Sper sa nu te superi dar poate ar fi existat si alte alternative pentru asezarea componentelor. Parerea personala:
- cu ESC-ul pe dreapta cat mai apropiat de motor (firele ESC-motor sa treaca pe deasupra cardanului spate)
- asta ar fi insemnat ca suportul de acumulator se deplaseaza mai in fata un pic
- servo-ul si receptorul pe stanga in fata motorului
Toate traseele de putere ar fi fost in felul asta mult mai scurte.
Conversie ST1 Pro de la TT din termic in electric Din ciclul "Cind omul se plictiseste!"
#32
Postat 13 March 2011 - 04:50 PM
ovidiugm, la 12 March 2011 - 09:06 PM, a spus:
Sper sa nu te superi dar poate ar fi existat si alte alternative pentru asezarea componentelor. Parerea personala:
- cu ESC-ul pe dreapta cat mai apropiat de motor (firele ESC-motor sa treaca pe deasupra cardanului spate)
- asta ar fi insemnat ca suportul de acumulator se deplaseaza mai in fata un pic
- servo-ul si receptorul pe stanga in fata motorului
Toate traseele de putere ar fi fost in felul asta mult mai scurte.
- cu ESC-ul pe dreapta cat mai apropiat de motor (firele ESC-motor sa treaca pe deasupra cardanului spate)
- asta ar fi insemnat ca suportul de acumulator se deplaseaza mai in fata un pic
- servo-ul si receptorul pe stanga in fata motorului
Toate traseele de putere ar fi fost in felul asta mult mai scurte.
Se putea, dar se poate si acum. Sincer mi-a fost lene sa mai misc ceva. :yahoo:
Sistemul a fost gindit sa fie demon-mutabilis asa ca daca apar inconveniene intr-o ora totul se misca in alta pozitie.
#35
Postat 15 March 2011 - 01:52 PM
Superfain!
Unul din motoare am senzatia ca e pus pe textolit, cea din PIC0008.
Daca e asa cum se raceste? Ai testat-o? Cum se comporta?
Stima
DC
Unul din motoare am senzatia ca e pus pe textolit, cea din PIC0008.
Daca e asa cum se raceste? Ai testat-o? Cum se comporta?
Stima
DC
Aceasta postare a fost editata de Dragut: 15 March 2011 - 01:53 PM
#36
Postat 15 March 2011 - 03:22 PM
Da e pe textolit, m-am jucat cu ea si e OK din punct de vedere termic. Alimentez motorul numai la 3 celule si nu consuma la capacitatea nominala (120A). E un leopart de 2500W, cu 2000rpm/volt. Carcasa mototului are 4mm in "carne" e un veritabil radiator.
If the boat doesnt fly, dont buy!!!