Modelism - RHC Forum: frica mare - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

• 2 Pagini +
  • 1
  • 2

frica mare

#31 Useril este offline   mihai3d 

• Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 256
  • Inregistrat: 10-April 09

Postat 06 February 2011 - 08:48 PM

Hai sa spun si eu ceva la topicul asta si anume: ca le multumesc TUTUROR de pe acest forum ( mai ales heli) ca fara ajutorul lor nu zburam nici in 2000 de ani doar cu internetul
Eu sunt incepator si din pacate nu detin cunostintele sa te ajut a.... si inca mi e frica de mor
Ce pot sa ti zic din exp mea e ca NIMENI nu te va lua la misto si din contra vei gasi sprijin aici
Ca sa ti dau putina dreptate sa stii ca de regula ca sa ti se raspunda trebuie sa fii mai concret si sa ti faci temele si sa nu fii pisalog altfel ti o furi ( oricum e destul de populat topicul)
Sper sa mi dai dreptate cu timpul
Succes !
0

#32 Useril este offline   nen77 

• --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Postari: 1566
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 06 February 2011 - 10:14 PM

Vezi postareastiganas, la Feb 6 2011, 06:59 PM, a spus:

Vezi, de asta e bun un forum. Cand mai ai nevoie de ajutor tot aici vei gasii. Pune si tu un filmulet. o poza, sa vedem si noi cum zboara.

CU SAU FARA DULAP?

si cine la telecomanda, posesorul , helicomandul , sau altcineva.
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#33 Useril este offline   ghitaghita56 

• Membru
  • PipPipPipPip
  • Postari: 211
  • Inregistrat: 11-March 10

Postat 06 February 2011 - 11:13 PM

eu,helicomandul si umbra mea . de maine ma apuc sal inbrac in fuselaj , ceva jet ranger va zbura mai bine sau mai rau merita efortul?
0

#34 Useril este offline   furios 

• RAPTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Postari: 1172
  • Inregistrat: 30-May 08
  • Interests:Heli

Postat 06 February 2011 - 11:34 PM

Va zbura mai rau ba chiar mult mai rau daca nu montezi corect fuselajul...va intra in vibrti foarte puternice,deci fi atent.
T-REX 500 PRO