Achizitie statie de lipit rog sfaturi
#32
Postat 20 June 2016 - 12:06 PM
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#33
Postat 20 June 2016 - 12:27 PM
#34
Postat 20 June 2016 - 12:48 PM
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#35
Postat 20 June 2016 - 01:05 PM
#36
Postat 20 June 2016 - 05:21 PM
statii ieftine gasesti la mivarom.ro tot de acolo poti lua fludor Cynel care e ok.
"Drona este pt modelism exact ce este maneaua in muzica" - Epicur
#38
Postat 20 June 2016 - 06:29 PM
Oricum o sa imi cumpar si un fludor nou ca sa elimin eventual aceasta problema.
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#39
Postat 20 June 2016 - 06:41 PM
#40
Postat 20 June 2016 - 07:43 PM
Dar chestia cu varf ba cromat ba negru m-a cam bagat in ceata... ar fi buna o imagine macro a varfului tau sa vedem ce ai acolo...
Nu il poti curati cu o perie sau burete de sarma ? Nu smirghel sau pila !
#41
Postat 20 June 2016 - 08:05 PM
renatoa, la 20 June 2016 - 07:43 PM, a spus:
Dar chestia cu varf ba cromat ba negru m-a cam bagat in ceata... ar fi buna o imagine macro a varfului tau sa vedem ce ai acolo...
Nu il poti curati cu o perie sau burete de sarma ? Nu smirghel sau pila !
Pai varful negru e cel actual iar cel cromat e cum arata si asta initial.De cand nu mai arata asa nu mai lipeste bine sau deloc.
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#43
Postat 20 June 2016 - 08:48 PM
renatoa, la 20 June 2016 - 08:35 PM, a spus:
Iar ala negru chiar ca e suspect... asa integral, credeam ca doar pe varf... :unsure: ai burete de vase de sarma sa incerci sa cureti negreala ?
l-am curatat dar degeaba, nu merge se innegreste foarte repede la loc. Trebnuie alt varf , dar nu am gasit la magazinele unde am fost.Asa ca vroiam statie cu varf ceramic..
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#44
Postat 20 June 2016 - 09:18 PM
oachidori, la 20 June 2016 - 08:48 PM, a spus:
Varf ceramic... asta n-am auzit... :unsure:
Varfurile meseriase sunt dintr-in aliaj special, uite in imaginea asta se vede clar pastila: http://www.adelaida....7430_c1-1al.jpg
Varfurile de cupru chior, la prima utilizare trebuie "formatate", pentru a le folosi apoi timp indelungat, ca altfel se innegresc, dar nu chiar asa rapid si in halul care il vad la tine... :unsure:
Cand cureti, ce apare, cupru/arama ? ar trebui curatat varful pana e bun de facut ghiul... apoi imediat acoperit cu o pelicula de flux, adica colofoniu/sacaz dizolvat intr-un alcool. Asta o faci fiind rece, orice incalzire accelereaza exponential procesul de oxidare/inegrire. Apoi il incalzesti si cand incepe sacazul sa fumege aplici fludor pe tot varful, care va forma o pelicula de lucru, stopand oxidarea si usurand topirea/prinderea fludorului cu care vei face ulterior lipiturile. Astea le poti face la un atelier de electronice, ca banuiesc ca nu ai flux.
Dar trebuie sa iti cumperi o cutie cu sacaz, ce este in interiorul fludorului nu ajunge, este vitala pentru orice lipitura corecta, in momentul incingerii se descompune in niste acizi care ataca suprafata de lipire, curatind-o, si apoi dupa racire se intareste ca o pelicula protectoare.
Deci, nu te apuci de lipire pana nu ai alaturi urmatoarele:
- http://www.adelaida....lafonia-20.html
- http://www.adelaida....17g-in-tub.html
- http://www.adelaida....it-d-lab-s.html
Cu ultimul cureti varful de fiecare data cand nu mai e lucios, pasta aia de sacaz prin ardere in exces se carbonizeaza, e o rasina, trebuie curatit tot excesul ramas dupa o lipitura si apoi aplicat un bob de fludor sa refaca pelicula de lucru pe varful letconului.
#45
Postat 22 June 2016 - 01:26 PM
#46
Postat 22 June 2016 - 02:31 PM
renatoa, la 20 June 2016 - 09:18 PM, a spus:
Varfurile meseriase sunt dintr-in aliaj special, uite in imaginea asta se vede clar pastila: http://www.adelaida....7430_c1-1al.jpg
Varfurile de cupru chior, la prima utilizare trebuie "formatate", pentru a le folosi apoi timp indelungat, ca altfel se innegresc, dar nu chiar asa rapid si in halul care il vad la tine... :unsure:
Cand cureti, ce apare, cupru/arama ? ar trebui curatat varful pana e bun de facut ghiul... apoi imediat acoperit cu o pelicula de flux, adica colofoniu/sacaz dizolvat intr-un alcool. Asta o faci fiind rece, orice incalzire accelereaza exponential procesul de oxidare/inegrire. Apoi il incalzesti si cand incepe sacazul sa fumege aplici fludor pe tot varful, care va forma o pelicula de lucru, stopand oxidarea si usurand topirea/prinderea fludorului cu care vei face ulterior lipiturile. Astea le poti face la un atelier de electronice, ca banuiesc ca nu ai flux.
Dar trebuie sa iti cumperi o cutie cu sacaz, ce este in interiorul fludorului nu ajunge, este vitala pentru orice lipitura corecta, in momentul incingerii se descompune in niste acizi care ataca suprafata de lipire, curatind-o, si apoi dupa racire se intareste ca o pelicula protectoare.
Deci, nu te apuci de lipire pana nu ai alaturi urmatoarele:
- http://www.adelaida....lafonia-20.html
- http://www.adelaida....17g-in-tub.html
- http://www.adelaida....it-d-lab-s.html
Cu ultimul cureti varful de fiecare data cand nu mai e lucios, pasta aia de sacaz prin ardere in exces se carbonizeaza, e o rasina, trebuie curatit tot excesul ramas dupa o lipitura si apoi aplicat un bob de fludor sa refaca pelicula de lucru pe varful letconului.
Deci mi-am luat din ala de 119 cu varfuri de rezerva si e altceva. Deci asa cum am zis era o problema de transmiterea caldurii de la letcon la fludor. Aveam si fludor si cutie cu sacaz si asa cum am spus a mers o vreme (cativa ani) dar s-a oprit. Problema a fost ca nu am gasit varf de schimb care sa se potriveasca la letconul respectiv. Asadar problema rezolvata, regulator lipit!! :drinks: :drinks:
Si da nu aveam acel burete..dar asta nu m-a deranjat atatia ani.. :yahoo: :pardon:
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S