Traxxas Rustler review, poze, video, probleme etc.
#61
Postat 30 March 2011 - 09:04 AM
- am strans toate suruburile care se desfaceau ( bascule, sasiu ) la unele le-am pus Picatura
- am lipit si cauciucurile tot cu Picatura
- am schimbat uleiul din amortizoare care era plin de pamant cu hobbytech 350 cps la toate amortizoarele
- am pus un servosaver universal, nou
- si servo nou blue Blue Bird BMS-621DMG+HS 7.2kg, 0.10s
- amortizoarele de pe spate le-am mutat in ultima gaura (de pe bascula) dinspre cauciuc ca sa fie mai stabila masina
- mai am niste distantiere pentru amortizoare de pus dar nu stiu ce marime sa pun, cred ca o sa le aleg pe cele mai late, sper sa nu imi topaie pe pista.
Multumesc Youtube :D pentru:
- cum sa scot servo:
- cum sa schimb uleiul din amortizoare:
- cum sa setez Endpoint:
http://www.youtube.com/watch?v=IShP13NAqgg
- cum sa inversez servo cand dadeam stanga din telecomanda si masina vira dreapta:
http://www.youtube.com/watch?v=ce6pJbJ0ftc
Poate ii mai este de folos si altcuiva :)
- cum sa setez Endpoint:
http://www.youtube.com/watch?v=IShP13NAqgg
- cum sa inversez servo cand dadeam stanga din telecomanda si masina vira dreapta:
http://www.youtube.com/watch?v=ce6pJbJ0ftc
Poate ii mai este de folos si altcuiva :drinks:
#63
Postat 06 April 2011 - 02:25 PM
modificarile facute:
-coborat garda la sol prin ajustarea pozitiilor suspensiilor, se vede cum in poze
-lipo
-sasiu "ciopartit" :blush:
-servo cu angrenaje metalice
+ cele mentionate mai devreme
nu imi sariti in cap cu servo-ul va rog ca am avut intentia buna sa il pun la locul lui de drept, dar nu am putut din cauza acelei echii uriase...






L/E: sper sa pun si un filmulet cand voi ajunge la pista in Cluj. oricum, cu lipo zboara <_<
Aceasta postare a fost editata de davidd: 06 April 2011 - 02:30 PM
david_dinamovistu@yahoo.com
0742128727
#64
Postat 14 April 2011 - 10:37 PM
Toti rulmentii de pe partea cu pinionul si spurul erau plini de pamant, negri, asa ca i-am curatat si pe ei si apoi le-am pus si lor putina vaselina.
Cand am desfacut suruburile care tineau partea din spate prinsa de sasiu am gasit acolo o folie neagra lipita unde este spurul (probabil ca sa nu intre praf) eu a pus banda izolatoare ca altceva nu am avut. Cred ca sunetul metalic venea de la pinion-spur pentru ca abia la sfarsit cand le-am pus si lor vaselina nu sa mai auzit sunetul acela metalic, acum nu mai ramane decat sa pun bamda izolatoare si unde este capacul de protectie de la pinion-spur ca sa protejez de praf cat mai mult, in orice caz o sa mai desfac transmisia inca o data in maxim o luna pentru a vedea cum se prezinta.
Cand o sa mai cumpar o masina RTR primul lucru pe care o sa il fac este sa o dezmembrez complet sa sa pun in diferential si amortizoare uleiul pe care il vreau eu, sa verific suruburile si capetele de bara sa nu fie prea stranse (la rusty abia se miscau pe spate de stranse ce erau, capetele de bara pe sferele acelea metalice).
#65
Postat 15 April 2011 - 03:23 PM
#70
Postat 06 June 2011 - 09:01 AM
#71
Postat 06 June 2011 - 02:21 PM
Bafta in continuare la posesori!
david_dinamovistu@yahoo.com
0742128727
#75
Postat 14 June 2011 - 05:32 PM
Aceasta postare a fost editata de MarinMircea: 14 June 2011 - 05:35 PM
Traxxas slash ultimate 4x4 VXL
#76
Postat 14 June 2011 - 06:26 PM
Maine imi ajunge si mie rusty-ul meu, dar mai am de cumparat lipo-uri, mufe deans, charger si roti de asfalt. Cele din urma doar luna viitoare ca acum mi sa cam dus bugetul.
#77
Postat 14 June 2011 - 06:43 PM
DarkDriver, la 14 June 2011 - 06:26 PM, a spus:
Maine imi ajunge si mie rusty-ul meu, dar mai am de cumparat lipo-uri, mufe deans, charger si roti de asfalt. Cele din urma doar luna viitoare ca acum mi sa cam dus bugetul.
daca te intereseaza lipo noi noute de 5000 2s la 110 ron pm me
Traxxas slash ultimate 4x4 VXL
#78
Postat 16 June 2011 - 08:17 AM
#79
Postat 16 June 2011 - 01:04 PM
#81
Postat 10 February 2012 - 04:21 PM
@lamav4 ziceai parca ca vrei sa vezi cum e si varianta xl-5, cand vrei si este si vremea mai "domoala" da un semn si ne vedem la o alergatura :D
Ma bate gandul sa vopsesc neagra toata carcasa si s-o sticker-esc cu MONSTER :good:
-Yokomo BD7
Club
C.S.T.A. Bucuresti
M.D.T. - Militari Durango Team
#82
Postat 10 February 2012 - 05:02 PM
Cat despre revopsire, ar fi pacat de caroseria noua sa o revopsesti, o caroserie noua originala costa o caruta de bani, si rezultatul ar fi mai mult decat indoielnic. Vopsitul la o caroserie (noua, din lexan transparent) se face pe dedesubtul lexanului, nu pe deasupra. Motivul este ca la orice atingere (si crede-ma, o sa existe atingeri ;) ) vopseaua, daca e aplicata pe exterior, se va zgaria si exfolia, si o sa se vada foarte urat intr-un timp foarte scurt.
Daca vrei neaparat o caroserie personalizata care sa-ti scoata modelul in evidenta, cel mai elegant ai rezolva cu o caroserie noua transparenta, plus un spray special de lexan. Tinand cont de faptul ca vrei o singura culoare vopsitul e extrem de simplu si rapid. Mai raman de aplicat stickerele si problema e rezolvata :good:.
#83
Postat 10 February 2012 - 09:17 PM
Da, ai dreptate, cu vopsitul nu era problema ca lucrez la service auto, dar intr-adevar nu m-am gandit ca la atingeri se poate coji, cum nu stiam nici ca celelalte se vopsesc pe interior...o sa incep sa te strig "lanterna mea" ca de fiecare data ma luminezi in orice problema :p (evident glumesc) :rolleyes:
P.S. Am observat un joc mic la o roata din spate, in sensul ca daca era in aer acceleram si o lasam sa se opreasca rotile singure, una din ele spre final inainte de oprire intra in niste "vibratii". Am luat frumos manualul si am desfacut cardanul pe partea aia. Am vazut ca jocul este cumva intre ax si fuzeta...oare daca ii mai bag o saiba s-o rezolva? semne de uzura nu erau la nimic, am dat cu WD40 le-am montat la loc si este mult mai ok, dar nu perfect. O fi altceva? vreun rulment?
-Yokomo BD7
Club
C.S.T.A. Bucuresti
M.D.T. - Militari Durango Team
#84
Postat 10 February 2012 - 09:31 PM
In mod normal limitarea pentru a preveni chestia asta se face cu un distantier montat in amortizor, micsorand cursa pistonului foarte, foarte putin, ca sa nu mai lase bascula sa cada atat de mult. Este posibil de asemenea ca prinderea inferioara a amortizorului sa nu fie infiletata pana la capat pe tija amortizorului (practic si de acolo poti limita un pic).
Nu e motiv de ingrijorare daca masina ruleaza ok pe sol.
Iar cu caroseria, ar mai fi o varianta: poti foarte frumos sa vinzi caroseria pe care o ai, tinand cont ca masina e de-abia luata, si cu banii luati iti iei si o alta caroserie (transparenta), si spray...si poate iti mai raman si bani :rolleyes:.
Ideea cu vopseaua speciala de lexan este ca e special formulata pentru a intra pur si simplu in plasticul ala, aderand chimic, si ceea ce rezulta ramane flexibil. Daca dai cu vopsea auto normala, aia nu e facuta sa fie flexibila dupa aplicare si in locurile unde iti va flexa caroseria va sari sigur (indiferent ca vopsesti pe dinauntru sau pe dinafara).
#85
Postat 10 February 2012 - 09:54 PM
Cu caroseria..este un plan mai de viitor ca sa zic asa si oricum nu as vrea sa vand originala, din ce am vazut p-afara, cea transparenta este la un pret decent, iar un spray este la noi in jur de 20-25 ron. Deci nu ar fi o avere incat sa fiu nevoit sa o vand pe cea originala.
-Yokomo BD7
Club
C.S.T.A. Bucuresti
M.D.T. - Militari Durango Team
#86
Postat 10 February 2012 - 10:08 PM
Uzzy, la 10 February 2012 - 09:54 PM, a spus:
Crede-ma ca au, pentru ca bascula atarna prea jos.
Uzzy, la 10 February 2012 - 09:54 PM, a spus:
Rotile nu sunt niciodata perfect-perfect centrate (ca si la masina mare), nici cand le montezi tu, nici din fabrica. Mai ales la modelele de off-road unde cauciucurile sunt masive. Cauciucul ala se mai si deformeaza cat masinile stau pe rafturile depozitelor. Stanga/dreapta nu e critic dar sus/jos este, pentru asta trebuie sa verifici.
Se recomanda sa se balanseze in felul asta:
si efectul (inainte si dupa)
#87
Postat 10 February 2012 - 10:40 PM
Cam asa ceva imi face si mie dar evident mult mai putin pentru ca si viteza este mult mai mica - ma refer la filmul 2 deci probabil ma apuc sa caut mastic :rolleyes:
-Yokomo BD7
Club
C.S.T.A. Bucuresti
M.D.T. - Militari Durango Team
#88
Postat 10 February 2012 - 10:54 PM
Uzzy, la 10 February 2012 - 10:40 PM, a spus:
Cam asa ceva imi face si mie dar evident mult mai putin pentru ca si viteza este mult mai mica - ma refer la filmul 2 deci probabil ma apuc sa caut mastic :)
Cu sau fara distantiere bascula tot atat coboara cand masina e in aer ;). Ia-o incet pe cale logica si o sa-ti dai seama ca distantierele alea externe nu influenteaza cu nimic.
Pentru a limita cursa amortizorului (sa coboare mai putin) se monteaza un distantier intern in piston, de genul asta: http://www.teamassoc...s/details/6466/
#89
Postat 11 February 2012 - 10:01 AM
Uzzy, la 10 February 2012 - 04:21 PM, a spus:
@lamav4 ziceai parca ca vrei sa vezi cum e si varianta xl-5, cand vrei si este si vremea mai "domoala" da un semn si ne vedem la o alergatura :good:
Ma bate gandul sa vopsesc neagra toata carcasa si s-o sticker-esc cu MONSTER :angry2:
Daca o scoti pe zapada, desigur, saptamana viitoare.
#90
Postat 11 February 2012 - 11:32 AM
@lamav4 - normal ca o scot la zapada...doar deasta am luat-o, sa ma distrez nu? :angry2:
-Yokomo BD7
Club
C.S.T.A. Bucuresti
M.D.T. - Militari Durango Team