conectarea la receptor rog ajutor,sfaturi
#1
Postat 28 November 2010 - 01:42 PM
astept ajutorul si sfaturile voastre.va multumesc anticipat http://www.rhcforum.ro/style_images/1/fold...icons/icon1.gif
#2
Postat 28 November 2010 - 04:36 PM
Daca aruncai o privire in manualul de la heli, si cel al statiei, sigur iti dadeai seama.
Sa vedem daca schita de mai jos iti este de folos.
Nu am o astfel de sistem RC dar in 10 minute am gasit informatia necesara. Dupa cum scrie intr-un manual de la Hitec Aurora, suntul de pe SPC trebuie lasat, daca alimentezi receptia din BEC-ul de pe ESC.
http://img100.imageshack.us/img100/2733/optima7conexiuni.jpg
Si mai jos ai imaginea cu aranjamentul servourilor.
http://img818.imageshack.us/img818/2784/servo.jpg
Sunt colegi care utilizeaza sistemele RC Hitec, sunt sigur ca pot da o mana de ajutor.
Succes!
#3
Postat 28 November 2010 - 05:44 PM
#4
Postat 28 November 2010 - 06:00 PM
#5
Postat 28 November 2010 - 06:05 PM
#7
Postat 28 November 2010 - 07:28 PM
la binding(legare receptor de statie) am gasit info la http://www.rcgroups.com/forums/attachment....hmentid=3201353
ei spun ca bindingul se face :Â ID Setup/Binding
As is the case with all of the 2.4GHz systems the receivers must be linked or bound to the transmitters. This enables them to communicate only with your transmitter, which is a good thing indeed. You simply press the button on the back of the module, then indicate on the touch screen to transmit. After that you press and hold the button on the receiver, then power the receiver on. The link process was very quick. Power cycle both the receiver and transmitter to complete the bind procedure.
sper ca sti engleza ca nu mai traduc
trebuie sa te uiti in manual la receptor sa vezi ce canale ai ca nu stiu unde vin la optima dar iti spun cum se pun servo pe numele canalelor
canal thr- firul de la bec
aile si pitch-cele doua servo din fata rotorului principal. nu conteaza ca e in stanga sau in dreapta unul din cele doua ca totul se aranjeaza din programare
elev e servo din spate de la rotor
servo de la coada se baga in mufa de la giroscop aia de permite sa intre o mufa tip servo in ea. gyro mai are 2 mufe tip servo. una se baga pe canalul rudder iar celalalt pe canalul de sensibilitate(de obicei iti spune culoarea la firul de sensibilitate in manual gyro).
de multe ori canalul de sensibilitate e pus canalul gyro si trebuie programata telecomanda sa stie ca sensibilitatea giroscopului e data de canalul gyro.
uite in manual ce nume au canalele ch1...ch7 si apoi pune cum am spus
ai grija la conectat motorul!!! nu pune pinionul pe motor pana nu esti sigur de tot!!! heli sunt periculoase!!! sa nu iti plece din greseala motorul ca e de rau. fara pinion nu face nimic.
elicoptere:blade msr, t-rex450sev2, t-rex 600esp si o jumate de t-rex 500esp
planor multiplex cularis
)

#8
Postat 28 November 2010 - 07:46 PM
Vezi ca la ESC, firele pentru motor sunt intr-un capat, iar cele pentru conectarea la pack-ul lipo, respectiv firul care merge la receptor, in celalalt capat.
#10
Postat 28 November 2010 - 08:04 PM
milu, la Nov 28 2010, 06:53 PM, a spus:
parerea e sa intelegi logic. gasesti unde trebuie pus gain (sensibilitate si acolo va fi conectat...identifici canalul)
trebuie sa sti exact ce faci nu le bagi pe incercate.
elicoptere:blade msr, t-rex450sev2, t-rex 600esp si o jumate de t-rex 500esp
planor multiplex cularis
)

#11
Postat 28 November 2010 - 09:16 PM
Ca idee, deci pe ch1 trebuie bagat servoul de aileron, vezi pe schema de la heli care servo corespunde aileronului si il conectezi in ch 1. Teoretic este cel din fata sus. Cel de jos din fata in ch6 si cel de pe spate in elevator, ch2. Pe channel 3 pui firul de la esc, pe 4 pui rudder (firul de la gyro cu 3 cabluri.) pe 5 pui gainul de la gyro (firul cu un singur cablu) pe 7 nu pui nimic. S-ar pune pe 7 firul de care vorbesti daca nu ai avea bec pe esc si nu ai baga alimentarea prin cablul de la esc (ar avea 2 nu 3 fire conectate). Deci 7 ramane gol.
Bafta.
#13
Postat 29 November 2010 - 01:09 PM
#14
Postat 29 November 2010 - 03:22 PM
Citeaza
Ambele spun acelasi lucru. Cauta pe cineva sa te ajute, si incearca sa intelegi si tu un pic.
Daca nu le intelegi acum, in doua saptamani o sa dai cu el de pamant, si o s-o iei de la capat cu intrebarile.
Cred ca ai toata informatia sub nasul tau. E chiar asa de greu?
Bafta!
Aceasta postare a fost editata de Primus: 29 November 2010 - 03:22 PM
#15
Postat 29 November 2010 - 03:38 PM
Nu o sa arzi nimic.
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#16
Postat 03 December 2010 - 04:55 PM
#17
Postat 03 December 2010 - 06:41 PM
Cand dai comanda de Aileron, cele doua servouri din fata, ar trebui sa se miste in sens opus, dupa cum urmeaza.
Comanda aileron dreapta, servo din dreapta coboara, servo din stanga urca ( swashplate-ul se inclina spre dreapta).
Comanda aileron stanga, servo din dreapta urca, servo din stanga coboara ( swashplate-ul se inclina spre stanga).
Acum lamureste-ne cum se misca ale tale, ca nu mi-e foarte clar din ce ai zis tu.
p.s. Iti recomand sa ai un pic de grija cum scrii, foloseste propozitii mai scurte, sa fie pe intelesul tuturora.
Multumesc.
#19
Postat 04 December 2010 - 03:45 PM
http://www.rhcforum....showtopic=33184
Aceasta postare a fost editata de stiganas: 04 December 2010 - 03:47 PM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/