Decolare de la sol cum se face?
#31
Postat 14 August 2004 - 06:40 PM
da perseverez si nu ma las.in afara de mine azi nimeni nu lansa din mana!!!!
verificati la jurnal de zbor :D
#32
Postat 14 August 2004 - 09:34 PM
SILVIU66, la 14 Aug 2004, 19:40, a spus:
...asa, asa...perversereaza cu mana!
Cu rabdare si ciocan.
#33
Postat 15 August 2004 - 12:45 PM
Marinaru, la 14 Aug 2004, 21:34, a spus:
SILVIU66, la 14 Aug 2004, 19:40, a spus:
...asa, asa...perversereaza cu mana!
tu tot asha ai invatzat??? :D -----> :D
#34
Postat 15 August 2004 - 09:18 PM
Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 15 August 2004 - 11:22 PM
#35
Postat 15 August 2004 - 09:36 PM
red
#36
Postat 15 August 2004 - 11:09 PM
#37
Postat 16 August 2004 - 12:24 AM
vazut din spate si de sus: vireaza la stanga. motorul invarte elicea spre dreapta in sensul acelor de ceasornic. din cauza cuplului motor fuselajul tinde sa se roteasca in sens invers (spre stanga, in sens invers acelor de ceasornic), deci roata din stanga apasa mai tare pe sol
daca la tine trage spre dreapta atunci este nasol si nu tare stiu de ce. deriva nu este reglata la 0, sau roata nu este reglala corect. alte idei nu am
#38
Postat 16 August 2004 - 12:52 AM
#39
Postat 16 August 2004 - 01:45 AM
#40
Postat 16 August 2004 - 04:40 AM
#41
Postat 16 August 2004 - 11:11 AM
1. momentul motor roteste modelul in sens invers elicii. Bun. S-a mai spus aici ca asta duce la apasare inegala a trenului pe sol. In plus la modelele fara jamba de bot, poate sa mai apara si o tendinta de a ridica botul, daca motorul are moment foarte mare.
2. Ca sa pastram directia in decolare:
- se da gaz incet, progresiv, altfel modelul scapa de sub control. In felul asta momentul motor se face simtit mai putin, si in plus avem timp sa intervenim ci directia pt corijare.
- se poate incerca si mentinera cu eleroanele dar cu dozaj mic al comenzilor.
- se ridica coada cat mai repede, prin profundor jos, dar cu grija ca modelul accelereaza repede si riscam sa dam cu elicea de pamant.
Cam asta este... din cate stiu eu.
#42
Postat 16 August 2004 - 12:09 PM
Mi-a trebuit ceva timp pana am inteles DE CE am dat de pamant cu Messerschmitt-ul la Rapa!
Trebuiau astfel:
1. Directie usor spre dreapta pentru a nu o lua spre stanga in timp ce progresiv dai gaz ( nu brusc cum m-a indemnat...cineva..ma refer la gaz...)
2. Eleroane usor spre viraj dreapta ca altfel dau cu aripa stanga de pamant ( cuplu motor ) in timp ce tragi de profundor ca altfel dai cu elicea de pamant....
In momentul desprinderii de sol...toate corelate sa-l tizi drept pana ce ia viteza destula sa nu intre in vrie la primul viraj....simplu, dar greu pana pricepi...si te costa cateva reparatii si nervi...
Analizati filmul de la RR si veti vedea unde am gresit...sper ca la Cj sa nu repet faza mai ales ca am avut crash-ul la terminarea celui de-al 6-lea zbor asa ca sper ca de decolat m-am invatzat....
#43
Postat 16 August 2004 - 12:35 PM
Fisiere atasate
-
toein.jpg (99.19K)
Number of downloads: 65
#44
Postat 16 August 2004 - 03:04 PM
#45
Postat 16 August 2004 - 04:53 PM
sa vad ce-o iesi