De care Motor mai puternic un pic decat 755
#61
Postat 13 March 2010 - 11:33 AM
stavrica.george@gmail.com
#62
Postat 13 March 2010 - 12:00 PM
Daca asta e singurul motiv pentru alegerea ta, parerea mea este ca esti pe un drum gresit.
Folosind aceeasi conventie ca si in cazul amperilor ora poti exprima "cantitatea de energie" din acumulator in wati ora . Dupa ce compari citi wati ora ai intr-un acumulator si citi in celalalt vei putea trage concluzia corecta , zic eu.
bafta!
#63
Postat 13 March 2010 - 04:32 PM
Stavrica George Cristian, la Mar 13 2010, 11:33 AM, a spus:
dar si puterea rezultata din cantitatea de energie respectiva este ceva mai mica... ;)
cred ca ar fi mai corect daca ai face un raport greutate-putere obtinuta
Aceasta postare a fost editata de amador: 13 March 2010 - 04:34 PM
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
#65
Postat 13 March 2010 - 08:05 PM
#67
Postat 06 April 2010 - 07:39 PM
~!alos hq~, la Apr 6 2010, 08:35 PM, a spus:
am facut rost de 2 motoare sankyo(aveti caracteristicile mai jos).credeti ca sunt ok pentru o barca?
depinde de barca....depinde de multe...oricum daca ai facut rost de ele si le ai indiferent de ce vor spune unul si altul tot ai sa le testezi macar...din pura curiozitate...asa ca...
Practica este cand toate merg, dar nu stii de ce.
Montajele mele imbina teoria cu practica: nu merge nimic si nu stiu de ce.
#68
Postat 06 April 2010 - 09:24 PM
~!alos hq~, la Apr 6 2010, 08:35 PM, a spus:
am facut rost de 2 motoare sankyo(aveti caracteristicile mai jos).credeti ca sunt ok pentru o barca?
dap: faci o barca din polistiren... un Accu Li-Po 3S 5A, 1 cuva... iese pe la 2-3 kile daca nu pui prea mult chit/ipsos/rasina/fibra/vpsea sau altele care-ti vin prin cap... pui si o vela comandata cu 1 servo pe post de fail-safe si gata barcuta.
Glumeam in legatura cu vela...
:)
Aceasta postare a fost editata de Adistul: 06 April 2010 - 09:27 PM
La fel e si cand esti prost.
tel: 0771 088 207
adistul@yahoo.com