Modelism - RHC Forum: Picco-Z - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Picco-Z

#1 Useril este offline   gonzo.ro 

• Grup: Members
  • Postari: 0
  • Inregistrat: 07-August 10

Postat 08 August 2010 - 08:08 PM

Buna stimabililor,

Va scriu deoarece am nevoie de ajutor sau macar de un sfat, avand in vedere si faptul ca sunt incepator.
Am cumparat acum 3 ani un elicopter Picco-Z destul de micut (cat palma) si vreme de cateva luni (3 luni) m-am jucat
cu el aproape ca-l stapaneam din comenzi (are radiocomanda), dupa care l-am pus la pastrare (nu l-am mai folosit)
vreme de 3 ani. Acum in luna iulie a acestui an l-am scos din cutie si l-am alimentat conform instructiunilor de utili-
zare si in momentul in care sa-l ridic de la sol am constatat ca desi avea ceva turatie la rotor tot nu se inalta.
Am incercat sa-l reincarc dar tot la fel. Pana la urma l-am desfacut sa vad ce fel de acumulator are incorporat deoarece tot elicopterul cu acumulator cu tot are 6.2 grame. Si ce am vazut nu mi-a venit sa cred, un acumulator special de tipul