Modelism - RHC Forum: sfat pentru combinatie spur si pinion - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

sfat pentru combinatie spur si pinion

#1 Useril este offline   Vladutzzz 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 472
  • Inregistrat: 20-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 12 March 2011 - 06:32 PM

Am cumparat de cam o saptamana un combo EZRUN 60A SL Version 2.0 X1 EZRUN 3650M 9T Brushless Motor X1 LEDs Program Card X1 l-am montat pe un Maverick Strada SC varianta stock nu iam schimat nimic doar ca am fost cu comboul asta zilele astea afara si sau tocit dintii de la spur as vrea sa stiu ce combonatie de spur si pinion ar trebui sa pun niste sfaturi daca asa si pun mai jos si un video
Go BIG or go HOME
0

#2 Useril este offline   fasconal 

  • ...si nu te doare capul !
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1241
  • Inregistrat: 15-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures

Postat 12 March 2011 - 07:39 PM

Vezi postareaVladutzzz, la 12 March 2011 - 06:32 PM, a spus:

Am cumparat de cam o saptamana un combo EZRUN 60A SL Version 2.0 X1 EZRUN 3650M 9T Brushless Motor X1 LEDs Program Card X1 l-am montat pe un Maverick Strada SC varianta stock nu iam schimat nimic doar ca am fost cu comboul asta zilele astea afara si sau tocit dintii de la spur as vrea sa stiu ce combonatie de spur si pinion ar trebui sa pun niste sfaturi daca asa si pun mai jos si un video ...



Filmul postat n-are nici o legatura cu problema ta, cum n-are nici motorul (combo-ul).
Problema ta este data de felul in care ai montat motorul. Jocul dintre pinion si spur nu este adecvat.

Aceasta postare a fost editata de fasconal: 12 March 2011 - 07:40 PM

Fara semnatura...prietenii stiu de ce
0

#3 Useril este offline   sergiu 4wd 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1553
  • Inregistrat: 20-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC

Postat 12 March 2011 - 07:40 PM

pai spurul nu se toceste de la combinatia dintre el si pinionul de la motor.
se toceste deoarece ori nu ai strans bine pinoinul de la motor pe ax , ori distanta dintre dintii de la spuri si dintii de la motor este prea mare.


Poti sa verifiic, bagi o foai de hartie intre pinonul de la motor si spur si sunt trei variante in care se poate face foaia :

1. nu se indoaie de loc , sau fff putin.
2. se indoaie ceva mai mult , dar farasa se rupa ( sfasie )
3. sa se indoaie si sa re supa foaia .

daca este a doua varianta atunci este bine , daca nu ... atunci s-ar putea ca de aceea sa se fi tocit spurul .
Asta poti sa verifici cu t cucatica de coala alba de hartie.

Bafta la reglat.
Scurtu Sergiu - 0766301990
0

#4 Useril este offline   Dragut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2453
  • Inregistrat: 28-February 05

Postat 12 March 2011 - 08:56 PM

Tai o fisie de hirtie. Coala A4 de imprimanta (are o grosime cam de 0,1mm / cea de 80g/cmc)
O bagi intre spur si pinion.
Stringi motrul cu foaia intre ele
Misti spurul pina iese foaia
Ala e jocul necesar
Spor

PS: asa procedez de fiecare data si n-am avut belele!

Aceasta postare a fost editata de Dragut: 12 March 2011 - 08:57 PM

0

#5 Useril este offline   sergiu 4wd 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1553
  • Inregistrat: 20-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC

Postat 12 March 2011 - 09:50 PM

Vezi postareaDragut, la 12 March 2011 - 08:56 PM, a spus:

Tai o fisie de hirtie. Coala A4 de imprimanta (are o grosime cam de 0,1mm / cea de 80g/cmc)
O bagi intre spur si pinion.
Stringi motrul cu foaia intre ele
Misti spurul pina iese foaia
Ala e jocul necesar
Spor

PS: asa procedez de fiecare data si n-am avut belele!



Si eu ce am zis ... ? :)

Vezi postareasergiu 4wd, la 12 March 2011 - 07:40 PM, a spus:

pai spurul nu se toceste de la combinatia dintre el si pinionul de la motor.
se toceste deoarece ori nu ai strans bine pinoinul de la motor pe ax , ori distanta dintre dintii de la spuri si dintii de la motor este prea mare.


Poti sa verifiic, bagi o foai de hartie intre pinonul de la motor si spur si sunt trei variante in care se poate face foaia :

1. nu se indoaie de loc , sau fff putin.
2. se indoaie ceva mai mult , dar farasa se rupa ( sfasie )
3. sa se indoaie si sa re supa foaia .

daca este a doua varianta atunci este bine , daca nu ... atunci s-ar putea ca de aceea sa se fi tocit spurul .
Asta poti sa verifici cu o bucatica de coala alba de hartie.

Bafta la reglat.

Scurtu Sergiu - 0766301990
0

#6 Useril este offline   Vladutzzz 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 472
  • Inregistrat: 20-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 12 March 2011 - 10:54 PM

da eu nu mai am spur deci sau tocit dintii de la el am sa ma chinui zilele astea sa apropii pinionu de el poate mai merge oleak
Go BIG or go HOME
0

#7 Useril este offline   sergiu 4wd 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1553
  • Inregistrat: 20-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC

Postat 12 March 2011 - 11:04 PM

Vezi postareaVladutzzz, la 12 March 2011 - 10:54 PM, a spus:

da eu nu mai am spur deci sau tocit dintii de la el am sa ma chinui zilele astea sa apropii pinionu de el poate mai merge oleak


Pai degeaba , dupa aceea va trebui sa schimbi spurul si va trebui sa o faci din nou.
Vezi unde gasesti un nou spur si dupa aceea regleazal. :)

Vezi postareasergiu 4wd, la 12 March 2011 - 11:03 PM, a spus:

Pai degeaba , dupa aceea va trebui sa schimbi spurul si va trebui sa o faci din nou.
Vezi unde gasesti un nou spur si dupa aceea regleazal. ;)

regleaza-l *
Scurtu Sergiu - 0766301990
0

#8 Useril este offline   Vladutzzz 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 472
  • Inregistrat: 20-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 13 March 2011 - 07:43 AM

Vezi postareasergiu 4wd, la 12 March 2011 - 11:04 PM, a spus:

Pai degeaba , dupa aceea va trebui sa schimbi spurul si va trebui sa o faci din nou.
Vezi unde gasesti un nou spur si dupa aceea regleazal. :clapping:


regleaza-l *

pai cam unde as gasi spur denala de 64t 0.6module ? am cautat pe majoritatea siteurilor si nu am gasit cele din romania ma refer
Go BIG or go HOME
0

#9 Useril este offline   OldMann 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1762
  • Inregistrat: 01-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucovina

Postat 13 March 2011 - 10:36 AM

Ceea ce ti-au recomandat colegii de forum mai sus este reglajul jocului de fund, dar pe dantura cu modul 0,6 n-ai unde sa bagi foie de hartie intre pinion si spur. Poate la module mai mari 0,8-1. Cred ca la tine problema apare la neconcordanta modul dantura dintre pinion si spur. Pinion cu modul 0.8 spur cu modul 0.6

Se mai poate ca problema ta sa fie si din nealinierea, paralelismul celor doua axe, respectiv axul motorului cu cel al spurului.

Aceasta postare a fost editata de OldMann: 13 March 2011 - 10:39 AM

If the boat doesnt fly, dont buy!!!

0

#10 Useril este offline   Vladutzzz 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 472
  • Inregistrat: 20-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 13 March 2011 - 12:01 PM

Vezi postareaOldMann, la 13 March 2011 - 10:36 AM, a spus:

Ceea ce ti-au recomandat colegii de forum mai sus este reglajul jocului de fund, dar pe dantura cu modul 0,6 n-ai unde sa bagi foie de hartie intre pinion si spur. Poate la module mai mari 0,8-1. Cred ca la tine problema apare la neconcordanta modul dantura dintre pinion si spur. Pinion cu modul 0.8 spur cu modul 0.6

Se mai poate ca problema ta sa fie si din nealinierea, paralelismul celor doua axe, respectiv axul motorului cu cel al spurului.

dar ambele sunt de 0,6
Go BIG or go HOME
0

#11 Useril este offline   OldMann 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1762
  • Inregistrat: 01-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucovina

Postat 13 March 2011 - 06:51 PM

...daca au acelasi modul inseamna ca nu ai respectat alinierea axelor celor doua roti dintate, sau poate fi din prinderea motorului pe sasiu acesta capatand joc in timpul functionarii, etc...
If the boat doesnt fly, dont buy!!!

0

#12 Useril este offline   Vladutzzz 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 472
  • Inregistrat: 20-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 14 March 2011 - 06:46 AM

Vezi postareaOldMann, la 13 March 2011 - 06:51 PM, a spus:

...daca au acelasi modul inseamna ca nu ai respectat alinierea axelor celor doua roti dintate, sau poate fi din prinderea motorului pe sasiu acesta capatand joc in timpul functionarii, etc...

da si unde gasesc asa ceva? ca eu nu mai am spur ... am cautat in ro pe majoritatea siteurilor si nu am gasit deci ma intereseaza de unde sa cumpar nu ca nu au fost aliniate corect am sa il aliniez corect cand o sa il am
Go BIG or go HOME
0

#13 Useril este offline   Zeus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2455
  • Inregistrat: 15-January 09
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 14 March 2011 - 10:01 AM

Salve, dupa cate stiu tu ai pitch de 48, nu stiu ce modul este, asa ca tu ar trebui sa cauti spur de 48 pitch si 64 maxim 67 de dinti, pinionul sa nu fie mai mic de 18 dinti ptr ca nu poti face alinierea cu spurul, adica nu le poti apropia din cauza axului cardanic, daca nu ma insel tu pe model ai pinion de 22 sau 24 de dinti si spur de 64, cauta un spur de la jamara, ansmann, sau orice masinarie chinezeasca, cel mai bine fa o poza la spur defapt doua, fata spate, poate te putem ajuta.
Cel mai bine este sa pui un spur de 66 ptr ca este cam maxim cat suporta masina ta, si un pinion mai mic decat ai avut, un pinion de minim 18 dinti. Deobicei combinatia cea mai buna este pinion cat mai mic si spurul cat mai mare. In felul asta mototul nu forteaza, nu se incalzeste atat de tare, ai si un consum mai bun, un demaraj mai bun.
Why Drink and Drive,When you can Smoke and Fly?
0

#14 Useril este offline   Vladutzzz 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 472
  • Inregistrat: 20-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 14 March 2011 - 02:10 PM

Vezi postareaZeus, la 14 March 2011 - 10:01 AM, a spus:

Salve, dupa cate stiu tu ai pitch de 48, nu stiu ce modul este, asa ca tu ar trebui sa cauti spur de 48 pitch si 64 maxim 67 de dinti, pinionul sa nu fie mai mic de 18 dinti ptr ca nu poti face alinierea cu spurul, adica nu le poti apropia din cauza axului cardanic, daca nu ma insel tu pe model ai pinion de 22 sau 24 de dinti si spur de 64, cauta un spur de la jamara, ansmann, sau orice masinarie chinezeasca, cel mai bine fa o poza la spur defapt doua, fata spate, poate te putem ajuta.
Cel mai bine este sa pui un spur de 66 ptr ca este cam maxim cat suporta masina ta, si un pinion mai mic decat ai avut, un pinion de minim 18 dinti. Deobicei combinatia cea mai buna este pinion cat mai mic si spurul cat mai mare. In felul asta mototul nu forteaza, nu se incalzeste atat de tare, ai si un consum mai bun, un demaraj mai bun.

http://www.hpiracing...?partNo=MV22133 asta e spuru http://www.hpiracing...?partNo=MV22132 asta pinionu
Go BIG or go HOME
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

5 useri citesc topicul
0 membri, 5 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu