Modelism - RHC Forum: vreau heli - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

vreau heli sunt incepator

#1 Useril este offline   vip72 

• Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 10
  • Inregistrat: 07-November 10

Postat 08 November 2010 - 12:01 PM

...salutare tuturor,
de curand am vazut la un prieten un heli si "m-a contaminat" aproape instantaneu...ideea e ca as vrea sa "sar" peste modelele mici si as vrea sa-mi cumpar ceva cu motor termic la 1000-1500 E(am vazut un Trex 700)...spuneti-mi(daca exista) unde pot face ceva cursuri de pilotaj, sau simulatoare unde sa fac o "scoala" ceva, avand in vedere ca sar peste asa zise modelele de training ...orice sfat e binevenit, multumesc.
Outrage Velocity 50
0

#2 Useril este offline   nen77 

• --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Postari: 1566
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 08 November 2010 - 12:55 PM

sunt topicuri despre primul heli.

700e-n lasa-l pe mai tarziu
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#3 Useril este offline   vip72 

• Incepator
  • PipPip

Postat 08 November 2010 - 01:08 PM

Vezi postareanen77, la Nov 8 2010, 12:55 PM, a spus:

sunt topicuri despre primul heli.

700e-n lasa-l pe mai tarziu

...stiu, le-am citit pe cateva, dar eu vreau sa sar peste "primul heli" si-mi asum asta
Outrage Velocity 50
0

#4 Useril este offline   morph 

• Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Postari: 951
  • Inregistrat: 18-May 08

Postat 08 November 2010 - 01:18 PM

E simplu, ia o statie buna de la inceput cu minim 7 canale si in 2,4GHz impreuna cu un simulator (recomandat pentru heli este p h o e n i x sim) Da-te pe sim 2-3 saptamani sa inveti sa faci hover si ture, apoi scoti heliul la aer. Merge si un nitro de inceput, dar trebuie sa te documentezi cum faci rodajul la motor, cum setezi un governor etc.
0

#5 Useril este offline   vlad1 

• MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Postari: 2656
  • Inregistrat: 02-December 02