probleme motor pe benzina in sarcina barcuta de viteza
#1
Postat 11 August 2009 - 11:07 PM
#5
Postat 14 August 2009 - 09:49 PM
http://www.rcboatson...dex.php?cPath=1
Its 26cc pull start 2-stroke engine with water-cooled pump. It runs on gas and oil mix. It comes complete with a radio control. Measures: approximately 51" long and 17 " wide. Great craftsmanship! No need for trim tabs as the hull is slightly curved at the back for stability. This Remote Control boat is truly ready to run. Compare other boats and be sure you are getting a "ready to run" INCLUDING THE RADIO! Just add gas and batteries and go race!
Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 14 August 2009 - 10:01 PM
#6
Postat 14 August 2009 - 10:03 PM
Sfat de fost mecanic auto cu vechi tabieturi.:
1. Motor facut bucati!
2. suruburi, jicloare
3. baie cu decanol
4. suflat cu aer la vreo 7 Atm pe toate goorile :D
Daca nu merge cumperi unul nou :D Deja la 26cc seamana cu mobra mea la 49 cc
Bucuresti/Rahova
#7
Postat 17 August 2009 - 12:25 PM
Barca este ok si motorul la fel.
Singura problema este ca pe ambele scrie China.
Motivul pentru care se ineaca motorul este ca nu ai reglat bine amestecul.
Aceste motoare trebuie reglate in sarcina. Adica tii ligheanul in apa cu o mina si pui pe cineva de incredere sa apese pe acceleratie. Cu cealalta mana reglezi amestecul pana canta motorul la maxim.
Eu cel putin asa am facut.
Ar mai fi o chestie. Barca mea care are acelasi motor, pana se incalzeste motorul, face la fel. Dupa ce se incalzeste este alta chestie.
Daca spui ca si porneste greu atunci scoate bujia si vezi daca este umeda. In acest caz inseamna ca intra prea multa benzina fara suficient aer adica amestec prost.
Curata bujia ci pune-o la loc.
Daca ai carburator de ala care nu are reglaj de amestec, nu mai stiu ce sa zic.
Pune-i si o pompa de apa pentru racire ca nu strica.
#8
Postat 17 August 2009 - 12:30 PM
Surubul de sus este de mers in gol (relanti) Din acesta reglezi turatia astfel incat sa nu risti sa se opreasca motorul cind iei degetul dupa acceleratie.
Surubul de jos este amestecul.
Invarti spre dreapta si dai mai mult aer, Invarti spre stanga si dai benzina.
Reglajul se face cu filtrul de aer montat.
#10
Postat 18 August 2009 - 12:24 AM
#11
Postat 18 August 2009 - 08:18 AM
cipri_tezaur, la Aug 18 2009, 01:24 AM, a spus:
...super !!!
#12
Postat 18 August 2009 - 10:44 AM
AG-74-HESS, la Aug 17 2009, 09:57 PM, a spus:
Asa este. Dar macar simuleaza functionarea in sarcina a motorului.
Motorul poate merge cam 1 minut fara racire.
Asta recomand si eu. Pompa de racire neaparat.
#13
Postat 26 August 2009 - 03:08 PM
Am glumit, poate nu e cazul, dar e o varianta, decat nici una....
Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 26 August 2009 - 03:09 PM
#14
Postat 28 September 2009 - 09:10 PM
#15
Postat 05 July 2010 - 03:51 PM
cristian cris, la Aug 11 2009, 11:07 PM, a spus:
Salutare tuturor...de curand am schimbat motorul pe care il aveam la aceasta barcuta si pe care cu ajutorul vostru reusisem sa il pun la punct destul de bine,insa desi mergea fara probleme voiam totusi ceva mai nervos...asa ca am achizitionat un CRRC PRO GW26i...se comporta destul de bine,e mult mai nervos ca cel dinainte...am insa o problema...la care va cer din nou ajutorul...cand accelerez spre maxim barca are tendinta de a zbura efectiv...se ridica f mult si trebuie neaparat sa reduc...ce ma sfatuiti?exista vreun upgrade pentru stabilitate marita sau ceva de genul acesta?va multumesc
#19
Postat 27 July 2010 - 07:53 PM
cristian cris, la Jul 5 2010, 04:51 PM, a spus:
daca se ridica nu e problema, la viteza mare ar trebui sa se niveleze, daca nu incearca sa duci motorul mai in fata.
la modelele cu benzina in cazul in care ai motor mai slab. cum ai avut inainte, motorul se monteaza in spate. daca ai motor puternic trebuie montat mai in fata. incearca la un strungar sa iti faca o bucata metal pt prelungire pe care sa o sudez, lipesti de ambreaj.
acuma am vazut ca nu mai ai loc in fata.....pffff
Aceasta postare a fost editata de petcanu: 27 July 2010 - 07:55 PM
#20
Postat 04 August 2010 - 09:44 PM
cristian cris, la Jul 5 2010, 11:02 PM, a spus:
http://www.rhcforum....showtopic=23031
Ajuta mai ales daca nu ai cum sa umbli la centru de greutate
#21
Postat 16 August 2010 - 09:44 PM
petcanu, la Jul 27 2010, 07:53 PM, a spus:
la modelele cu benzina in cazul in care ai motor mai slab. cum ai avut inainte, motorul se monteaza in spate. daca ai motor puternic trebuie montat mai in fata. incearca la un strungar sa iti faca o bucata metal pt prelungire pe care sa o sudez, lipesti de ambreaj.
acuma am vazut ca nu mai ai loc in fata.....pffff
salut...nu are ambreiaj acest tip de motor...o sa ii fac eu unul...si in felul asta motorul o sa se mute automat mai in fata..ms pt sugestie...