Modelism - RHC Forum: Electroplanor Spectra - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 6 Pagini +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Electroplanor Spectra etape de constructie.

#121 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 22 April 2005 - 07:39 AM

Tren NU!
Scoci DA.
Sau, taie din PET-uri (sticle de suc, apa minerala) straifuri potrivite (ca dimensiuni si eventual curburi) si lipeste-le in locurile startegice cu scoci dubluadeziv. Arata ca curu' dar e f.f.f. eficient. Io la Easy Starul amicului i-am blindat burta cu ceva asemanator. Am la giob un material care se cheama cromofan, gros de 0,3mm dur si transparent. Acum putem ateriza si pe griblura...
Pe la voi, futu-va, se gaseste ceva care se cheama mylar, dar nu merita sa te complici. PET-uri!
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#122 Useril este offline   AB17LUK 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 03-December 04

Postat 22 April 2005 - 10:31 AM

Personal eu asi incadra si rotile astea doua la 'manelism aero'. http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/ic.gif
Mai bine mai exerseaza aterizarile si incearca sa aduci modelul cit mai incet jos. Ar trebui sa se opreasca f repede dupa ce atinge gazonul - sper ca nu te dai cu el pe asfalt?
Pune-i un scoci pe care il schimbi periodic.
Daca chiar vrei, poti sa-i pui o roata semi-ingropata in fuselaj. Mai arata a planor, chit ca mie nu-mi plac planoarele.

Aceasta postare a fost editata de AB17LUK: 22 April 2005 - 10:34 AM

Luci
0

#123 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 22 April 2005 - 11:43 AM

AB17LUK, la 22 Apr 2005, 10:31, a spus:

...chit ca mie nu-mi plac planoarele.

D-aia tot incerci tu sa scapi de Update si nu reusesti!
Poate nu-l maritzi pana la RR, sa-l mai vad (zbor?) si io o data!
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#124 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 22 April 2005 - 03:31 PM

io am mai zis odata si repet!!

scoci cu fibra de sticla!!!
cine are urechi de auzit sa auda!
flying is my life...
0

#125 Useril este offline   AB17LUK 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 333
  • Inregistrat: 03-December 04

Postat 22 April 2005 - 03:58 PM

Update-ul nu e planor, e bijuterie http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif.
Chiar daca-l vindeam, luam unul nou.
Luci
0

#126 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 23 April 2005 - 01:35 AM

Ok. Am propus nu am dat cu parul....si ma dau pe beton cu griblura pe el...nu am gasit altceva.
@ in special pentru Valteras ce spui daca-i mut motorul din nas pe ceva sus intre aripi ? Ceva de-i zice baldachin. Se cam duc elicile
:D Si nu-i decat 16 lei una. Il pun cu nasul in jos cu 4 grade. Elicea trebuie sa fie pe verticala CG-ului ?
Astept raspuns cu nerabdare ca am totul pregatit.
Este ceva si facut de aceeasi firma...dar parca as incerca eu :

http://www.greatplan...s/gpmg0800.html

Daca-l fac cu elice propulsiva motorul va fi cu axa ridicata cu 4 grade ?

PS. Care veniti aici aduceti-va traforajul. Nu au asa ceva pe aici :rolleyes:

Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 23 April 2005 - 03:24 PM

0

#127 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 23 April 2005 - 03:23 PM

Uitati si terenul de zbor. Este cel alb.

Fisiere atasate


0

#128 Useril este offline   Rares 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 649
  • Inregistrat: 28-September 03
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu/Traunstein

Postat 23 April 2005 - 10:03 PM

O roata semiingropata si toata lumea fericita.Fie el monokoteul cel mai tare cand dezlipesti scociul de pe folie se dezlipeste si folia de pe lemn cat ai incerca sa o lipesti de bine.
Mai marinarule cand te dai cu planorul pe geva gen beton pui si caserola ca parca mie unu mi nu stiu cum sa ma trezesc cu folia taiata.Daca ai iarba n=ai probleme...dar daca nu ai ce faci...plantezi vreun hectar si astepti sa creasca?
0

#129 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 23 April 2005 - 10:30 PM

Cu burta am aranjat. O patina finuta din placaj cu cinci foi. O sa fac o poza. Cum ramane cu baldachinul ? Am vazut ca si axul motorului este un pic stramb :D . Nu-i bai ca-i 5 lei....dar parca as lua si altceva de cat tot ce aveam si inainte :D
0

#130 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 25 April 2005 - 04:22 PM

Nene Valterasule.....la toti ai raspuns numai pe mine m-ai uitat. Stiu ca sunt mic si urat dar totusi.... :D
Motorul cu nasul in jos si la dreapta privit din spate ?
Sau numai in jos cum l-a facut mamica lui ?
Altceva ?
0

#131 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 25 April 2005 - 05:02 PM

Scuze, asa e, am uitat si m-am luat cu altele...
Da, trebuie cu nasul in jos, clasic. La dreapta - nu stiu. Poate nu-i trebe. Oricum, e functie de turatie si de masa in rotatie si de sensul de rotatie, evident.
Cea mai buna treaba este sa faci batiul a.i. sa poti varia lejer cele 2 unghiuri. Nu fa nimic definitiv. Acuma nu tre sa prevezi cine stie ce complicaciune de posibilitate de reglaj. Un colier de tabla de aluminiu, ce poate fi indoit pe partea care trebe... etc.

Dar io unul, nu m-as complica de loc. L-as lasa asa cum l-a facut ma-sa. Nu pricep cum e cu ruptul elicelor... Nu se pliaza?
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#132 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 25 April 2005 - 05:21 PM

Ba se pliaza dar sunt mai multe aspecte :
- mana de lemn mai uita sa opreasca motorul :D
- conul fiind cat fuselajul chiar si la un unghi de aterizare de 30 de grade atinge solul. De fapt cam toate aterizarile le-am facut pe con.
- asa pot sa-i pun reductor sau alt motor mai destept. Asta-i cam mare si greu. Si daca la un motor de 5 lei nu-mi pasa de se strica la altul.....
- deja i-am astupat nasul :D
- complicatia nu conteaza. Ploua toata saptamana.

Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 25 April 2005 - 05:26 PM

0

#133 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 29 May 2005 - 09:05 PM

Uite cum arata acum cu tren de aterizare :
In asteptarea motorului mai usor cu 120g am fost nevoit sa mut bateria muuult in spate pentru a avea CG in pozitia corecta. Deoarece este provizoriu l-am prins pur si simplu cu elastice. Se vad in spate :D

Fisiere atasate


0

#134 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 29 May 2005 - 09:10 PM

Bineinteles ca am schimbat si servo-urile.
Acum parca are alt aspect...parerea mea.
Pentru perioada de invatare am pus o elice fixa.....deoarece este muuuult mai ieftina :D

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 30 May 2005 - 04:39 AM

0

#135 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 29 May 2005 - 09:13 PM

Si cu asta cred ca pot trece la "jurnal de zbor".
Multumesc tuturor ca am ajuns in acest stadiu.

Fisiere atasate


0

#136 Useril este offline   MIG-29 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1772
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 12 June 2005 - 10:07 PM

o intrebare... de ce ai pus eleroane? planul original era fara eleroane? ziceai apoi ceva de modifica unghiul diedru la centru... din poze am vazut ca nu mai ai unghi diedru la centru si nici urechile nu le mai ai... este bine asa? cum se comporta in zbor? ai incercat vreo termica... vreun zbor mai lung? are finetea asteptata?

Intreb deoarece... ma cam indrept lent spre scaunelul cu umbreluta (copyright Valterashu`) si stativ de cola... planorashu` mai vedem.. dar parca n-as sta degeaba pe scaunelu` ala :D

MIG-29
0

#137 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 13 June 2005 - 01:15 AM

Am pus eleroane deoarece:
1 scopul acestui model a fost sa invat sa pilotez trainerul cu termic de .46 care are eleroane
2 sfatul prietenilor

Inca are diedrul original la centru. Au disparut doar cele doua diedre de la " urechi".

Pana la scaunel este cale lunga. Planeaza frumos dar nu am reusit sa-l tin sus foarte mult. Am sa vad cu noul motor dupa ce-i pun si reductor daca usurat cu inca 120g se va schimba ceva semnificativ :D

Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 22 December 2005 - 05:47 PM

0

#138 Useril este offline   MIG-29 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1772
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 13 June 2005 - 02:14 AM

Da.. eu termin trainerul electric si... m-as apuca de o aripa. Dar as vrea una mare... asa de mare incat sa ma plictisesc cat sta pe sus (OK, depinde si de pilot... dar si aripa trebe sa ajute ca altfel nu se poate:) ). Am vazut o aripa la 2 metri anvergura si as vrea sa-mi dau comanda sa tai una... nu-s ce sa zic daca sa fie sailplane sau aripa maricica pentru stat pe scaunel. Nu-s care ar avea sansele sa ajunga mai repede acolo sus...

Am postat pe subiectul "aripa" "ideea" cu aripa maricica ... sa vedem poate primim ceva sfaturi sa nu ne aruncam cu capu` inainte...

MIG-29
0

#139 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 17 November 2007 - 04:36 AM

Dragii mei. Va readuc in atentie:
http://www.rhc.ro/forumrhc2/index.php?act=...e=post&id=60851
Ma bate gandul sa-l readuc in randul modelelor active. Problema principala este ca pur si simplu nu vrea sa se aseze pe sol. Intra in efect de sol si se toooot duce. Ce ma sfatuiti sa-i fac ca sa se opreasca in scurt?
O solutie ar fi airbrake. Dar asta ar insemna sa modific iar aripa. Sa tai eleroanele in doua si sa mai pun doua servo-uri.
Nu se poate mai simplu?

Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 17 November 2007 - 04:37 AM

0

#140 Useril este offline   zgr_44 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1324
  • Inregistrat: 02-February 07
  • Gender:Male
  • Location:Birmingham UK

Postat 17 November 2007 - 09:54 AM

Se poate si asa ?, la 17 Nov 2007, 04:36, a spus:

Dragii mei. Va readuc in atentie:
http://www.rhc.ro/forumrhc2/index.php?act=...e=post&id=60851
Ma bate gandul sa-l readuc in randul modelelor active. Problema principala este ca pur si simplu nu vrea sa se aseze pe sol. Intra in efect de sol si se toooot duce. Ce ma sfatuiti sa-i fac ca sa se opreasca in scurt?
O solutie ar fi airbrake. Dar asta ar insemna sa modific iar aripa. Sa tai eleroanele in doua si sa mai pun doua servo-uri.
Nu se poate mai simplu?

Mixer pe elroane ca flpasuri ....nu spoiler si il asezi........pt. ca ii va micsora viteza.......grija sa iti mai ramana cursa si pt. functia de eleron
Lucrurile sunt simple.......noi le complicam...
0

#141 Useril este offline   pavcostel 

  • Membru Fumator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1596
  • Inregistrat: 01-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 17 November 2007 - 12:13 PM

Just. Acum ai ceva experienta, asa ca te descurci cu mixarea. Nu uita sa programezi Diff.aileron pe el. Si trebuie probat cat de mult franeaza sus, nu ca altii care au incercat crow la 3metri de sol... Eventual, cand vii la aterizare, faci o secventa multipla de franari/redresari, in trepte. Suna tare, nu?! Daca ai avea frane, tot in franari/redresari ar trebui sa vii. Daca ai mix si pentru profundor, activeaza-l, dar cumva reglabil, ca sa corectezi pozitia nasului la franare. (asieta) Nu mult, si nu definitiv, ca depinde totusi de multe alte variabile!


Baaaafta! Planoarele au fun-ul lor specific!

Costel

Aceasta postare a fost editata de pavcostel: 17 November 2007 - 12:15 PM

35 MHz, canal 60,62,78.
0

#142 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 17 November 2007 - 03:08 PM

Multumesc frumos.
Au si este si a doua dragoste. Prima, trainer-ul de .40 se odihneste definitiv.
Daca este cum spuneti am scapat ieftin. La 7CAP am un buton rotativ ce misca ambele eleroane in sus sau in jos dar am si functia de eleron . Si inca diferential.
Buuuuuuuuuuuuuuu.
Acum va rog sa ma lamuriti de ce unii recomanda pentru franare spoiler si nu flaps. Stiti ce avantaje....dezavandaje....au fiecare?

Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 17 November 2007 - 03:10 PM

0

#143 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 17 November 2007 - 04:28 PM

la flapsuri viteza scade dar creste portanta si planorul vine mult mai lin la aterizare.La spoiler fileurile de aer dupa aripa se desprind si planorul o ia in jos deodata.Io la planorul meu am flaps.Am incercat si cu spoiler dar vine mult mai frumos cu flaps
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#144 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 17 November 2007 - 04:52 PM

La Spectra nu sunt probleme cu portanta. Eu am nevoie sa se opreasca brusc, pe bucatica de pista. Nu am tarlalele voastre imense......nu-mi mai aduceti aminte ca mor. Deci imi trebuie ceva sa-l franeze cat mai mult.

Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 17 November 2007 - 04:53 PM

0

#145 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 17 November 2007 - 05:17 PM

florin100%, la 17 Nov 2007, 16:28, a spus:

la flapsuri viteza scade dar creste portanta si planorul vine mult mai lin la aterizare.La spoiler fileurile de aer dupa aripa se desprind si planorul o ia in jos deodata.Io la planorul meu am flaps.Am incercat si cu spoiler dar vine mult mai frumos cu flaps

ce profesor bun ma simt :)


ontopic:

pai la flaps pana pe la fo' 30 de grade iti modifica panta , si iti duce unghiul critic de incidenta muult mai sus ..
altfel spus poti veni la aterizare cu botul un pic mai sus decat deobicei , fara sa se infunde (parasuteze)...

peste fo' 30 de grade, te ajuta doar cateva fractiuni de secunda...adik el deja e o frana si te ajuta doar castigand portanta inca cateva fractiuni de secunda (portanta pe care ai pierduto deoarece el te-a infranat)
altfel zis , peste 30 de garde e frana si te ajuta numa la viteza f.mica ( care daca o ai datorita faptului ca te-a prins cu botul sus oricum nu te mai ajuta ca tot se angajeaza....) dar daca viteza mica o ai pentru ca tu ai ridcat botul 2-3 garde si a scazut treptat viteza, flapsul asta "pronuntat" te ajuta mentinand pe intrados "perna de aer" formata ,deci parasutandu-te incet.. (asa aterizeaza profesionistii ) ...

DE RETINUT ca flapsul asta te ajuta doar la inaltime mica..adik nu te gandi ca vii cu flaspul asa de muult scos din stratosfera ....
cand esti aproape (10 cm h) il poti scoate peste 30 de grade ... o sa te infraneze , si o sa parasuteze usor palnorul ... :) (aterizand foarte repede) ...

Flapsul asta face ca in situati de zbor anormale (unghiuri de incidenta mari) sa se mentina valoarea portantei (Fz prin calcule...)



spoilerele... astea au rolul de a inrautati calitatile aerodinamice ale planorului ... ele ajuta la cresterea Cx-ului (maresc rezistenta la inaintare , asa cum fac si franele aerodinamice)

daca totusi valoarea de spoiler e mica , scad relativ putin din coeficientul de portanta , si maresc tot putin rezistenta la inaintare , facand astfel coborarea muult mai usoara... adik daca te grabesti jos , scoti un pic de spoiler si vine jos mai repede...
la aterizare io unu nu prea recomand pentru ca pot crea si ceva turbioane pe acolo , avand ca rezultat intalnirea cu mama terra mult prea rapida...

sa iti dau si formula de calcul de unde sunt luate FZ, cz , alea alea...(asa mi-o aduc io aminte :()

Fz= ( (densitatea *V*V) / 2 ) *S* Cz



deci , ca un rezumat pentru cine nu are chef sa citeasca toate alea , e bine sa le ai pe amandoua...cu un pic de spoiler vi mai repede jos si cu flaps sub 30 de grade pus de pe la vo 3m aterizezi mai scurt ..pe la vo 20 cm , ii poti da si mai mult de 30 de grade , ca te va ajuta ...
(spun 30 de garde pentru ca ai eleroanele mici (S-ul in forumla) , deci suprafata mica, ca altfel ar fi fost in jur de 15 -20 de grade limita aia )
La f3j , lumea "buna" vine la aterizare cu flapsul ap de 90 de grade...
KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

#146 Useril este offline   zgr_44 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1324
  • Inregistrat: 02-February 07
  • Gender:Male
  • Location:Birmingham UK

Postat 17 November 2007 - 06:24 PM

Se poate si asa ?, la 17 Nov 2007, 16:52, a spus:

La Spectra nu sunt probleme cu portanta. Eu am nevoie sa se opreasca brusc, pe bucatica de pista. Nu am tarlalele voastre imense......nu-mi mai aduceti aminte ca mor. Deci imi trebuie ceva sa-l franeze cat mai mult.

Daca ii faci falps.....nu portanta in sine ne intereseaza......ci datorita mariri portantei artificial prin flapsare....vei avea viteza mult mai mica de zbor si usoara franare tot odata......vi cu el fara motor......si atunci el si franeaza.....si se aseaza foarte repede

Aceasta postare a fost editata de zgr_44: 17 November 2007 - 06:28 PM

Lucrurile sunt simple.......noi le complicam...
0

#147 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 17 November 2007 - 06:27 PM

Multumesc frumos. Asimilez informatiile.
0

#148 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 17 November 2007 - 06:44 PM

zgr_44, la 17 Nov 2007, 18:24, a spus:

ci datorita mariri portantei artificial prin flapsare....

scuze de remaraca dar asta e tare rau B)
flapsare B)
flaps=volet sau dispozitiv de hipersustentatie ...
KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

#149 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 17 November 2007 - 06:56 PM

Ca motor ce recomandati?
Originalul este un 600.
Am si un cobalt cu reductor planetar.
0

#150 Useril este offline   pavcostel 

  • Membru Fumator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1596
  • Inregistrat: 01-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 17 November 2007 - 07:10 PM

Kontronic inrunner cu reductor. Fun series. E tare de tot, la gabarit de speed 400. Si eu zic sa pui doar spoilere. Daca nu poti face crow, butterfly, crocodil sau alte animalutze, prefer spoilere. Ai grija ca daca te duci cu ele maxim in sus e o problema. Controlul eleroanelor e oricum mult diminuat, iar daca din reflex dai de mansa, nu o sa aiba efect, si, secundar, se poate sa cedeze mecanic ceva. Nu uita de mixarea cu profundorul, sa poti tine botul la nivel! E important. Apropierea prin franare/redresare, in trepte, e o solutie pentru aterizari pe piste scurte. Daca vrei sa modifici aripa sa ai si flapsuri, e alta poveste.

Bafta!

Costel
35 MHz, canal 60,62,78.
0

Arata acest topic


  • 6 Pagini +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

23 useri citesc topicul
0 membri, 23 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu