Pagina 1 din 1
motorizare
#2
Postat 25 July 2010 - 01:52 PM
in primul rind ce fel de motor vrei sa o echipezi (electric sau termic)? ce buget ai si in functie de buget cit de performanta vrei sa fie?
dca nu ma onsel coca asta am vazut-o cu motor termic pe alte sit-uri, dar poate fi echipata si cu un motor electric
dca nu ma onsel coca asta am vazut-o cu motor termic pe alte sit-uri, dar poate fi echipata si cu un motor electric
tel.0745026562
#4
Postat 25 July 2010 - 09:52 PM
uite dupa ce sa te inspiri http://www.aquacraftmodels.com/boats/aqub4...1z/index.html...
trebuie sa te gindesti ce fel de hardware (ax port elice, strut, cirma etc) vrei sa folosesti, te va costa harwarul cel putin cit motorul
ca motor ai putea merge si pe Zenoah G260PUM 23 cc marine gas engine
cel mai bine ia legatura cu cmb de pe forum
trebuie sa te gindesti ce fel de hardware (ax port elice, strut, cirma etc) vrei sa folosesti, te va costa harwarul cel putin cit motorul
ca motor ai putea merge si pe Zenoah G260PUM 23 cc marine gas engine
cel mai bine ia legatura cu cmb de pe forum
tel.0745026562
#7
Postat 07 October 2010 - 03:00 PM
Salut,
Dupa cum va spuneam,am achizitionat un motor CRRCPRO 26cc Water-cooled Petrol Engine for Boats si as avea nevoie de cateva informatii de la cineva care sa jucat cu asa ceva:
-motorul este nou,mai are nevoie de rodaj?
-la aprindere am vazut ca are un fir negru,unde se conecteaza?
-cum se face alimentarea cu benzina?pompa sau prin cadere
-la carburator am vazut ca are 2 stiuturi,unul alimentare,celalalt?
-trebuie folosita elicie metalica?
-ce ulei 2t utilizeaza acest motor ?
-toba de esapament se gaseste de cumparat sau tre sa o confectionez singur?
-se foloseste filtru de benzina?
-ptr racire ma gandeam la o motopompa de spalat parbrizul,ati incercat careva?
-cum pot proteja fibra de la coca de caldura motorului?
Va mutumesc anticipat ptr eventualele raspunsuri !
Dupa cum va spuneam,am achizitionat un motor CRRCPRO 26cc Water-cooled Petrol Engine for Boats si as avea nevoie de cateva informatii de la cineva care sa jucat cu asa ceva:
-motorul este nou,mai are nevoie de rodaj?
-la aprindere am vazut ca are un fir negru,unde se conecteaza?
-cum se face alimentarea cu benzina?pompa sau prin cadere
-la carburator am vazut ca are 2 stiuturi,unul alimentare,celalalt?
-trebuie folosita elicie metalica?
-ce ulei 2t utilizeaza acest motor ?
-toba de esapament se gaseste de cumparat sau tre sa o confectionez singur?
-se foloseste filtru de benzina?
-ptr racire ma gandeam la o motopompa de spalat parbrizul,ati incercat careva?
-cum pot proteja fibra de la coca de caldura motorului?
Va mutumesc anticipat ptr eventualele raspunsuri !
#8
Postat 07 October 2010 - 06:48 PM
motorul este nou,mai are nevoie de rodaj? Obligatoriu! Rodat, apoi demontat partial, curatat, verificat de span si bavuri, apoi remontat. Apeleaza la cineva care a mai facut asta.
-la aprindere am vazut ca are un fir negru,unde se conecteaza? Are magnetou pe el? Unul vine la masa, altul printr-un condensator si intrerupator pt oprire de urgenta.
-cum se face alimentarea cu benzina?pompa sau prin cadere. Se amorseaza manual din membrana carburatorului, apoi isi trage singur.
-la carburator am vazut ca are 2 stiuturi,unul alimentare,celalalt? Celalalt inapoi in rezervor; este returul. Atentie: rezervorul trebuie sa fie perfect etans.
-trebuie folosita elicie metalica? Nu neaparat.
-ce ulei 2t utilizeaza acest motor ? Rodaj 25:1 mineral 2T MISCIBIL; dupa 5 ore poti baga si sintetic.
-toba de esapament se gaseste de cumparat sau tre sa o confectionez singur? Se gaseste de la magazinul de drujbe sau toba de la Baja SS kit cu care vine motorul si care oricum se arunca dupa rodajul pe banc (daca se face); in kit fiind inclusa inca o toba mai performanta.
-se foloseste filtru de benzina? Obligatoriu! Exista sorb/filtru de pasla special pt benzinare.
-ptr racire ma gandeam la o motopompa de spalat parbrizul,ati incercat careva? Exact de aia si este. Este pompa auto de 12v, dar pe barca se alimenteaza la 6V pt utilizare continua timp indelungat.
-cum pot proteja fibra de la coca de caldura motorului? Nu e necesar. Chiulasa sa fie bine racita, in rest orice masura e frectie la picior de balsa.
Adapteaza-i neaparat un ambreiaj. Prinderea pe coca cu tampoane de cauciuc....
Cam asa arata toba, daca nu vrei ceva mai de performanta. Ai grija si la traseul de racire. Se amorseaza doar dupa ce barca incepe sa inainteze prima data. Deci cand pui barca pe apa nu sta pe ganduri, da-i verde. ;)
-la aprindere am vazut ca are un fir negru,unde se conecteaza? Are magnetou pe el? Unul vine la masa, altul printr-un condensator si intrerupator pt oprire de urgenta.
-cum se face alimentarea cu benzina?pompa sau prin cadere. Se amorseaza manual din membrana carburatorului, apoi isi trage singur.
-la carburator am vazut ca are 2 stiuturi,unul alimentare,celalalt? Celalalt inapoi in rezervor; este returul. Atentie: rezervorul trebuie sa fie perfect etans.
-trebuie folosita elicie metalica? Nu neaparat.
-ce ulei 2t utilizeaza acest motor ? Rodaj 25:1 mineral 2T MISCIBIL; dupa 5 ore poti baga si sintetic.
-toba de esapament se gaseste de cumparat sau tre sa o confectionez singur? Se gaseste de la magazinul de drujbe sau toba de la Baja SS kit cu care vine motorul si care oricum se arunca dupa rodajul pe banc (daca se face); in kit fiind inclusa inca o toba mai performanta.
-se foloseste filtru de benzina? Obligatoriu! Exista sorb/filtru de pasla special pt benzinare.
-ptr racire ma gandeam la o motopompa de spalat parbrizul,ati incercat careva? Exact de aia si este. Este pompa auto de 12v, dar pe barca se alimenteaza la 6V pt utilizare continua timp indelungat.
-cum pot proteja fibra de la coca de caldura motorului? Nu e necesar. Chiulasa sa fie bine racita, in rest orice masura e frectie la picior de balsa.
Adapteaza-i neaparat un ambreiaj. Prinderea pe coca cu tampoane de cauciuc....
Cam asa arata toba, daca nu vrei ceva mai de performanta. Ai grija si la traseul de racire. Se amorseaza doar dupa ce barca incepe sa inainteze prima data. Deci cand pui barca pe apa nu sta pe ganduri, da-i verde. ;)
Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 07 October 2010 - 07:02 PM
#9
Postat 09 October 2010 - 06:48 AM
Mersi mult ptr informatii,ptr inceput am sa comand rezervorul,filtru de benzina si puferele antivibratii dupa care am sa construiesc un suport de motor.Cred ca o problema va fi cu ambreiajul dar mai caut ceva inf de pe internet.O sa va tin la curent cu evolutia ei si desigur am sa va mai stresez cu ceva intrebari.
#10
Postat 10 October 2010 - 09:59 PM
alinlazar, la Oct 9 2010, 06:48 AM, a spus:
Mersi mult ptr informatii,ptr inceput am sa comand rezervorul,filtru de benzina si puferele antivibratii dupa care am sa construiesc un suport de motor.Cred ca o problema va fi cu ambreiajul dar mai caut ceva inf de pe internet.O sa va tin la curent cu evolutia ei si desigur am sa va mai stresez cu ceva intrebari.
Salut...incearca aici pt ambreiaj...http://www.horracing.com/product_info.php?cPath=51_104&products_id=351
Arata acest topic
Pagina 1 din 1