Depron si spume poliuretanice Adeziv din constructii
#91
Postat 11 December 2010 - 07:55 PM
N-am decat FSM-ul, n-am mai zburat, dar nu-mi place perspectiva limitata de pe display, fata de ceea ce banuiesc ca ar trebui sa fie pe camp. Cum se indeparteaza putin avionul, cum gata , incep sa ma balbai in comenzi.
Pe de alta parte, in jumatate de ora cat am stat in simulator n-am reusit nici o aterizare, ba chiar crashurile le-am facut depaarte de locul din care am decolat. Nu ma asteptam sa-mi fie asa dificil.
#92
Postat 11 December 2010 - 08:52 PM
dreammer54, la Dec 11 2010, 07:55 PM, a spus:
N-am decat FSM-ul, n-am mai zburat, dar nu-mi place perspectiva limitata de pe display, fata de ceea ce banuiesc ca ar trebui sa fie pe camp. Cum se indeparteaza putin avionul, cum gata , incep sa ma balbai in comenzi.
Pe de alta parte, in jumatate de ora cat am stat in simulator n-am reusit nici o aterizare, ba chiar crashurile le-am facut depaarte de locul din care am decolat. Nu ma asteptam sa-mi fie asa dificil.
incearca realfly g4
ai grija in ce mod zbori ca daca ai comenzile in alt mod decat doi o sa fie naspa sa te invete cineva la camp
#93
Postat 13 December 2010 - 07:32 AM
Pentru toti care m-au sfatuit sa iau simulatorul, sa nu credeti ca ati vb degeaba. O sa-mi iau si simulatorul. Pana atunci, dferenta cablu - simulator (40 lei) e pusa deoparte, fiindca vreau f mult sa zbor si asa am sanse sa-mi iau charger si accu si sa zbor pana la sfarsitul anului.
Este cineva din Barlad pe aici ?
#95
Postat 15 December 2010 - 08:04 AM
Poza
Daca nu rezolvi nici din asta...nu mai stiu altceva.Incerci cu statia aia simulator?Sau cu efly-6CIID?
E in 4.5,dar nu e vreo diferenta la capitoulul asta.
Aceasta postare a fost editata de pilo: 15 December 2010 - 08:04 AM
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#98
Postat 23 December 2010 - 09:28 AM
Deci, il iau pe asta sau optez pentru altceva (Turnigy sau Thunder, dar mai scumpe cu 30-50 de lei) ?
Multumesc.
#99
Postat 23 December 2010 - 10:30 AM
dreammer54, la Dec 23 2010, 09:28 AM, a spus:
Deci, il iau pe asta sau optez pentru altceva (Turnigy sau Thunder, dar mai scumpe cu 30-50 de lei) ?
Multumesc.
e teapa hobby king..... vezi la comentarii
turnigy pot sa zic ca e super pentru ca am
#100
Postat 23 December 2010 - 10:32 AM
dululutu, la Dec 23 2010, 10:30 AM, a spus:
turnigy pot sa zic ca e super pentru ca am
si eu Thunder.. :blink:
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#101
Postat 23 December 2010 - 11:23 AM
Am eu fixurile mele: m-au pus pe ganduri putin, de ce sa nu recunosc, problemele care pot aparea de la accu. LiPo si de aceea caut solutii pentru depozitare (pastrare). O cutie de tabla in care se tineau seringile din sticla, pe vremuri, ar merge ? Tot acolo de unde am comandat (douaradiocomandate), am vazut si pungi, speciale chipurile, pentru accu. LiPo.
Imi fac prea multe griji ?
Va multumesc inca o data pentru sfaturi.
#102
Postat 23 December 2010 - 01:16 PM
LiPo Safe sau cum mai au denumirile acuma, pungile acelea, sunt bune, te salveaza in caz de ceva, dar nu sunt refolosibile (in caz de), si costa si binisor.
Aceasta postare a fost editata de protheus: 23 December 2010 - 01:18 PM
#104
Postat 27 December 2010 - 04:48 PM
Incarcatorul este un Turnigy Accucell-6, iar bateria este 3S1P 1300mAh 20C-30C Turnigy LiPo.
Am pornit incarcarea pe programul LiPo Balance si am setat curentul la 1 A.
Ce nu-mi este clar: incarcatorul asta opreste singur procesul de incarcare sau trebuie sa-l opresc eu ? (pe site zice despre baterie ca incarcarea dureaza 1 ora daca se foloseste un curent de 1 A).
Va multumesc.
LE: am citit manualul si nu cred ca mi-a scapat din vedere, dar e mai bine sa intreb.
Aceasta postare a fost editata de dreammer54: 27 December 2010 - 04:51 PM
#106
Postat 28 December 2010 - 09:57 PM
Imi pare tare greu de bot si n-am loc sa dau bateria mai in spate. In pozele 3 si 4, pe "burta" avionului am desenat o "steluta" acolo unde ar trebui sa fie centrul de greutate, la 1/3 de la BA spre BF. Daca sprijin avionul acolo unde e steluta, pica instantaneu in bot
Nu vreau sa-l echilibrez cu plumb (poate ca 20-30 grame spre coada avionului arr fi suficiente), mai ales ca n-am auzit de la nimeni pe aici sa procedeze asa. Totusi...cum il echilibrez ?
N-am reusit sa fac simulatorul (Real Flight) sa mearga cu telecomanda mea, dar tare ma manaca sa ies maine la zbor, daca nu ninge...
Aceasta postare a fost editata de dreammer54: 28 December 2010 - 09:58 PM
#107
Postat 28 December 2010 - 10:35 PM
dreammer54, la Dec 28 2010, 09:57 PM, a spus:
Imi pare tare greu de bot si n-am loc sa dau bateria mai in spate. In pozele 3 si 4, pe "burta" avionului am desenat o "steluta" acolo unde ar trebui sa fie centrul de greutate, la 1/3 de la BA spre BF. Daca sprijin avionul acolo unde e steluta, pica instantaneu in bot
Nu vreau sa-l echilibrez cu plumb (poate ca 20-30 grame spre coada avionului arr fi suficiente), mai ales ca n-am auzit de la nimeni pe aici sa procedeze asa. Totusi...cum il echilibrez ?
N-am reusit sa fac simulatorul (Real Flight) sa mearga cu telecomanda mea, dar tare ma manaca sa ies maine la zbor, daca nu ninge...
cateva grame de plumb pe coada nu strica daca alta solutie nu ai.
da si tu cu bricheta pe tubul termocontractil de la motor
bafta
#108
Postat 28 December 2010 - 11:36 PM
Maine merg sa iau diversi plumbi de la "pescarie".
Multumesc.
#109
Postat 29 December 2010 - 08:43 AM
Aceasta postare a fost editata de protheus: 29 December 2010 - 08:45 AM
#111
Postat 29 December 2010 - 07:14 PM
Poze cu "dispozitivul" de echilibrare (care initial a fost altfel de "dispozitiv") si cu avionul.
#114
Postat 29 December 2010 - 07:25 PM
Maine daca nu e mai ger decat astazi, zbor. Si o sa pun poze indiferent daca pica dupa 5 secunde sau daca zbor pana se termina bateria.
#115
Postat 30 December 2010 - 03:35 AM
dreammer54, la Dec 29 2010, 07:25 PM, a spus:
Maine daca nu e mai ger decat astazi, zbor. Si o sa pun poze indiferent daca pica dupa 5 secunde sau daca zbor pana se termina bateria.
O solutie ceva mai complicata pt.echilibrare,cu ceva munca in plus,poti sa scurtezi botul cu 1,5-2cm.Din fotografie se vede ca ai loc.
#117
Postat 30 December 2010 - 05:21 PM
Prima data a cazut in bot si s-a rupt elicea + suportul trenului de aterizare.
A doua oara, cred ca l-am aruncat prea in sus si/sau prea tare, pentru ca s-a angajat (daca asta e termenul corect): s-a dus brusc in sus, s-a rasucit pe o parte, a luat-o spre stanga si a descris o parabola in cadere libera spre pamant.
Se vede in poze care sunt pagubele.
Acum ma duc sa-l repar, cu speranta ca maine voi putea incerca din nou.
poze
#120
Postat 30 December 2010 - 10:33 PM