Modelism - RHC Forum: pt inceput...un easy star? - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

pt inceput...un easy star? brushless...sau brushed?

#1 Useril este offline   z_dorin 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 283
  • Inregistrat: 24-April 07
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:aeromodelism, automodelism ÅŸ.a.

Postat 13 October 2009 - 08:01 PM

sunt incepator in ale aeromodelismului...am mai cerut pareri ,am mai citit si pe forum...si am inteles ca pt inceput ar fi bun un easy star...am vazut ca modelul vine cu motor cu perii...as vrea sa-mi achizitionez unul dar pe care sa pun motorizare fara perii...pt ca pe mai tarziu sa folosesc regulatorul de brushless si motorul brushless si pe alte modele....as dori un sfat ...cam ce tractiune ar trebui sa aibe motorul pt a zbura un easy star...mentionez ca voi folosi un accu lipo deci destul de usurel ca greutate...si in privinta regulatorului...ce amperaj sa suporte pt ca pe viitor sa-l folosesc pe modele mai pretentioase.salut
0

#2 Useril este offline   danny_39 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2022
  • Inregistrat: 06-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Oradea-Baile Felix

Postat 13 October 2009 - 08:17 PM

Vezi postareaz_dorin, la Oct 13 2009, 09:01 PM, a spus:

sunt incepator in ale aeromodelismului...am mai cerut pareri ,am mai citit si pe forum...si am inteles ca pt inceput ar fi bun un easy star...am vazut ca modelul vine cu motor cu perii...as vrea sa-mi achizitionez unul dar pe care sa pun motorizare fara perii...pt ca pe mai tarziu sa folosesc regulatorul de brushless si motorul brushless si pe alte modele....as dori un sfat ...cam ce tractiune ar trebui sa aibe motorul pt a zbura un easy star...mentionez ca voi folosi un accu lipo deci destul de usurel ca greutate...si in privinta regulatorului...ce amperaj sa suporte pt ca pe viitor sa-l folosesc pe modele mai pretentioase.salut



Pai dupa cele scrise deduc ca ai un rc(radiocomanda)...prima data ar fi bine sa il lasi in varianta de motorizare originala(e mai ascultator),depinde ce kit achizitionezi -doar aeromodelul,aeromodelul+reg+motor+servo,sau un kit RTF(adica incarci accu si pleci la zbor,avand toate componentele)
Daca vrei sa faci modificarile -adica motor brushless,spune ce pack ai(nr celule,capacitate,rata de descarcare, asa se intelege ca ai un pack LiPo),sa vedem daca e bun pt. aplicatia ta,restul -ce motor si ce regulator vom vedea ..

P.S.-foloseste functia de cautare de pe acest forum,este un topic cu zeci de pagini despre acest aeromodel,bravo ai ales un aeromodel ideal pt. incepatori.

Cu respect
Dan
Toate aeromdelele sant iubite de Terra,diferenta o face viteza cu care se apropie...sau o face tipul ala cu statia?
0

#3 Useril este offline   motzu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 776
  • Inregistrat: 23-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 13 October 2009 - 08:19 PM

Pai avand in vedera ca vei folosi pe EZ* o elice mica ca diametru si cu turatziune mare iti va trebui asa :

Un Li-Po preferabil 3S - 1300mA - se potriveste cu centrul de greutate - poti merge si la 1500 sau mai sus cu capacitatea - la alegere si la buzunar...

Un motor care sa atinga o turatie de 15000RPM cat are periatul original ( 16k chiar ) asa ca la 3S ( 11V) iti trebuie un motor de la 1400KV la 1700 KV - ce gasesti mai bun si mai usor de montat

Un regulator de 20 A ca sa il poti folosi si in viitor la alte viitoare aeromodele

Rabdare si tutun

Succes
0

#4 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 13 October 2009 - 08:25 PM

Vezi postareamotzu, la Oct 13 2009, 09:19 PM, a spus:

...
Un motor care sa atinga o turatie de 15000RPM cat are periatul original ( 16k chiar ) asa ca la 3S ( 11V) iti trebuie un motor de la 1400KV la 1700 KV - ce gasesti mai bun si mai usor de montat

Un regulator de 20 A ca sa il poti folosi si in viitor la alte viitoare aeromodele...

Adica un BL2408-21, KV: 1750, 14A si un regulator Robbe control 520 de 20A.

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 13 October 2009 - 08:25 PM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#5 Useril este offline   Dragos Avramescu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 528
  • Inregistrat: 01-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Tineretului
  • Interests:Schi, aeromodelism

Postat 13 October 2009 - 08:43 PM

Daca esti incepator, trebuie sa te gandesti ca o sa fie o problema tehnica sa prinzi alt motor, cu atat mai mult un outrunner (la care carcasa se roteste). Mai bine ramai la brushed.
Un brushless de 140 de wati s-ar putea sa-ti faca avionul cam incontrolabil pentru experienta ta.
0

#6 Useril este offline   z_dorin 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 283
  • Inregistrat: 24-April 07
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:aeromodelism, automodelism ÅŸ.a.

Postat 13 October 2009 - 09:01 PM

Vezi postareaDragos Avramescu, la Oct 13 2009, 09:43 PM, a spus:

Daca esti incepator, trebuie sa te gandesti ca o sa fie o problema tehnica sa prinzi alt motor, cu atat mai mult un outrunner (la care carcasa se roteste). Mai bine ramai la brushed.
Un brushless de 140 de wati s-ar putea sa-ti faca avionul cam incontrolabil pentru experienta ta.

.da...cred ca o sa raman la brushed...pana voi avansa la modele mai pretentioase...multumesc pt sfaturi...va salut!
0

#7 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2393
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 14 October 2009 - 11:45 AM

poti sa il faci si cu brushless pt ca la aceste motoare chiar dc se roteste camasa;pozitia axului se poate modifica si poate fi compatibil cu modelul tau;vorbesc din proprie experienta;am inlocuit un motor cu perii cu unul brushless la care am schimbat pozitia axului si merge foarte bine.E mult mai usor si are o eficienta mai mare decat cel anterior;consum de curent,etc...Eu am schimbat la un motoplanor motorul si regulatorul bineninteles si acum de la 6 minute cat zbura initial acum merge cca 30 de minute doar la 1/2 din turatie.Nu e simpla operatiunea de schimbare a pozitiei axului dar merita.
multa bafta si te sfatuiesc sa mergi pe noile variante de motoare.....
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#8 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 14 October 2009 - 11:54 AM

Vezi postareaoachidori, la Oct 14 2009, 12:45 PM, a spus:

...pozitia axului se poate modifica ...

Ce este aceea schimbarea pozitiei axului ?
Sper ca nu l-ai indoit :)
Eu as cauta o cutie de medicamente de marime sa incapa la fix in locul fostului motor, si pe fundul acesteia as prinde talpa unui motor din seria 24xx, Axul va fi exact pe directia motorului original si nu vad necesitatea unei schimbari de pozitie.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#9 Useril este offline   motzu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 776
  • Inregistrat: 23-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 14 October 2009 - 12:01 PM

Ideea cu cutia de medicamente este foarte folosita

Eu pe EZ*-ul unui prieten am infipt fortat in gaura existenta cutia de medicamente pe al carei fund am insurubat un motor brushless Protronik 2205-1800 alimentat de la un pack de 7.2 V (2S) de 2000mA

Din pacate motorul asta nu stie 3S caci se arde - de aceea am propus sa-si ia omul 3S de la bun inceput

Modificarile fata de periatul original sunt minime si dureaza 10 minute

Ia propunerile lui renatoa sunt foarte convenabile la buzunar - eu folosesc aceasta combinatie pe un Elektro Uhu

Succes
0

#10 Useril este offline   z_dorin 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 283
  • Inregistrat: 24-April 07
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:aeromodelism, automodelism ÅŸ.a.

Postat 14 October 2009 - 01:34 PM

Vezi postareaoachidori, la Oct 14 2009, 12:45 PM, a spus:

poti sa il faci si cu brushless pt ca la aceste motoare chiar dc se roteste camasa;pozitia axului se poate modifica si poate fi compatibil cu modelul tau;vorbesc din proprie experienta;am inlocuit un motor cu perii cu unul brushless la care am schimbat pozitia axului si merge foarte bine.E mult mai usor si are o eficienta mai mare decat cel anterior;consum de curent,etc...Eu am schimbat la un motoplanor motorul si regulatorul bineninteles si acum de la 6 minute cat zbura initial acum merge cca 30 de minute doar la 1/2 din turatie.Nu e simpla operatiunea de schimbare a pozitiei axului dar merita.
multa bafta si te sfatuiesc sa mergi pe noile variante de motoare.....


nu vreau sa pun un motor brushless pt putere mai mare...ci unul potrivit pt un motoplanor, cu un consum moderat sa zbor modelul cat mai mult timp...aici as vrea niste indicatii...dati-mi niste modele de motoare brushless potrivite pt un easy star...salut
0

#11 Useril este offline   draude80 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 273
  • Inregistrat: 25-August 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:Aero, FPV

Postat 14 October 2009 - 02:33 PM

salut!


iti recomand :

Motor BL C2826A Motor BL Outrunner, KV2120
Elice Pusher 6.3x3.2, Direct Drive

atentie la motor....poti sa folosesti 2s lipo la 3s lipo este posibil sa fortezi motorul.
folosesti ca suport de prindere un tub de zaharina de la farmacie ...tre' sa aiba diametru de 30mm.
la decolare daca folosesti putere maxima este putin instabil.....incearca sa nu il transformi in racheta.

ca regulator am folosit un-FLY-25A BLMC, HiModel pe care l-am montat afara pentru o mai buna racire.
accu folosesc un 3S lipo 2200 mAh montat direct in botic. mai am si un 2S lipo de 3000 mAh de la un auto.

bafta maxima!
0

#12 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2393
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

  Postat 15 October 2009 - 11:11 AM

salut,
eu personal pt un avion similar am folosit:
Motor BL Outrunner FC 2830/ 12Specificatii:
Turatie in gol: 980 rpm/v
Curent in gol: 0.7 A
Tensiune de alimentare: 6-10 celule NiMH
Tensiune de alimentare: 2 - 3 celule LiPo (11.1 volti)
Curent maxim admis: 14 A
Masa: 56 grame
Diametrul axului: 3.17 mm
Tractiune maxima: 830 grame
Elice: < 10 x 7 inch
acumulator 9.6 nimh pe care il aveam deja si merg cu el cca 30 min la 1/2 din turatie

regulator Regulator Brushless Roxxy BL-Control 720
Nr. Celule: 4-10 NiCd/NiMH; 2-3 LiPo
Curent sustinut: 20A (25A in scurt)
Functii: Inainte / Stop / Frana
Dimensiuni: 32 x 24 x 7 mm
BEC: 5V max. 1A
Masa: 25 g (cu cabluri)
elice 19x10 pliabila graupner astea sunt in cm
pt ca la acest motor prinderea este pe spate si am avut nevoie ca prinderea sa fie in aceeasi directie cu axul ;am sunat la importator si mi-au spus modalitatea de schimbare a axului;se desface saiba care tine axul si se bate cu un ciocan pt lemn foarte usor si se rezolva;asta pt ca motorul era in carcasa si nu in exterior
dc vrei cu adevarat se poate...
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#13 Useril este offline   draude80 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 273
  • Inregistrat: 25-August 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:Aero, FPV

Postat 15 October 2009 - 12:24 PM

Vezi postareaoachidori, la Oct 15 2009, 12:11 PM, a spus:

salut,
eu personal pt un avion similar am folosit:
Motor BL Outrunner FC 2830/ 12Specificatii:
Turatie in gol: 980 rpm/v
Curent in gol: 0.7 A
Tensiune de alimentare: 6-10 celule NiMH
Tensiune de alimentare: 2 - 3 celule LiPo (11.1 volti)
Curent maxim admis: 14 A
Masa: 56 grame
Diametrul axului: 3.17 mm
Tractiune maxima: 830 grame
Elice: < 10 x 7 inch
acumulator 9.6 nimh pe care il aveam deja si merg cu el cca 30 min la 1/2 din turatie

regulator Regulator Brushless Roxxy BL-Control 720
Nr. Celule: 4-10 NiCd/NiMH; 2-3 LiPo
Curent sustinut: 20A (25A in scurt)
Functii: Inainte / Stop / Frana
Dimensiuni: 32 x 24 x 7 mm
BEC: 5V max. 1A
Masa: 25 g (cu cabluri)
elice 19x10 pliabila graupner astea sunt in cm
pt ca la acest motor prinderea este pe spate si am avut nevoie ca prinderea sa fie in aceeasi directie cu axul ;am sunat la importator si mi-au spus modalitatea de schimbare a axului;se desface saiba care tine axul si se bate cu un ciocan pt lemn foarte usor si se rezolva;asta pt ca motorul era in carcasa si nu in exterior
dc vrei cu adevarat se poate...


salut!

cum ai montat motorul? elicea ta este de 7*4....si imi pare ca atinge fuselajul. am mea este 6.3x3.2 si este la limita.
0

#14 Useril este offline   Dragos Avramescu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 528
  • Inregistrat: 01-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Tineretului
  • Interests:Schi, aeromodelism

Postat 15 October 2009 - 01:53 PM

Asa, asa... construti rachete :D
Si dupa aia o sa se intrebe omul de ce face loopinguri incontrolabil, cand in simulator era asa de cuminte si ascultator :D
0

#15 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 15 October 2009 - 02:13 PM

Pune EPA la motor 10% :D
... cu picioarele pe pamant ...
0

#16 Useril este offline   draude80 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 273
  • Inregistrat: 25-August 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:Aero, FPV

Postat 15 October 2009 - 03:42 PM

cu motorul lui permax 400 si acumulator 2S lipo 1300mAh am incercat sa il dau in poli...dar fiind putin vant a decolat foarte greu...nu stiu daca am avut o problema la motor sau accu nu este ok desi a fost cumparat de nou.
o mica intrebare: motoarele periate este bine sa fie putin rodate?
am avut un 180 pentru lama care a cedat dupa primul zbor....la contactul periilor cu rotorul apar megascantei iar regulatorul abia il misca desi axul nu este blocat.
iertati daca spun prostioare dar incep sa am putina reticenta in privinta periatelor.
0

#17 Useril este offline   draude80 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 273
  • Inregistrat: 25-August 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:Aero, FPV

Postat 15 October 2009 - 03:45 PM

Vezi postarearenatoa, la Oct 15 2009, 03:13 PM, a spus:

Pune EPA la motor 10% :D


serios vorbind un EPA la motor dar nu 10% (ceva mai mult ca este pacat de instalatie ) cred ca este ok.
0

#18 Useril este offline   Dragos Avramescu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 528
  • Inregistrat: 01-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Tineretului
  • Interests:Schi, aeromodelism

Postat 15 October 2009 - 08:44 PM

Vezi postareadraude80, la Oct 15 2009, 04:42 PM, a spus:

o mica intrebare: motoarele periate este bine sa fie putin rodate?

Nu ca este bine, ci trebuie neaparat rodate.

Eu am un 400 de 6 volti pe un UHU. La 2S pot sa fac loopinguri incontinuu, pana se termina bateria. E drept ca UHU este putin mai usor decat easy star, dar nu e asa mare diferenta. Poate nu vrei sa faci loopinguri incontinuu :angry2:
Acum, mai e un aspect. Daca pui o baterie mare si grea, o sa se cunoasca in rau. Trebuie gasit un echilibru.
0

#19 Useril este offline   draude80 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 273
  • Inregistrat: 25-August 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:Aero, FPV

Postat 16 October 2009 - 07:22 AM

Vezi postareaDragos Avramescu, la Oct 15 2009, 09:44 PM, a spus:

Nu ca este bine, ci trebuie neaparat rodate.

Eu am un 400 de 6 volti pe un UHU. La 2S pot sa fac loopinguri incontinuu, pana se termina bateria. E drept ca UHU este putin mai usor decat easy star, dar nu e asa mare diferenta. Poate nu vrei sa faci loopinguri incontinuu :)
Acum, mai e un aspect. Daca pui o baterie mare si grea, o sa se cunoasca in rau. Trebuie gasit un echilibru.



cum ar fi ok sa ii fac un rodaj unui motor cu perii pentru a nu intampina probleme.

multumesc


Vezi postareaDragos Avramescu, la Oct 15 2009, 09:44 PM, a spus:

Nu ca este bine, ci trebuie neaparat rodate.

Eu am un 400 de 6 volti pe un UHU. La 2S pot sa fac loopinguri incontinuu, pana se termina bateria. E drept ca UHU este putin mai usor decat easy star, dar nu e asa mare diferenta. Poate nu vrei sa faci loopinguri incontinuu :D
Acum, mai e un aspect. Daca pui o baterie mare si grea, o sa se cunoasca in rau. Trebuie gasit un echilibru.



cum ar fi ok sa ii fac un rodaj unui motor cu perii pentru a nu intampina probleme.

multumesc
0

#20 Useril este offline   Dragos Avramescu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 528
  • Inregistrat: 01-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Tineretului
  • Interests:Schi, aeromodelism

Postat 16 October 2009 - 09:57 AM

Din cate imi amintesc, exista pe forumul asta o discutie despre asta. Eu din cate imi amintesc doar am lipit o baterie r6 si l-am lasat (fara sarcina) pana s-a descarcat bateria, adica vreo 2 ore.
Se vedea destul de clar pin gaurile de aerisire ca periile s-au asezat pe contacte cu toata suprafata (initial, periile fiind drepte, se aseaza doar cu o portiune foarte mica).
0

#21 Useril este offline   draude80 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 273
  • Inregistrat: 25-August 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:Aero, FPV

Postat 16 October 2009 - 11:13 AM

Vezi postareaDragos Avramescu, la Oct 16 2009, 10:57 AM, a spus:

Din cate imi amintesc, exista pe forumul asta o discutie despre asta. Eu din cate imi amintesc doar am lipit o baterie r6 si l-am lasat (fara sarcina) pana s-a descarcat bateria, adica vreo 2 ore.
Se vedea destul de clar pin gaurile de aerisire ca periile s-au asezat pe contacte cu toata suprafata (initial, periile fiind drepte, se aseaza doar cu o portiune foarte mica).



multumesc pentru sfat!
as dori sa stiu daca schimband periile unui motor si efectuand rodaj poate fi refacut sau datorita lipsei rodajului se strica si partea de rotor ce intra in contact cu periile ?
0

#22 Useril este offline   mihai3d 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 256
  • Inregistrat: 10-April 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 18 October 2009 - 06:09 PM

Salut !
Imi dau si io cu parerea desi sunt tot incepator , parerea mea e ca EZ zboara perfect asa cum e el - facut de Multiplex: motor ,elice si mai ales DIRECTIE - stok , si 2s lipo 2000-2200 mah .(te tine si 30 min )
E gindit special pt incepatori , orice modificare ii strica caracteristicile de zbor motorul e arhisuficient sa l duci sus si sa cauti termice sau sa- l planezi.
Daca vrei altceva ia- ti altceva gen easy glyder etc, ai o gramada de variante , nu iti iei un model ca EZ sa il upgradezi .
Parerea mea e ca e PERFECT asa cum e el facut.
Succes!
0

#23 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 19 October 2009 - 07:24 AM

Mai Mihai, tu postezi si prin alte zari? sau aia de dincolo trag cu ochiul aici sa fure idei ;)
Uite unul la fel de indragostit ca tine de varianta originala, postare de ieri seara:

"...the fact that the EZ doesn't have airelons and it does have a small rudder is just a decision not a project lack, the EZ is designed to be easy to pilot, autostable, to make VERY gentle turns, to be very permissive on almost any pilot error. Enlarge the rudder, add the ailerons, put longer wings... you gonna have more versatile plane *but* on the other side you'll loose those fliying capabilities aimed for the beginners pilots, since the EZ is just that: a plane for beginners... and it's perfect for this purpose."
... cu picioarele pe pamant ...
0

#24 Useril este offline   draude80 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 273
  • Inregistrat: 25-August 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:Aero, FPV

Postat 19 October 2009 - 08:58 AM

Vezi postareamihai3d, la Oct 18 2009, 07:09 PM, a spus:

Salut !
Imi dau si io cu parerea desi sunt tot incepator , parerea mea e ca EZ zboara perfect asa cum e el - facut de Multiplex: motor ,elice si mai ales DIRECTIE - stok , si 2s lipo 2000-2200 mah .(te tine si 30 min )
E gindit special pt incepatori , orice modificare ii strica caracteristicile de zbor motorul e arhisuficient sa l duci sus si sa cauti termice sau sa- l planezi.
Daca vrei altceva ia- ti altceva gen easy glyder etc, ai o gramada de variante , nu iti iei un model ca EZ sa il upgradezi .
Parerea mea e ca e PERFECT asa cum e el facut.
Succes!



Este posibil ca sa fi avut o problema la motor sau 2S lipo sa nu fie OK ( poate defecta) am sa o verific pe un Thunder Charger!!!
Si eu consider ca EZ este foarte bine realizat in varianta- stok. acel zbor la care am avut probleme nu a fost facut singur....am mai avut si persoane experimentate care mi-au spus acelasi lucru---tractiune slaba. am vazut si EZ care zburau cu motor 400 original si 2S lipo sau 3S lipo foarte bine.
Am spus si eu ca odata montat un motor fara perii de 120W poate fi dificil de controlat mai ales daca se abuzeaza de puterea motorizarii.
Cred ca cel mai bine este folosirea EZ-ului in varianta originala cu conditia ca primul zbor sa nu fie facut singur in cazul incepatorilor.
pentru cine doreste motor fara perii nu cred ca EZ nu este un aparat ,,primitor'' , eu am montat singurel motorul evident dupa ce am consultat mai multe articole pe aceasta tema. merge bine si sunt multumit de siguranta oferita prin o rezerva de putere.

multumesc,
0

#25 Useril este offline   mihai3d 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 256
  • Inregistrat: 10-April 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 October 2009 - 03:07 PM

Vezi postarearenatoa, la Oct 19 2009, 08:24 AM, a spus:

Mai Mihai, tu postezi si prin alte zari? sau aia de dincolo trag cu ochiul aici sa fure idei :lol:
Uite unul la fel de indragostit ca tine de varianta originala, postare de ieri seara:

"...the fact that the EZ doesn't have airelons and it does have a small rudder is just a decision not a project lack, the EZ is designed to be easy to pilot, autostable, to make VERY gentle turns, to be very permissive on almost any pilot error. Enlarge the rudder, add the ailerons, put longer wings... you gonna have more versatile plane *but* on the other side you'll loose those fliying capabilities aimed for the beginners pilots, since the EZ is just that: a plane for beginners... and it's perfect for this purpose."




Nu!, nu postem eu acolo, da ma bucur , inseamna ca nu sunt singurul care gindeste asa .Pe mine ma dezavantaja la inceput directia marita pt ca la aterizare ma bilbiiam si il intorceam prea in scurt si pierdea portanta instant ( eu am o directie marita acum si as fi vrut sa nu fi facut asta, acum nu mai e cazul sa o dau jos)
0

#26 Useril este offline   draude80 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 273
  • Inregistrat: 25-August 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:Aero, FPV

Postat 19 October 2009 - 08:59 PM

Vezi postareamihai3d, la Oct 19 2009, 04:07 PM, a spus:

Nu!, nu postem eu acolo, da ma bucur , inseamna ca nu sunt singurul care gindeste asa .Pe mine ma dezavantaja la inceput directia marita pt ca la aterizare ma bilbiiam si il intorceam prea in scurt si pierdea portanta instant ( eu am o directie marita acum si as fi vrut sa nu fi facut asta, acum nu mai e cazul sa o dau jos)



poate o setare din radiocomanda ajuta ?

zbor placut si aterizare cat mai usoara !!!!
0

#27 Useril este offline   cosminx 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 78
  • Inregistrat: 28-July 07

Postat 05 November 2009 - 07:24 PM

Vezi postareaoachidori, la Oct 15 2009, 11:11 AM, a spus:

salut,
eu personal pt un avion similar am folosit:
Motor BL Outrunner FC 2830/ 12Specificatii:
.................
Elice: < 10 x 7 inch


Acelasi tip de motor vreau si eu pt un EZ, dar cu elice 10 x 5, cum ai bagat elicea aia? ai taiat din fuselaj sau ai ridicat motorul mai sus? ai ceva poze?
0

#28 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 05 November 2009 - 07:41 PM

Elicea aceea este citata din specificatiile motorului 2830, ma indoiesc sincer ca un EZ* poate fi zburat cu asa monstru, chiar daca prin absurd ar reusi montarea acestei elice.
Adica pe EG, de 180cm si un kg, cand se pune motorul pe pilon, se merge la maxim 8" ca sa nu apara complicatii datorita pilonului prea inalt, si dv, vreti sa puneti 10" pe un EZ* ? ca sa ce?
... cu picioarele pe pamant ...
0

#29 Useril este offline   cosminx 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 78
  • Inregistrat: 28-July 07

Postat 05 November 2009 - 08:29 PM

Vezi postarearenatoa, la Nov 5 2009, 07:41 PM, a spus:

Elicea aceea este citata din specificatiile motorului 2830, ma indoiesc sincer ca un EZ* poate fi zburat cu asa monstru, chiar daca prin absurd ar reusi montarea acestei elice.
Adica pe EG, de 180cm si un kg, cand se pune motorul pe pilon, se merge la maxim 8" ca sa nu apara complicatii datorita pilonului prea inalt, si dv, vreti sa puneti 10" pe un EZ* ? ca sa ce?


Atunci ce motor sa pun? vreau sa care o camera aiptek ahd100 si mai tarziu sistemu fpv..
0

#30 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 05 November 2009 - 08:44 PM

Eu as pune un BL2409-12 si elice 7*4-5
Asa ceva cu 3s ridica un avion de 1kg cum am spus mai sus.
... cu picioarele pe pamant ...
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

13 useri citesc topicul
0 membri, 13 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu