ianuarie 2005 sa vedem care zboara primu anu asta!
#31
Postat 10 January 2005 - 11:50 PM
Si pe la Sanpetru s-a deschis anul sportiv,ca sa zic asa..
Am fost pe acolo sambata, se zbura cu electrice , apoi s-a trecut la termice...
Sambata a fost acolo si primul zbor al unui apart bestial,motor de 80cmc pe benzina...
Poze din pacate am doar una facuta cu telefonul dar iau de la Silviu Iordan ceva poze (el a venit cu zbiratorul ala) si le asez aici la loc de cinste..
Am fost pe acolo sambata, se zbura cu electrice , apoi s-a trecut la termice...
Sambata a fost acolo si primul zbor al unui apart bestial,motor de 80cmc pe benzina...
Poze din pacate am doar una facuta cu telefonul dar iau de la Silviu Iordan ceva poze (el a venit cu zbiratorul ala) si le asez aici la loc de cinste..
Flying is my middle name...
#33
Postat 11 January 2005 - 04:58 PM
fostam azi pe Maracana sa inaugurez noua aripa.
Nu am reusit sa-l trimez pana sa nu dea un cioc in tzarana, da' nu a patzit nika, deci e bine. Buba fusese ca se blocau servourile in carcasele lor....
Cred totusi ca e prea usoara de bot si ca ar vrea niste wingleturi ceva mai mari...
Maine ma duc din nou pe la 11:00 - 11:30
Nu am reusit sa-l trimez pana sa nu dea un cioc in tzarana, da' nu a patzit nika, deci e bine. Buba fusese ca se blocau servourile in carcasele lor....
Cred totusi ca e prea usoara de bot si ca ar vrea niste wingleturi ceva mai mari...
Maine ma duc din nou pe la 11:00 - 11:30
Aceasta postare a fost editata de IlPadrino: 11 January 2005 - 04:59 PM
If You don't have enough time, than sleep faster
0728.26.93.19
0728.26.93.19
#34
Postat 15 January 2005 - 08:56 PM
De fost am fost dar dupa ce a pelcat IlPadrino (ii merge aripa fain de tot,are o taruca de viteza basca cand schimba directia are si un efect sonor superrr) dar pe urma am incercat (12:10) sa pun mana pe mansa si eu.Vlad m-a asistat din dreapta.Zbor frumos...pana cand a aparut o situatie mai dificila / si eu las mansa pe degetele lui Vald si el invers :wub: ...si avionul nu are pilot automat....si crasch puternic ...cu desprinderi din aripa din bot din fuselaj (pacat ca nu am putut sa filmez /scena de film, nu alta).Tristete mare pe capul nostru dar ajunsi acasa in cca 30 de minute e ca nou.Oricum in urma multor experiente cu acest avion , recomand incepatorilor avioane din polistiren. Se repara usor, conform sfaturilor de pe rhc "un avion care iarta multe greseli" unele din constructie iar altele cu reparati usoar/lipici sa ai :)
#37
Postat 22 January 2005 - 03:07 PM
azi vreme superba,si conditii excelente cu un pic de vantuletz.
am reusit sa dezvirginez bomba bimotoare,care face la fel de urat ca un termik.
valterash a zburat-o scurt primu si a zis ca e foarte nervoasa si fasneatza(pana n-am bagat ceva D/R nu prea am reusit sa o controlam.
aici lipeste ultimu scoci la winglet
am reusit sa dezvirginez bomba bimotoare,care face la fel de urat ca un termik.
valterash a zburat-o scurt primu si a zis ca e foarte nervoasa si fasneatza(pana n-am bagat ceva D/R nu prea am reusit sa o controlam.
aici lipeste ultimu scoci la winglet
Imagini atasate
flying is my life...
#41
Postat 22 January 2005 - 03:14 PM
din pacate dupa ce am prins un pic de curaj la viteza ceea nebuna,am facut un looping ,ceea ce a inmuiat vizibil aripa,flamba ca la nebuni ,ceea ce am adus-o jos (tre sa o umplu de baghete)
aicie verificam cam cat flambeaza
aicie verificam cam cat flambeaza
Imagini atasate
flying is my life...
#45
Postat 23 January 2005 - 12:37 PM
de doua saptamani ma joc cu un easy star (multzumesc silviu) am facut de toate si pe orice vreme(ceatza de-tzi bagai degetele in ochi, vant de faceam punct fix...)am incercat sa invatz cat mai multa lume ca se poate, rezultat doi simplisti si restu cu gust cam amar ....
am trecut la modificari ... flaperoane- rezultatu-i cam slab fatza de asteptari,ultima faza memorabila a fost o rasturnare ,un picaj lung pe verticala,cu motor in stop,vantul pe tot extradosul, comanda max CABRAT - BOTUL S-A FACUT ACORDEON. trebe reparata toata partea din fatzasi intarite eleroanele. ideea principala-nu mai fac acrobatzie pe vant mai tare de 6 m\s si picaje in care sa am vantul sa bata pe tot extradosu! easystaru e un model superb de inceput dar devine frustrant mai incolo...(deja unii colegi nu mai sunt interesati ca nu mai vad crashuri spectaculoase ca in alte datzi)
am trecut la modificari ... flaperoane- rezultatu-i cam slab fatza de asteptari,ultima faza memorabila a fost o rasturnare ,un picaj lung pe verticala,cu motor in stop,vantul pe tot extradosul, comanda max CABRAT - BOTUL S-A FACUT ACORDEON. trebe reparata toata partea din fatzasi intarite eleroanele. ideea principala-nu mai fac acrobatzie pe vant mai tare de 6 m\s si picaje in care sa am vantul sa bata pe tot extradosu! easystaru e un model superb de inceput dar devine frustrant mai incolo...(deja unii colegi nu mai sunt interesati ca nu mai vad crashuri spectaculoase ca in alte datzi)
#51
Postat 23 January 2005 - 07:29 PM
despre mine azi am incercat quo vadis (multumesc stefan) cu motor de 8 care e superavion,zboara extraordinar.
si dupa ce ne-am plictisit noi de aeromodele ce ne-am zis .....hai sa bagam si un 1:1
deci junioru meu primu...
si dupa ce ne-am plictisit noi de aeromodele ce ne-am zis .....hai sa bagam si un 1:1
deci junioru meu primu...
Imagini atasate
flying is my life...
#58
Postat 23 January 2005 - 07:38 PM
La poza luni .. merita premiu .,. dar iesea si mai bine daca scoteai masinile din poza ...
Se pare ca v-ati distrat de minune !
Se pare ca v-ati distrat de minune !