Modelism - RHC Forum: Conversie ST1 Pro de la TT din termic in electric - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

Conversie ST1 Pro de la TT din termic in electric Din ciclul "Cind omul se plictiseste!"

#31 Useril este offline   ovidiugm 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1031
  • Inregistrat: 02-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 12 March 2011 - 09:06 PM

Sper sa nu te superi dar poate ar fi existat si alte alternative pentru asezarea componentelor. Parerea personala:

- cu ESC-ul pe dreapta cat mai apropiat de motor (firele ESC-motor sa treaca pe deasupra cardanului spate)
- asta ar fi insemnat ca suportul de acumulator se deplaseaza mai in fata un pic
- servo-ul si receptorul pe stanga in fata motorului

Toate traseele de putere ar fi fost in felul asta mult mai scurte.
Masinute de jucarie. Pe bani adevarati.
0

#32 Useril este offline   Dragut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2453
  • Inregistrat: 28-February 05

Postat 13 March 2011 - 04:50 PM

Vezi postareaovidiugm, la 12 March 2011 - 09:06 PM, a spus:

Sper sa nu te superi dar poate ar fi existat si alte alternative pentru asezarea componentelor. Parerea personala:

- cu ESC-ul pe dreapta cat mai apropiat de motor (firele ESC-motor sa treaca pe deasupra cardanului spate)
- asta ar fi insemnat ca suportul de acumulator se deplaseaza mai in fata un pic
- servo-ul si receptorul pe stanga in fata motorului

Toate traseele de putere ar fi fost in felul asta mult mai scurte.


Se putea, dar se poate si acum. Sincer mi-a fost lene sa mai misc ceva. :yahoo:
Sistemul a fost gindit sa fie demon-mutabilis asa ca daca apar inconveniene intr-o ora totul se misca in alta pozitie.
0

#33 Useril este offline   OldMann 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1762
  • Inregistrat: 01-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucovina

Postat 15 March 2011 - 10:08 AM

Am modificat si eu doua, din termic in electric, una 1/10 si una 1/8 off-road

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: PIC_0003.JPG
  • Imagine atasata: PIC_0004.JPG
  • Imagine atasata: PIC_0006.JPG
  • Imagine atasata: PIC_0008.JPG

If the boat doesnt fly, dont buy!!!

0

#34 Useril este offline   OldMann 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1762
  • Inregistrat: 01-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucovina

Postat 15 March 2011 - 10:11 AM

...

...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: PIC_0009.JPG
  • Imagine atasata: PIC_0010.JPG
  • Imagine atasata: PIC_0011.JPG
  • Imagine atasata: PIC_0012.JPG
  • Imagine atasata: PIC_0013.JPG
  • Imagine atasata: PIC_0017.JPG

If the boat doesnt fly, dont buy!!!

0

#35 Useril este offline   Dragut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2453
  • Inregistrat: 28-February 05

Postat 15 March 2011 - 01:52 PM

Superfain!
Unul din motoare am senzatia ca e pus pe textolit, cea din PIC0008.
Daca e asa cum se raceste? Ai testat-o? Cum se comporta?
Stima
DC

Aceasta postare a fost editata de Dragut: 15 March 2011 - 01:53 PM

0

#36 Useril este offline   OldMann 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1762
  • Inregistrat: 01-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucovina

Postat 15 March 2011 - 03:22 PM

Da e pe textolit, m-am jucat cu ea si e OK din punct de vedere termic. Alimentez motorul numai la 3 celule si nu consuma la capacitatea nominala (120A). E un leopart de 2500W, cu 2000rpm/volt. Carcasa mototului are 4mm in "carne" e un veritabil radiator.
If the boat doesnt fly, dont buy!!!

0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

10 useri citesc topicul
0 membri, 10 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu