Modelism - RHC Forum: Depron si spume poliuretanice - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 5 Pagini +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5

Depron si spume poliuretanice Adeziv din constructii

#121 Useril este offline   ilie F1A 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1249
  • Inregistrat: 17-April 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti -crangas
  • Interests:aeromodelismul-zbor liber-F1A

Postat 30 December 2010 - 10:44 PM

Verifica daca comenzile raspund corect si inainte sa-l lansezi,da-i drumul la motor,dar nu turatie maxima,aproximativ50% .Dupa lansare, treage usor de profundor,teoretic daca totul este in ordine, ar trebui sa urce. Numai bine.

La multi ani!
0

#122 Useril este offline   dreammer54 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 108
  • Inregistrat: 30-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Barlad

Postat 30 December 2010 - 11:03 PM

Fire-ar ele de lansari din mana,...da' na ! Primul camp convenabil pe care l-am gasit avea numai denivelari, era ca dupa aratura, de aia n-am folosit trenul de aterizare si l-am lansat din mana.
Motorul a fost undeva pe la 60-70 % cred, oricum destul de mult peste jumatate.
Nu ma descurajez, desi mi-a lasat un gust destul de amar. Macar de-l vedeam sus si-l tranteam de pamant pentru ca am tras prea brusc de manse sau alta manevra din lipsa de experienta, dar asa...
Oricum, la ora asta aproape totul e lipit, a mai ramas doar batiul pe care o sa-l fixez maine.

Va multumesc tuturor pentru sfaturile primite si care au fost, am mai spus-o, foarte bune.
La Multi Ani !
0

#123 Useril este offline   ilie F1A 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1249
  • Inregistrat: 17-April 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti -crangas
  • Interests:aeromodelismul-zbor liber-F1A

Postat 31 December 2010 - 10:10 AM

Fixeaza batiul taind din bot cam 1,5cm,asa poate se echilibreaza si scapi de plumbul din spate.C.G.sa fie pe la aproximativ 1/3 din aripa in partea din fata[bord de atac]. Nu uita ,lansarea se face totdeauna cu vantul din fata.
0

#124 Useril este offline   ilie F1A 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1249
  • Inregistrat: 17-April 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti -crangas
  • Interests:aeromodelismul-zbor liber-F1A

Postat 31 December 2010 - 10:22 AM

Nu mai pune trenul de aterizare daca nu ai teren neted,o sa-ti creeze probleme la aterizare.Am vazut ca ai propsaver asa ca poti ateriza fara tren,mai ales ca este zapada la tine. Daca poti, umple vreo 2-3cm fuselajul cu polistiren in spatele batiului,ca sa-l faci mai rezistent in zona.
0

#125 Useril este offline   dreammer54 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 108
  • Inregistrat: 30-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Barlad

Postat 07 January 2011 - 09:06 AM

Maine ies la zbor si am nevoie de cateva sfaturi legate de acumulator (LiPo 3S 1300 mAh):
L-am incarcat o singura data, dupa care am testat electronica de pe avion, am iesit la camp unde motorul a mes cam 1 minut, iar acum 2 zile am testat din nou electronica. Deci acumulatorul a fost folosit (cu aproximatie destul de mare, totusi) vreo 5 minute.
O sa-l cuplez la incarcator sa vad ce indica.
Intrebari:
- sa il mai pun la incarcat pentru zborul de maine ?
- sa trec direct la incarcare sau e obligatorie descarcarea si apoi incarcarea ?
- dupa un zbor in adevaratul sens al cuvantului (nu ce mi-a iesit mie...), adica vreo 10-15 min in aer sau dupa ce ESC taie curentul pentru populsie, aceeasi intrebae: obligatoriu descarcare prealabila si apoi incarcare ?
Si ultima: raspunsul la intebarile de mai sus il aflu numai dupa conectarea la incarcator si procedez in functie de ceea ce imi indica incarcatorul ?
Va multumesc.
0

#126 Useril este offline   CiprianGL 

  • ex PILO
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 769
  • Inregistrat: 12-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Galati,zona ultimul leu(casa rosie)
  • Interests:Aeromodelism,IT,PC games

Postat 07 January 2011 - 09:20 AM

Citeaza

- sa il mai pun la incarcat pentru zborul de maine ?


Da

Citeaza

- sa trec direct la incarcare sau e obligatorie descarcarea si apoi incarcarea ?

Lipo nu se descarca niciodata inainte de incarcare.Incarca-l fara sa il descarci(adica il descarci in zbor...doar acolo il descarci)

Citeaza

- dupa un zbor in adevaratul sens al cuvantului (nu ce mi-a iesit mie...), adica vreo 10-15 min in aer sau dupa ce ESC taie curentul pentru populsie, aceeasi intrebae: obligatoriu descarcare prealabila si apoi incarcare ?


Idem mai sus.Lipo nu au efect de memorie(asta inseamna ca,la un ni-xx daca il folosesc pana la 60% adica nu-l descarc de tot,data viitoare se va incarca doar pana la 60%)


Citeaza

Si ultima: raspunsul la intebarile de mai sus il aflu numai dupa conectarea la incarcator si procedez in functie de ceea ce imi indica incarcatorul ?


Cred ca e de ajuns sa urmezi ce ti-am zis mai sus.
Va multumesc.

Aceasta postare a fost editata de pilo: 07 January 2011 - 09:21 AM

Bafta,Cipi.
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
0

#127 Useril este offline   dreammer54 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 108
  • Inregistrat: 30-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Barlad

Postat 07 January 2011 - 06:17 PM

Multumesc pt sfaturi. Stiam ca litiu nu au efect de memorie, prezent doar la nichel.
Scrie si in manualul incarcatorului ca in mod normal nu e necesara descarcarea accu LiPo...dar chargerul are totusi program de descarcare LiPo, daca imi amintesc bine; de aici, nedumerirea.
Cand ajung acasa il pun la incarcat.
0

#128 Useril este offline   dululutu 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1476
  • Inregistrat: 14-July 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Postat 07 January 2011 - 06:32 PM

 dreammer54, la Jan 7 2011, 06:17 PM, a spus:

Multumesc pt sfaturi. Stiam ca litiu nu au efect de memorie, prezent doar la nichel.
Scrie si in manualul incarcatorului ca in mod normal nu e necesara descarcarea accu LiPo...dar chargerul are totusi program de descarcare LiPo, daca imi amintesc bine; de aici, nedumerirea.
Cand ajung acasa il pun la incarcat.

stai linistit ca si descarcarea o sa te ajute cand o sa ai nevoie
eu am folosit-o la echilibrat celulele din pack .... adica echilibrat-descarcat-echilibrat- si tot asa pana ce celulele aveau aceeasi valoare
bafta
0

#129 Useril este offline   dreammer54 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 108
  • Inregistrat: 30-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Barlad

Postat 07 January 2011 - 09:52 PM

Gata, incarcat. Numai ca dupa ce m-a anuntat chargerul ca s-a terminat incarcarea, am deconectat acumulatorul de la incarcator uitand sa mai apas pe butonul Stop. Sper sa n-aiba nimic.
Abia astept ziua de maine...si seara, ca sa pun poze.

Aceasta postare a fost editata de dreammer54: 07 January 2011 - 09:53 PM

0

#130 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 07 January 2011 - 10:27 PM

Multa bafta ! Tinem pumnii !

Dar ... daca nu te ajuta nimeni ( ca sa ti-l arunce ) atunci incearca sa il arunci cu mana stanga si in momentul aruncarii ( nici in jos, nici in sus ci cam la vre-o 10 grade inspre in sus )
sa ai deja mana dreapta pe stick-ul de comanda eleroane/profundor ca sa poti controla imediat traiectoria modelului , si sa cauti sa il tii cat mai orizontal ( sa nu tragi tare de profundor ca sa o ia in sus brusc ) in prima faza , dupa care sa incepi sa il duci mai sus .
Sa nu il lasi sa se duca departe, il intorci cat de repede crezi ca poti sa o faci in siguranta caci altfel nu il vei mai vedea !
La aruncare sa nu dai motor la maxim ci cam 75 % - daca dai full e posibil de la cuplu sa se incline violent pe stanga.
Inca o chestie .... dupa ce a plecat si l-ai stabilizat cat de cat sa nu uiti sa reduci acceleratie pana la acolo unde el continua sa zboare fara a pierde din inaltime, altfel cu motorul la maxim va fi violent in comenzi avand viteza mare ( asta daca motorul face fata )

Altfel din momentul aruncarii si pana duci mana pe stick ( fiind primul zbor si modelul inca necentrat, netrimat etc ) se pot intampla multe .... adica buf ! Se apropie prea mult de o pozitie periculoasa, te precipiti si bruschezi comenzile neavand timp sa vezi reactia lui si .... epoxy, ciano , ....... si ioc satisfactie !
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#131 Useril este offline   ilie F1A 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1249
  • Inregistrat: 17-April 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti -crangas
  • Interests:aeromodelismul-zbor liber-F1A

Postat 07 January 2011 - 10:43 PM

Ar fi bine daca ai avea pe cineva sa ti-l lanseze.Ti-ar usura situatia ta,ai putea fi mai promt cu comenzile. Multa bafta si un zbor cat mai reusit.
0

#132 Useril este offline   CiprianGL 

  • ex PILO
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 769
  • Inregistrat: 12-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Galati,zona ultimul leu(casa rosie)
  • Interests:Aeromodelism,IT,PC games

Postat 08 January 2011 - 07:56 AM

Subscriu,eu nu lansez niciodata singur,si in cacest fel am control mereu.
Bafta la zbor.
Bafta,Cipi.
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
0

#133 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 09 January 2011 - 11:51 AM

Pai si nimic ....!? Nici o veste !? Buna sau rea ...
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#134 Useril este offline   ilie F1A 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1249
  • Inregistrat: 17-April 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti -crangas
  • Interests:aeromodelismul-zbor liber-F1A

Postat 09 January 2011 - 07:29 PM

Hai cu vestea, ca astazi a fost o zi superba de zbor,sper ca si la tine acasa a fost la fel.Am zburat pe Chitila astazi si a fost super pt.inceput de ianuarie si mai ales ca am reusit sa-l "virusez"pe un prieten de microbul nostru zburator..Bafta.
0

#135 Useril este offline   dululutu 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1476
  • Inregistrat: 14-July 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Postat 09 January 2011 - 08:41 PM

 ilie F1A, la Jan 9 2011, 07:29 PM, a spus:

Hai cu vestea, ca astazi a fost o zi superba de zbor,sper ca si la tine acasa a fost la fel.Am zburat pe Chitila astazi si a fost super pt.inceput de ianuarie si mai ales ca am reusit sa-l "virusez"pe un prieten de microbul nostru zburator..Bafta.

rabdare domnilor, rabdare.
dreammer se lasa mai greu
0

#136 Useril este offline   dreammer54 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 108
  • Inregistrat: 30-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Barlad

Postat 10 January 2011 - 09:31 AM

Salutare. Banuiam ca sunteti nerabdatori, dar sambata n-am zburat. Am iesit duminica si apoi am ajuns seara tarziu acasa, deci...iata-ma scriind pe forum abia acum.
Sambata a fost intr-adevar o zi superba, dar din pacate n-am putut iesi la zbor. Am iesit duminica...si iar am rupt avionul. De data asta doar fuselajul, rupt exact din spatele aripii. Cate 2 scobitori pe fiecare parte + spuma PU il vor repara imediat.
Deci: am gasit un teren de pe care am decolat. Aproximativ 60 % motor, tras usor de profundor si s-a inaltat foarte frumos. A pastrat directia si nu s-a inclinat pe o parte sau alta. Superba senzatia cand il vezi cat de frumos urca. Dar...cred ca am vrut sa iau viraj prea devreme si l-am scapat de sub control. Desi n-am mai resusit sa-l redresez, l-am mai tinut in aer aproape 1 minut, timp in care m-am "luptat" cu el, executat haotic tot felul de lupinguri si alte "manevre" neintentionate, pana a cazut. Desi in final am reusit sa-l aduc foarte aproape de sol, am taiat rapid motorul si am ridicat profundorul, n-am reusit aterizarea; fuselajul s-a rupt si n-am mai avut ce face decat sa ma intorc acasa.
Nu m-am panicat cand a iesit de sub control, n-am tras de stickuri sa le rup, dar cred ca am miscat totusi prea mult stickurile.
Una peste alta, desi am 'zburat" vreo 2 minute cel mult, acum am invatat foarte multe fata de prima data.
Concluzii: sa-l las sa ia mai multa atitudine; sa mai lucrez la autocontrol.
Poze: cine a tinut aparatul foto e paralel cu tehnica si din greseala l-a dat pe filmare. Click pentru poza, dar de fapt pornea filmarea. Click pentru poza, oprea filmarea...crezand ca face poze. Daca scot vreo 10 secunde, e bine. Data viitoare, camera video. Week-endul viitor poate reusesc sa ies la zbor in ambele zile.
Am tot scris si intrebat pe forum, iar voi ati fost foarte bine intentionati si mi-ati dat sfaturi foarte utile, pentru care va multumesc. Dar acum e timpul sa vin si eu cu rezultate, cu poze. Deci voi mai posta cand voi avea ceva concret de aratat, macar zborul, daca nu si aterizarea.
Va multumesc inca o data.
0

#137 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 10 January 2011 - 09:51 AM

Baga simulator la greu caci altfel o sa lipesti pana o se te plictisesti . Daca nu obtii si rezultate care sa te bucure vei renunta la acest hobby asa ca ... simulator si unul bun nu FMS - Gasesti usor AeroFly Profesional De Luxe.
Daca in simulator vei ajunge sa decolezi, zbori si aterizezi safe atunci poti merge cu mult curaj la camp - diferente vor fi dar totusi nu il vei mai rupe asa de repede.

P.S.

Curse mici la comenzi , Expo mult daca statia ta stie si modelul va fi mult imblanzit.
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#138 Useril este offline   Florinelu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 982
  • Inregistrat: 04-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Militari
  • Interests:Da' ce nu ma intereseaza!

Postat 10 January 2011 - 09:54 AM

Probabil printre foarte multele sfaturi primite ti s-a spus si ca la primul zbor sa te folosesti de Dual Rate la statie si sa dai o cursa mica la suprafetele de comanda. Ajuta foarte mult in situatiile cand avionul scapa de sub control. De fapt cursele mici preintampina manevrele haotice.
Cand eram mic, nu erau din astea... acum recuperez :)
0

#139 Useril este offline   Florinelu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 982
  • Inregistrat: 04-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Militari
  • Interests:Da' ce nu ma intereseaza!

Postat 10 January 2011 - 10:16 AM

Ca o completare...
Diferenta dintre simulator si real life este ca in ultima situatie cand vrei sa iei un viraj avionul nu raspunde instantaneu ci are o usoara intarziere, astfel tu tragi si mai mult de stick iar rezultatul este ca vei lua un viraj foarte strans iar avionul cade pe o parte. Ieri si eu si Dululutu am fost "piloti de incercare" pentru mai multe aeromodele. Le-am decolat pe toate cu succes. Cand posesorii au preluat mansa in aer primul viraj l-au executat foarte violent, avionul a intrat in picaj pe o parte...apoi buuuf!(cu mici exceptii in care unul dintre noi am apucat sa ii luam statia din mana incepatorului respectiv).
Inca o data, Dual Rate si/sau Expo.
Cand eram mic, nu erau din astea... acum recuperez :)
0

#140 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2654
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 10 January 2011 - 11:09 AM

Observatii:

- exista o configuratie 'trainer', si modele NU DEPRON, care ajuta incepatorii. Cu acestea se poate invata usor si sigur (fara crash-uri).
- fara dual rate si fara expo la inceput. Avind mansa liniara, o aveti PREDICTIBILA.
0

#141 Useril este offline   Florinelu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 982
  • Inregistrat: 04-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Militari
  • Interests:Da' ce nu ma intereseaza!

Postat 10 January 2011 - 11:17 AM

Dual Rate este liniar :D
Cand eram mic, nu erau din astea... acum recuperez :)
0

#142 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 10 January 2011 - 12:21 PM

Am zburat eu la inceputuri cu statia pe 100 % Dual Rate si Expo 0 % ! Mama ce misto ! Cum atingeam stick-ul cum se rasucea avionul de ziceai ca e titirez .... nu s-a rasucit prea mult timp - max 10 sec !
Daca vreti sport extrem atunci asa sa face-ti - 100 % sau 140 % si Expo 0% sau cu + 100% !
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#143 Useril este offline   protheus 

  • 日本語
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1719
  • Inregistrat: 26-August 07
  • Gender:Male
  • Location:Manage
  • Interests:Cate un pic din fiecare domeniu.

Postat 10 January 2011 - 01:10 PM

 REAL DESIGN, la Jan 10 2011, 12:21 PM, a spus:

Cum atingeam stick-ul cum se rasucea avionul de ziceai ca e titirez ....

Titirez la mine n-a fost, dar musca betivana da . Oricum, colegii credeau ca deja sunt specialist in 3D, la ce scheme am facut :rolleyes:

Aceasta postare a fost editata de protheus: 10 January 2011 - 01:12 PM

 "Pai, impartim egal totul, o jumate tu, o jumate eu si o jumate Ion."  
0

#144 Useril este offline   dreammer54 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 108
  • Inregistrat: 30-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Barlad

Postat 10 January 2011 - 05:34 PM

Mai trebuie niste precizari:
Inaintea zborului de ieri, am luat o foaie de carton si mi-am facut sablon pt unghiuri (directie, profundor). Cu sablonul pus pe partile fixe, stab.orizontal, respectiv stab.vertical, am ajustat din ep pana cand cursa carmei a fost de max 20 grade stanga-dreapta, conform plan. La fel si profundorul, bineinteles cu unghiurile specificate in plan.
Nu, nu renunt, pt ca ma gandesc numai la Polaris, biplane si avioane "de epoca" (vezi Bleriot).

Aceasta postare a fost editata de dreammer54: 10 January 2011 - 05:42 PM

0

#145 Useril este offline   ilie F1A 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1249
  • Inregistrat: 17-April 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti -crangas
  • Interests:aeromodelismul-zbor liber-F1A

Postat 10 January 2011 - 08:40 PM

Asta da veste, foarte bine ca nu renunti si incet,incet faci progrese. O mica corectie:avioanele [aeromodelele] au directie. Vapoarele au carma. Multa bafta in continuare.
0

#146 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 10 January 2011 - 09:06 PM

 dreammer54, la Jan 10 2011, 05:34 PM, a spus:

Mai trebuie niste precizari:
Inaintea zborului de ieri, am luat o foaie de carton si mi-am facut sablon pt unghiuri (directie, profundor). Cu sablonul pus pe partile fixe, stab.orizontal, respectiv stab.vertical, am ajustat din ep pana cand cursa carmei a fost de max 20 grade stanga-dreapta, conform plan. La fel si profundorul, bineinteles cu unghiurile specificate in plan.
Nu, nu renunt, pt ca ma gandesc numai la Polaris, biplane si avioane "de epoca" (vezi Bleriot).


Gandeste la altceva care sa zboare mai usor (Mentor, Acromaster, ParkMaster, Extra ) -
Modelele de epoca se piloteaza mai greu, biplanele au si ele niste chestii ale lor ( trebuie motor cand vii la aterizare, sufera la vand .. deh 2 randuri de aripi ) etc.
Sau cel mai bine un motoplanor in prima faza .
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

Arata acest topic


  • 5 Pagini +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5

3 useri citesc topicul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu