NAVOMODEL TERMIC LA INCEPUT DE DRUM
#1
Postat 23 November 2010 - 10:15 PM
#2
Postat 23 November 2010 - 10:16 PM
NAVOMARIUS, la Nov 23 2010, 10:15 PM, a spus:
Si inca 2 poze
#3
Postat 23 November 2010 - 11:30 PM
Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 23 November 2010 - 11:41 PM
#4
Postat 24 November 2010 - 07:17 AM
AG-74-HESS, la Nov 23 2010, 11:30 PM, a spus:
Gata am scurtat furtunele de alimentare, am mutat si evacuarea pe lateral, treaba cu atansarea nu prea am inteleso, acolo am impreasia ca are deja o garnitura, si am pus cateva poze cum vireaza, stima si multumesc de sfaturi.
Aceasta postare a fost editata de NAVOMARIUS: 24 November 2010 - 07:18 AM
#5
Postat 24 November 2010 - 10:46 AM
Cuplajele cardanice pot transmite aceeasi viteza unghiulara numai in varianta arborilor care au la ambele capete prevazut acest mecanism si planurile de miscare al crucilor sa fie perfect paralele.
Mai mult de atat sistemul cardanic de pe barca nu e unul real, e o jumatate de cuplaj, ceea ce face ca transmiterea miscarii sa se faca prin rotatie si translatie in acelasi timp, cu depasirea prematura a punctului de obosire a materialului. Chiar daca pe portiunea unde se desfasoara miscarea in cuplaj materialele sunt tratate oboseala lor va fi prematura pentru ca nu vei avea viteza unghiulara constanta, aparand in zona de salt efort concentrat. Cu alte cuvinte vei avea frecare intre un plan si un cilindru (planul este compus din furca elementului conducator, iar cilindru sunt bolturile de pe sfera elementului condus)
Ca si concluzie, mecanism nefiabil cu uzura prematura.
Aceasta postare a fost editata de OldMann: 24 November 2010 - 10:49 AM
#6
Postat 24 November 2010 - 12:55 PM
OldMann, la Nov 24 2010, 10:46 AM, a spus:
Cuplajele cardanice pot transmite aceeasi viteza unghiulara numai in varianta arborilor care au la ambele capete prevazut acest mecanism si planurile de miscare al crucilor sa fie perfect paralele.
Mai mult de atat sistemul cardanic de pe barca nu e unul real, e o jumatate de cuplaj, ceea ce face ca transmiterea miscarii sa se faca prin rotatie si translatie in acelasi timp, cu depasirea prematura a punctului de obosire a materialului. Chiar daca pe portiunea unde se desfasoara miscarea in cuplaj materialele sunt tratate oboseala lor va fi prematura pentru ca nu vei avea viteza unghiulara constanta, aparand in zona de salt efort concentrat. Cu alte cuvinte vei avea frecare intre un plan si un cilindru (planul este compus din furca elementului conducator, iar cilindru sunt bolturile de pe sfera elementului condus)
Ca si concluzie, mecanism nefiabil cu uzura prematura.
iti dau dreptate insa ea asa a venit echipata, nu am adaptat eu acest sistem
#7
Postat 24 November 2010 - 02:37 PM
...moderatoristule arde-mi o mustrare aspra sa ma pot trezi din hazard shock ,altfel voi crede ca visez !!!
#9
Postat 24 November 2010 - 07:10 PM
#10
Postat 24 November 2010 - 07:50 PM
http://manuals.hobbi...-rmx-manual.pdf
Lamureste multe lucruri...parea mea.
#11
Postat 24 November 2010 - 09:30 PM
dan_mitea, la Nov 24 2010, 07:50 PM, a spus:
http://manuals.hobbi...-rmx-manual.pdf
Lamureste multe lucruri...parea mea.
asa am sa fac , multumesc
#12
Postat 25 November 2010 - 06:55 AM
#13
Postat 25 November 2010 - 07:18 AM
NAVOMARIUS, la Nov 25 2010, 06:55 AM, a spus:
Vezi ca in Moghioros nu mai este apa.
#14
Postat 25 November 2010 - 08:06 AM
Citeaza
Banuiesc ca la rodaj, ar trebui sa raceasca cumva motorul ala si sa-i asigure o sarcina. Daca stie cineva cum se face sau a mai facut asa ceva, va rog sa-i spuneti. E pacat ca in graba lui de a scoate barca pe lac sa strice motorul.
In manualul de OS dat de Dan, nu cumva rodajul se face in barca, mergand pe apa?
p.s. Marius, ai grija cu UP-urile la cumpararea de combustibil ca daca mai abuzezi, o sa primesti si restrictie 15 zile, tocmai acum cand ti-ar prinde rau asta.
Aceasta postare a fost editata de navigator: 25 November 2010 - 08:09 AM
#15
Postat 25 November 2010 - 06:48 PM
Din multe motive, cel mai bine sa ti-l rodeze cineva care a mai facut asta. ATENTIE! Daca rodezi cu apa, trebuie sa ai flux continuu de la inceput, NU lasi fara apa iar dupa ce s-a incins motorul dai drumul la apa, ca poti spune adio.
P.S. Cand ti se ia de barca, poti pune acel motor si pe avion. Nu e gluma, nu e teorie.
Mai am o completare legata de barca: nu imi place cuplajul. Ca sa-ti dai seama ce zic, decupleaza motorul de la ax. Invarte cu degetele axul. Cu cealalta mana, in timp ce invarti, misca alternativ carma in stg si apoi dreapta maxim. Surpriza! Se intzepeneste sau merge f greu. Dar la 22 000rpm??? Las-o pe direct si pune alta carma folosindu-te de ce ai acum pe ea.
Si sa nu dai barca asa la apa. Sa asiguri etansarea capacului cu banda scoci de jur imprejur. La viraje intra apa in ea, iar la rasturnare e si mai belea.
Bafta multa.
Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 25 November 2010 - 07:00 PM
#16
Postat 25 November 2010 - 07:11 PM
AG-74-HESS, la Nov 25 2010, 06:48 PM, a spus:
Din multe motive, cel mai bine sa ti-l rodeze cineva care a mai facut asta. ATENTIE! Daca rodezi cu apa, trebuie sa ai flux continuu de la inceput, NU lasi fara apa iar dupa ce s-a incins motorul dai drumul la apa, ca poti spune adio.
P.S. Cand ti se ia de barca, poti pune acel motor si pe avion. Nu e gluma, nu e teorie.
Mai am o completare legata de barca: nu imi place cuplajul. Ca sa-ti dai seama ce zic, decupleaza motorul de la ax. Invarte cu degetele axul. Cu cealalta mana, in timp ce invarti, misca alternativ carma in stg si apoi dreapta maxim. Surpriza! Se intzepeneste sau merge f greu. Dar la 22 000rpm??? Las-o pe direct si pune alta carma folosindu-te de ce ai acum pe ea.
Si sa nu dai barca asa la apa. Sa asiguri etansarea capacului cu banda scoci de jur imprejur. La viraje intra apa in ea, iar la rasturnare e si mai belea.
Bafta multa.
#17
Postat 25 November 2010 - 07:32 PM
#18
Postat 25 November 2010 - 08:11 PM
NAVOMARIUS, la Nov 25 2010, 07:11 PM, a spus:
Salut Marius
Hess spunea sa renunti la cuplajul Z-drive. Duminica poti merge pe IOR... si gasesti acolo baietii de la viteza. O sa vezi cum sunt barcutele lor si o sa-ti mai dea si ei sfaturi cand vor vedea barca. Vorbeste cu CornelP daca vine... sau cu Dilly. Poate ajung si eu. Nu stiu exact ce Z-drive ai, dar nu se prea recomanda la turatii de peste 15.000... ca solicitarile sunt foarte mari. Acum... depinde si cum e montat Z-drive-ul. Presupun ca nu vei lua curbe bruste cu acceleratia in "blana"!
Vezi ca are Katran o carma care cred ca ti s-ar potrivi. Am discutat cu el sa o iau eu... o pun in vitrina deocamdata pana ma apuc de o navo de viteza... dar parca tie ti se potriveste mai bine. Mi-a facut un pret bun (corect) la ea si o voi lua eu daca nu o iei tu. Discuta cu el pe PM... sa vezi daca o mai are. Poate-ti face si adaptarea la ax/tub pentru elice... "fixa".
Spor!
Aceasta postare a fost editata de Adistul: 25 November 2010 - 08:18 PM
La fel e si cand esti prost.
tel: 0771 088 207
adistul@yahoo.com
#19
Postat 25 November 2010 - 08:19 PM
Adistul, la Nov 25 2010, 08:11 PM, a spus:
Hess spunea sa renunti la cuplajul Z-drive. Duminica poti merge pe IOR... si gasesti acolo baietii de la viteza. O sa vezi cum sunt barcutele lor si o sa-ti mai dea si ei sfaturi cand vor vedea barca. Vorbeste cu CornelP daca vine... sau cu Dilly. Poate ajung si eu. Nu stiu exact ce Z-drive ai, dar nu se prea recomanda la turatii de peste 15.000... ca solicitarile sunt foarte mari. Acum... depinde si cum e montat Z-drive-ul. Presupun ca nu vei lua curbe bruste cu acceleratia in "blana"!
Vezi ca are Katran o carma care cred ca ti s-ar potrivi. Am discutat cu el sa o iau eu... o pun in vitrina deocamdata pana ma apuc de o navo de viteza... dar parca tie ti se potriveste mai bine. Mi-a facut un pret bun (corect) la ea si o voi lua eu daca nu o iei tu. Discuta cu el pe PM... sa vezi daca o mai are.
Spor!
eu am inteles ce-mi spuneti amandoi, insa barca asa a fost echipata de fabrica cum s-ar spune insa daca voi spuneti ca nu-i bun am sa vad ce modificari pot face, problema este ca asi vrea sa ramana cat mai originala fara prea multe modificari, stima la toti care incearca sa ma ajute
#20
Postat 25 November 2010 - 10:31 PM
.....cel mai bine ia legatura cu Brusolo, el din cate stiu a vandut-o in cele din urma....dar daca asculti de sfaturile primite aici in acest topic o sa ti mearga binisor.....poti veni cu ea pe IOR , noi te ajutam cu placere.
Stima
0744.35.25.89
0727.88.75.46
#21
Postat 26 November 2010 - 07:11 AM
dily, la Nov 25 2010, 10:31 PM, a spus:
.....cel mai bine ia legatura cu Brusolo, el din cate stiu a vandut-o in cele din urma....dar daca asculti de sfaturile primite aici in acest topic o sa ti mearga binisor.....poti veni cu ea pe IOR , noi te ajutam cu placere.
Stima
veneam cu cea mai mare placere in acest wekend dar sotia mi-a programat dormitorul de dat cu lavabil, asa ca trebuie sa ma supun si in plus de asta abia am facut comanda de combustibil, daca ne mai lasa vremea saptamana viitoare sunt prezent cu ea, stima si multumesc mult
#22
Postat 29 November 2010 - 01:24 PM
#23
Postat 30 November 2010 - 10:04 PM
NAVOMARIUS, la Nov 29 2010, 01:24 PM, a spus:
De ce ai renunta?macar sa o vezi pornita!PERSEVEREAZA!!!! ^_^
tel.0724686263
#24
Postat 30 November 2010 - 10:09 PM