Modelism - RHC Forum: pt inceput...un easy star? - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

pt inceput...un easy star? brushless...sau brushed?

#1 Useril este offline   z_dorin 

• Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 283
  • Inregistrat: 24-April 07
  • Interests:aeromodelism, automodelism ÅŸ.a.

Postat 13 October 2009 - 08:01 PM

sunt incepator in ale aeromodelismului...am mai cerut pareri ,am mai citit si pe forum...si am inteles ca pt inceput ar fi bun un easy star...am vazut ca modelul vine cu motor cu perii...as vrea sa-mi achizitionez unul dar pe care sa pun motorizare fara perii...pt ca pe mai tarziu sa folosesc regulatorul de brushless si motorul brushless si pe alte modele....as dori un sfat ...cam ce tractiune ar trebui sa aibe motorul pt a zbura un easy star...mentionez ca voi folosi un accu lipo deci destul de usurel ca greutate...si in privinta regulatorului...ce amperaj sa suporte pt ca pe viitor sa-l folosesc pe modele mai pretentioase.salut
0

#2 Useril este offline   danny_39 

• MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Postari: 2022
  • Inregistrat: 06-September 06

Postat 13 October 2009 - 08:17 PM

Vezi postareaz_dorin, la Oct 13 2009, 09:01 PM, a spus:

sunt incepator in ale aeromodelismului...am mai cerut pareri ,am mai citit si pe forum...si am inteles ca pt inceput ar fi bun un easy star...am vazut ca modelul vine cu motor cu perii...as vrea sa-mi achizitionez unul dar pe care sa pun motorizare fara perii...pt ca pe mai tarziu sa folosesc regulatorul de brushless si motorul brushless si pe alte modele....as dori un sfat ...cam ce tractiune ar trebui sa aibe motorul pt a zbura un easy star...mentionez ca voi folosi un accu lipo deci destul de usurel ca greutate...si in privinta regulatorului...ce amperaj sa suporte pt ca pe viitor sa-l folosesc pe modele mai pretentioase.salut