Curatare motor termic
#1
Postat 01 November 2009 - 08:04 AM
Yak 55 EP by Telink
Heli-T-Rex 450 Sport
HK450 pro
#3
Postat 01 November 2009 - 08:22 AM
Porumbeu, la Nov 1 2009, 08:08 AM, a spus:
Crede-ma ca imi trebuie cel putin 1 l de combustibil ca sa-l pot curata ff.bine si una la mana nu am momentan atat combustibil si doi la mana incercam sa gasesc un produs ceva mai ieftin care poate spala bine :rolleyes:
Yak 55 EP by Telink
Heli-T-Rex 450 Sport
HK450 pro
#4
Postat 01 November 2009 - 09:52 AM
Dan Andrei, la Nov 1 2009, 08:22 AM, a spus:
Alcool izopropilic sau, daca nici d-asta nu gasesti, spirt medicinal. In nici un caz sa nu folosesti gaz, motorina sau alt produs petrolier pt. ca strici garniturile.
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
#5
Postat 01 November 2009 - 09:55 AM
MLGore, la Nov 1 2009, 09:52 AM, a spus:
Alcoolul tehnic este bun?
Yak 55 EP by Telink
Heli-T-Rex 450 Sport
HK450 pro
#8
Postat 01 November 2009 - 01:51 PM
Aceasta postare a fost editata de Dan Andrei: 01 November 2009 - 01:55 PM
Yak 55 EP by Telink
Heli-T-Rex 450 Sport
HK450 pro
#10
Postat 01 November 2009 - 04:52 PM
http://www.marvelmys...x.php/site/mmo/
sau after run. . Uleiul de arma este, de asemeni, excelent pentru conservare. Dar nu stiu cat de bun este pentru primele secunde de la pornire. W40 nu-i bun. Este, in special, un dizolvant.
PS. Daca este plin de pamant este buna si o spalare prealabila cu apa calda si detergent.
PPS. Daca credeti ca prezinta interes pot scana un capitot dintr-o carte despre motoare aero.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 01 November 2009 - 05:06 PM
#11
Postat 01 November 2009 - 05:01 PM
Yak 55 EP by Telink
Heli-T-Rex 450 Sport
HK450 pro
#12
Postat 01 November 2009 - 05:08 PM
#13
Postat 01 November 2009 - 06:39 PM
Telefon: 0721 385365
#14
Postat 01 November 2009 - 08:40 PM
Aici am gasit la departamentul de camping. Se foloseste pentru incalzit si iluminat in corturi, sub numele de kerosen.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
#15
Postat 01 November 2009 - 09:32 PM
Pt. After-run recomand utilizarea uleiului de servodirectie tip ATF (ala rosu) care este si un excelent curatitor si nu ataca garniturile.
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
#16
Postat 01 November 2009 - 10:19 PM
MLGore, la Nov 1 2009, 09:32 PM, a spus:
Pt. After-run recomand utilizarea uleiului de servodirectie tip ATF (ala rosu) care este si un excelent curatitor si nu ataca garniturile.
Daca ne uitam aici:
http://en.wikipedia.org/wiki/WD-40
eu, inteleg ca 50% este solventul. Dintre acestia o parte este hexanul care ar fi similar kerosenului, dar nu-i. Uleiul este in proportie de 15%. Mai sus spune ca substanta utila este uleiul, care ramane pe piesa dupa ce se evapora restul. Gazul nostru cel de toate zilele nu prea se evapora...Una peste alta parca nu-i kerosen...zic si eu.
#18
Postat 02 November 2009 - 02:02 PM
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 02 November 2009 - 02:12 PM