Fly Fly mirage 2000 Transformare in High Speed Edf
#91
Postat 05 July 2010 - 08:04 PM
1. super tare monstruletul de Mirage. Sa aveti parte de zboruri multe. Ii dai drumul din mana pe verticala?
2. super tare EDF-ul ala de carbon, state of the art. O sa-l vad si la voi? :)
3. Daca tin bine minte, parca Luci Enache avea ceva de masurat viteza. Is tare curios cat prinde...si cat de sus zboara :)
Ne vedem la Siria,
Vivi
#92
Postat 05 July 2010 - 09:39 PM
BIGfoot, la Jul 5 2010, 07:30 PM, a spus:
Bai sa sti ca e incredibil avionul... n-am cuvinte.
Sa ai doar aterizari si decolari line cu el!
multumim. ma bucur ca veniti avem echipa deja, sa il pregatim de zbor :) sper sa imi confime si danny_39
REAL DESIGN, la Jul 5 2010, 08:26 PM, a spus:
Super tare modelul !
da numai ca trenul escamotabil inseamna 300-400gr gr in plus la un asa model + costurile aferente de acea nu a fost o optiune. am un tren escamotabil sta in dulap pt jeturi pana in 2kg efectiv nai ce face cu el daca nai asfalt sau pista de iarba intretinuta de acea eu renunt la asa ceva. la jeturile mari desigur ca se poate.
de aruncat din mana nici nu ma gandesc cu toate ca teoretic ar merge. un domn de pe extreme rc si la aruncat din mana raspunsul sau a fost 3kw ->2.7kg "Mine was 2.7kg. It will hand launch but will be hard to hold, bungee is easy and probably safer. "
asa ca am trecut la un dolly plus bungee cam asa arata systemul ca sa iti faci idea (l-am testat vineri e format din bungee+ acuma ii adaug si vreo 2 metri de surgical tubbing) (cum avea comet in ww2 de acolo e inspirat)
![Fisier atasat](https://www.rhcforum.ro/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
Number of downloads: 246
Vivi, la Jul 5 2010, 09:04 PM, a spus:
1. super tare monstruletul de Mirage. Sa aveti parte de zboruri multe. Ii dai drumul din mana pe verticala?
2. super tare EDF-ul ala de carbon, state of the art. O sa-l vad si la voi? :)
3. Daca tin bine minte, parca Luci Enache avea ceva de masurat viteza. Is tare curios cat prinde...si cat de sus zboara :)
Ne vedem la Siria,
Vivi
Ceau domnule nu am mai auzit de tine scuze ca n-am iesit cu tine la zbor nu ne potrivim nici cum
1) vezi mai sus
2) din fibra dar urmatorul il fac din carbon.
3) sincer nu ma intereseaza acum cat de repede zboara, sa decoleze si sa aterizeze pe urma o sa vad....
ne vedem in 4 zile
#93
Postat 11 July 2010 - 11:08 AM
:blink:
0728.26.93.19
#94
Postat 11 July 2010 - 09:37 PM
Asteptam sa puna tudor video ul pe net!
Sa speram ca pe maine ca el numai acu a ajuns acasa.
Zoli, super meserie, astept turbina de videza :rolleyes: !
Bafta!
Live to fly
Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
#95
Postat 12 July 2010 - 08:20 AM
Scuze ca n-am postat nimic ieri am ajutat echipa FVW sa dezmebram tot pe acolo si am ajuns tarziu acasa.
sambata 10.07.10 ora 21 si un pic s-a efectuat maidenul asa cum a spus si big foot
vreau din start SA le multumesc mult persoanelor care m-au ajutat ptr a face acest lucru posibil in special lui bubu ptr compartimentul frumos al bateriilor pe
care la realizat lui acitam lui 9unuuuuu lui bigfoot si celorlati care au fost acolo si carora ori nu le stiu nick-urile sau n-au conturi
Note : inainte sa ii facem maidenul am mai facut un test de turbina acolo pe la ora 20 si atunci unul din participanti a observat ca intre 70 si 100% aerul incepe sa se incalzeasca (da bine) la iesire, asa ceva nu am mai vazut la edf, nici nu ma gandeam, am verificat baterii, motor toate reci dar daca dadeam full power aer incepea sa fie cald
sincer ma cam manca cu maidenu canu prea credeam ca va zbura imi era frica de un death roll la decolare din cauza greutatii, dar din 2 ore in 2 ore ma intreba cineva "ii dam no" "ii faci maidenu", iar chiar bigfoot ma intrebat ultima oara sambata pe la 7 "zoli ce faci cu miragul" si am zis "fie ce o fi ii dam". si m-am enervat am baut cateva pahare de ceai de menta sa se intareasca kkt in mine si am iesit impreuna cu baieti pe camp (scuzati limbajul)
DECOLARE.
Am folosit pana la urma bungee(10m)+ garou(1m) silicon 6mm pus in paralel 4 bucati
Initial l-am intins la 20 kg forta dar l-am slabit la 15kg, multumesc mult pionerilor care au avut curajul sa il intinda la forta aia , daca ceda nu as fi vrut sa fiu in locul lor <_<
setari HIGH RATE up/down 15mm AIL 9mm
Low Rate up/down 12mm AIL 5mm
lansarea s-a efectuat pe high rate si l-am tinut complet tras in momentul ce a rulat pe pista apoi cand a plecat in sus i-am dat drumul si am trecut pe low rate, totul sa intamplat asa de repede ca a fost mai mult instinct
ZBORUL
Se comporta foarte bine in zbor (dupa cateva mici trimari), zboara foarte precis , dar NU E DELOC FUN sA IL ZBORi, zboara repede si nu iti prea lasa timp de gandire, mai bine zis te zboara el pe tine, daca faci o mica greseala ii pa si pusi degeaba mai vrei sa compensezi ca e prea tarziu.
Fuselajul aluneca foarte foarte bine in aer(la cat a mslefuit), ce am constat este ca dupa ce il duci la o viteza si reduci motorul nu prea incetineste ,isi mentine cat de cat viteza asa de bine taie aerul, nu ma asteptam.
setarea de up/down 12mm era cam puturoasa trebuie totusi 15 dar setarea de AIL 5mm 70% EXPO era MULT PREA MARE ,dadeam un doi milimetri stanga si se invartea pac 180 grade, nu mai avea ce ii face incercam sa il zbor asa
cat despre viteza nu prea zboara stralucit pe la 250-260km, foarte ciudat este ca de la 70%(3,2kg trust) la 100% (4-4.2 kg trust) viteza cresta doar un pic cu vreo 10-15km/h, in ciuda faptului ca am facut iesirea mai mica sa mai castig eflux, turbina ar mai impinge dar nu are unde, efectiv turbina asta nu creaza eflux(stiam asta dar na speram la mai bine)
ATERIZARE
Aproape catastrofala,
m-am dus la 1km distanta de acolo deabia mai puteam distinge avionul si l-am aliniat pe pista(l-am intrebat pe acitam mai tanar ochi mai buni) si ozis ca ii bine :lol: asa ca 15% motor si am venit la 10m cu el pe pista in jos,
de la 500 metri am taiat motor complet dar el nu vroia sa incetineasca si venea cu 100km+ spre noi, cand vroia sa atinga pista il trageam di nou in sus fara motor sa mai piarda energie,dar to nu prea vroia sa piarda energia, asa ca ne-am trezit cu el trecand pe langa noi cu vro 80km/h (dupa noi vreo 100m pista), imediat am decis sa risc aterizarea si l-am bagat in pamant, din cauza vitezei cand a lovit pamantul a fost aruncat inapoi in aer, dar la lovitura a pierdut multa energie drept urmare am reusit sa il bag in stall si sa il aterizez
dupa acea vreo 30 min am tremurat si am baut o bere dupa care am plecat la toaleta :)
O sa il pastrez asa modelul momentan, cateva zboruri inca, dupa care trebuie sa ii schimb turbina cu una adevarata dar inainte sa ma mai obisnuiesc cu el un pic
Per total sunt multumit cu el si sunt fericit ca a zburat
NOTE: AIL este setat acum la 2mm
Rog daca cineva a filmat sa pozteze filmulul is curios si eu cum am zburat ca nu imi mai aduca aminte multe, stiu ca 9unuuuu a filmat a fost langa mine si sper ca va posta cat mai curand filmu aici
In urmatorea faza modelul va primi decal-urile, ca premiu :)
Aceasta postare a fost editata de Iamzoli: 12 July 2010 - 08:24 AM
#96
Postat 12 July 2010 - 12:53 PM
astept materialul filmat,
eventual niste poze
0728.26.93.19
#97
Postat 12 July 2010 - 08:07 PM
Sorry,nu am putut ajunge la intalnire..desi o asteptam cu nerabdare,dar sapt asta sau viitoare merg la Arad si sper sa ne intalnim.
#98
Postat 12 July 2010 - 08:55 PM
danny_39, la Jul 12 2010, 09:07 PM, a spus:
si eu astept cu nerabdare si cred ca inca o gramada, 9unuuuu ce ne faci mai , ne omori :(
danny_39, la Jul 12 2010, 09:07 PM, a spus:
ma gandesc ca ti-a intervenit ceva , colegi de la oradea erau acolo. Daca vii in arad ai numarul meu :) . sambata ma duc la baie :). pista va ramane cateva saptamani taiata frumos deci acolo se poate zbura :)
Aceasta postare a fost editata de Iamzoli: 12 July 2010 - 08:55 PM
#99
Postat 12 July 2010 - 08:55 PM
Aceasta postare a fost editata de 9unuunu: 12 July 2010 - 08:59 PM
#100
Postat 12 July 2010 - 09:02 PM
#101
Postat 12 July 2010 - 09:12 PM
Iamzoli, la Jul 12 2010, 10:02 PM, a spus:
las ca e bunaaa , daca faceai niste treceri joase era si mai bine dar nah....next time :)
#102
Postat 14 July 2010 - 01:29 AM
mai mult pregatirea pt zbor decat zborul dar oricum va faceti o idee
filmuletzul cu aterizarea era cica corupted....dar am facut o reconstituire foarte exacta :)
wow wow wow ce controale am!!!! wow wow woooo ce controale am f**k si pe low =)) :) :D
#103
Postat 14 July 2010 - 03:14 AM
Felicitari si la cat mai multe zboruri reusite.
Sa fiti iubiti.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 14 July 2010 - 03:15 AM
#104
Postat 14 July 2010 - 06:43 AM
Modele FPV
Piper-Wot4
Modelare 3D
Modele pt.simulator - RealFlight :
LazyBee;SpeedyBee;Aurora Scimitar;Sbach 342;BV 141;Heptad
#105
Postat 14 July 2010 - 10:11 AM
am o intrebare: a-ti scos platbanda infipta in pamant pt sandou?
#106
Postat 14 July 2010 - 10:28 AM
#107
Postat 14 July 2010 - 12:00 PM
Cea mai tare aterizare ever pe care am vazut-o.
Felicitari 9unuunu :rolleyes:) ar trebui sa te bage la flight crash investigation sa le faci cgi. nu ma pot opri din ras . bravo si multumim
#108
Postat 15 July 2010 - 09:10 PM
Iamzoli, la Jul 14 2010, 01:00 PM, a spus:
Cea mai tare aterizare ever pe care am vazut-o.
Felicitari 9unuunu :D) ar trebui sa te bage la flight crash investigation sa le faci cgi. nu ma pot opri din ras . bravo si multumim
io va multumesc :blink:
#109
Postat 16 July 2010 - 02:27 PM
Aceasta postare a fost editata de Vivi: 16 July 2010 - 02:29 PM
#110
Postat 16 July 2010 - 09:11 PM
am plecat cu trei modele azi la zbor.
primul nu l-am putut zbura nu am avut juruburi bune ptr el
al doilea a zburat (twisterul) da mi sa blocat tractiunea vectoriala in aer ->crash reparabil dar trebuie sa ii fac o supa de elapor
apoi a venit randul miragului. si mi-am zis mah nu il zbura ca nu ii o zi buna , stiti voi zilele alea cand nu iese nimic:)
da eu batman asa ca la-m pus pe catapulta si dai . a decolat bine(deja trimat) a zburat frumos chiar mi-a placut. dupa vreo 3 minute pac liniste in aer. am dat de stick in jos sa incerc sa il armez din nou dar nimic
-> turbina moarta . am reusit sa mai fac un viraj repede dupa ce am strigat oOHHHHH fu.... si am reusit sa il aterizez cu bine , fara damage. cand am ajuns la el motorul fierbea. in gandul meu ->kkt.
am ajuns acasa si am gasit problema repede dupa ce am scos turbina.
problema e wemotechul -> rotorul este prin de ax(motor adapter )(care e prins de axul motor) cu un jurub gros din aluminiu de vreo 10 mm cred. ei cu toate ca l-am strans cat am putut acesta de la vibratii probabil s-a slabit iar in aer rotorul sa desprins. cand acesta s-a desprins probabil ca motorul sa turat de l-a luat dra...., drept urmare magnetii din motor au spus adio. :) nu miroase a ars dar axul motorului se invarte liber :unsure:
trebe sa vb cu omu acum sa vad daca pot face ceva la garantie sau sa il trimit la reparat sigur nu am sa ii spun nimica de partea cu desprinderea rotorului , ca sunt roman
ce ma preocupa acuma este daca sa dus si escul. eu nu mai am motor intre 5s-12s cu care sa il testez.
Stie cineva cum se poate testa un esc fara motor ?
#111
Postat 17 July 2010 - 08:23 AM
Iamzoli, la Jul 16 2010, 10:11 PM, a spus:
am plecat cu trei modele azi la zbor.
primul nu l-am putut zbura nu am avut juruburi bune ptr el
al doilea a zburat (twisterul) da mi sa blocat tractiunea vectoriala in aer ->crash reparabil dar trebuie sa ii fac o supa de elapor
apoi a venit randul miragului. si mi-am zis mah nu il zbura ca nu ii o zi buna , stiti voi zilele alea cand nu iese nimic:)
da eu batman asa ca la-m pus pe catapulta si dai . a decolat bine(deja trimat) a zburat frumos chiar mi-a placut. dupa vreo 3 minute pac liniste in aer. am dat de stick in jos sa incerc sa il armez din nou dar nimic
-> turbina moarta . am reusit sa mai fac un viraj repede dupa ce am strigat oOHHHHH fu.... si am reusit sa il aterizez cu bine , fara damage. cand am ajuns la el motorul fierbea. in gandul meu ->kkt.
am ajuns acasa si am gasit problema repede dupa ce am scos turbina.
problema e wemotechul -> rotorul este prin de ax(motor adapter )(care e prins de axul motor) cu un jurub gros din aluminiu de vreo 10 mm cred. ei cu toate ca l-am strans cat am putut acesta de la vibratii probabil s-a slabit iar in aer rotorul sa desprins. cand acesta s-a desprins probabil ca motorul sa turat de l-a luat dra...., drept urmare magnetii din motor au spus adio. ;) nu miroase a ars dar axul motorului se invarte liber :(
trebe sa vb cu omu acum sa vad daca pot face ceva la garantie sau sa il trimit la reparat sigur nu am sa ii spun nimica de partea cu desprinderea rotorului , ca sunt roman
ce ma preocupa acuma este daca sa dus si escul. eu nu mai am motor intre 5s-12s cu care sa il testez.
Stie cineva cum se poate testa un esc fara motor ?
Zoli,ce sa iti spun,imi pare rau..dar trebuia sa te opresti la primul,sau macar la al doilea crash....ai avut o zi cu ghinion. :( ,am patit si eu nu m-am lasat pana nu am facut praf 3 modele... ;)
#112
Postat 17 July 2010 - 01:49 PM
Citeaza
Bine ca nu l-ai spart. Asa-i cand te manca-n cur ;)
Citeaza
Pe osciloscop, daca gasesti om care sa se priceapa. Daca nu, da-mi-l mie ca il rog pe un coleg de la servici sa se uite la el.
#113
Postat 20 July 2010 - 08:04 AM
Vivi, la Jul 17 2010, 02:49 PM, a spus:
Pe osciloscop, daca gasesti om care sa se priceapa. Daca nu, da-mi-l mie ca il rog pe un coleg de la servici sa se uite la el.
Hmmm nu cred ca patit totusi escul ceva cel putin nu se simte deloc miros de ars
Oricum am primit vesti bune ieri din state . Mi-a spus ca ori imi repara motorul free of charge sau imi trimite unul nou la pret de 50% . aleg varianta de 50% ptr ca altfel pierd prea mult timp pana ajunge motorul se repara si se retrimite + ca trebuie platite taxe de expediere.
Numai ca eu deseara ii scriu inapoi si el isi verifica doar in fiecare luni din saptamana mailu :) asa ca... va dura un pic operatiunea :)
#114
Postat 06 August 2010 - 12:20 AM
Abia acum am reusit sa vad si eu filmul ;)
Felicitari pentru model. Din pacate nu am putut sa ajung la Siria anul asta.
#115
Postat 06 August 2010 - 08:18 AM
Ieri A ajuns motorul de schimb . L-am luat l-am instalat si surpriza, MORT,nici un beep, am luat escul si l-am schimbat cu unul de 6s si am pus doar o baterie , si a inceput beep ,beep ,beep si se invartea motorul nou.
Am bagat din nou escul vechi si tot nimic, dupa vreo 15 secunde a inceput sa scoata escul fum ;) . kkt.
o sa command un k-force 120hv ca am auzit numai bune despre ele , numai sa intre o data in viata asta pe stoc ;) pana atunci proiectul e amanat.
nu stiu daca mai prind in sezonul acesta :(
#116
Postat 06 August 2010 - 05:32 PM
Gandeste-te la partea plina a paharului, avionul il ai in continuare, motorul a fost schimbat in garantie cu 50%, paguba e esc-ul si jumatate din motor cand putea fi dauna totala.
Starmax He-162, V-Mar Do-335, Parkzone P-51D ultra-micro
Spektrum Dx7
#117
Postat 27 October 2010 - 09:58 AM
Am lipit firele din esc cum am putut , desigur nu am dat dovada de profesionalismu lui zozo l-am impachetat frumos si l-am trimis in urma cu cateva luni inapoi la HK (16 lei transport). si am asteptat si asteptat... am mai trimis un mail din cand in cand sa ii intreb de sanatate dar n-am primit nici un raspuns in fine in urma cu cateva zile primesc
"received 1* TR_S100A-HV
item inspected
credited $99.99
jamin 23/10/10 "
asa ca m-am trezit cu 100$ bonus points. HURAAAAAAAAAAAAAA . Ieri au intrat si esc-urile de 120 Hv pe stock asa ca am pus aseara repede comanda am mai luat si alte lucruri baterii etc si azi diminineatza deja am primit si numarul de tracking (WTF doar cateva ore procesare de obicei ma tineau o saptamana)
am pus in pachet si o turbina de la change sun de 90mm era doar 12 $ n-am putut sa rezist.
vreau sa incerc sa vad daca o pot echilibra si sa o pun in mirage , era vorba ca pun o turbina de high speed (HDT high dynamic trust=240 EUR), dar lucrurile se schimba :) si datorita faptului ca vreau sa pornesc in curand alt proiect nu mai prea sunt fonduri ptr mirage
din ce spun baietii de pe rcgroups nu e prea rea turbina, rotorul este din material ff bun "rotor is balanced like hell" o sa am de lucru la echilibrare, atacul palelor e mai mic decat la wemotech drept urmare ar trebui sa ajunga la o rotatie mai mare si mai mult efluxN dar mai putin trust, maxim a fost testata la 3kw pana acum , nici eu n-ar trebui sa ating cu mult peste 3kw datorita atacului mic
cand incep testarea filmez si postez
La model nu am mai facu nimica decat ca am pus decaluri pe el ;) ma uit la el cum se pune prafu :(
![Fisier atasat](https://www.rhcforum.ro/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
Number of downloads: 54
#118
Postat 23 April 2011 - 08:00 PM
ieri m-am intors in tara din fabrica de macaroane
astazi o zi cum numeri putine intr-un an... asa ca am decis sa ies la Siria sa imi fac re-maidenu la mirage. numa bine cand impachetam m-a sunat si vivi sa ma invite la un zbor asa ca nu am fost singur -_- . cristi si restu au fost ocupati :pardon:
. am reusit sa fac maidenu cu succes :yahoo: se pare ca problemele techice sau rezolvat.
a fost greu zborul ptr ca imi tremurau degetele tare de tot se simtea asta in model destul de tare+ ca iepurasi sau cam strans cand au vazut cat am morcovul....si tot ma impingeau de la spate dar nu au fost evenimente neplacute.
nu e chiar asa fun de zburat jucaria de 2 ori era sa il impachetez , fiind caramida se comporta nasol la viteze mici, iar la virajul 4 la aterizare era cat pa aci sa il pierd din cauza vitezei mici de mai lipseau vreo 3 metri ala eram.
turbina este to un wemotech nou. ptr o turbina de viteza mai trebuiau facute cateva modificari noi total cost undeva pe la 240 de Eur . din pacate trebuia sa iau bani si sa finantez falcon 120 asa ca momentan tre sa se multumeasca cu atat(daca supravietuieste anu ii bag ceva calumea in el)
total sau dat 2 zboruri ar mai fi fost timp dar am primit apel de la stapan sa ma intorc acasa.
vivi a filmat cu telefonul zborul, calitatea e asa cum e () dar se vad destul de bine trecerile cel mai bine se vede daca se vizioneaza NU in fullscreen ci direct asa in browser(browserul de pe youtube nu de pe rhc) .
note sunetul e de 10 ori mai placut in realitate
dupa zbor decalurile si-au cam luat adio de pe model de la viteza :(
luni daca vremea e buna ies din nou la zbor(sper sa poata sa vina si restul gastii) si aduc cu mine o camera video 1080p si mai trag un filmuletz klumea numa cameraman sa am.
Aceasta postare a fost editata de Iamzoli: 23 April 2011 - 08:05 PM
#120
Postat 25 April 2011 - 08:22 PM
din pacate am fost numai eu, ceilalti tozti au fost ocupati :drinks: . drept urmare sotiei i sa facut mila de mine si a venit cu mine.
avand camera hd cu mine am rugato pe ea sa faca filmarea . nu am verificat camera si nu am observat ca pe lentila erau pete de degete drept urmare focalizarea sa cam dus.
cand am vazut filmarea acasa am cam ras cu lacrimi. :) selectazti 720P sau chiar 1080 si dati fullscreen enjoy :)
macar a incercat, oricum aprecieaz mult efortul ei si cel mai mult comenturile pe care a tinut sa le lase pe camera. :rofl:
de pe la mijlocul zborului am simtit ca modelul nu prea mai are power cand l-am aterizat am gasit si problema o celula sa umflat. ;)
acasa am pus pacu la incarcat si toate celule aratau 3.8 V dupa cateva minute toate aratau 3.9 iar celula cu probleme arata deja 4.04 V am oprit incarcarea maine o sa vad ce o sa fac . oricum o sa iau un pac 3S si o schimb celula dar pana ce ajunge ala mai trec 3 sapt si parca nu rezist pana atunci
![Fisier atasat](https://www.rhcforum.ro/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
Number of downloads: 37
![Fisier atasat](https://www.rhcforum.ro/public/style_extra/mime_types/gif.gif)
Number of downloads: 41
daca va placut comenturile sotiei, a mai facut apoi un film la twister , ce credeti ca face in momentul in care ea ma filmeaza dar in acelasi timp ii suna si telefonul :))