Modelism - RHC Forum: Roti - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Roti

#1 Useril este offline   sterie 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 43
  • Inregistrat: 21-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

  Postat 29 April 2010 - 08:49 PM

Am un Lightning Stadium Pro si i-am pus rotile de la un Savage 25. Cele de la Savage sunt mai mari, ii imbunatatesc performantele sau ii scad ??
0

#2 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2849
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

Postat 29 April 2010 - 08:59 PM

Performantele scad in mod normal, si uzura transmisiei creste.
0

#3 Useril este offline   sterie 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 43
  • Inregistrat: 21-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 29 April 2010 - 09:16 PM

Ok, merci pt raspuns. Maine o sa le pun pe cele originale ! :D
0

#4 Useril este offline   cataWRC 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1486
  • Inregistrat: 27-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 29 April 2010 - 11:59 PM

Totusi se poate compensa din raportul de transmisie. Poti opta pentru diverse combinatii spur-clopot in functie de circumferinta rotilor.
0

#5 Useril este offline   elbutchos 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 398
  • Inregistrat: 20-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Budapest

Postat 30 April 2010 - 10:53 AM

Chiar si daca ipotetic vorbind au aceleasi dimensiuni .. ideea e sa optezi intotdeauna pentru rotile cele mai usoare.
Dupa cum zice Diesel Power cu roti mai grele ; masa rotativa mai mare ; creste uzura transmisiei.

Eventual incearca gume HPI Dirt Bonz. Sunt de aceleasi dimensiuni cu cele GT1 de Savage 25 dar cred ca de aproape 3 ori mai usoare.
Eventual poti folosi ca ghid urmatorul link:

http://www.e-savage....thread.php?t=49

Bafta mare.
HPI E-Savage, GCM reaction diffs with HPI Blitz gears, Modified driveshafts, Superglide steering, Turnigy Trackstar 150A, Turnigy XK3665-B-2300KV, External BEC, Turnigy 15Kg Servo, Rulux Halfups, HPI Aggressors.
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
0

#6 Useril este offline   cataWRC 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1486
  • Inregistrat: 27-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 30 April 2010 - 02:29 PM

Eu ma refeream strict la dimensiuni. Uzura generata de diferenta de greutate a rotilor e nesemnificativa.
0

#7 Useril este offline   Marius Sava 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 157
  • Inregistrat: 24-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt

Postat 30 April 2010 - 09:51 PM

Teoretic cam asa ar trebuie sa fie...sa scada performantele....
Insa din experienta de la Savage Flux treaba nu prea sta asa...am avut 3 seturi de roti, acum mai am doar doua.
Am avut rotile stock (nu bag mana in foc dar parca 178 diametrul), apoi am luat de la HPI asa: roti Goliath(diametru de 186 parca sau 196) si un set de Phaltline(diametru de 140 )

Acu' sa va spui' ce am remarcat eu...viteza maxima de deplasare, clar, variaza direct proportional cu diametrul rotii. Viteza maxima a fost cu Goliath-urile...
Nu am bagat de seama cum variaza demarajul functie de diametrul rotilor.
Un alt aspect remarcat : backflip cu rotile Phaltline nu face decat foarte, dar foarte rar, si numai cu LiPo 3S. Cu rotile stock facea backflip destul de usor si cu 2S si cu 3S. Cu Goliath-urile, insa treaba este mult mai complicata. Backflip(360 grade) face doar cu o dozare foarte precisa a acceleratiei. De cele mai multe ori face cam o rotatie si jumatate( undeva in jur de 540 grade).


in conclcuzie, as indrazni sa afirm ca in aceasta ecuatie ar trebui introdus si cuplul motorului. Nu stiu ce cuplu au motoarele termice, insa, daca e suficient de bun si disponibil de la o turatie joasa, nu cred ca afecteaza asa tare performantele( viteza maxima si demaraj). La motoarele electrice cuplul e maxim de la prima rotatie...

Cel mai bine ar fi sa incerci cu ambele seturi de roti, in aceleasi conditii de pista si sa ne spui cum sta treaba la termice.

P.S. 1.Toate cele de mai sus, au fost observate pe asfalt, in conditii de aderenta maxima...
2. Vi-a-vis de uzura mai accentuata a transmisiei....am Goliathurile de cateva luni bune, si am "berberit" un singur pinion de diferential, si asta la o aterizare complet ratata...in sensul ca a aterizat pe rotile din fata si in frana maxima...;)
In rest, nu am observat uzuri accentuate in transmisie, si am desfacut recent cam tot, inclusiv cutia de viteze.
Savage Flux 1/8 + Traxxas E-Revo VXL 1/16 + Spektrum DX3R

Art-tech Cessna 182
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu