Blade Msr - bun pentru incepatori ?
#31
Postat 14 June 2010 - 10:28 PM
E clar ca sunt doua tabere, unii care il iubesc si alti care se indoiesc de calitatile lui. Cei care il iubesc il au asa ca le dau credit. Propun sa postam in continuare despre Blade in topicul lui.
Nu uitati ca este un topic pinned sus de tot care se numeste fix:
HELI: sfaturi de alegere, ce si cum
E dezlanat, fiecare a postat ce a avut pe suflet dar e bun, putem sa il folosim in continuare.
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#32
Postat 14 June 2010 - 10:47 PM
Culmea e ca nu prea vad pe ce baza se indoiesc de calitatile lui mSR cei care nu-l au si nu l-au zburat niciodata. De fapt, ei sustin ca, in loc sa incepi cu un heli practic indestructibil, cu care poti zbura de cateva ori pe zi fara probleme in propria casa, si cu care poti invata rapid si fara costuri cu reparatia cam toate manevrele posibile in 2D, ar trebui sa incepi cu un heli mare, la care fiecare crash (practic inevitabil la inceput) sa te coste carci de bani. Iar daca ii intrebi de ce ar trebui sa faci asa, raspunsul sincer (dar pe care nu-l da nimeni) ar fi "pentru ca asa am facut si noi" :).
In schimb, se baga tot felul de texte despre "heli adevarate"...
Starmax He-162, V-Mar Do-335, Parkzone P-51D ultra-micro
Spektrum Dx7
#33
Postat 14 June 2010 - 11:41 PM
RAPTOR, la Jun 14 2010, 10:19 PM, a spus:
Deci distractia ma costa exact 229,16E,de 45E imi pot lua o electronica ieftina dar oricum mai buna decat aia de pe MSR asta asa ca sa fie cum vrei tu RTF....fara statie.....
http://asia.top-rc.n...roducts_id=1957
ce propui nu e bun pentru un incepator. pro e pe cardan. un pic atinsa de pamant elicea din coada si ramane fara dinti la cardan....bani de reparatii. Â electronica de 45 euro sigur e mai proasta ca aia de msr. Â eu nu as recomanda un regulator ieftin sa plece vreodata in forta si sa faca leziuni. incepatorii pot gresi usor. 4 servo si 1 giroscop plus receptor in 45 euro...nu vreau sa vad cum zboara categoric nu e pentru incepatori. mai bine o clona tarot450Â si sa compensezi la electronica.
elicoptere:blade msr, t-rex450sev2, t-rex 600esp si o jumate de t-rex 500esp
planor multiplex cularis
)

#35
Postat 15 June 2010 - 09:04 AM
Blade Msr - bun sau nu pentru incepatori ?
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#36
Postat 15 June 2010 - 09:36 AM
- Nu se rupe la crash! Si ce? Sunt foarte multi care au rupt un heli cand deja stiau sa struneasca unul foarte bine.
- Te invata orientarile! Da, dar sunt coaxialele care stau mai bine si inveti mai repede pe ele si sunt si mai ieftine.
- Ca orice heli mic zboara prost. (dar mai bine ca alte pocnitori)
- E fixed pitch. Ok, deci nicio legatura cu heliurile cu pas colectiv. Nu poti face nimic cu el.
Sunt cateva chestii stiute din batrani si care inca se aplica. Cu cat e mai mare cu atat e mai stabil si imun la conditiile atmosferice. Daca vrei sa te apuci de acest hobby serios, scoate nene banu din buzunar. Vrei sa ramai la nivel de ok mi-a placut, dar nu ma atrage hobbyul foarte mult, iei ceva ieftin si il uiti pe dulap dupa 3-4 luni. Vrei sa inveti? Pune mana pe un simulator bun si freaca-l 1 luna. Nu ai acelasi feeling, dar iti faci idee de cat de capabil esti in strunirea jucariilor. Vrei ceva bun de la inceput? Cumpara ce au testat altii si ce zboara ca sa nu dai gres.
Pentru fun, msr e bun. Pentru altceva nu. Vrei heli, vrei sa faci si tu ca in filmuletele de pe youtube, baga simulator pana incepi sa urasti programul si cumpara ceva consacrat. Dupa ce inveti, mai testezi si altele. Asta daca vrei ca intr-un an sa zbori bine.
Restul e cancan :)
#37
Postat 15 June 2010 - 10:09 AM
morph, la Jun 15 2010, 10:36 AM, a spus:
- Nu se rupe la crash! Si ce? Sunt foarte multi care au rupt un heli cand deja stiau sa struneasca unul foarte bine.
Aha, deci daca M Schumacher da cu bolidul F-1 de gard, inseamna ca de-acum scoala de soferi ar trebui facuta pe Porsche 911GT. Doamne, cum de nu ne picase fisa? :D
morph, la Jun 15 2010, 10:36 AM, a spus:
- Ca orice heli mic zboara prost. (dar mai bine ca alte pocnitori)
Singurele coaxiale pe care poti invata orientarile 2D si comenzile valabile si pe un Tx mai avansat sunt cele cu 4 canale. Surpriza, costa doar cu cativa dolari sub un mSR. Si sunt mult mai lente, si practic nu pot fi zburate outdoor, le ia chiar si cea mai slaba briza.
morph, la Jun 15 2010, 10:36 AM, a spus:
Tu ai zburat vreodata un mSR? :) Sau faci ca baiatul ala care imi spunea cum se rupe-n doua Mustangul parkzone daca-l prinde o pala de vant la aterizare? :)
Cu mSR poti face cam toate manevrele imaginabile 2D, cu costuri zero pe crash, si avand feelingul dat de un heli real, nu de un simulator.
morph, la Jun 15 2010, 10:36 AM, a spus:
Pentru fun, msr e bun. Pentru altceva nu. Vrei heli, vrei sa faci si tu ca in filmuletele de pe youtube, baga simulator pana incepi sa urasti programul si cumpara ceva consacrat. Dupa ce inveti, mai testezi si altele. Asta daca vrei ca intr-un an sa zbori bine.
Restul e cancan :)
De fapt, tot mesajul poate fi rezumat la fraza pe care am bolduit-o. Unora practic le pare rau ca altii ar putea invata heli fara sa cheltuiasca mii de euro pe crash-uri de incepator, care puteau fi evitate daca se pornea la drum cu un heli "neadevarat" ca mSR...
Starmax He-162, V-Mar Do-335, Parkzone P-51D ultra-micro
Spektrum Dx7
#40
Postat 15 June 2010 - 10:37 AM
Aha, deci daca M Schumacher da cu bolidul F-1 de gard, inseamna ca de-acum scoala de soferi ar trebui facuta pe Porsche 911GT. Doamne, cum de nu ne picase fisa? :rolleyes:
adrian ficamea se da toata ziua cu o masina electrica de 1 metru asemanatoare cu o masina cu cutie automata , conduce choar foarte bine dar asta nu inseamna ca stie sa conduca un nissan tida.
firedragon a zburat altceva si inainte si dupa msr nu i-au in calcul parerea lui.
ce spui tu se rezuma la frica de crash , si suna urat "ma dau cu msr ca sa nu busesc altceva..esti convins ca nu vei busi alt heli cand vei trece pe el, vei face aceleasi chestii?
tu spui ca noi nu am pilotat msr, reversul medaliei cat te-ai dat tu cu alt heli, ca sa aplici cunostintele adunate sa vezi rezultatul!
foarte adevarat ce spui crashurile costa mult , parerea mea ca te vor costa si dupa msr .
p.s. reflexul dobandit de a zbura fara pas negativ sa sti ca te va costa pe viitor, te obisnuiesti rau.
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#41
Postat 15 June 2010 - 10:39 AM
vlad1, la Jun 15 2010, 11:31 AM, a spus:
Dex-ul ne invata ca:
Citeaza
Asadar, dupa modesta mea parere, nu e "mai modelist" ala care zboara pe coclauri un avion termic la scara 1:8 decat ala care zboara in casa un heli electric la scara 1:24 .
Personal cred ca un heli de dimensiunea/crash resistance-ul mSR care ar avea 6 canale si collective pitch ar nimici pur si simplu piata de heli mari. Probabil ca de-aia nici nu apare asa ceva.
Starmax He-162, V-Mar Do-335, Parkzone P-51D ultra-micro
Spektrum Dx7
#42
Postat 15 June 2010 - 10:46 AM
Gerula, la Jun 15 2010, 11:39 AM, a spus:
Da! Hai sa facem noi unul si sa-i ingropam pe pe toti nenorocitii care sug sangele poporului cu piesele lor de schimb.
#43
Postat 15 June 2010 - 10:46 AM
nen77, la Jun 15 2010, 11:37 AM, a spus:
Gerula, la Jun 15 2010, 11:09 AM, a spus:
adrian ficamea se da toata ziua cu o masina electrica de 1 metru asemanatoare cu o masina cu cutie automata , conduce choar foarte bine dar asta nu inseamna ca stie sa conduca un nissan tida.
Comparatia mi se pare gresita, mai degraba diferenta dintre mSR si un collective pitch e similara cu diferenta dintre o masina cu cutie de viteze automata si una cu manuala.
nen77, la Jun 15 2010, 11:37 AM, a spus:
ce spui tu se rezuma la frica de crash , si suna urat "ma dau cu msr ca sa nu busesc altceva..esti convins ca nu vei busi alt heli cand vei trece pe el, vei face aceleasi chestii?
tu spui ca noi nu am pilotat msr, reversul medaliei cat te-ai dat tu cu alt heli, ca sa aplici cunostintele adunate sa vezi rezultatul!
foarte adevarat ce spui crashurile costa mult , parerea mea ca te vor costa si dupa msr .
p.s. reflexul dobandit de a zbura fara pas negativ sa sti ca te va costa pe viitor, te obisnuiesti rau.
Tocmai iti povestisem ieri cum am dat de pamant cu Mustangul de vreo 30 de ori. :lol: Si ala nu e ca mSR, un aparat de zbor fara anumite optiuni considerate esentiale de profesionisti. Deci nu de frica de crash e vorba, ci de dorinta (realista zic eu) de a pilota la inceput aparate la care COSTUL crash-ului sa fie cat mai mic. E o mare diferenta.
La avionul ala nu mai merg argumentele gen "n-are pas colectiv domle", poate face aproape toate manevrele pe care le poate face si un acrobat profi de mari dimensiuni.
Starmax He-162, V-Mar Do-335, Parkzone P-51D ultra-micro
Spektrum Dx7
#44
Postat 15 June 2010 - 10:57 AM
in viziunea mea si cred ca si a celor care zboara un heli-in adevaratul sens al cuvanntului lipsa pasului negativ e un incomvenient major.
rapid agil sunt , atribute care el atribui unui heli care face flip, roll etc...Reflexe de hover si orientare categoric dar limitat (chiar tu ai zis sute de crasuri).
nu are legatura comparatia intre masini cum ai spus tu...
ficamea da cu masina in gard casa o ia peste gazon si cost "crash" zero, adevarat ca isi face reflexe dar nu si repsonsabilitate, atentie , si ei i se pare ca masina aia e rapida dar prinde doar 5 km /ora.
un tdr prinde 220ora un 600 esp trece de mult nu stiu exact 60-100 cat o fi .
Aceasta postare a fost editata de nen77: 15 June 2010 - 11:00 AM
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#45
Postat 15 June 2010 - 11:26 AM
Parca si Schumi dupa ce face scoala pe porche o sa se ia de pilotat msr 1:1 :lol:
Eh, si eu cand eram mic visam sa zbor blade msr.... dar din cauza rhc-ului am luat-o pe cai normale... ca deh, vreau si eu mai mult fun.
Aceasta postare a fost editata de morph: 15 June 2010 - 11:26 AM
#46
Postat 15 June 2010 - 06:59 PM
#47
Postat 15 June 2010 - 07:07 PM
protheus, la Jun 15 2010, 06:59 PM, a spus:
ce zici tu mai... tu nu stii nimic de manute... vorbesti degeaba ....hai sa te oftic...very crash resistent

elicoptere:blade msr, t-rex450sev2, t-rex 600esp si o jumate de t-rex 500esp
planor multiplex cularis
)

#49
Postat 16 June 2010 - 07:09 AM
protheus, la Jun 15 2010, 11:23 PM, a spus:
Manutele nu sunt link-uri !! Aceasta confuzie ingrozitoare era sa o fac si eu din ignoranta. Ne-a lamurit dragonul mai de mult, ca manutele, aceasta condamnabila scapare in design-ul mSR-ului, sunt de fapt "blade holders". Eee ?
Te rog ca pe viitor sa nu mai pocesti termenii tehnici.
Bafta
#50
Postat 16 June 2010 - 04:13 PM
http://www.readyheli.com/H25041-Align-Trex...er_p_32973.html
blade holder
http://www.readyheli.com/EFLH1162B-E-Flite...CP_p_32543.html
blade grip
deci cred ca manutele sunt blade grip
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#51
Postat 16 June 2010 - 04:37 PM
http://www.heliguy.com/Electric-RC-Helicop...3-Blade-holder/
"blade holders"
sau:
http://www.heliguy.com/Electric-RC-Helicop...lade-clamp-set/
"blade clamps" de departe cele mai ieftine manute pe care le-am vazut in viata mea.
P.S. Poate intervine firedragon si ne mai lamureste o data.
#52
Postat 16 June 2010 - 09:51 PM
rad_gaby, la Jun 16 2010, 05:37 PM, a spus:
http://www.heliguy.com/Electric-RC-Helicop...3-Blade-holder/
"blade holders"
sau:
http://www.heliguy.com/Electric-RC-Helicop...lade-clamp-set/
"blade clamps" de departe cele mai ieftine manute pe care le-am vazut in viata mea.
P.S. Poate intervine firedragon si ne mai lamureste o data.
nu eu gresesc cei de acolo gresesc.
holder -- e cel in care se pune
grip- cel in care se fixeaza
oricum e tare cautarea ta e listata la pagina 3 din google cand cauti blade holder ...pe restul sunt cele corecte
later edit daca erau cum zici tu FD le-ar fi spus "tecute" dar asa cum e corect le-a zis "manute"
Aceasta postare a fost editata de nen77: 16 June 2010 - 09:52 PM
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#53
Postat 16 June 2010 - 10:11 PM
Aceasta postare a fost editata de RAPTOR: 16 June 2010 - 10:24 PM
#54
Postat 24 June 2010 - 03:22 PM
1. pentru cine nu a zburat niciodata un elicopter trebuie neaparat sa inceapa pe un coaxial pe 4 canale pentru ca coaxialele isi creza zbor artificial si sunt cele mai stabile si te ajuta enorm mai ales pentru orientare, recomand: blade cx, blade cx2, lama v3, lama v4 (lama doar daca aveti spatiu mare in casa), in orice caz incercati s acumparati un elicopter la care beaparat gasiti si toate pisele de schimb la magazinul de unde le-ati cumparat
2. de la coaxial se trece la SingleRotor si dintre toate elicopterele existente blade msr este alegerea cea mai buna, zboara perfect si cu telecomanda lui normala si este aproape indestructibil atata timp cat inainte de cazatura sa ii opriti motorul ( eu l-am lovit si de blocul in care stau cu aceleratia la maxim si el a ricosat din perete si a zburat fara s apateasca nimic).
3. de la un blade msr se poate trece la un elicopter 3d, recomand de la clasa 450 in sus.
la toate acestea se adauga neaparat SIMULATOARELE DE ZBOR si FOARTE mult antrenament, eu acum planuiesc ca pana la sfarsitul anului sa imi iau un spektrum dx6i + un simulator bun pe care sa exersez zborul 3d si abia in primavara anului viitor sa imi cumpar un elicopter 3d ( momentan ma gandesc la un trex 450 sport sau la copterx 450 se)
PS ganditiva de 100 de ori inainte sa cumparati un elicopter si documentati-va ffff mult.
#55
Postat 25 June 2010 - 07:07 AM
Aceasta este parerea ta, contributia ta la modelism. Nu este unanima si nu inseamna ca ai dreptate.
Eu cred ca birotoarele, nu ajuta la heli RC, chiar incurca. Si la nivel de experienta tehnica, si la nivel de reflexe, si la nivel de alocare buget de zbor. Pot argumenta.
Aceasta postare a fost editata de vlad1: 25 June 2010 - 07:12 AM