Depron si spume poliuretanice Adeziv din constructii
#122
Postat 30 December 2010 - 11:03 PM
Motorul a fost undeva pe la 60-70 % cred, oricum destul de mult peste jumatate.
Nu ma descurajez, desi mi-a lasat un gust destul de amar. Macar de-l vedeam sus si-l tranteam de pamant pentru ca am tras prea brusc de manse sau alta manevra din lipsa de experienta, dar asa...
Oricum, la ora asta aproape totul e lipit, a mai ramas doar batiul pe care o sa-l fixez maine.
Va multumesc tuturor pentru sfaturile primite si care au fost, am mai spus-o, foarte bune.
La Multi Ani !
#124
Postat 31 December 2010 - 10:22 AM
#125
Postat 07 January 2011 - 09:06 AM
L-am incarcat o singura data, dupa care am testat electronica de pe avion, am iesit la camp unde motorul a mes cam 1 minut, iar acum 2 zile am testat din nou electronica. Deci acumulatorul a fost folosit (cu aproximatie destul de mare, totusi) vreo 5 minute.
O sa-l cuplez la incarcator sa vad ce indica.
Intrebari:
- sa il mai pun la incarcat pentru zborul de maine ?
- sa trec direct la incarcare sau e obligatorie descarcarea si apoi incarcarea ?
- dupa un zbor in adevaratul sens al cuvantului (nu ce mi-a iesit mie...), adica vreo 10-15 min in aer sau dupa ce ESC taie curentul pentru populsie, aceeasi intrebae: obligatoriu descarcare prealabila si apoi incarcare ?
Si ultima: raspunsul la intebarile de mai sus il aflu numai dupa conectarea la incarcator si procedez in functie de ceea ce imi indica incarcatorul ?
Va multumesc.
#126
Postat 07 January 2011 - 09:20 AM
Citeaza
Da
Citeaza
Lipo nu se descarca niciodata inainte de incarcare.Incarca-l fara sa il descarci(adica il descarci in zbor...doar acolo il descarci)
Citeaza
Idem mai sus.Lipo nu au efect de memorie(asta inseamna ca,la un ni-xx daca il folosesc pana la 60% adica nu-l descarc de tot,data viitoare se va incarca doar pana la 60%)
Citeaza
Cred ca e de ajuns sa urmezi ce ti-am zis mai sus.
Va multumesc.
Aceasta postare a fost editata de pilo: 07 January 2011 - 09:21 AM
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#127
Postat 07 January 2011 - 06:17 PM
Scrie si in manualul incarcatorului ca in mod normal nu e necesara descarcarea accu LiPo...dar chargerul are totusi program de descarcare LiPo, daca imi amintesc bine; de aici, nedumerirea.
Cand ajung acasa il pun la incarcat.
#128
Postat 07 January 2011 - 06:32 PM
dreammer54, la Jan 7 2011, 06:17 PM, a spus:
Scrie si in manualul incarcatorului ca in mod normal nu e necesara descarcarea accu LiPo...dar chargerul are totusi program de descarcare LiPo, daca imi amintesc bine; de aici, nedumerirea.
Cand ajung acasa il pun la incarcat.
stai linistit ca si descarcarea o sa te ajute cand o sa ai nevoie
eu am folosit-o la echilibrat celulele din pack .... adica echilibrat-descarcat-echilibrat- si tot asa pana ce celulele aveau aceeasi valoare
bafta
#129
Postat 07 January 2011 - 09:52 PM
Abia astept ziua de maine...si seara, ca sa pun poze.
Aceasta postare a fost editata de dreammer54: 07 January 2011 - 09:53 PM
#130
Postat 07 January 2011 - 10:27 PM
Dar ... daca nu te ajuta nimeni ( ca sa ti-l arunce ) atunci incearca sa il arunci cu mana stanga si in momentul aruncarii ( nici in jos, nici in sus ci cam la vre-o 10 grade inspre in sus )
sa ai deja mana dreapta pe stick-ul de comanda eleroane/profundor ca sa poti controla imediat traiectoria modelului , si sa cauti sa il tii cat mai orizontal ( sa nu tragi tare de profundor ca sa o ia in sus brusc ) in prima faza , dupa care sa incepi sa il duci mai sus .
Sa nu il lasi sa se duca departe, il intorci cat de repede crezi ca poti sa o faci in siguranta caci altfel nu il vei mai vedea !
La aruncare sa nu dai motor la maxim ci cam 75 % - daca dai full e posibil de la cuplu sa se incline violent pe stanga.
Inca o chestie .... dupa ce a plecat si l-ai stabilizat cat de cat sa nu uiti sa reduci acceleratie pana la acolo unde el continua sa zboare fara a pierde din inaltime, altfel cu motorul la maxim va fi violent in comenzi avand viteza mare ( asta daca motorul face fata )
Altfel din momentul aruncarii si pana duci mana pe stick ( fiind primul zbor si modelul inca necentrat, netrimat etc ) se pot intampla multe .... adica buf ! Se apropie prea mult de o pozitie periculoasa, te precipiti si bruschezi comenzile neavand timp sa vezi reactia lui si .... epoxy, ciano , ....... si ioc satisfactie !
#132
Postat 08 January 2011 - 07:56 AM
Bafta la zbor.
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech
#135
Postat 09 January 2011 - 08:41 PM
ilie F1A, la Jan 9 2011, 07:29 PM, a spus:
rabdare domnilor, rabdare.
dreammer se lasa mai greu
#136
Postat 10 January 2011 - 09:31 AM
Sambata a fost intr-adevar o zi superba, dar din pacate n-am putut iesi la zbor. Am iesit duminica...si iar am rupt avionul. De data asta doar fuselajul, rupt exact din spatele aripii. Cate 2 scobitori pe fiecare parte + spuma PU il vor repara imediat.
Deci: am gasit un teren de pe care am decolat. Aproximativ 60 % motor, tras usor de profundor si s-a inaltat foarte frumos. A pastrat directia si nu s-a inclinat pe o parte sau alta. Superba senzatia cand il vezi cat de frumos urca. Dar...cred ca am vrut sa iau viraj prea devreme si l-am scapat de sub control. Desi n-am mai resusit sa-l redresez, l-am mai tinut in aer aproape 1 minut, timp in care m-am "luptat" cu el, executat haotic tot felul de lupinguri si alte "manevre" neintentionate, pana a cazut. Desi in final am reusit sa-l aduc foarte aproape de sol, am taiat rapid motorul si am ridicat profundorul, n-am reusit aterizarea; fuselajul s-a rupt si n-am mai avut ce face decat sa ma intorc acasa.
Nu m-am panicat cand a iesit de sub control, n-am tras de stickuri sa le rup, dar cred ca am miscat totusi prea mult stickurile.
Una peste alta, desi am 'zburat" vreo 2 minute cel mult, acum am invatat foarte multe fata de prima data.
Concluzii: sa-l las sa ia mai multa atitudine; sa mai lucrez la autocontrol.
Poze: cine a tinut aparatul foto e paralel cu tehnica si din greseala l-a dat pe filmare. Click pentru poza, dar de fapt pornea filmarea. Click pentru poza, oprea filmarea...crezand ca face poze. Daca scot vreo 10 secunde, e bine. Data viitoare, camera video. Week-endul viitor poate reusesc sa ies la zbor in ambele zile.
Am tot scris si intrebat pe forum, iar voi ati fost foarte bine intentionati si mi-ati dat sfaturi foarte utile, pentru care va multumesc. Dar acum e timpul sa vin si eu cu rezultate, cu poze. Deci voi mai posta cand voi avea ceva concret de aratat, macar zborul, daca nu si aterizarea.
Va multumesc inca o data.
#137
Postat 10 January 2011 - 09:51 AM
Daca in simulator vei ajunge sa decolezi, zbori si aterizezi safe atunci poti merge cu mult curaj la camp - diferente vor fi dar totusi nu il vei mai rupe asa de repede.
P.S.
Curse mici la comenzi , Expo mult daca statia ta stie si modelul va fi mult imblanzit.
#138
Postat 10 January 2011 - 09:54 AM
#139
Postat 10 January 2011 - 10:16 AM
Diferenta dintre simulator si real life este ca in ultima situatie cand vrei sa iei un viraj avionul nu raspunde instantaneu ci are o usoara intarziere, astfel tu tragi si mai mult de stick iar rezultatul este ca vei lua un viraj foarte strans iar avionul cade pe o parte. Ieri si eu si Dululutu am fost "piloti de incercare" pentru mai multe aeromodele. Le-am decolat pe toate cu succes. Cand posesorii au preluat mansa in aer primul viraj l-au executat foarte violent, avionul a intrat in picaj pe o parte...apoi buuuf!(cu mici exceptii in care unul dintre noi am apucat sa ii luam statia din mana incepatorului respectiv).
Inca o data, Dual Rate si/sau Expo.
#142
Postat 10 January 2011 - 12:21 PM
Daca vreti sport extrem atunci asa sa face-ti - 100 % sau 140 % si Expo 0% sau cu + 100% !
#143
Postat 10 January 2011 - 01:10 PM
REAL DESIGN, la Jan 10 2011, 12:21 PM, a spus:
Titirez la mine n-a fost, dar musca betivana da . Oricum, colegii credeau ca deja sunt specialist in 3D, la ce scheme am facut :rolleyes:
Aceasta postare a fost editata de protheus: 10 January 2011 - 01:12 PM
#144
Postat 10 January 2011 - 05:34 PM
Inaintea zborului de ieri, am luat o foaie de carton si mi-am facut sablon pt unghiuri (directie, profundor). Cu sablonul pus pe partile fixe, stab.orizontal, respectiv stab.vertical, am ajustat din ep pana cand cursa carmei a fost de max 20 grade stanga-dreapta, conform plan. La fel si profundorul, bineinteles cu unghiurile specificate in plan.
Nu, nu renunt, pt ca ma gandesc numai la Polaris, biplane si avioane "de epoca" (vezi Bleriot).
Aceasta postare a fost editata de dreammer54: 10 January 2011 - 05:42 PM
#146
Postat 10 January 2011 - 09:06 PM
dreammer54, la Jan 10 2011, 05:34 PM, a spus:
Inaintea zborului de ieri, am luat o foaie de carton si mi-am facut sablon pt unghiuri (directie, profundor). Cu sablonul pus pe partile fixe, stab.orizontal, respectiv stab.vertical, am ajustat din ep pana cand cursa carmei a fost de max 20 grade stanga-dreapta, conform plan. La fel si profundorul, bineinteles cu unghiurile specificate in plan.
Nu, nu renunt, pt ca ma gandesc numai la Polaris, biplane si avioane "de epoca" (vezi Bleriot).
Gandeste la altceva care sa zboare mai usor (Mentor, Acromaster, ParkMaster, Extra ) -
Modelele de epoca se piloteaza mai greu, biplanele au si ele niste chestii ale lor ( trebuie motor cand vii la aterizare, sufera la vand .. deh 2 randuri de aripi ) etc.
Sau cel mai bine un motoplanor in prima faza .