Postat 27 November 2010 - 10:09 PM
Vad ca e foarte lung, adica e distanta mare de unde se termina sasiul de Trex pana in botul fuselajului. Cu atat mai mult cred ca trebuie cat mai multe puncte de sprijin/legatura intre fuselaj si Trex ca sa nu apara vibratiile alea urate specifice fuselajelor astora. Cred ca stiai deja asta si ai luat masuri, dar totusi mare atentie la primele zboruri, stai jos cu el, ca daca apar vibratiile alea in zbor si esti prea sus, sunt sanse sa se dezintegreze inainte de a-l aduce jos, face foarte foarte urat...
ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6