FxRacing Winter Open in sala 10-12 Decembrie 1/10 Stock off-road, 1/10 Off-road Open, 1/10 Touring Open, 1/10 Andur
#151
Postat 15 December 2010 - 04:45 PM
1 MUTU GABRIEL
2 NAFORNITA ROMULUS
3 SERBAN MIRCEA
4 MATEI CATALIN
5 JAKO ZSOLT
6 MANOLACHE OVIDIU
7 ANDREI CLAUDIU
8 JAKAB LACI
9 GEORGE MAIOR
10 TUDOR CRISTEA
11 VALEANU ADRIAN
12 PUGNA IOAN
13 BIANCA BIAN
14 BARNA DANIEL
15 KOVACS DAVID
Va amintesc ca au fost trei grupe din care au ramas in finala doar cei enumerati mai sus.
Felicitari!
#152
Postat 15 December 2010 - 05:53 PM
1 TUDOR CRISTEA
2 MANOLACHE OVIDIU
3 GEORGEVICI ROBERT
4 ANDREI CLAUDIU
5 SERBAN MIRCEA
6 GYURKA ISTVAN
7 TATAR IOAN
8 MURARIU LUCIAN
9 MATEI DRAGOS
10 NAFORNITA VALENTIN
11 TARCEANU VASILE
12 GEORGE MAIOR
13 VERES KARCSI
#154
Postat 16 December 2010 - 12:38 PM
1. ECHIPA RHC 1
2. ECHIPA NAF
3. ECHIPA TEO
4. ECHIPA SPEED & FUN 1
5. ECHIPA SPEED & FUN 2
6. ECHIPA CRISTI
7. ECHIPA RHC 2
8. ECHIPA MC-CIUC
9. ECHIPA LACI
10. ECHIPA HPI 3
11. ECHIPA HPI 2
12. ECHIPA HPI 1
#155
Postat 16 December 2010 - 12:58 PM
1 MUTU GABRIEL
2 THEO PERIMENIS
3 NEAGU RADU
4 IONESCU CRISTIAN
5 GEORGE BOLOCAN
6 MURARIU LUCIAN
7 CIOBOTEA SAHIN
8 CSATLOS SANDOR
9 IFTINCA DRAGOS
10 POPESCU FLORIN
11 IONESCU BOGDAN
12 FILIP ANDREI
13 BUNEA COSMIN
14 CATALINA CIOCANETE
15 GERIGEVICI ROBERT
16 CRIHAN LIVIU
#156
Postat 16 December 2010 - 01:54 PM
1 JAKO ZSOLT
2 CATALIN MATEI
3 MUTU GABRIEL
4 IONESCU BOGDAN
5 IONESCU CRISTIAN
6 POPESCU FLORIN
7 PARVAN CRISTIAN
8 MANOLACHE OVIDIU
9 GEORGE BOLOCAN
10 THEO PERIMENIS
11 NAFORNITA ROMULUS
12 SUPEALA FLORIN
13 VALERIU ADRIAN
14 IFTINCA DRAGOS
#161
Postat 16 December 2010 - 05:55 PM
Vreau sa-mi spun si eu parerea despre concurs dar nu criticand ci enumerand o serie de aspecte pe care le vad eu utile si mai important felul in care se pot rezolva.
1. Antrenamente oficiale pe clase si orar precis. (Fara sa se poata amesteca masini de on-road cu SC-uri de exemplu, sa se faca praf primele enuntate. Se va anunta un interval orar pentru fiecare clasa si se vor aplica regulile de pilotaj ca si cele din cursa propriu zisa. Adica fara marsarier si foarte important fara mers in contra sens. Ridicatori prezenti si la antrenamente. Fara acces pietonal pe pista)
2. Prezenta unor ridicatori special angajati pentru asta. (Va creste taxa de participare cu probabil 5 RON pe clasa si se vor strange suficienti bani pentru angajarea unor ridicatori. Nu spun asta pentru asa zisa neutralitate ci pentru disponibilitate de 100%. Uneori ridicatorii anuntati pentru o mansa erau preocupati cu repararea masinii si nu puteau onora postul. Ridicatorii vor purta veste numerotate fata/spate iar locurile in care se vor situa, se vor marca cu numere, identice cu cele de pe veste. (Ma ocup personal de acest aspect). Nu putem interzice ca de pe podium sa nu se strige catre ridicator, dar daca de exemplu strigi 1 atunci cel in cauza stie ca despre el este vorba si desi poate masina este in spatele lui se va putea ocupa de ea cu rapiditate).
3. Prezenta pe langa Lucian aka Fxpower a doi arbitri, la fel semnalizati cu veste, alta culoare decat cea a ridicatorilor (ma ocup tot eu), care sa fie dotati cu casca-microfon care sa poata comunica intre ei si cu baza (Lucian la pupitru) si care vor putea semnaliza toate aspectele nedorite din timpul cursei.
#162
Postat 16 December 2010 - 06:29 PM
Diesel power, la Dec 16 2010, 05:28 PM, a spus:
Man Man MALACA
XRAY T4
XRAY T3 2012
XRAY T3 2012
XRAY NT1
XRAY XB808e
XRAY M18 PRO
SCHUMACHER CAT SX 3
SCHUMACHER Mi4Lp
Team Durango DESC 410
Team Durango DESC 410
SERPENT S120LT
#164
Postat 16 December 2010 - 06:46 PM
fasconal, la Dec 16 2010, 05:55 PM, a spus:
Criticam constructiv... zic eu ca toti, dar vorbesc in numele meu acum.
fasconal, la Dec 16 2010, 05:55 PM, a spus:
Excelent daca se urmareste si se penalizeaza... Oricum, normal asa este...
fasconal, la Dec 16 2010, 05:55 PM, a spus:
Aici intervine alta problema...noi am facut asa la Constanta, si o vom mai face, insa ridicatorii platiti nu prea pot fi admonestati... In schimb pilotii pot fi... D-aia este normal sa pilotezi si apoi sa treci la ridicat... nici macar sa trimiti pe altcineva in locul tau nu ai voie...dar ma rog...
fasconal, la Dec 16 2010, 05:55 PM, a spus:
Aici ma refeream eu ca trebuiau puse in aplicare penalizarile... dar doar Lucian nu poate urmari tot ce se intampla pe pista, pe langa si in laptop...
fasconal, la Dec 16 2010, 05:55 PM, a spus:
Aici nu sunt de acord... trebuie pusa in aplicare regula pe care o practica toti in lumea asta... Daca o masina este rasturnata sau oricum ar fi ea, arbitrul de cursa il atentioneaza pe ridicator... pilotul in schimb nu scoate o vorba, caci altfel este penalizat... dar arbitrul de cursa este foarte prompt si vigilent.
fasconal, la Dec 16 2010, 05:55 PM, a spus:
Da, ar fi frumos si bine pentru toata lumea. Din astea trebuie sa invatam si sa punem in practica, dar oricum am lua-o trebuie sa ne mai uitam si pe afara cum se practica.
PS ... Bolo, incepi sa semeni cu Beeeeeecali!!!
Aceasta postare a fost editata de Diesel power: 16 December 2010 - 06:47 PM
#165
Postat 16 December 2010 - 07:21 PM
Unii piloti poate au probleme grave la coloana vertebrala sau piciorul in ghips (s-a intamplat la Mc-Ciuc) si nu pot onora postul de ridicator. Ce facem cu ei? Ii penalizam, eventual excludem?
Toti au strigat de pe podium desi pare ca tu iti amintesti doar de mine. Vreau sa vad si eu regula asta aplicata si ai sa fi surprins cat de repede ma supun acesteia.
Daca tot vorbesti despre cum e "pe afara" poate expui ideile aici. Asa generic spus nu cred ca ajuta cu ceva.
#166
Postat 16 December 2010 - 09:16 PM
fasconal, la Dec 16 2010, 07:21 PM, a spus:
In mod normal, la noi in Romania, la concursurile federatiei romane, da, sunt exclusi (ca iti cere adeverinta medicala de apt sportiv). La un open sau campionat open, nu, nu sunt exclusi, sunt chiar ocrotiti. Chiar si la Euro touring series era un tip cu handicap, un fel de parkinson... dar sa vezi cum ii tremurau gagiului servourile ... de era in carti... si facea altcineva il locul lui pe ridicatorul. Solutii sunt.
fasconal, la Dec 16 2010, 07:21 PM, a spus:
Pana si tu ai recunoscut ca ai un timbru vocal mai aparte...
fasconal, la Dec 16 2010, 07:21 PM, a spus:
Doar generic... nu are sens sa le scriu aici si acum, ca mi-as "raci" degetelele de pomana... Dar promit, cu proxima ocazie cand ne vedem iti voi rezuma pe scurt cum este... Ca si eu eram ocupat cu tremuratul si cu emotiile totusi...
Si Lucian stie foarte bine cum este, si ce reguli se impun.
#171
Postat 17 December 2010 - 11:16 PM
Nu te cred :rolleyes:))))))))))))))
Aceasta postare a fost editata de X-tra: 17 December 2010 - 11:18 PM

Look left =========================================================================---> LEFT u moron !
HoBao Hyper 8.5 Pro > RB WS7
HoBao Hyper ST Pro > OS V-Spec
#174
Postat 18 December 2010 - 11:11 AM
porcofon, la Dec 17 2010, 11:11 PM, a spus:
Nu m-ai inteles ! La noi in Ro fiecare face dupa cum il taie capu si dupa cum ii este mai comod. Oricum nu cred ca a fost vreodata vreun concurs in Ro la care sa se respecte toate regulile Efra sau macar alea care se incercau a fi respectate se respectau pe jumate.
Aceasta postare a fost editata de Mad Max: 18 December 2010 - 11:11 AM
#176
Postat 20 December 2010 - 12:55 AM
1.
2.
3.
Mai multe din pacate nu avem cameram lenes si lipsa de timp.
Aceasta postare a fost editata de XJ39 El'Diablo: 20 December 2010 - 12:56 AM
* Kyosho Mini-Z MR03 Modified by Kyosho, Atomic & Pn-Racing
* Kyosho TF5-S
* HPI Sprint 2 Drift
* Traxxas Slash
* Associated B44 ma vinde
* Control by Spektrum[/color]
#177
Postat 20 December 2010 - 05:56 PM
#178
Postat 24 December 2010 - 05:11 PM

Veniti fratilor la curse, acolo e distractia
Fxracing driver :
Team Associated Romania/ Clubul Sportiv FxracingMS/Team Associated B6/B64D/TC6/SC8 Tekin RS Pro/Sanwa/Reedy Brushless
WWW.FXRACINGMS.RO official club
#179
Postat 24 December 2010 - 10:46 PM