Buna ziua,
Am o telecomanda w-fly pe 6 canale, receiverul de la ea este cam busit, am dat cu avionul de pamant si receiverul nu a mai trait impactului. Doresc sa stiu daca pot sa il inlocuiesc cu orice alt receiver pe 6 canale, sau trebuie sa cumpar unul facut de w-fly.
Multumesc !
Pagina 1 din 1
compatibilitate receiver
#2
Postat 28 December 2009 - 09:04 PM
In principiu orice receiver functioneaza cu orice emitator, cat timp sunt in aceeasi banda de frecventa, lucreaza cu acelasi tip de modulatie si cu acelati tip de codare a informatiei, adica ambele sa fie de exemplu: FM, 40 MHz, PPM. Statiile radio care se vand in UE (cele cu modulatie in frecventa) utilizeaza acelasi tip de shift, deci nu sunt probleme de incompatibilitate.
Succes !
P.S.
Poti utiliza orice receiver cu 4, 6, 7 sau n canale.
In urma impactului e posibil sa fie crapat doar quartz-ul, deci incearca mai intai cu un alt quartz.
Succes !
P.S.
Poti utiliza orice receiver cu 4, 6, 7 sau n canale.
In urma impactului e posibil sa fie crapat doar quartz-ul, deci incearca mai intai cu un alt quartz.
Aceasta postare a fost editata de romulus_1st: 28 December 2009 - 09:06 PM
#3
Postat 28 December 2009 - 11:02 PM
O sa incerc cu un alt quartz si apoi daca nu merge o aleg varianta altui receiver. Daca tot am deschis dicutia, am doua nelamuriri.
1. Am doua automodele termice, cu tot cu sisteme rc, doresc sa stiu daca pot sa folosesc sistemele pentru varianta automodel electric, sau trebuie sa fac rost de un sistem rc compatibil cu regulatorul motorului ?
2. Pot sa testez regulatorul si motorul de la avion pe sistemul rc de la automodelul termic ?
Multumesc mult pentru tot !
Succes in tot si in toate !
1. Am doua automodele termice, cu tot cu sisteme rc, doresc sa stiu daca pot sa folosesc sistemele pentru varianta automodel electric, sau trebuie sa fac rost de un sistem rc compatibil cu regulatorul motorului ?
2. Pot sa testez regulatorul si motorul de la avion pe sistemul rc de la automodelul termic ?
Multumesc mult pentru tot !
Succes in tot si in toate !
CEN Genesis 7.7 - 1:8
Monster Tyranosaurus - 1:10
HPI E10 - 1:10
Nikko Dodge Viper GTS-R - 1:10
Monster Tyranosaurus - 1:10
HPI E10 - 1:10
Nikko Dodge Viper GTS-R - 1:10
#4
Postat 29 December 2009 - 12:07 AM
1. Da, nu este nimic ciudat la sistemul radio, este complet normal si universal.
2. Da, poti testa, dar ai grija, ca acceleratia la auto incepe de la jumatatea cursei mansei (ca acolo ai frana si revers), asta inseamna ca motorul de avion, va fi turat la jumatate cu mansa in repaos si oprit cu mansa marsarier maxim (sau complet invers, daca e reverse canalul fata de regulator).
2. Da, poti testa, dar ai grija, ca acceleratia la auto incepe de la jumatatea cursei mansei (ca acolo ai frana si revers), asta inseamna ca motorul de avion, va fi turat la jumatate cu mansa in repaos si oprit cu mansa marsarier maxim (sau complet invers, daca e reverse canalul fata de regulator).
"Pai, impartim egal totul, o jumate tu, o jumate eu si o jumate Ion."
#5
Postat 29 December 2009 - 09:33 AM
Multumesc mult pentru toate explicatiile !
O sa incerc sa vad daca e receiverul defect sau doar quartul busit, sau mai rau si regulatorul.
P.S. Trebuie sa recunosc ca am alimentat regulatorul, receiverul si servo-urile, dar nu am montat si motorul si am facut cateva teste la elementele de comanda.
O zi buna !
Spor in toate !
O sa incerc sa vad daca e receiverul defect sau doar quartul busit, sau mai rau si regulatorul.
P.S. Trebuie sa recunosc ca am alimentat regulatorul, receiverul si servo-urile, dar nu am montat si motorul si am facut cateva teste la elementele de comanda.
O zi buna !
Spor in toate !
CEN Genesis 7.7 - 1:8
Monster Tyranosaurus - 1:10
HPI E10 - 1:10
Nikko Dodge Viper GTS-R - 1:10
Monster Tyranosaurus - 1:10
HPI E10 - 1:10
Nikko Dodge Viper GTS-R - 1:10
Arata acest topic
Pagina 1 din 1