trainer termic sau electric?
#1
Postat 31 March 2010 - 01:42 AM
Va multumesc anticipat
#2
Postat 31 March 2010 - 01:51 AM
on topic : daca vrea mai putine batai de cap (financiare/probleme cu motoarele/consctructie etc ) - electric.
#3
Postat 31 March 2010 - 02:05 AM
shogi, la Mar 31 2010, 02:51 AM, a spus:
on topic : daca vrea mai putine batai de cap (financiare/probleme cu motoarele/consctructie etc ) - electric.
shogy la asta mam referit din punct de vedere financiar. nu ca nu stiu ce sai zic sa faca. Dar ma rugat sa postez un topic si pentru ea
#5
Postat 31 March 2010 - 02:59 AM
enumera-i avantajele si dezavantajele si pune-o sa aleaga, si isi va raspunde singura la intrebare fara sa observe :)
dar sunt 75% ca va alege electric avand in vedere ca nu cred ca e dispusa sa stea 45 de minute sa se chinuie regland un motoras termic, sa se umple de ulei doar pentru ca a ales sa auda zgomotul si sa simta mirosul si puterea pana la ultimul strop...
Aceasta postare a fost editata de Tommyx: 31 March 2010 - 03:06 AM
#6
Postat 31 March 2010 - 03:55 AM
Darkness, la Mar 31 2010, 02:42 AM, a spus:
Ce repede trece timpul...
Daca as avea o prietena si mi-ar pune o astfel de intrebare, i-as raspunde: "cucoana, ai prefera un vibrator cu motor termic sau electric?"
Abia astept sa te intrebe ce pozitie de facut sex e cea mai potrivita, sa vad in ce sectiune deschizi topicul. Daca e totul OK, decidem noi ce si cum...
Dupa 7 ani de modelism ar trebui sa stii ca exista si raspunsul "Nu stiu!", ca sa nu spun ca ar trebui sa-l stii pe cel corect!
Exact din astfel de motive, nevasta-mea are cont pe rhc. Cand imi pune o intrebare cu raspuns complicat, o trimit la plimbare, sa citeasca pe forum. E mai ieftin asa.
Raspunde si tu ca electric e mai potrivit pentru un incepator si vezi daca te crede. Macar la electric sa o faci dependenta de tine, ca in rest vad ca-i invers. Trebuie sa-i asiguri acumulatori incarcati sau unul de auto 1:1 de la care sa-i incarci pe camp, umbli cu fire multe, cu scule cu display, toate au LED-uri si fac cate un bip cand e cazul... E mult mai cool decat sa mirosi a combustibil sau sa dai la pala.
Daca vrei sa fii barbat adevarat, cumpara-i termic. Pun pariu ca n-ai curaj...
Aceasta postare a fost editata de bitex: 31 March 2010 - 04:04 AM
Telefon: 0721 385365
#7
Postat 31 March 2010 - 04:57 AM
http://picasaweb.google.com/DanMitea/Wimac...502770432951538
Poate-i place, mai stii?
#9
Postat 31 March 2010 - 08:13 AM
renatoa, la Mar 31 2010, 07:57 AM, a spus:
:)) merge si termic, macar combustibilul poate fi roz... :)) Nu ne spun si noua moderatorii daca stimabilul e acelasi cu Shobby (care intre timp "si-a tras gagica" si se lauda cu ea) sau e altul? Sa stim daca trebuie schimbata abordarea... :)
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#10
Postat 31 March 2010 - 08:16 AM
Deci clar, pentru prietena ta cel mai potrivit ar fi un jet cu turbina roz-violet, preferabil mare, ca stim cu totii ca marimea conteaza.
Ahhh, da, schema de culori se alege din Cosmopolitan
:)
Emil Cioran