De care Motor mai puternic un pic decat 755
#1
Postat 14 January 2010 - 08:46 PM
Astept sugestiile voastre...fie la 6V fie la 12 V
Multumesc
stavrica.george@gmail.com
#2
Postat 14 January 2010 - 11:10 PM
Stavrica George Cristian, la Jan 14 2010, 08:46 PM, a spus:
Astept sugestiile voastre...fie la 6V fie la 12 V
Multumesc
Aeroterma de la Dacia 1300, 1310, 1400, si 1400 Sport are un motor mai puternic decat 755/40.
#4
Postat 14 January 2010 - 11:16 PM
pescarul36, la Jan 14 2010, 11:10 PM, a spus:
...aici trebuie sa-mi permit impertinenta de a te contrazice, motorul de aeroterma consuma de 2x mai putin decat 755 pe aceeasi sarcina ,in consecinta are putere mai mica dupa fizica pe care o cunosc eu!!!
#5
Postat 15 January 2010 - 12:25 AM
ipsihi, la Jan 14 2010, 11:16 PM, a spus:
Am masurat consumul unui motor de aeroterma cu o elicie de 60 si ajungea la 8,4A pe cand un 755 in scurt consuma 8A conform specificatiilor tehnice.
#6
Postat 15 January 2010 - 12:53 AM
pescarul36, la Jan 15 2010, 12:25 AM, a spus:
#7
Postat 15 January 2010 - 10:48 AM
doar prin comanda pe net?
stavrica.george@gmail.com
#8
Postat 15 January 2010 - 01:13 PM
ipsihi, la Jan 15 2010, 12:53 AM, a spus:
Va rog sa ma scuzati daca v-am plictisit, dar motorul de care vorbesc costa (in Bucuresti), intre 32-35 lei, (pret de magazin). Nu stiu cu ce fel de motorase v-ati jucat dumneavoastra sau cu ce eliciie ati obtinut consumul de 4-5A, cu riscul de a deveni si mai plictisitor va confirm ca am masurat consumul unei barcute echipate cu motor de aeroterma si cu elicie de 60 mm si a sarit cu mult de 4-5A, mai exact 8,4A (masuratoarea s-a facut in cada). Sa fiu sincer nu stiu daca motorul a fost plimbat prin strungarie sau avea spira(e) scoase.
Va urez chef de munca si spor la vanzari, toate cele bune.
#9
Postat 15 January 2010 - 02:24 PM
Fisiere atasate
-
untitledxcvsd.JPG (92.43K)
Number of downloads: 1013
#10
Postat 15 January 2010 - 04:38 PM
#11
Postat 15 January 2010 - 05:56 PM
si ce consum are?
stavrica.george@gmail.com
#12
Postat 16 January 2010 - 04:04 PM
#13
Postat 16 January 2010 - 04:08 PM
#14
Postat 16 January 2010 - 05:26 PM
cricri_pescar68, la Jan 16 2010, 04:04 PM, a spus:
Traducerea dialectului de mai sus ar suna cam asa:
Motorul postat de ipsihi il folosesc si cei de la Rahova, de pe strada Iliada. Acest motor se cam incinge si cam face condens in barca. Gasiti apa, a patit-o un prieten deal meu, i-a cam ruginit ceva pe acolo.
La inceputul cuvintelor nu se foloseste i din a. Chiar daca nu scrieti cu litera mare la inceputul propozitiilor sau frazelor (cum ar fi totusi civilizat si de bun simt), numele proprii sa le scrieti neaparat cu majuscula la inceput: Rahova, strada Iliada. Chiar daca n-ati auzit de virgula, punctul intre propozitii sau fraze este obligatoriu. Cratima sau liniuta de despartire cred ca e deja ceva prea mult sa v-o cer, asa ca se mai trece cu vederea. In schimb nu se trec cu vederea literele puse aiurea din graba, cand sunt atat de multe ca in textul de mai sus. Chiar, va luati la intrecere cumva, care tasteaza cu o cadenta mai mare? Nu puteti reciti textul inainte de a-l posta cu butonul "Adaugati Raspuns"? Chiar si asa, daca v-a scapat ceva (nu-i o tragedie daca sunt 1-3 greseli minore), mai puteti edita ( corecta) in primele 15 minute de la postare.
cricri_pescar68, am fost sesizat de cineva ca s-ar putea sa fii tot o clona a lui saili_teo, din cauza ca ai scris in acest hal. Nu e prea magulitor.
( l.e. am gesit si eu ceva dar am corectat)
Aceasta postare a fost editata de navigator: 16 January 2010 - 05:31 PM
#15
Postat 18 January 2010 - 03:41 PM
cricri_pescar68, la Jan 16 2010, 04:04 PM, a spus:
condensul la barcile din Rahova nu se datoreaza Motorului in cauza... ci a faptului ca tubul port elice ste facut de ei... pe strung si pe-acolo cam intra apa din cauza ca tija din tubul port elice este din fier ordinar care rugineste dupa primul pescuit. garantia barcilor facute de ei este de 1 An, tocmai din acest motiv... si nu numai: barcile au in interior tot felul de "piese" reciclate... asa ca nu va sfatuiesc sa apelati la ei.
ii citez de pe site ( vezi la Catamaran Discovery 1): " Acest navomodel nu are acces la interior, iar astfel defectele nu se pot realiza" ( barcuta o proimesti sigilata... desigilarea duce la pierderea garantiei ) daca vrei sa ti-o desigileze mai platesti suplimentar... iar acest lucru se face in urmatoarea zi (pentru ca nu au timp sa o faca pe loc ) pentru a putea ca ei sa inlocuiasca acele piese uzate de care vorbeam... iar instalatia electrica este sub orice critica.
Practic: o mare teapa... inclusiv pretul.
Mentionez ca vorbesc in cunostinta de cauza: am patit-o personal si am inca "Relicva" daca cineva e interesat pot aduce poze ca argument.
La fel e si cand esti prost.
tel: 0771 088 207
adistul@yahoo.com
#16
Postat 19 January 2010 - 11:05 AM
Stavrica George Cristian, la Jan 14 2010, 08:46 PM, a spus:
Astept sugestiile voastre...fie la 6V fie la 12 V
Multumesc
Vrei un motor mai puternic decat 755 foloseste motorul de aspirator de masina dar in acelasi timp sa-i faci si o racire pe masura ca se cam incinge de fel.
Consumul tot pe acolo este.
#17
Postat 19 January 2010 - 11:46 AM
Tel. 0744915775
#18
Postat 19 January 2010 - 12:08 PM
manolo, la Jan 19 2010, 11:46 AM, a spus:
este vorba despre rs555
#20
Postat 19 January 2010 - 06:04 PM
manolo, la Jan 19 2010, 04:55 PM, a spus:
#22
Postat 20 January 2010 - 12:19 AM
irion, la Jan 19 2010, 11:29 PM, a spus:
eu zic ca ar fi bine daca se incinge la viteza /turatie mare.
s-ar putea folosi o serpentina in jurul motorului... dar nu pentru racire: ci vom folosi un recipient gen spray... care injecteaza apa pulverizata cu alcool. aceasta va fi transformata rapid in aburi... care vor invarti o mini-turbina.
deci... atunci cand se va ajunge la viteza maxima vom avea inca o turbina care va invarti o elice suplimentara si barca va prinde rapid o viteza mult mai mare.
aceaste e modelul: TURBO Super Propulsor (TSP)
:rolleyes:
La fel e si cand esti prost.
tel: 0771 088 207
adistul@yahoo.com
#23
Postat 20 January 2010 - 11:09 PM
Adistul, la Jan 20 2010, 12:19 AM, a spus:
s-ar putea folosi o serpentina in jurul motorului... dar nu pentru racire: ci vom folosi un recipient gen spray... care injecteaza apa pulverizata cu alcool. aceasta va fi transformata rapid in aburi... care vor invarti o mini-turbina.
deci... atunci cand se va ajunge la viteza maxima vom avea inca o turbina care va invarti o elice suplimentara si barca va prinde rapid o viteza mult mai mare.
aceaste e modelul: TURBO Super Propulsor (TSP)
<_<
Iar ai baut apa la pisica :)
#24
Postat 20 January 2010 - 11:12 PM
mariandmd, la Jan 20 2010, 11:09 PM, a spus:
doar vorbeam de apa si alcool.
la mine era mai mult alcool.
<_<
La fel e si cand esti prost.
tel: 0771 088 207
adistul@yahoo.com
#25
Postat 20 January 2010 - 11:24 PM
Adistul, la Jan 20 2010, 11:12 PM, a spus:
la mine era mai mult alcool.
:)
cat mai exact 99,99% alcool nu <_<
#26
Postat 15 February 2010 - 03:12 PM
multumesc anticipat
stavrica.george@gmail.com
#27
Postat 15 February 2010 - 05:34 PM
Pentru ca n-ai spus ca vrei si ceva mai ieftin ,poti lua in considerare un outrunner de la Robbe , Roxxy 5055/45, care e mai puternic la un consum mai mic decit Power.
Daca vrei , nu unul ci mai multe motoare , mai ieftine, gasesti daca ai rabdare sa citesti defunctul topic al lui n_eant.
Ti-as spune eu care sint, dar nu vreau s-o iau inaintea expertilor care ti-au raspuns deja.
cele bune!
#28
Postat 15 February 2010 - 06:16 PM
stavrica.george@gmail.com
#30
Postat 15 February 2010 - 06:56 PM
stavrica.george@gmail.com