Modelism - RHC Forum: Motor Turnigy Typhoon 2218H pe un planor cu elici de 10x8 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

Motor Turnigy Typhoon 2218H pe un planor cu elici de 10x8 Alegere motor brushless

#1 Useril este offline   ionutcelgroaznic 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 130
  • Inregistrat: 07-September 08

  Postat 01 August 2010 - 08:47 AM

Intrebare,
Pot pune motorul asta:
Motor Turnigy Typhoon 2218H

http://######/motor-...lasa-p-738.html

pe un plantor de 1000g?

Am esc de 40A.
Elici la care ma gandfeam:10x8 sau 9x6

Credeti ca iese pe orbita avand in vedere turatia motorului?
0

#2 Useril este offline   motzu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 776
  • Inregistrat: 23-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 August 2010 - 09:21 AM

Vezi postareaionutcelgroaznic, la Aug 1 2010, 09:47 AM, a spus:

Intrebare,
Pot pune motorul asta:
Motor Turnigy Typhoon 2218H

http://######/motor-...lasa-p-738.html

pe un plantor de 1000g?

Am esc de 40A.
Elici la care ma gandfeam:10x8 sau 9x6

Credeti ca iese pe orbita avand in vedere turatia motorului?

Domnu

KV-3450 inseamna ca ai 3450 rotatii per volt bagat in curu' lu' dansul carele este

Matematic

la 7.4 v (2s) - vei avea cam 25000 RPM

La 11V (3S) - vei avea cam 38000 RPM

In ziua in care vei reusi sa invarti o elica de plastic de diametru mai mare de 4 toli cu vitezele alea anunta-ma sa iau berea ca va fi haios

Chiar si o elica mica trebuie sa fie usoara si din carboane a sa tina - un plastic 9x6 cred ca la peste 12-13kRPM se dezintegreaza

Bottom line nu merge

Succes
0

#3 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 01 August 2010 - 10:17 AM

Vezi ca ti-am raspuns in topicul celalalt niste variante in care ai putea urni ceva.
Si, apropo, nu mai posta aceasi intrebare in mai multe forumuri.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#4 Useril este offline   ionutcelgroaznic 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 130
  • Inregistrat: 07-September 08

Postat 01 August 2010 - 12:49 PM

Motzule.Pai motoru ala e pus pe elicopter nene.Palele elicopterului sunt......foarte mari.Nu vad care e broblema.Daca invarte pale de elicicopter, oare nu invarte si dealea pliabile?Acuma alea de elicopter nu au pas asa de mare.
0

#5 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 01 August 2010 - 01:02 PM

Nene, nu e pus DIRECT pe elice.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#6 Useril este offline   ionutcelgroaznic 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 130
  • Inregistrat: 07-September 08

Postat 01 August 2010 - 01:19 PM

Vezi postarearenatoa, la Aug 1 2010, 02:02 PM, a spus:

Nene, nu e pus DIRECT pe elice.

Ups ai dreptate :rolleyes:.Mai are si un pinion.Renatoa vezi PM

Aceasta postare a fost editata de ionutcelgroaznic: 01 August 2010 - 01:22 PM

0

#7 Useril este offline   Zeus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2455
  • Inregistrat: 15-January 09
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 01 August 2010 - 02:59 PM

Merge un motor de heli pe planor, probat de mine si de altii, problema este ca nu poti da turatia maxima, am tinut mansa maxim la jumatate, cum dadeam putin mai tare, zbura haotic, asa ca trebuia tinut maxim la jumatate turatia.
Why Drink and Drive,When you can Smoke and Fly?
0

#8 Useril este offline   tetea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 759
  • Inregistrat: 04-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 01 August 2010 - 04:05 PM

 Pe EG-ul meu,  cumparat de la un coleg din Bucuresti (sa-i dea Dumnezeu sanatate pentru anii de bucurie a zborului pe care m-i i-a oferit) am motor de elicoper.....initial nu am stiut, dar am dedus ulterior din initialele de pe regulator.....dupa aia am gasit si specificatiile motorului. Pot sa spun ca am zburat cu 3S (nu am 2S puternici), cu elice 11x6 (cu asta era echipat), dar cel mai bine zbura cu elicea originala de EG (cea pentru motor periat cu regulator). Acuma am 9x5. In toate variantele modelul era in 30 de secunde in inaltul cerului....si facei multe acrobatii, desi nu-i destinat pentu asa ceva.......DECI se poate... Oricum este de preferat un motor cu kv-ul mai mic....dar in lipsa de altceva......se poate si un astfel de compromis, cu conditia de a utiliza o elice mai mica. Daca nu ai comandat inca motorul......mai gandeste-te......Daca l-ai comandat......asta este........
0

#9 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 01 August 2010 - 04:08 PM

Daca vrei motor de turatie mare trebuie sa utilizezi reductor. Doar asa va lucra cu randamentul maxim. Altfel transformi energia in caldura.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 01 August 2010 - 04:09 PM

0

#10 Useril este offline   motzu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 776
  • Inregistrat: 23-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 August 2010 - 05:04 PM

Vezi postareadan_mitea, la Aug 1 2010, 05:08 PM, a spus:

Daca vrei motor de turatie mare trebuie sa utilizezi reductor. Doar asa va lucra cu randamentul maxim. Altfel transformi energia in caldura.

Pina acum cel mai pertinent raspuns !
0

#11 Useril este offline   ionutcelgroaznic 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 130
  • Inregistrat: 07-September 08

  Postat 01 August 2010 - 05:54 PM

Nu am apucat sa l comand.Raman totusi curios ce se intampla in realitate.Daca e cineva dornic sa testeze.Unii zic ca au incercat si zbura ciudat sau zbura rapid.Altii estimeaza ca se rupe elicea sau se supraincalzeste motorul.Adevarul absolut este numai unul:) sau poate un pic din fiecare
0

#12 Useril este offline   pavcostel 

  • Membru Fumator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1596
  • Inregistrat: 01-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 August 2010 - 06:05 PM

Adevarul e cam asa: - DACA rezista elicea si nu zboara bucati ( vezi ca fiecare elice are un pliant in care spune ce turatie sa NU depasesti), motorul si nu numai se va incalzi in draci. Acum e cine e mai tare: cablurile de la motor, regulatorul sau cablul/mufa catre pack, packul in sine. Asta va supravietui, cel slab va sfarsi in flacari. PUNCT. Pune un reductor 1:3 si totul o sa fie minunat: o sa ai tractiune buna cu elice de 11" sau 12", limita de turatie nu va fi atinsa, motorul va merge in parametri iar consumul din pack/regulator va fi suportabil, sub 15C. Deci autonomie buna si forta aplicata cum trebuie. Restul e doar bagare in seama.

Bafta!
Costel

L.E. - daca nu ai comandat inca, iti recomand kitul de motorizare "tuning" de EasyGlider. Este un inrunner cu reductor. Duce fara probleme o elice pana la 12" si e rezonabil la consum. Gabaritul e ok la un planor.

Aceasta postare a fost editata de pavcostel: 01 August 2010 - 06:15 PM

35 MHz, canal 60,62,78.
0

#13 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 01 August 2010 - 07:20 PM

Nu a comandat inca nimic, doar ca avionul in discutie este prea mic pentru recomandarile de mai sus, am avut o intalnire asta seara.
Este un Brilliant de la Lindinger, 1500mm, 6-700 grame, motor recomandat 2820 kv 1200.
Orice elice peste 9 mi se pare overkill la structura lui.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#14 Useril este offline   tetea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 759
  • Inregistrat: 04-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 01 August 2010 - 11:25 PM

 Renato, 


tu macar acuma stii desptre ce model este vorba...motorul propus aneterior este exagerat.......trebuie sa-l caute pe cel recomandat de producator......dar daca beneficiarul are bani de aruncat in vant.....este treaba lui.

Una este un model pe care il cumpreri SH, cu o echipare, si il zbori asa chiar daca randamentul este de KKo si, alta este sa ii pui tu motorizare. Asta-i avantajul forumului.....afli un raspuns corect la intrebare...
0

#15 Useril este offline   ionutcelgroaznic 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 130
  • Inregistrat: 07-September 08

Postat 02 August 2010 - 10:44 AM

Multumesc de ajutor, in special lui Renatoa.

Acum o recapitulare la ce am inteles eu pana acum:

Un aspect al problemei, pe langa alegerea potrivita a motorului ca dimensiuni si putere pentru greutatea avionului meu, ar fi respectarea dimensiunilor elicilor pentru acel motor.

O problema ar fi supradimensionarea elicilor puse pe direct.Ex in loc de 9x6 eu sa pun 10x8.

Teoretic motorul ar merge f putin timp dupa care s-ar arde iremediabil motorul.Motivul e ca un motor incearca sa-si atinga turatia specificata(1200kv in cazul meu).Cu cat elicea e mai mare cu atat stresul pe motor e mai mare.Creste curentul consumat si creste caldura produsa.Intr un final motor se va incinge iar magnetii se vor distruge impreuna cu topirea firelor.

Sunt curios cati dintre voi respectati intocmai relatia motor,greutate avion, dimensiune elice si esc potrivit.Nu mai vorbesc de calitatea indoielnica a componentelor.Sunt esc-uride 40A(controlare de viteza) ce se ard si la curenti 15A desi ar trebui sa suporte 40A.

Ca o concluzie pentru mine:Trebuie respectate specificatiile constructorului avionului.Ordinea ar fi:in functie de avion se alege motorul.In functie de motor se alege ESC si elici potrivite.Dar exista un pic de loc de manevra.Presupun ca pentru un avion se poate supradimensiona un pic motorul,etc cu riscul unor rezultate nedorite.

Iar ca incheiere o intrebare:oare magazinele astea de RC la ce s-or gandi cand vand produse:e aproape imposibil de gasit un set complet la acelasi magazin:motor,elice,con,esc.Fiecare are cate ceva dar niciunul setul complet

Aceasta postare a fost editata de ionutcelgroaznic: 02 August 2010 - 10:53 AM

0

#16 Useril este offline   motzu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 776
  • Inregistrat: 23-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 02 August 2010 - 11:47 AM

Ionut

Nu e greu deloc - o sa preferi sa nu cumperi setul complet deoarece e scump din cauza "impachetarii "

Si apoi exceptand producatorul avionului tre sa fii nebun sa faci astfel de imapchetari ca stai cu ele pi stoc !

Asadar

Sa vedem ce ai tu

Aeroplan la 5-600 grame

Elice plianta 9x6 sau 10x5 zice nasul meu

Accu 3S ! -cca 2000-2200 mAh ca sa se echilibreze conform producatorului

Trebuie sa se monteze intern pe un panou cu gauri si sa aiba lco de manevra in interior

Conul desi e optional in genere vine cu ansamblul elicii

La 3S si elicea aia in genere iti trebuie empiric un motor de 1200-1500 kv

Acum as opta intre consum si forta implicit sau durata de zbor

Daca vreau bomba aleg un BL A2217-8T Outrunner, KV 1110, 18A de la pasarea renascuta sau si mai rau unBL A2217-7T Outrunner, KV 1250, 25A

Daca vreau sa fie mai linisti si sa consume putin ii dau BL A2212-10 Outrunner, KV 1400, 12A

Un porgram cu care poti simula foarte bine il gasesti la www.motocalc.com

Restul tine de experienta

Succes
0

#17 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 02 August 2010 - 12:08 PM

Daca vrei, poti sa arunci o privire si aici:
http://www.electrifl...stem-index.html
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
0

#18 Useril este offline   ionutcelgroaznic 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 130
  • Inregistrat: 07-September 08

  Postat 03 August 2010 - 10:53 PM

Domnu Motz,domnu inginer:O intrebare :Motoru bl a2217-7t-se poate monta pe planor in bot ca vad ca are axu pe invers si prinderea in fund.S-o putea inversa axul ca s nou si nu ma pricep.

Si o elice de 10x8 crezi ca va scoate flacari:motoru ma refer?

Aceasta postare a fost editata de ionutcelgroaznic: 03 August 2010 - 10:58 PM

0

#19 Useril este offline   ionutcelgroaznic 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 130
  • Inregistrat: 07-September 08

Postat 03 August 2010 - 11:53 PM

Ma gandeam sa i pun o elice de 11x6 motorului aluia.Din calcule estimative o sa ajunga la vreo 250W, si o sa consume 25A.Si o eficienta de 45%.Minim.E posibil sa sara un pic.

Aceasta postare a fost editata de ionutcelgroaznic: 03 August 2010 - 11:56 PM

0

#20 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2656
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 04 August 2010 - 06:38 AM

cel groaznic:

-vezi ca motoarele au niste specificatii de elice. N-o lua ca p'o abureala, au si producatorii motivele lor.
- la 2217/7, zice 10*5. Ai putea incerca 11*4 sau 9*6, in functie de model. Daca-i pui 11*6, risti sa-l arzi prin supra incalzire.
- 2217 este bun pentru planoare nu neaparat din cauza prinderii, ce din cauza ca la 1250 r/V, i-ti permite o elice mare, care-ti da un randament aerodinamic bun.
0

#21 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 04 August 2010 - 07:42 AM

Vezi postareaionutcelgroaznic, la Aug 4 2010, 12:53 AM, a spus:

...Si o eficienta de 45%.Minim.E posibil sa sara un pic.


Pana si chinezariile mai cu staif au 70-80%... deci ti-ai propos din start sa risipesti puterea ?
... cu picioarele pe pamant ...
0

#22 Useril este offline   ionutcelgroaznic 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 130
  • Inregistrat: 07-September 08

Postat 04 August 2010 - 09:26 AM

Am gasit cateva date legate de motorul HiModel sau SUppo adevaratul producator.E chinezarie:

2217K-7T (1250Kv) 70g: 2s 10x4.7, 3s 9x5 recommended. I had already tested the A2217K-8T fairly extensively, so for the 7T I just tried a few props to see how they went. It ran easily with an 8x4 GWS HD getting 29oz @ 46mph from 13.90A/150W, but a 9x5 GWS HD took it well over the 20A max and it began to get warm (54C) - but 41oz @ 50mph from 22.30A/237W is pretty good.
Edit: I tried the recommended 10x4.7 on 2s - it just exceeded the max safe prop rpm (7050rpm/6500rpm), and draws a LOT of amps.... a 10x5 APC E seems more reasonable.

Am mai gasit un motor interesant:

http://www.himodel.com/electric/EMAX_1200K..._BL2220_07.html

Dar vad ca pe forumuri zic caci cu elice GWS 10x6testare statica,consuma 30amperi la 11,2V cu baterie lipo Rhino 3S1550 25c .Motorul atinge 60grade celsius cand afara sunt 15 grade
0

#23 Useril este offline   motzu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 776
  • Inregistrat: 23-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 04 August 2010 - 12:32 PM

Atat le freci pe toate partile si faci combinatii ca o sa zbori de Craciun !

Moto-rul/arele alea recomandate se prind si invers daca vrei - desfaci surubul axului si il tragi pe partea cealalta

Da motorul e chinezarie - clona dupa AXI - vrei sa iei originalul no problem, cumpara AXI si o sa mearga uns - la 3 ori pretul

Oricum pina nu pui mina sa il zbori nu o sa ai decat experienta de zapper asa ca - ia un motor pune-i elica si da-i bice planorasului !

9x6 plianta este arhisuficient pentru model - 10x5 e deja mare !

Vad ca tot tragi spre motoare mari - Nu stiu daca brilliantul ala nu se face praf in flatter cu bobmele pe care le doresti - ind efinitiv poti sa pui ai OS MAX 46 daca vrei dar e o prostie

Succes

Aceasta postare a fost editata de motzu: 04 August 2010 - 12:35 PM

0

#24 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 04 August 2010 - 12:48 PM

Si nu uita, Darie: motor si baterie mare inseamna greutate in plus. Viteza minima la care va zbura planorul va fi mai mare. Nu stiu daca asta iti doresti in faza de invatat.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
0

#25 Useril este offline   ionutcelgroaznic 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 130
  • Inregistrat: 07-September 08

  Postat 05 August 2010 - 08:03 AM

Pai normal ca le frec, avand in vedere ca specificatiile pe net sunt si gresite si incomplete.Iti dau exemplu concret:

http://www.himodel.com/electric/EMAX_1200K..._BL2220_07.html

Zice dimensiuni:Dimensions: 22 x 20 mm

Cand el de fapt e 29x50 mm, alea de sus fiind doar dimensiunile statorului si nu intregului motor.
Apoi in specificatii pe site zice:Shaft diameter: 3 mm cand in realitate axul e de 4mm.

Deci cumperi si te trezesti cu altceva.
Specificatiile sunt si incomplete.Probabil ca mult mai multi oameni si ar cumpara un avion pentru copilul lor sau ca hobby de weekend , daca nu ar fi asa un mare dezastru pe la magazinele rc online de pretutindeni.
0

#26 Useril este offline   ionutcelgroaznic 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 130
  • Inregistrat: 07-September 08

  Postat 05 August 2010 - 08:31 AM

Apropo Motzule stii ce mi recomanda aia la super avionul Brilliant?

http://www.div-#####...-v2-1530mm.html

Motor de 2820-1200 cu regulator de 40A

http://shop.lindinge...oducts_id=63292

Deci ce mi recomanzi tu e motor de mobra pe langa recomandarea "oficiala"

Apropo are ax de 4 mm.Daca ala al tau e bomba asta e bomba nucleara.Desi cred ca e o greseala si acolo.Nu poate avea dimensiunile statorului de 2820 si sa aiba 80g.Ori e un 2220 ori are 150g

Aceasta postare a fost editata de ionutcelgroaznic: 05 August 2010 - 08:45 AM

0

#27 Useril este offline   ionutcelgroaznic 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 130
  • Inregistrat: 07-September 08

  Postat 05 August 2010 - 08:58 AM

Vezi postareaionutcelgroaznic, la Aug 5 2010, 09:31 AM, a spus:

Apropo Motzule stii ce mi recomanda aia la super avionul Brilliant?

http://www.div-#####...-v2-1530mm.html

Motor de 2820-1200 cu regulator de 40A

http://shop.lindinge...oducts_id=63292

Deci ce mi recomanzi tu e motor de mobra pe langa recomandarea "oficiala"

Apropo are ax de 4 mm.Daca ala al tau e bomba asta e bomba nucleara.Desi cred ca e o greseala si acolo.Nu poate avea dimensiunile statorului de 2820 si sa aiba 80g.Ori e un 2220 ori are 150g


Inca o data cineva sa i impuste pastia de la div-modelism.Am gasit un articol cu avionul meu si zice ca la decolare avea 900g iar motorul scotea 8239 rpm si 26,6A cu elice de 10x6 cu baterie de 1800mAh.Aia de la lindinger au avut FOARTE proasta inspiratie sa denumeasca motorul C2820 desi saracu nu are nici o legatura cu 2820.

Partea nasoala e ca nici in cartea tehnica nu zice mare lucru de motor, doar codul ala idiot C2820.<_<.Asta e am luat o chinezarie ieftina ma spal pe cap cu ea.

Pana la urma ramane cum stabilisem initial, dar sincer pe cei pe care i am intrebat au dat din umeri cand au citit de motorul 2820.


Concluzia:Mare atentie la asa zisele "recomandarile" producatorului ca s de multe ori idioate sau super idioate

Aceasta postare a fost editata de ionutcelgroaznic: 05 August 2010 - 09:01 AM

0

#28 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 05 August 2010 - 12:54 PM

Te rog sa ma scuzi pentru insistenta, dar, aici:
http://www.electrifl...stem-index.html
te-ai uitat?
Nu te-ai saturat de chinezarii?
0

#29 Useril este offline   ionutcelgroaznic 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 130
  • Inregistrat: 07-September 08

Postat 05 August 2010 - 01:00 PM

Imi spune si mie cineva cam cum ar trebui citite codurile alea de la un model de motor?

Pentru ca vad ca difera denumirile chiar si la acelasi producator.De ex:

2820 poate sa insemne 4 lucruri diferite:

1)latime x Lungime carcasa motor

2)latime x Lungime stator motor

3)latime carcasa x latime stator

4)orice




p.s.Eu unul mi-am cumparat motor(emax 2220/1200kv) si sunt multumit dar inafara de noroc nu cred ca am avut vreun control a ce cumpar.Dane m am uitat si a zis ceva de genu ca ne pare rau nu avem motor pentru configuratia ta in magazin

Aceasta postare a fost editata de ionutcelgroaznic: 05 August 2010 - 01:06 PM

0

#30 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 05 August 2010 - 01:03 PM

http://www.electrifl...s/gpmg4505.html

Ce motor nu au in stoc? Sau nu inteleg eu...este posibil.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 05 August 2010 - 01:04 PM

0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

10 useri citesc topicul
0 membri, 10 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu