Modelism - RHC Forum: schimbarea acumulatorului...e posibil??? - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

schimbarea acumulatorului...e posibil???

#1 Useril este offline   menus 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 143
  • Inregistrat: 07-May 10
  • Gender:Male
  • Location:fieni/dambovita

  Postat 07 May 2010 - 08:19 PM

sal...am si eu un automodel Buggy 4x4 Offroad XSTR, Scara 1:10,si are acumulatorul de 1800mAh la 7.2v.masinuta are un motor RC 540.intrebarea mea este:SE POATE INLOCUI ACUMULATORUL DE 1800 CU UNUL MAI MARE DE 3000MAH(as vrea sa imi iau unul de 3900),INSA LA ACEEASI TENSIUNE 7.2????caci am inteles ca tensiunea "arde"daca e mai mare si nu mAh.am inteles de la cineva ca pot inlocui acumulatorul cu unu mai mare la mAh caci motorasul si celelate lucruri elecrice isi ia fiecare cat curent are nevoie.si daca inlocuiesc acumulatorul de 1800 cu unu mai mare nu fac altceva decat sa maresc timpul de joaca...un profesionist in asa ceva ce ma sfatuieste...astept raspuns...multumesc anticipat...ADRIAN. :rolleyes: <_<
auto:hpi nitro mt2 g3.0

auto:savage x 4,6 Big block

heli: angel 300

aero: BELLANCA DECATHLON Ep phoenix electric, aveonas EasyStar 2 , statie Graupner JR., statie T8 fg Futaba.

nitro e puterea...

Nr.tel : 0722449391
0

#2 Useril este offline   sonic xz 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 797
  • Inregistrat: 26-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea

Postat 07 May 2010 - 08:32 PM

Poti sa pui un acumulator de ce capacitate vrei atata timp cat tensiunea se incadreaza in limitele normale de functionare a esc-ului / motorului. Capacitate mai mare inseamna autonomie mai mare.
0

#3 Useril este offline   ali26geo 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 668
  • Inregistrat: 23-October 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 07 May 2010 - 09:53 PM

Daca tot te apuci sa faci o investitie incearca un NI-MH de 4500 mAh sau LI-PO,tot de 4500-5000! Vei avea autonomie mai multa ( in special la LI-PO), putere mai mare,etc!
"NIMIC NU-I MAI AL DRACU’ DECAT NOROCUL ALTUIA!”
0

#4 Useril este offline   ali26geo 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 668
  • Inregistrat: 23-October 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 07 May 2010 - 09:57 PM

Daca iti iei un LI-PO si nu ai Brushless, iti trebuie si un cut-off ( intrerupe alimentatea, cand tensiunea scade sub 5,8 volti, parca)impiedicand deteriorarea ireversibila a acumulatorului!
"NIMIC NU-I MAI AL DRACU’ DECAT NOROCUL ALTUIA!”
0

#5 Useril este offline   menus 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 143
  • Inregistrat: 07-May 10
  • Gender:Male
  • Location:fieni/dambovita

Postat 07 May 2010 - 10:27 PM

stiu ca un lipo ar fi mai bun...insa vreau sa-mi cumpar un NI-MH de 4500 mAh de la asmann,daca tot am vazut raspunsurile dvs ca merge schimat accu.multumesc mult de raspuns tuturora.
auto:hpi nitro mt2 g3.0

auto:savage x 4,6 Big block

heli: angel 300

aero: BELLANCA DECATHLON Ep phoenix electric, aveonas EasyStar 2 , statie Graupner JR., statie T8 fg Futaba.

nitro e puterea...

Nr.tel : 0722449391
0

#6 Useril este offline   gigelm5m3 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 119
  • Inregistrat: 03-June 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 08 May 2010 - 08:20 PM

Ai grija ca autonomie mai mare inseamna ca si variatorul se incalzeste pe o perioada mai lunga... si daca nu are racire adecvata se arde. Una este sa-te joci 10-15 min si alta este sa-te joci 30-40 de min in continuu.

Aceasta postare a fost editata de gigelm5m3: 08 May 2010 - 08:21 PM

0

#7 Useril este offline   menus 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 143
  • Inregistrat: 07-May 10
  • Gender:Male
  • Location:fieni/dambovita

Postat 09 May 2010 - 11:40 AM

ms...insa variatorul are radiator de racire...ala nu ajuta cu nik variatorul???
auto:hpi nitro mt2 g3.0

auto:savage x 4,6 Big block

heli: angel 300

aero: BELLANCA DECATHLON Ep phoenix electric, aveonas EasyStar 2 , statie Graupner JR., statie T8 fg Futaba.

nitro e puterea...

Nr.tel : 0722449391
0

#8 Useril este offline   gigelm5m3 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 119
  • Inregistrat: 03-June 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 11 May 2010 - 03:13 PM

Il ajuta, depinde si de temperatura exterioara si cum te joci...cel mai bine e sa-l "pipai" din cand in cand...si daca frige tare faci pauza.
0

#9 Useril este offline   menus 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 143
  • Inregistrat: 07-May 10
  • Gender:Male
  • Location:fieni/dambovita

Postat 11 May 2010 - 05:31 PM

ms gigel...
auto:hpi nitro mt2 g3.0

auto:savage x 4,6 Big block

heli: angel 300

aero: BELLANCA DECATHLON Ep phoenix electric, aveonas EasyStar 2 , statie Graupner JR., statie T8 fg Futaba.

nitro e puterea...

Nr.tel : 0722449391
0

#10 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 11 May 2010 - 06:28 PM

Baterie mai mare inseamna si mai grea. Deci demaraje mai lente si consum mai mare. Nu ar fi bine, in loc de o baterie de...sa zicem...4 400mAh, doua de 2 200mAh? Sigur durata totala de functionare va fi un pic mai mare...zic si eu.
0

#11 Useril este offline   RAnet 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 511
  • Inregistrat: 19-January 06
  • Gender:Male

Postat 14 May 2010 - 11:24 AM

Vezi postareadan_mitea, la May 11 2010, 07:28 PM, a spus:

Baterie mai mare inseamna si mai grea. Deci demaraje mai lente si consum mai mare. Nu ar fi bine, in loc de o baterie de...sa zicem...4 400mAh, doua de 2 200mAh? Sigur durata totala de functionare va fi un pic mai mare...zic si eu.


Hmmm... ma indoiesc ca vor fi mai usoare doua de 2 200mAh decat una de 4 400mAh

Aceasta postare a fost editata de ranet: 14 May 2010 - 11:25 AM

In the laws of nature, there is nothing imposible except the state of your mind!..
--------------------
Locuri de munca - Angajari - Companii: myFirstJob.ro
Publicitate aproape gratuita: tag-uri.ro
0

#12 Useril este offline   menus 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 143
  • Inregistrat: 07-May 10
  • Gender:Male
  • Location:fieni/dambovita

Postat 14 May 2010 - 12:07 PM

nu va fi mai usoara...
auto:hpi nitro mt2 g3.0

auto:savage x 4,6 Big block

heli: angel 300

aero: BELLANCA DECATHLON Ep phoenix electric, aveonas EasyStar 2 , statie Graupner JR., statie T8 fg Futaba.

nitro e puterea...

Nr.tel : 0722449391
0

#13 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 14 May 2010 - 01:03 PM

Imi dau seama ca am fost neclar in exprimare. Imi cer scuze. Pe masina ai doar o baterie. A doua sta la incarcat.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 14 May 2010 - 01:03 PM

0

#14 Useril este offline   elbutchos 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 398
  • Inregistrat: 20-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Budapest

Postat 14 May 2010 - 01:24 PM

dan_mitea are dreptate.
O baterie de 2200mAh are toate sansele sa fie mai usoara decat una de 4500.
Mai bine tii cu tine 1-2 sau chiar 3 baterii de 2200 si le schimbi mai des decat sa pui una "babana" de 4500.

Problema este ca cele de 2200 nu stiu daca au aceeasi rata de descarcare ca cele de 4500.
HPI E-Savage, GCM reaction diffs with HPI Blitz gears, Modified driveshafts, Superglide steering, Turnigy Trackstar 150A, Turnigy XK3665-B-2300KV, External BEC, Turnigy 15Kg Servo, Rulux Halfups, HPI Aggressors.
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
0

#15 Useril este offline   RAnet 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 511
  • Inregistrat: 19-January 06
  • Gender:Male

Postat 14 May 2010 - 04:48 PM

Vezi postareaelbutchos, la May 14 2010, 02:24 PM, a spus:

dan_mitea are dreptate.
O baterie de 2200mAh are toate sansele sa fie mai usoara decat una de 4500.
Mai bine tii cu tine 1-2 sau chiar 3 baterii de 2200 si le schimbi mai des decat sa pui una "babana" de 4500.

Problema este ca cele de 2200 nu stiu daca au aceeasi rata de descarcare ca cele de 4500.


Ca sa ne lamurim:

Diferenta de greutate dintre o baterie LiPo de 2.200mAh hard-case (pentru automodele) si una LiPo de 4.300mAh hard-case este de aprox. 40g (LRP)
Diferenta dintre ratele de descarcare este de 15-20C

Asadar, este o greutate neglijabila, compensata cu varf si indesat de rata de descarcare.
In the laws of nature, there is nothing imposible except the state of your mind!..
--------------------
Locuri de munca - Angajari - Companii: myFirstJob.ro
Publicitate aproape gratuita: tag-uri.ro
0

#16 Useril este offline   ovidiugm 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1031
  • Inregistrat: 02-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 14 May 2010 - 05:41 PM

ranet, nu e chiar asa pe la toti producatorii. Eu am doua LiPo hard-case (chinezarii, aceeasi marca), 5000mAh/20C si 5200mAh/30C. Le-am cantarit de curand si au 270g prima, 330g a doua (comparativ, desi fara nici o legatura cu subiectul, LRP-ul NiMH 6 celule. 4000mAh are 370g). Cele 60 de grame mi se par o diferenta de greutate considerabila pentru un 1/10.

Rata de descarcare mare e buna, cu conditia sa ai la ce sa folosesti amperii aia!
De exemplu ESC-ul meu stie 60A, deci ii e indiferent cu care din cele doua de mai sus functioneaza.

In afara de cazul ideal in care greutatea suplimentara a acumulatorului e plasata exact in punctul in care iti echilibreaza masina (deci cu acumulatorul mai usor oricum ar trebui sa adaugi plumb), eu as merge pe cel mai mic si mai usor, cu conditia sa dea suficient curent pentru ESC.

Aceasta postare a fost editata de ovidiugm: 14 May 2010 - 05:41 PM

Masinute de jucarie. Pe bani adevarati.
0

#17 Useril este offline   elbutchos 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 398
  • Inregistrat: 20-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Budapest

Postat 14 May 2010 - 11:27 PM

@ranet Scuzele mele.
Credeam ca se vorbeste de NIMH.

Daca e vorba de Lipo ... mai ales pentru un incepator .... Oricare 2S lipo care poate da 60A e excelent.

Aceasta postare a fost editata de elbutchos: 14 May 2010 - 11:29 PM

HPI E-Savage, GCM reaction diffs with HPI Blitz gears, Modified driveshafts, Superglide steering, Turnigy Trackstar 150A, Turnigy XK3665-B-2300KV, External BEC, Turnigy 15Kg Servo, Rulux Halfups, HPI Aggressors.
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
0

#18 Useril este offline   gigelm5m3 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 119
  • Inregistrat: 03-June 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 15 May 2010 - 10:37 AM

Domnilor vorbiti de greutatea bateriilor de parca omul ar fi specificat ceva de vreo competitie....Da o baterie cu capacitate mai mare este mai grea in mod special la NiMH, dar greutatea extra conteaza doar intr-o competitie cronometrata.

Cat destre cei 60A ce sa mai zic..... 60A x 7.4V = 444 w ....deci iarasi nu cred ca e cazul aici.
0

#19 Useril este offline   menus 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 143
  • Inregistrat: 07-May 10
  • Gender:Male
  • Location:fieni/dambovita

Postat 16 May 2010 - 12:59 PM

o intrebare...pot inlocui rotile de la buggy meu cele de off-road cu alte cauciucuri de astfalt????ca se tocesc cele de off-road cand mai alerg masina si pe asfalt...ms
auto:hpi nitro mt2 g3.0

auto:savage x 4,6 Big block

heli: angel 300

aero: BELLANCA DECATHLON Ep phoenix electric, aveonas EasyStar 2 , statie Graupner JR., statie T8 fg Futaba.

nitro e puterea...

Nr.tel : 0722449391
0

#20 Useril este offline   Al3xandru239 

  • Membru somnambul
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1877
  • Inregistrat: 11-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Mioveni

Postat 16 May 2010 - 07:51 PM

Vezi postareamenus, la May 16 2010, 01:59 PM, a spus:

o intrebare...pot inlocui rotile de la buggy meu cele de off-road cu alte cauciucuri de astfalt????ca se tocesc cele de off-road cand mai alerg masina si pe asfalt...ms

Da,poti! Daca nu sunt lipite e mai simplu,dar daca sunt lipite e oleaca mai greu ca trebuiesc dezlipite si exista o posibilitate sa se rupa cauciucul sau sa nu sa dezlipeasca.
Associated SC8E on 4S
Hpi E-firestorm Novak on 2s MaxAmps
Membru retras!
0

#21 Useril este offline   menus 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 143
  • Inregistrat: 07-May 10
  • Gender:Male
  • Location:fieni/dambovita

Postat 16 May 2010 - 11:23 PM

dar daca cumpar cu tot cu jante????ce cauciucuri s-ar potrivi la buggy 1:10????cauciucuri de asfalt.orice model de asfalt dar sa fie de 1:10????
auto:hpi nitro mt2 g3.0

auto:savage x 4,6 Big block

heli: angel 300

aero: BELLANCA DECATHLON Ep phoenix electric, aveonas EasyStar 2 , statie Graupner JR., statie T8 fg Futaba.

nitro e puterea...

Nr.tel : 0722449391
0

#22 Useril este offline   menus 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 143
  • Inregistrat: 07-May 10
  • Gender:Male
  • Location:fieni/dambovita

Postat 18 May 2010 - 10:29 AM

ceva raspunsuri????merci
auto:hpi nitro mt2 g3.0

auto:savage x 4,6 Big block

heli: angel 300

aero: BELLANCA DECATHLON Ep phoenix electric, aveonas EasyStar 2 , statie Graupner JR., statie T8 fg Futaba.

nitro e puterea...

Nr.tel : 0722449391
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

4 useri citesc topicul
0 membri, 4 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu