Modelism - RHC Forum: Jenti aluminiu pentru drift - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Jenti aluminiu pentru drift Astept pareri daca se merita ....

#1 Useril este offline   Dragut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2453
  • Inregistrat: 28-February 05

Postat 13 October 2010 - 02:44 PM

Prin prezentul topic doresc sa aflu parerea voastra despre:
1. jenti aluminiu
2. solutia prezentata de mine ptr fixarea jentii si pozibilitatea de a umbla la offset pe aceiasi janta.

1. Obiectul muncii:
Janta aluminiu pentru drift. Deocamdata in stadiul de concept.

2. Echipare:
- janta propriuzisa universala
- inserturi ptr offset 0mm, 3mm, 6mm, 9mm
- suruburi 3mm

3. Semifabricat: Dural plin laminat

Mod de ansamblare:
Se scoate piulitza pe care se prinde janta clasica, se baga "dopul", se stringe piulitza de fixare a rotii, dupa care se fixeaza janta exact ca la masinile adevarate.
Pentru schimbarea offsetului se schimba doar dopul din spate.


Poze:
Cam asa ar trebui sa arate ansamblu.
Imagine atasata: ansamblu_janta_sectiune.jpg

Asa arata din fatza:

Imagine atasata: Janta_fata.jpg

Si asta e spatele:

Imagine atasata: janta_spate.jpg

Stima
DC
0

#2 Useril este offline   dragos243 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 879
  • Inregistrat: 08-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Targu Mures

  Postat 13 October 2010 - 05:06 PM

Vezi postareaDragut, la Oct 13 2010, 03:44 PM, a spus:

Prin prezentul topic doresc sa aflu parerea voastra despre:
1. jenti aluminiu
2. solutia prezentata de mine ptr fixarea jentii si pozibilitatea de a umbla la offset pe aceiasi janta.

1. Obiectul muncii:
Janta aluminiu pentru drift. Deocamdata in stadiul de concept.

2. Echipare:
- janta propriuzisa universala
- inserturi ptr offset 0mm, 3mm, 6mm, 9mm
- suruburi 3mm

3. Semifabricat: Dural plin laminat

Mod de ansamblare:
Se scoate piulitza pe care se prinde janta clasica, se baga "dopul", se stringe piulitza de fixare a rotii, dupa care se fixeaza janta exact ca la masinile adevarate.
Pentru schimbarea offsetului se schimba doar dopul din spate.


Poze:
Cam asa ar trebui sa arate ansamblu.
Atasament ansamblu...sectiune.jpg

Asa arata din fatza:

Atasament Janta_fata.jpg

Si asta e spatele:

Atasament janta_spate.jpg

Stima
DC

Arata interesant dar nu stiu cum o sa lipesti anvelopa pe aluminiu...la ceva beadlock nu te-ai gandit?ahhh si inca ceva,poti sa faci din "dop" sa arate a disc de frana :rolleyes:
0

#3 Useril este offline   Dragut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2453
  • Inregistrat: 28-February 05

Postat 13 October 2010 - 05:20 PM

Cyan acrilatul cu cauciuc ... ala negru va merge sigur!
Stima
DC
0

#4 Useril este offline   fasconal 

  • ...si nu te doare capul !
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1241
  • Inregistrat: 15-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures

Postat 13 October 2010 - 05:37 PM

In primul rand vreau sa-l rog pe @dadooo-stayl ca atunci cand face replay sa stearga pozele din postul citat pentru ca nu se mai pot deschide la marime mare, plus ca lungeste raspunsul fara rost.

Sunt jante de aluminiu (facute de producatori de renume) si tot cu "lipici" se prind anvelopele. Bead-lock la drift de 1/10, hai sa fim seriosi. Anvelopa este atat de dura si atat de greu "intra" pe janta ca nici de lipire nu mai e nevoie.
Fara semnatura...prietenii stiu de ce
0

#5 Useril este offline   neataticu 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1428
  • Inregistrat: 25-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Berceni City - Ilfov
  • Interests:Aero - auto - moto - velo - sport
    Multi roto !

Postat 13 October 2010 - 05:44 PM

Arata bine ca design, dar ai luat in calcul si factorul de greutate ? Cred ca o sa ai un consum mai mare... asta nu ar fi o problema, dar echilibratul banuiesc ca o sa fie mai dificil... la jantele de plastic nu prea conteaza sunt usoare si nu se simte... jantele de aluminiu fiind mult mai grele cred ca sunt mai delicate. Au masa mai mare, chiar daca pastrezi aceiasi acceleratie, creste forta. Daca iti fuleaza o janta sau daca o lovesti la viteza si o deformezi poate sa faca urat. Ar fi si partea buna... echilibrate perfect au o inertie mai buna.
Te rog sa postezi cu tot cu poze pe masura ce inaintezi in proiect.

Cat despre lipitul anvelopei.... jantele ai spus ca sunt pentru drift... anvelopele nu sunt de plastic ?

Succes !
12CM Records

Freestyle - Armattan Rooster /T-motor f40 pro II - 2400kv motors / Kiss 32A ESC / Kiss V2 FC / Foxeer Pedator / FrSky Taranis x9d+ on TBS Crossfire / TBS Unify Pro V3
DJI Mavic Pro
0

#6 Useril este offline   fasconal 

  • ...si nu te doare capul !
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1241
  • Inregistrat: 15-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures

Postat 13 October 2010 - 05:49 PM

Vezi postareaneataticu, la Oct 13 2010, 06:44 PM, a spus:

....
Cat despre lipitul anvelopei.... jantele ai spus ca sunt pentru drift... anvelopele nu sunt de plastic ?

Succes !



Sunt si de asa zis plastic dar sunt si de cauciuc (la on-road 1/10 mult mai potrivite, mai ales in sala pe suprafete lucioase) cu o compozitie dura dar si cu un pic de grip.
Nu se lipesc nici pe jantele de plastic.
Fara semnatura...prietenii stiu de ce
0

#7 Useril este offline   Dragut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2453
  • Inregistrat: 28-February 05

Postat 13 October 2010 - 05:58 PM

1. Ca si greutate voi posta masa reala/bucata + greutatile / insert separat + cele 3 suruburi
2. Ca echilibrare ... hmmm e delicat de zis cum s-ar face o echilibrare dinamica .... statica se poate face ca la palele de heli....
PS: mai degraba am incredere in materialul din care urmeaza sa fac jentile decit intr-o turnare fie ea si TSP. .... + ca totul e lucrat pe rotund si centrat la sutime.
Oricum ideea e binevenita ..... si vor exista niste "roti de test"
0

#8 Useril este offline   danus 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 45
  • Inregistrat: 20-November 06

Postat 14 October 2010 - 12:50 AM

Arunc si eu o idee, asa ca nu dati cu parul.
Offset-ul sa se faca prin deplasarea partii de janta ce tine cauciucul iar blocarea
rotatiei celor 2 corpuri sa se faca cu niste lamele in canelurile repective (vezi poza).
Partea de butuc sa se fixeze clasic
Poate va foloseste si merita dezvoltata ideea. Sau poate nu.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: xx2.jpg
  • Imagine atasata: xx.jpg

0

#9 Useril este offline   Dragut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2453
  • Inregistrat: 28-February 05

Postat 14 October 2010 - 07:25 AM

Vezi postareadanus, la Oct 14 2010, 01:50 AM, a spus:

Arunc si eu o idee, asa ca nu dati cu parul.
Offset-ul sa se faca prin deplasarea partii de janta ce tine cauciucul iar blocarea
rotatiei celor 2 corpuri sa se faca cu niste lamele in canelurile repective (vezi poza).
Partea de butuc sa se fixeze clasic
Poate va foloseste si merita dezvoltata ideea. Sau poate nu.


Solutii ar fi gasca ... dar:
1. gindestete de ce materiale dispui ... si aici ma refer la semifabricate
2. procedee si tehnologia de prelucrare

Pune roata la scara, si vezi cu ce mai incapi in zona respectiva ca si piese suplimentare astfel incit sa-ti mai ramina si ceva "carne" de material.
In plus mai esti conditionat de configuratia pe care montezi janta .... si unde n-ai voie sa restrictionezi miscarea bratului.


In alta ordine de idei:
- greutate janta fara inserturi si suruburi: 26 grame
- 3 suruburi M3 .......................................3 grame
- inserturi ..... ramine de vazut dupa ce confectionam o serie de proba
0

#10 Useril este offline   Dragut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2453
  • Inregistrat: 28-February 05

Postat 14 October 2010 - 12:21 PM

Ebosurile iesite de la strungarie fara a avea pretentia ca sunt finisate (fara slefuire)

Toate reperele:
Imagine atasata: DSC05856.JPG

Janta intoarsa pe toate partile:
Imagine atasata: DSC05860.JPG Imagine atasata: DSC05861.JPG Imagine atasata: DSC05864.JPG
0

#11 Useril este offline   Skipper74 

  • Kaboom!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 795
  • Inregistrat: 25-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:motorsport,automodelism

Postat 15 October 2010 - 05:28 AM

http://www.rcmart.com/catalog/rc-touring-m...43.html?picID=1

Cam asta e solutia daca tot vrei "fier"...cu toate ca nu e pont,e mai mult "bling-bling"
Team Durango DESC 410R
Tekin RX8/SCX RedLine/Spektrum/AKA
0

#12 Useril este offline   Dragut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2453
  • Inregistrat: 28-February 05

Postat 15 October 2010 - 01:21 PM

Vezi postareaNelutu35, la Oct 15 2010, 06:28 AM, a spus:

http://www.rcmart.com/catalog/rc-touring-m...43.html?picID=1

Cam asta e solutia daca tot vrei "fier"...cu toate ca nu e pont,e mai mult "bling-bling"


Sincer in poza aia nu remarc solutia .....
0

#13 Useril este offline   Skipper74 

  • Kaboom!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 795
  • Inregistrat: 25-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:motorsport,automodelism

Postat 15 October 2010 - 07:15 PM

Vezi postareaDragut, la Oct 15 2010, 02:21 PM, a spus:

Sincer in poza aia nu remarc solutia .....


Spuneai ca vrei roti de drift...
La drift ,parerea mea,pentru performante mai bune rotile trebuie sa fie cat mai usoare pentru ca masa automodelului sa fie cat mai mica.Orice "voblaj" la roti va avea repercursiuni negative asupra echilibrului si implicit asupra "performantelor" la un eventual drift.Ma indoiesc ca vei reusi la dimensiunea dorita aceste calitati.Categoria la care poti avea succes cu aceste roti,asta daca le realizezi, este "Best Body".
Succes ,spor la treaba ,si te asteptam la urmatorul concurs de drift.
Team Durango DESC 410R
Tekin RX8/SCX RedLine/Spektrum/AKA
0

#14 Useril este offline   Dragut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2453
  • Inregistrat: 28-February 05

Postat 15 October 2010 - 08:29 PM

De curiozitate pentru cineva care dispune de un asemenea set .... ce greutate are o janta de aluminiu confectionata de un producator de "marca"?
0

#15 Useril este offline   Al3xandru239 

  • Membru somnambul
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1877
  • Inregistrat: 11-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Mioveni

Postat 16 October 2010 - 08:22 PM

Vezi postareaDragut, la Oct 15 2010, 09:29 PM, a spus:

De curiozitate pentru cineva care dispune de un asemenea set .... ce greutate are o janta de aluminiu confectionata de un producator de "marca"?

47g,marca=HK :rolleyes:

Aceasta postare a fost editata de Al3xandru239: 16 October 2010 - 08:24 PM

Associated SC8E on 4S
Hpi E-firestorm Novak on 2s MaxAmps
Membru retras!
0

#16 Useril este offline   Dragut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2453
  • Inregistrat: 28-February 05

Postat 17 October 2010 - 06:34 AM

Atunci inseamna ca stau bine ... :)
O janta normala de plastic are in jur de 12....13 grame functie de modelul de pe suprafata.


PS: in alta ordine de idei ... saptamina asta pe vineri o sa am primele "prototiptiluri" cu gaurile date pe un centru de prelucrare .... ca pe routerul meu nu-s inca in masura sa schimb scula si sa pastrez pozitia de "0".
0

#17 Useril este offline   Dragut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2453
  • Inregistrat: 28-February 05

Postat 30 October 2010 - 07:59 PM

Prima strigare:

Imagine atasata: profil.jpg
Imagine atasata: spate.jpg
Imagine atasata: fata.jpg

PS: merge greu ... tehnologia nu ajunge din urma imaginatia .... :)
0

#18 Useril este offline   Dragut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2453
  • Inregistrat: 28-February 05

Postat 18 December 2010 - 11:28 PM

Intr-un final ma ajuns la un rezultat.
Imagine atasata: 1_set.jpg

Setul include:
1. Janta propriuzisa
2. 4 inserturi care permit un offset de la 0 la 9mm din 3 in 3mm adica 0, 3, 6 si 9
3. 2 inserturi suplimentare de 1mm si respectiv 2mm

Combinate se poate obline o gama de offset incepind de la 0 si terminind cu 12 mm
0

#19 Useril este offline   Dragut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2453
  • Inregistrat: 28-February 05

Postat 18 December 2010 - 11:31 PM

Final janta la interior
Imagine atasata: 2_interior_janta.jpg


Final inserturi pe fata dinspre exterior
Imagine atasata: 3_inserturi.jpg
0

#20 Useril este offline   Dragut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2453
  • Inregistrat: 28-February 05

Postat 18 December 2010 - 11:44 PM

Pentru cei care m-au intrebat de pret ii voi ruga sa ceteasca aici
In acest moment nu e nici un pret afisat dar va apare la sfirsitul tutorialului.
0

#21 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2849
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

Postat 19 December 2010 - 01:48 PM

Pretul este cam piperat intr-adevar...dar nu este nimeni obligat sa cumpere...
In schimb, offseturile sunt gresite... din cate vad eu...
Acolo unde offsetul se imbina cu pinul de pe planetara, nu ai lasat lacasul inchis pe exterior... ai dat o crestatura dintr-un capat in altul, ca asa ti-a fost mai usor probabil, fara sa realizezi ca in cazul unui joc sau a unei planetare indoite, adica vibratii, pinul poate iesi de la locul lui prin crestaturile lasate de tine... Sper sa nu mi-o iei in nume de rau, dar mai trebuie sa lucrezi la ele. Problema cu eloxatul este a fiecaruia... tie iti plac argintii sa le vezi ca sunt din metal, altuia ii plac o culoare, dar sa stie si el ca sunt de metal... si tot asa...
Este extraordinat ceea ce faceti... ma refer la tine si la ctc pana acum, din ce am vazut... inteleg ca voi cereti preturile astea doar pe materiale, fara sa faceti vreo afacere din asta, dar problema este ca luate de afara ies cam la aproximativ jumatate de pretul cerut de voi, doar prin simplul fapt ca aia fac la "kil"... ma refer in mod special la hk
0

#22 Useril este offline   Dragut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2453
  • Inregistrat: 28-February 05

Postat 19 December 2010 - 02:15 PM

Chestia cu canalul am observat-o si eu.
Nu-i bai ca 2 seturi oricum le pastrez pentru mine iar ceea ce am dat in lucru asteapta OK meu ca corectitudine si eventual modificari minore.

Daca prelucrarile a-si fi putut sa le fac pe numai pe masinile mele puteti fi sigur ca pretul ar fi fost altul.
Dorinta mea a fost insa sa iasa un produs TOP LEVEL cu interschimbabilitate totala (adica sa nu stau sa aleg inserturile dupa jenti sau invers) iar calitatea de suprafata sa fie deosebita.

In ceea ce priveste pretul, acesta ar putea scadea la 30... 50 USD in momentul in care s-ar gasi cineva care sa negocieze cu o firma mare de distributie gen Tower. La 1000 seturi se poate negocia altfel in ceea ce priveste prelucrarile.
Pe tema asta daca cineva se incumeta putem discuta cu cartile pe masa.

PS: interesant e ca in cazul de fata materialul are ponderea cea mai mica in pret!

Aceasta postare a fost editata de Dragut: 19 December 2010 - 02:19 PM

0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

3 useri citesc topicul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu