...
0

#20 Useril este offline   ionut76 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1240
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/6
  • Interests:http://www.catia.ro

Postat 23 February 2011 - 03:36 PM

Urmaresc fascinat discutia, cam tehnica pe alocuri, dar foarte interesanta. Eu voi achizitiona in curind un ST-1 termic, il voi alerga asa cum vine, dar ideea de a fi transformat in electric este de luat in seama. Bravo !
Cursuri si carti CATIA v5 aici
0

#21 Useril este offline   Dragut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2453
  • Inregistrat: 28-February 05

Postat 27 February 2011 - 10:16 PM

N-am uitat de el!
Se lucreaza in limita timpului disponibil. :rolleyes:

Imagine atasata: DSC01187.JPG, Imagine atasata: DSC01189.JPG

La cit era de frig simbata in hala racirea s-a facut pe cale naturala cu gheata! :unsure:

Aceasta postare a fost editata de Dragut: 27 February 2011 - 10:18 PM

0

#22 Useril este offline   neataticu 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1428
  • Inregistrat: 25-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Berceni City - Ilfov
  • Interests:Aero - auto - moto - velo - sport
    Multi roto !

Postat 01 March 2011 - 09:16 PM

Felicitari pentru ce ai facut pana acum. Vad ca a incaput pe maini bune masinuta.
Mult succes in continuare. Abia astept sa vad rezultatul finit.
12CM Records

Freestyle - Armattan Rooster /T-motor f40 pro II - 2400kv motors / Kiss 32A ESC / Kiss V2 FC / Foxeer Pedator / FrSky Taranis x9d+ on TBS Crossfire / TBS Unify Pro V3
DJI Mavic Pro
0

#23 Useril este offline   Dragut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2453
  • Inregistrat: 28-February 05

Postat 01 March 2011 - 10:21 PM

Vezi postareaneataticu, la 01 March 2011 - 09:16 PM, a spus:

Felicitari pentru ce ai facut pana acum. Vad ca a incaput pe maini bune masinuta.
Mult succes in continuare. Abia astept sa vad rezultatul finit.


va iesi bestial!
mai tare ca E-revo!
0

#24 Useril este offline   Ady. 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1141
  • Inregistrat: 06-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 02 March 2011 - 02:59 PM

Mai tare nu cred ca va iesi, pentru ca acela este calculat de o inteprindere, nu pot fi chiar atat de exacte detaliile de catre un om in comparatie cu un robot :), intradevar daca ii pun un combo mai puternic ar putea fi si bine calculata greutatea cu piesele pe masina ca nu cunva sa se incline cand faci salturi( sa aiba echilibru in aer pentru a nu se rasturna ).

Fie, parerile sunt impartie. :pardon:

Aceasta postare a fost editata de Ady.: 02 March 2011 - 03:02 PM

0

#25 Useril este offline   Dragut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2453
  • Inregistrat: 28-February 05

Postat 03 March 2011 - 07:49 PM

Vezi postareaAdy., la 02 March 2011 - 02:59 PM, a spus:

Mai tare nu cred ca va iesi, pentru ca acela este calculat de o inteprindere, nu pot fi chiar atat de exacte detaliile de catre un om in comparatie cu un robot ;), intradevar daca ii pun un combo mai puternic ar putea fi si bine calculata greutatea cu piesele pe masina ca nu cunva sa se incline cand faci salturi( sa aiba echilibru in aer pentru a nu se rasturna ).

Fie, parerile sunt impartie. :)



Hehe mosule aicea va asteapta o alta surpriza de proportii de data asta.
Detalii despre ea abia dupa 26 martie.

In alta ordine de idei: un hardcase din lexan de 2 ... + amortizoare de soc la capete...

Imagine atasata: fara accu.JPG Imagine atasata: cu acu .JPG

Ps: miine sper sa va arat finalul la pesa de fixare a motorului.
0

#26 Useril este offline   bogdan luben 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 417
  • Inregistrat: 28-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 03 March 2011 - 10:18 PM

Vezi postareaAdy., la 02 March 2011 - 02:59 PM, a spus:

Mai tare nu cred ca va iesi, pentru ca acela este calculat de o inteprindere, nu pot fi chiar atat de exacte detaliile de catre un om in comparatie cu un robot :D, intradevar daca ii pun un combo mai puternic ar putea fi si bine calculata greutatea cu piesele pe masina ca nu cunva sa se incline cand faci salturi( sa aiba echilibru in aer pentru a nu se rasturna ).

Fie, parerile sunt impartie. 8)


Am aceeasi masina electrica echipata cu Tekin, e-revo este jucarie de carrefour pe langa ea.
Hormonu' bate neuronu'
0

#27 Useril este offline   daniel_hnatec 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 698
  • Inregistrat: 09-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 03 March 2011 - 10:34 PM

Vezi postareabogdan luben, la 03 March 2011 - 10:18 PM, a spus:

Am aceeasi masina electrica echipata cu Tekin, e-revo este jucarie de carrefour pe langa ea.


Totusi este o diferenta intre clase Truggy vs MT. Avand aceeasi electronica, e-revo s-ar putea sa stea in spatele ST1-ului, dar relativ aproape......in comparatie cu alte MT-uri 8)

Am avut un ST1, nu varianta PRO si am fost multumit,

Aceasta postare a fost editata de daniel_hnatec: 03 March 2011 - 10:36 PM

Nu lua viata in serios, oricum nu scapi viu din ea

Schumacher Mi4LP
Hobao Hyper Competition ST
Hobao Hyper 7
LRP S8BX team X 2
LRP S8BX
Traxxas Revo => crawler
Hpi Wheely King
Sanwa M11X
0

#28 Useril este offline   Dragut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2453
  • Inregistrat: 28-February 05

Postat 11 March 2011 - 12:05 AM

Astazi am finalizat suportul motorului.
Mi-au dat ceva batai de cap la gaurile de fixare in sasiu (asa e omul care se invata numai cu CNC-ul :good: ) dar a iesit OK
S-a finalizat si fixarea harcase-ului

Suport cu motor fixat provizoriu
Imagine atasata: suport cu motor fixat provizoriu.JPG

Inca din timpul prelucrarii am considerat ca "pesa" e suficient de tzeapana incit sa nu mai necesite modificarea piesei dinspre fatza

Imagine atasata: prindere.JPG

Mai trebuie fixata si piesa de protectie

Nu bagati in seama spanul! :)

Aceasta postare a fost editata de Dragut: 11 March 2011 - 12:05 AM

0

#29 Useril este offline   Dragut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2453
  • Inregistrat: 28-February 05

Postat 11 March 2011 - 12:17 AM

Fixare hardcase
Am facut un distantier cu h = 10mm din plexic ca sa ma ridic peste moturile de plastic ale fixarii lateralelor (am apreciat mult faptul ca baietii de la TT s-au gindit ca un filet de 2-3mm dat in plastic n-ar fi suficient!)
S-a fixat pe spate in cele 2 gauri originale in care venea aparatoarea de la electronica (acum disparuta) + o gaura suplimentara
Pe interior suruburi cu cap inecat cu filet tot in placa de 10

Fixare interioara
Imagine atasata: fixare hardcase int.JPG

Fixare pe spate
Imagine atasata: fixare hardcase spate.JPG

Pina in wekend sper sa bag servo sa-i fac jocul in pinion si sa bag o tura cu el sa vedem ce zice!
0

#30 Useril este offline   Dragut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2453
  • Inregistrat: 28-February 05

Postat 12 March 2011 - 07:39 PM

Miine plec iar la drum asa ca am iesit in seara asta la probe, desi era apropape intuneric.
Masina se misca BESTIAL!!!!
NU are superviteza ....estimez un 35-40km/h (m-am asteptat la asta din KV motorului) dar e perfect controlabila chiar la viteza mare.
Cind ma intorc voi face si filmulete.
Varianta de asezare finala:

Imagine atasata: varianta finala.JPG.

Aceasta postare a fost editata de Dragut: 12 March 2011 - 07:41 PM

0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu