salut.
numele meu este bogdan si sunt din mangalia... si bineinteles sunt incepator... dar cu multa vointa.
problema mea este ca nu am gasit nici un plan mai explicit (asa mai pe intelesul meu cu dimensiuni cu etc) pe forum sau pe net.
sau poate nu am cautat destul?.
daca se poate sa ma ajutati cu unul sau mai multe planuri(ca sa am de unde alege varianta cea mai buna pt mine) v-as fi ff recunascator.
a si inca o chestie. un site cu acesorii, motorase etc... cu preturi, piese bune stiti??
pentru cei din constanta ... nu stiti vreun magazin cu detoate pentru toti??
E-mail : bogdan.ionutz2006@gmail.com -- emailul meu... pentru planuri :)
as vrea sa construiesc ceva de genul pozelor de ma jos.
Pagina 1 din 1
salut si bine v-am gasit
Postat 30 November 2009 - 01:54 PM
Barca ideala pt. un icepator cred ca este Wildthing electric http://www.rhc.ro/forumrhc2/index.php?show...336&hl=WILD
Aceasta postare a fost editata de Zue: 30 November 2009 - 01:54 PM
tel.0745026562
Postat 30 November 2009 - 09:17 PM
planu
eu trebuie sa schimb axul la a mea...mda
eu trebuie sa schimb axul la a mea...mda
Fisiere atasate
-
wild_thing.pdf (379.79K)
Number of downloads: 126
Live for the Journey not the Destination...
Postat 30 November 2009 - 09:30 PM
Stai linistit, placaj bun nu gasim nici in Bucuresti, magazinele online reprezinta raspunsul :D
Oricum, cred ca iti mai trebuie si balsa... macar pe viitor.
Cu printarea, poti sa printezi desfacut in mai multe pagini, pe care le lipesti intre ele.
Te sfatuiesc sa printezi la o imprimanta laser (daca gasesti un centru de printare) si sa transferi cu acetona direct pe lemn. Eu folosesc metoda (la avioane) si e foarte buna. Fixezi planul (cu desenul in jos) pe lemn, apoi dai cu niste acetona (cu vata) si treci de cateva ori cu degetele. Nu merge decat daca ai imprimat cu laser sau ai tras la xeox (e aceeasi metoda)
Oricum, cred ca iti mai trebuie si balsa... macar pe viitor.