Modelism - RHC Forum: Maverick Strada SC - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Maverick Strada SC ca pt un incepator

#1 Useril este offline   xander 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 37
  • Inregistrat: 19-October 10

Postat 20 October 2010 - 06:29 PM

prezint aici primul meu rc
sper sa nu fi gresit sectiunea
stiu ca nu este printre cele mai stralucite rc uri de pe piata dar pt inceput zic eu ca e bine
o am de cam 3 saptamani
am ales modelul acesta pt ca se incadra cel mai bine in ce am vrut adica sub 200euro, offroad, 4x4, electric
ca o mica prezentare deocamdata este stock pe anga acumulatorul original cu 6 celule 1800mAh am mai luat un orion sport power 3300 si am mai facut inca 2 tot cu 6 celule de 4000mAh
bineinteles ca incarcatorul original nu facea fata la acumulatorii mari asa ca a trebuit sa cumpar si un incarcator orion iq 605
pe viitor vreau sa i iau un lipo aici astept ceva sfaturi 2s sau 3s? si un combo brushless
cateva poze si un filmulet scurt RWD http://www.youtube.c...h?v=N94xJriI5bg
http://img695.imageshack.us/img695/8271/dsc07127j.th.jpg
http://img683.imageshack.us/img683/9334/dsc07128h.th.jpg

sfaturi, sugestii...

Aceasta postare a fost editata de xander: 20 October 2010 - 06:37 PM

0

#2 Useril este offline   cristake 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 672
  • Inregistrat: 01-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 October 2010 - 06:43 PM

La auto se folosesc li-po 2S. Acumulatori si combo gasesti la AutoRC.
Proud member of MRT Club
0

#3 Useril este offline   mihai_mag 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 235
  • Inregistrat: 21-June 09

Postat 21 October 2010 - 07:59 AM

De ce ai lasat doar tractiunea spate?
Respect the forum staff
0

#4 Useril este offline   xander 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 37
  • Inregistrat: 19-October 10

Postat 21 October 2010 - 05:50 PM

am lasat doar tractiunea spate doar pentru fun,drifturi ....
si ar mai fi un mic avantaj fiind motorul slab trage mai putin mai bine
bineinteles ca sunt si dezavantaje mai multe poate decat avantaje

un lipo 3s nu merge pe modelul asta ?

se arde ceva ? motor ,variator, servo ?

cu asa ceva http://www.youtube.c...1HI&feature=fvw merge un 3s lipo? sau trebuie inlocuit si alte componente sa poata sa suporte 11v
0

#5 Useril este offline   cosmin65397 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 296
  • Inregistrat: 06-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 22 October 2010 - 09:29 AM

Vezi postareaxander, la Oct 21 2010, 06:50 PM, a spus:

am lasat doar tractiunea spate doar pentru fun,drifturi ....
si ar mai fi un mic avantaj fiind motorul slab trage mai putin mai bine
bineinteles ca sunt si dezavantaje mai multe poate decat avantaje

un lipo 3s nu merge pe modelul asta ?

se arde ceva ? motor ,variator, servo ?

cu asa ceva http://www.youtube.c...1HI&feature=fvw merge un 3s lipo? sau trebuie inlocuit si alte componente sa poata sa suporte 11v

Salve. la echiparea stock pe care o ai nu poti pune 3s se arde regulatorul!
Ca posesor de maverick, te sfatuiesc sa-i schimbi regulatorul si motorul brushed si sa-i pui un combo EZrun de la 9T in sus(depinde ce vrei tu de la masinuta) si Lipo 2s si rulmenti la fuzete.Daca ii pui combo Ezrun iti sugerez sa o lasi 4x4 e mult mai controlabila!
BAFTA!
0

#6 Useril este offline   xander 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 37
  • Inregistrat: 19-October 10

Postat 28 October 2010 - 06:29 PM

rulmenti la fuzete are

vestea rea e ca am ars ieri motorul :D
am pus 2 acumulatori de 7.2 4000mah in paralel si am fortat cand a ramas blocata ,lamelele de cupru care tin carbunii s au topit

acum vestea buna e ca am comandat un regulator ezrun de 60A si un motor ezrun 9t si cateva pinioane diferite marimi

astept sa vad ce iese :rolleyes:
0

#7 Useril este offline   RXT 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 235
  • Inregistrat: 10-August 10
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:auto si aero

Postat 28 October 2010 - 08:15 PM

Vezi postareaxander, la Oct 28 2010, 07:29 PM, a spus:

rulmenti la fuzete are

vestea rea e ca am ars ieri motorul :D
am pus 2 acumulatori de 7.2 4000mah in paralel si am fortat cand a ramas blocata ,lamelele de cupru care tin carbunii s au topit

acum vestea buna e ca am comandat un regulator ezrun de 60A si un motor ezrun 9t si cateva pinioane diferite marimi

astept sa vad ce iese :rolleyes:

ce greutate si marime are automodelul? as zice ca ce ai comandat, nu este indeajuns de puternic pt el

Vezi postareaxander, la Oct 28 2010, 07:29 PM, a spus:

rulmenti la fuzete are

vestea rea e ca am ars ieri motorul :D
am pus 2 acumulatori de 7.2 4000mah in paralel si am fortat cand a ramas blocata ,lamelele de cupru care tin carbunii s au topit

acum vestea buna e ca am comandat un regulator ezrun de 60A si un motor ezrun 9t si cateva pinioane diferite marimi

astept sa vad ce iese :D

ce greutate si marime are automodelul? as zice ca ce ai comandat, nu este indeajuns de puternic pt el
0749115177
0

#8 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

Postat 28 October 2010 - 08:34 PM

Salut

Vreau sa iti dau un sfat legat de transmisie doar pe o singura punte. Avand in vedere ca masina a fost facuta cu transmisie pe ambele punti, puterea sa fie distribuita in mod egal (nu are diferential central), iar tu o folosesti doar pe puntea spate toata transmisia este mult mai solicitata si va crapa repede. Mult mai bine este sa o lasi integrala: control mai bun, acceleratie mai bun...etc.

Spor!

stima, Radu

Custom CNC parts GNS Racing
0

#9 Useril este offline   xander 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 37
  • Inregistrat: 19-October 10

Postat 28 October 2010 - 11:15 PM

Vezi postareaRXT, la Oct 28 2010, 08:15 PM, a spus:

ce greutate si marime are automodelul? as zice ca ce ai comandat, nu este indeajuns de puternic pt el


1/10 L 460mm l 250mm h 160mm
aprox 1.5kg fara acumulator
0

#10 Useril este offline   RXT 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 235
  • Inregistrat: 10-August 10
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:auto si aero

Postat 30 October 2010 - 09:44 PM

Atunci ar cam trebuii neaparat sa pui un pinion mic un radiator pe motor si sa nu il fortezi prea tare
0749115177
0

#11 Useril este offline   ionutcristian 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 88
  • Inregistrat: 19-June 09

Postat 12 November 2010 - 05:20 PM

ceva noutati? ai pus brushlesul ? cum merge ?
0

#12 Useril este offline   xander 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 37
  • Inregistrat: 19-October 10

Postat 14 November 2010 - 11:10 PM

am montat brushless ul acum 2 saptamani cu un pinion putin mai mic de 18 si spur ul original de 64....merge ok nu se incalzeste nici esc nici motorul, doar ca suge bateria in cateva minute iar apoi la accelerari bruste intrerupe
nu cred sa fie vreo problema cu el .....am incercat sa modific si timingul la motor dar nu ajuta cu nimic
voi incerca cu o baterie mai puternica (lipo 3s)
cand am montat brushlessul am vrut sa pun electronica pe o placuta de aluminiu ca sa o demontez mai usor cand spal modelul si cand am incarcat acumulatorul la bormasina s a ars incarcatorul pt acumulatori asa ca nu prea am putut sa ies cu ea pt ca nu am avut cu ce sa incarc acumulatorii :blush:
saptamana trecuta la una din iesiri am rupt un brat care tine roata fata, l am lipit dar astazi s a rupt iar
acum astept incarcatorul de la firma de la care l am cumparat (l am trimis inapoi fiind in garantie) si ceva piese noi(brate ,bara fata,suporti coroserie si antena)
0

#13 Useril este offline   ionutcristian 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 88
  • Inregistrat: 19-June 09

Postat 15 November 2010 - 02:29 PM

Vezi postareaxander, la Nov 14 2010, 11:10 PM, a spus:

am montat brushless ul acum 2 saptamani cu un pinion putin mai mic de 18 si spur ul original de 64....merge ok nu se incalzeste nici esc nici motorul, doar ca suge bateria in cateva minute iar apoi la accelerari bruste intrerupe
nu cred sa fie vreo problema cu el .....am incercat sa modific si timingul la motor dar nu ajuta cu nimic
voi incerca cu o baterie mai puternica (lipo 3s)
cand am montat brushlessul am vrut sa pun electronica pe o placuta de aluminiu ca sa o demontez mai usor cand spal modelul si cand am incarcat acumulatorul la bormasina s a ars incarcatorul pt acumulatori asa ca nu prea am putut sa ies cu ea pt ca nu am avut cu ce sa incarc acumulatorii :D
saptamana trecuta la una din iesiri am rupt un brat care tine roata fata, l am lipit dar astazi s a rupt iar
acum astept incarcatorul de la firma de la care l am cumparat (l am trimis inapoi fiind in garantie) si ceva piese noi(brate ,bara fata,suporti coroserie si antena)

ce acumulator ai ? cel standard de 1800 ? E normal sa intrerupa daca se termina acumulatorul...
apropo, cat te-a dus combo-ul?
ce incarcator ai, cel care vine cu masina sau altul ?
0

#14 Useril este offline   xander 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 37
  • Inregistrat: 19-October 10

Postat 15 November 2010 - 05:40 PM

ca acumulatori il am pe cel original de 1800 inca un orion de 3300 tot nimh si 2 facute de mine cu 6 elementi de 4000mah
62 euro controletrul si 45 euro motorul , cardul de programare a venit bonus ....le am luat separat pt ca nu am gasit combo 60 A cu 9t (erau doar 35A cu 9t sau 60A cu 8.5t)
incarcator folosesc un Orion IQ 605
0

#15 Useril este offline   cosmin65397 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 296
  • Inregistrat: 06-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 16 November 2010 - 04:41 PM

Vezi postareaxander, la Nov 14 2010, 11:10 PM, a spus:

am montat brushless ul acum 2 saptamani cu un pinion putin mai mic de 18 si spur ul original de 64....merge ok nu se incalzeste nici esc nici motorul, doar ca suge bateria in cateva minute iar apoi la accelerari bruste intrerupe
nu cred sa fie vreo problema cu el .....am incercat sa modific si timingul la motor dar nu ajuta cu nimic


Lasa bateriile alea cu 6 celule de 1800 si 3300Mah deoparte ca nu ai ce sa faci cu ele la combo-ul tau,cauta-ti ceva Lipo 2s, 4000 mah la 20-25C sau 3s,dar pt 3s trebuie sa schimbi ventilatorul mic de pe ESC ,ori il schimbi cu unul cu tensiune de alimentare mai mare ori la cel existent ii faci alta alimentare.
Pune niste poze cu sasiu sa vedem si noi cum arata!
Bafta si spor!
0

#16 Useril este offline   xander 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 37
  • Inregistrat: 19-October 10

Postat 22 November 2010 - 02:15 AM

cam asa arata acum....

http://img32.imageshack.us/img32/3394/dsc07179n.th.jpg

http://img834.imageshack.us/img834/1614/dsc07177l.th.jpg

http://img24.imageshack.us/img24/3260/dsc07182u.th.jpg

http://img32.imageshack.us/img32/2693/dsc07183dx.th.jpg
0

#17 Useril este offline   cosmin65397 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 296
  • Inregistrat: 06-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 25 November 2010 - 12:52 PM

sasiul e identic ca la mai toate maverikurile si hsp,nu mai zic amax sau himoto. e bine ca ai protejat electronica "cat de cat" dar problema e la spur acolo ar trebui protejat pt ca intra pietricele si praf si se uzeaza, interesant mod ai facut pt protectia spurului si a pinionului dar nu cumva intra si prin partea stanga?mie mi-a fisurat dupa ce a intrat o pietricica si a trebuit sa-l schimb,probabil proasta calitate a materialului din care e facut.
Apropos:ca vad ca ai pus ezrunu; nu-ti sacadeaza la plecarea de pe loc ,tremura putin pana ii dai turatii mai mari? (efectul de cog cum ii se mai spune)?
bafta!
0

#18 Useril este offline   Lev 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 187
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 25 November 2010 - 07:52 PM

Acum intra mai greu pietricele la spur dar si cand o intra una acolo ramane pana ti-l toceste. :o
0

#19 Useril este offline   xander 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 37
  • Inregistrat: 19-October 10

Postat 25 November 2010 - 09:07 PM

partea care am lasat o libera la spur pe acolo le scoate in caz ca intra ceva
pana acum nu am spart nici un spur
oricum am un spur si vreo 3 pinioane de rezerva

efectul de cog l am rezolvat cu un acumulator cu 9 celule nimh ..asta pana vine lipo
cu acumulator cu 6 celule cogging la greu :o


un sfat pt lipo ca brand?
nu stiu ce sa aleg .....turnigy sau orion sau poate aveti alte ideii mai bune dar sa aibe raport bun calitate pret
0

#20 Useril este offline   xander 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 37
  • Inregistrat: 19-October 10

Postat 29 December 2010 - 01:06 AM

a venit si lipo 3s :blink:

odata cu el automodelul a inceput sa faca si wheelie

problema e ca se baloneaza foarte repede cauciucurile si devine instabila
0

#21 Useril este offline   Lev 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 187
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 29 December 2010 - 02:12 PM

Vezi postareacosmin65397, la Nov 25 2010, 12:52 PM, a spus:

sasiul e identic ca la mai toate maverikurile si hsp,nu mai zic amax sau himoto. e bine ca ai protejat electronica "cat de cat" dar problema e la spur acolo ar trebui protejat pt ca intra pietricele si praf si se uzeaza, interesant mod ai facut pt protectia spurului si a pinionului dar nu cumva intra si prin partea stanga?mie mi-a fisurat dupa ce a intrat o pietricica si a trebuit sa-l schimb,probabil proasta calitate a materialului din care e facut.
Apropos:ca vad ca ai pus ezrunu; nu-ti sacadeaza la plecarea de pe loc ,tremura putin pana ii dai turatii mai mari? (efectul de cog cum ii se mai spune)?
bafta!


Nu prea apare efectul acela. Se poate regla regulatorul in functie de radiocomanda si se seteaza el dupa cat semnal transmite statia initial, la inceput de acceleratie ca sa zic asa. Are un buton rosu regulatorul, scrie in manualul lui cum se foloseste. Se simte diferenta dupa ce il reglezi dupa radiocomanda, pleaca foarte lin si calm de pe loc de pe loc. Mai apare efectul acela putin de tot, dar daca ai indemanare putin te inveti cu masinuta si nu mai apare deloc.
Alt lucru bun este ca regulatorul transmite puterea in functie de suprafata aderenta, daca accelerezi la maxim la plecare pe covor de exemplu, unde e aderenta foarte mare, nu da drumul la toata puterea pt un moment foarte scurt, pana pleaca de pe loc, o fractiune de secunda, eu de exemplu cu buggy nu pot face wheely. Dar cred ca cu lipo 3s cam dai peste cap functia asta de protectie, ca am vazut si buggy-uri facand wheelie cu 3s. De fapt faza e ca el taie din putere doar o fractiune de secunda, la plecarea de pe loc, apoi daca are putere sa faca wheelie din mers, o face. Si de-asta cu 3s o face. La fel ceva bun are frana cand dai in spate, daca accelerezi inainte in timp ce masinuta inca sa mai duce in spate nu accelereaza ci mai intai franeaza, protejeaza transmisia. Si face chestiile astea foarte rapid, nu afecteaza deloc performantele si tu ca pilot nu simti, adica nu astepti dupa el.
Ce e rau putin e ca desi regulatorul suporta si lipo 3s ventilatorul cu care vine nu o face, din cate am auzit. Desi am observat ca el reduce turatia cand schimbi cu un alt acumulator nou si devine mai putin galagios. Eu nu am incercat inca cu 3s.
Tu ce ai facut cu ventilatorul pt 3s? L-ai lasat asa? Daca il lasi asa cred ca cel putin e foarte galagios, daca nu se si arde pana la urma.

Aceasta postare a fost editata de Lev: 29 December 2010 - 02:16 PM

0

#22 Useril este offline   xander 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 37
  • Inregistrat: 19-October 10

Postat 29 December 2010 - 04:41 PM

la ventilator i am facut alta alimentare

asa este whelie nu face de pe loc ci doar daca o pun in miscare si apoi dau kick la aceleratie
0

#23 Useril este offline   xander 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 37
  • Inregistrat: 19-October 10

Postat 16 February 2011 - 07:18 PM


0

#24 Useril este offline   Alfa 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 706
  • Inregistrat: 03-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 16 February 2011 - 10:36 PM

"...nu-ti sacadeaza la plecarea de pe loc..."

Sacadarea e data ca este fara senzor......cele cu senzor nu au aceasta problema!

Sa le stapaniti sanatosi masinutele!

Aceasta postare a fost editata de Alfa: 16 February 2011 - 10:37 PM

Favourite racing class:
electric: buggy 2wd,4wd & SC 1:10 off-road
nitro: 1/8 truggy,buggy


CSTA Bucuresti

“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
― Mario Andretti
0

#25 Useril este offline   Vladutzzz 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 472
  • Inregistrat: 20-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 24 February 2011 - 02:40 PM

postez si eu aici am exact acelasi tip de masina maverick strada sc cred ca ati mai auzit de mine :D si vreau sami fac exact aceeasi chestie care sia facuto el ... saptamana viitoare trebuie sami vina comboul ezrun de 9t 60A ma ajuns 270 ron fara transp infine nu prea conteaza ... iar mai acus o sami iau un pack si incarcator lipo o sa pun un clip tot aici cu masinuta mea dupa ce o sami vina comboul sper ca nu se supara xander dar propun ca acest topic sa fie pentru maverick strada sc :unsure:
Go BIG or go HOME
0

#26 Useril este offline   Vladutzzz 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 472
  • Inregistrat: 20-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 04 March 2011 - 08:53 AM

Vezi postareaVladutzzz, la 24 February 2011 - 02:40 PM, a spus:

postez si eu aici am exact acelasi tip de masina maverick strada sc cred ca ati mai auzit de mine :) si vreau sami fac exact aceeasi chestie care sia facuto el ... saptamana viitoare trebuie sami vina comboul ezrun de 9t 60A ma ajuns 270 ron fara transp infine nu prea conteaza ... iar mai acus o sami iau un pack si incarcator lipo o sa pun un clip tot aici cu masinuta mea dupa ce o sami vina comboul sper ca nu se supara xander dar propun ca acest topic sa fie pentru maverick strada sc :)

mi-a ajuns comboul lam montat mia luat cam 1h sal montez merge super masina numa ca are efectu ala de cogging sau cum i se zice acum merg p nimh foarte mic de 2200 si unu de 1800 . imi imprumuta cineva 2 packuri lipo un 3s si un 2s sunt cam mici de 2200 da merg si cam p luni o sami iau si incarcatorul :p is curios cum merge cu lipo ... :( imi place cum merge si chiar nu are nici o problema las recomanda am auzit ca e chinezarie si chestii denastea ca nu e bun dar chiar am ramas impresionat si mai ales cum o sa mearga cu lipo banuiesc :D
Go BIG or go HOME
0

#27 Useril este offline   Vladutzzz 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 472
  • Inregistrat: 20-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 11 March 2011 - 03:04 PM

Vezi postareaVladutzzz, la 04 March 2011 - 08:53 AM, a spus:

mi-a ajuns comboul lam montat mia luat cam 1h sal montez merge super masina numa ca are efectu ala de cogging sau cum i se zice acum merg p nimh foarte mic de 2200 si unu de 1800 . imi imprumuta cineva 2 packuri lipo un 3s si un 2s sunt cam mici de 2200 da merg si cam p luni o sami iau si incarcatorul :unsure: is curios cum merge cu lipo ... :blush: imi place cum merge si chiar nu are nici o problema las recomanda am auzit ca e chinezarie si chestii denastea ca nu e bun dar chiar am ramas impresionat si mai ales cum o sa mearga cu lipo banuiesc :D

am facut si un video cu masinuta nu se vede cam clar am folosit nimh din pacate calipoul era descarcat
Go BIG or go HOME
0

#28 Useril este offline   sergiu 4wd 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1553
  • Inregistrat: 20-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC

Postat 13 March 2011 - 12:33 AM

in video , acolo unde o accelerezi in linie dreapta , masina este la viteza maxima ?

Vezi postareasergiu 4wd, la 13 March 2011 - 12:33 AM, a spus:

in video , acolo unde o accelerezi in linie dreapta , masina este la viteza maxima ?


???????????
Scurtu Sergiu - 0766301990
0

#29 Useril este offline   Vladutzzz 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 472
  • Inregistrat: 20-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 13 March 2011 - 07:39 AM

Vezi postareasergiu 4wd, la 13 March 2011 - 12:33 AM, a spus:

in video , acolo unde o accelerezi in linie dreapta , masina este la viteza maxima ?



???????????

da dar era p nimh
Go BIG or go HOME
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

14 useri citesc topicul
0 membri, 14 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu