Baja 5b ss
#1
Postat 28 September 2010 - 07:32 PM
Multumesc anticipat
ps
sunt din bucuresti
#2
Postat 28 September 2010 - 07:45 PM
Hpi Bullet ST , 3.0 - 1/10
H.B. Lightning Stadium 10 , 2.5 - 1/10
Hpi E-Firestorm Flux , 6200 2s 60C 1/10
#3
Postat 28 September 2010 - 07:51 PM
sonyk, la Sep 28 2010, 08:45 PM, a spus:
Salut pai cu relantiul asta am mers aproape jumatate de rezervor si nu a avut nici o problema dar tinind cont ca este motorul nou oare sa trebuiasca relantiul marit ca setarile din fabrica ? inteleg ca motorul incepe sa se lase si ii trebuie alt relanti probabil si alte setari la carburator ?
#4
Postat 28 September 2010 - 09:59 PM
marian.dumitru74, la Sep 28 2010, 08:51 PM, a spus:
Practic ca la orice masina de-a lor HPI recomanda ca pe perioada rodajului sa nu se umble la setarile carburatorului. Incearca sa-i maresti ( sau sa-l readuci la setarea din fabrica ) relanti-ul si vezi daca mai face figuri. Normal ca dupa perioada rodajului cand motorul se va obisnui cu temperatura de lucru se vor face anumite reglaje dupa preferinte.
Aceasta postare a fost editata de Alex-T: 28 September 2010 - 10:00 PM
#5
Postat 29 September 2010 - 06:42 PM
Alex-T, la Sep 28 2010, 10:59 PM, a spus:
Salut , exista posibilitatea ca bujia sa aibe ceva defect de fabricatie deoarece astazi a pornit cam la a treia sfoara a functionat cam cinci minute dupa care s-a oprit brusc ca si cum s-ar fi terminat benzina , dupa aceea am scos bujia si am incercat-o sa vad daca da scanteie dar surpriza nici un fel de scanteie , am luat o bujie normala de la masina mea si aceasta avea scanteie , da aici am ajuns la concluzia ca bujia are un defect de fabricatie problabil si functioneaza numai cand vrea ea nu cand vreau eu deci o voi schimba daca o sa gasesc pe undeva pe aici s-au daca ai idee pe unde gasesc bujie pentru Baja
Multumesc
#6
Postat 01 October 2010 - 07:19 PM
marian.dumitru74, la Sep 29 2010, 06:42 PM, a spus:
Multumesc
Am fost destul de inspirat ( laudatorii sunt in concediu ) bujia a fost vinovata si m-a chinuit ca pe hotii de cai , cind mergea 5 minute cand nu mai vroia cateva zile , pana la urma am schimbat-o cu una identica si '' surpriza '' la a doua sfoara a pornit si a functionat fara a opri motorul vreo jumatate de ora sa vad daca mai intampin vreo surpriza dar se pare ca nu .
#9
Postat 13 December 2010 - 08:42 AM
Mihai Rinspeed, la Dec 12 2010, 10:42 PM, a spus:
Multumesc mult
Salut aproximativ 45 minute dar poate varia in functie de cat de tare mergi si pe ce teren, oricum te va durea mana dupa primele 20 minute si probabi vei face pauza
Cu stima
#11
Postat 13 December 2010 - 05:06 PM
Ady., la Dec 13 2010, 01:48 PM, a spus:
Salut , am venit si pe la 10 asa cum am spus in alt topic si am stat pana pe la 11.20 , chiar am incercat noua bujie mai calda pentru iarna , nu a venit chiar nimeni si am plecat ce era sa mai fac , chiar am facut cateva ture pe on road, poate saptamana viitoare daca mai tine vremea cu noi
#12
Postat 17 December 2010 - 08:52 PM
marian.dumitru74, la Dec 13 2010, 05:06 PM, a spus:
Salut, maine ce facem ? o vizita la pista poate ? pe la 10 - 11 , gaba nu mai ninge poate ne vedem acolo
#13
Postat 17 December 2010 - 09:13 PM
marian.dumitru74, la Dec 17 2010, 08:52 PM, a spus:
Eu am fost si saptamana trecuta cu gandul ca te gasesc acolo, dar ai plecat prea devreme. Am ajuns pe la 12-12:30 si am stat pana pe la 15:00.
Eu am un Carbon Fighter. Acum ma gandesc cum fac sa protejez receptorul (spektrum) de apa/zapada ca m-as "joini" si eu maine la o tura pe zapada. :lol:
Hot Bodies D8T - Truggy 1:8
#14
Postat 17 December 2010 - 09:49 PM
Aceasta postare a fost editata de Alex-T: 17 December 2010 - 09:52 PM
#17
Postat 25 December 2010 - 11:53 PM
Sunt si 2 gropi in partea stanga pline cu apa. Dupa parerea mea este impracticabila.
Am trecut azi prin tineretului (parcul mare) si langa terenurile de fotbal (in stanga lor cum te uiti spre lac) este asfalt + un deal cu iarba care duce spre polivalenta.
Eu acolo ma dadeam cu blitz-ul, ar merge f bine si cu benzinarele, fiind suficient loc.
Hot Bodies D8T - Truggy 1:8