sfat pentru combinatie spur si pinion
#1
Postat 12 March 2011 - 06:32 PM
#2
Postat 12 March 2011 - 07:39 PM
Vladutzzz, la 12 March 2011 - 06:32 PM, a spus:
Filmul postat n-are nici o legatura cu problema ta, cum n-are nici motorul (combo-ul).
Problema ta este data de felul in care ai montat motorul. Jocul dintre pinion si spur nu este adecvat.
Aceasta postare a fost editata de fasconal: 12 March 2011 - 07:40 PM
#3
Postat 12 March 2011 - 07:40 PM
se toceste deoarece ori nu ai strans bine pinoinul de la motor pe ax , ori distanta dintre dintii de la spuri si dintii de la motor este prea mare.
Poti sa verifiic, bagi o foai de hartie intre pinonul de la motor si spur si sunt trei variante in care se poate face foaia :
1. nu se indoaie de loc , sau fff putin.
2. se indoaie ceva mai mult , dar farasa se rupa ( sfasie )
3. sa se indoaie si sa re supa foaia .
daca este a doua varianta atunci este bine , daca nu ... atunci s-ar putea ca de aceea sa se fi tocit spurul .
Asta poti sa verifici cu t cucatica de coala alba de hartie.
Bafta la reglat.
#4
Postat 12 March 2011 - 08:56 PM
O bagi intre spur si pinion.
Stringi motrul cu foaia intre ele
Misti spurul pina iese foaia
Ala e jocul necesar
Spor
PS: asa procedez de fiecare data si n-am avut belele!
Aceasta postare a fost editata de Dragut: 12 March 2011 - 08:57 PM
#5
Postat 12 March 2011 - 09:50 PM
Dragut, la 12 March 2011 - 08:56 PM, a spus:
O bagi intre spur si pinion.
Stringi motrul cu foaia intre ele
Misti spurul pina iese foaia
Ala e jocul necesar
Spor
PS: asa procedez de fiecare data si n-am avut belele!
Si eu ce am zis ... ? :)
sergiu 4wd, la 12 March 2011 - 07:40 PM, a spus:
se toceste deoarece ori nu ai strans bine pinoinul de la motor pe ax , ori distanta dintre dintii de la spuri si dintii de la motor este prea mare.
Poti sa verifiic, bagi o foai de hartie intre pinonul de la motor si spur si sunt trei variante in care se poate face foaia :
1. nu se indoaie de loc , sau fff putin.
2. se indoaie ceva mai mult , dar farasa se rupa ( sfasie )
3. sa se indoaie si sa re supa foaia .
daca este a doua varianta atunci este bine , daca nu ... atunci s-ar putea ca de aceea sa se fi tocit spurul .
Asta poti sa verifici cu o bucatica de coala alba de hartie.
Bafta la reglat.
#6
Postat 12 March 2011 - 10:54 PM
#7
Postat 12 March 2011 - 11:04 PM
Vladutzzz, la 12 March 2011 - 10:54 PM, a spus:
Pai degeaba , dupa aceea va trebui sa schimbi spurul si va trebui sa o faci din nou.
Vezi unde gasesti un nou spur si dupa aceea regleazal. :)
sergiu 4wd, la 12 March 2011 - 11:03 PM, a spus:
Vezi unde gasesti un nou spur si dupa aceea regleazal. ;)
regleaza-l *
#8
Postat 13 March 2011 - 07:43 AM
sergiu 4wd, la 12 March 2011 - 11:04 PM, a spus:
Vezi unde gasesti un nou spur si dupa aceea regleazal. :clapping:
regleaza-l *
pai cam unde as gasi spur denala de 64t 0.6module ? am cautat pe majoritatea siteurilor si nu am gasit cele din romania ma refer
#9
Postat 13 March 2011 - 10:36 AM
Se mai poate ca problema ta sa fie si din nealinierea, paralelismul celor doua axe, respectiv axul motorului cu cel al spurului.
Aceasta postare a fost editata de OldMann: 13 March 2011 - 10:39 AM
#10
Postat 13 March 2011 - 12:01 PM
OldMann, la 13 March 2011 - 10:36 AM, a spus:
Se mai poate ca problema ta sa fie si din nealinierea, paralelismul celor doua axe, respectiv axul motorului cu cel al spurului.
dar ambele sunt de 0,6
#11
Postat 13 March 2011 - 06:51 PM
#12
Postat 14 March 2011 - 06:46 AM
OldMann, la 13 March 2011 - 06:51 PM, a spus:
da si unde gasesc asa ceva? ca eu nu mai am spur ... am cautat in ro pe majoritatea siteurilor si nu am gasit deci ma intereseaza de unde sa cumpar nu ca nu au fost aliniate corect am sa il aliniez corect cand o sa il am
#13
Postat 14 March 2011 - 10:01 AM
Cel mai bine este sa pui un spur de 66 ptr ca este cam maxim cat suporta masina ta, si un pinion mai mic decat ai avut, un pinion de minim 18 dinti. Deobicei combinatia cea mai buna este pinion cat mai mic si spurul cat mai mare. In felul asta mototul nu forteaza, nu se incalzeste atat de tare, ai si un consum mai bun, un demaraj mai bun.
#14
Postat 14 March 2011 - 02:10 PM
Zeus, la 14 March 2011 - 10:01 AM, a spus:
Cel mai bine este sa pui un spur de 66 ptr ca este cam maxim cat suporta masina ta, si un pinion mai mic decat ai avut, un pinion de minim 18 dinti. Deobicei combinatia cea mai buna este pinion cat mai mic si spurul cat mai mare. In felul asta mototul nu forteaza, nu se incalzeste atat de tare, ai si un consum mai bun, un demaraj mai bun.
http://www.hpiracing...?partNo=MV22133 asta e spuru http://www.hpiracing...?partNo=MV22132 asta pinionu