Modelism - RHC Forum: QQ Yak 54 69" - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 5 Pagini +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

QQ Yak 54 69"

#91 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 25 August 2009 - 08:01 PM

am inceput sa lucrez la suportul pentru rezervor. Rezervoul va fi montat fix sub platoul electronicii, putin in spatele CG-ului.

..

Fisiere atasate




0

#92 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 25 August 2009 - 08:02 PM

..

Fisiere atasate




0

#93 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 25 August 2009 - 08:03 PM

..

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de Calin: 25 August 2009 - 08:04 PM



0

#94 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 25 August 2009 - 11:58 PM

am terminat suportul rezervorului si l-am pus la lipit in avion.

Practic mai am in lucru doar motorul, capota si canopia.

Fisiere atasate




0

#95 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 26 August 2009 - 10:14 AM

Da cum il asiguri ?
Ai pus velcro pe rezervor ( pe cele doua capete ) si de suport ai alt velcro care se infasoara pe cel de pe rezervor ?
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#96 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 26 August 2009 - 06:53 PM

Da, practic pe rezervor sunt lipite 2 benzi de velcro "mama" iar cele 4 bretele velcro "tata" lipite pe tijele de carbon se infasoara de jurimprejurul rezervorului. Voi reveni cu poze.


0

#97 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 27 August 2009 - 12:43 AM

am terminat tot ce puteam face la el. Practic mai am de montat motorul si taiat capota.

Suportul bateriei l-am facut ca cel de rezervor.

Din nou scuze de poze, nu stiu de ce-l face sa arate ca porcu'... in realitate arata mult mai bine :rolleyes:

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de Calin: 27 August 2009 - 12:43 AM



0

#98 Useril este offline   typer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 28-April 08

Postat 27 August 2009 - 01:33 AM

E bine ma :rolleyes:
mai e motoru si la camp cu el.

Sa-l vedem cat mai repede zburand...
Trenu nu arata rau deloc. Ai intarit platforma?

Aceasta postare a fost editata de typer: 27 August 2009 - 01:35 AM

"An engineer once said to build something great is like swimming in honey"

"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
0

#99 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 27 August 2009 - 01:58 AM

inca nu dar vreau sa dau putin pe interior cu niste rasina sau poliuretanic.


0

#100 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 27 August 2009 - 09:59 AM

ca dupa orice asamblare, ceremonialul pre "maiden" este curatenia impusa... si daca tot am facut ordine si disciplina (abia astept sa am camarea mea dedicata constructiilor) - am zis sa mai fac cateva poze daca tot n-am ce face...

Acuma tot stau si ma gandesc daca ar intra motorul la orizontala in ditai capota asta...

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de Calin: 27 August 2009 - 09:59 AM



0

#101 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 27 August 2009 - 10:12 AM

incepe sa scoata primele scancete...



0

#102 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 27 August 2009 - 10:32 AM

la orizontala ..te referi cu radiatorul in dreapta sau stanga banuiesc.Care ar fi avantajele fata de pozitia cu radiatorul in jos?Stiu ca benzina circula mai frumos in prima varianta si porneste mai repede.Cam ce ar mai fi ?

ps.ce`i drept eu vorbeam despre metanoale si eram curios daca si la benzina e la fel.

Aceasta postare a fost editata de shogi: 27 August 2009 - 10:37 AM

0

#103 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 27 August 2009 - 10:35 AM

cu chiuloasa in jos la mine porneste la a 2-a pala de fiecare data
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#104 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 27 August 2009 - 10:36 AM

nici una in plus dupa cate stiu io... porneste mai usor, se inneaca mai greu... asta ar fi primul meu motor care l-as pune cu cilindrul in dreapta...

@Florin, mie imi functioneaza regual 5-4-3... 5 pale primatu' sau 10-20 cand e dupa o lunga perioada de stat si membrana e uscata si rigida, 4 cu shocu tras, 3 pornire... era doar un moft sa vad si io care-i avantajul de a-l pune cu cilindru la orizontala...

Fac o analogie cu metanoalele, ma uit la ultimul meu metanol (OS MAX) cu cilindru in jos si nicidecum nu porneste ca un magnum cu cilindru in laterala... tin minte ca la inceput chiar trebuia sa pun modelul pe-o aripa altfel n-o lua la pala nici scuipat... acuma dupa rodaj parca si-o mai dat drumu'... sau am invatat io sa pornesc motoare mai bine? :)

Aceasta postare a fost editata de Calin: 27 August 2009 - 10:41 AM



0

#105 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 27 August 2009 - 09:58 PM

Momentul adevarului:
- corp fara capota motor si toba: 1632g
- motor mount: 81g
- aripa dreapta: 418g
- aripa stanga: 407g
- capota netaiata: 120g

TOTAL FARA MOTOR: 2658g

Sincer n-am cantarit motorul dar daca ma iau dupa specificatiile de pe sait:
- MVVS 26cc EVO2: 940g
-
ICU-L: 178g
-
Toba pitts: 145g
TOTAL MOTOR: 1263g

GREUTATE FINALA ESTIMATA GOL: 3921g

Din care probabil mai pot scoate ~100g din papuci, servouri HB si alte tampenii la care inca nu m-am gandit...

A iesit putin peste greutatea care o asteptam... dar fie. Inca sunt contrariat de cele 10g diferenta intre aripi dar fie si acolo...

Mai ramane motorul si capota si la zbor cu el.


..

..

Fisiere atasate




0

#106 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 27 August 2009 - 09:59 PM

..

..

Fisiere atasate




0

#107 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 27 August 2009 - 10:02 PM

.

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de Calin: 27 August 2009 - 10:03 PM



0

#108 Useril este offline   typer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 28-April 08

Postat 27 August 2009 - 10:42 PM

A iesit bine. Al meu inainte de reparatie avea 4020, diferenta un servo(70g), cam asa.
E aproape gata si o sa vedem cat a iesit :unsure:.

Elicea ai socotit-o?, con?

Cu un metanol de 20cc 4timpi cred ca ar fi iesit in 3800, da mai mult nu prea poti cobori...

Felicitari de constructie!
"An engineer once said to build something great is like swimming in honey"

"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
0

#109 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 27 August 2009 - 10:47 PM

Multumesc.

Elicea n-am pus-o in calcul. Am cantarit-o acum: 73.9g cu cel fin si 74g cu cel de 5kg... pare decenta diferenta.

Con nu voi pune.

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de Calin: 27 August 2009 - 10:47 PM



0

#110 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 28 August 2009 - 10:35 AM

Pai si in final toata " nebunia " asta cu scazutul greutatii a dus la o diferenta semnificativa sau ..... ?

Mie mi se pare ca nu este cu prea mult mai usor decat al lui Typer sau nu am inteles eu prea bine ! - caci din informatii este ba fara motor , ba fara elice etc.

Sunt curios daca nu deranjeaza cat este in greutate al tau RTF inclusiv cu carburant si cat este al lui Typer tot RTF si cu plinul facut daca o sa aiba bunavointa
si timpul necesar ca sa il cantareasca si sa ne spuna !

Am mai intrebat chestia asta cu greutatea caci am vazut modele care zburat perfect 3D , si zburau la fel de perfect si dupa ce au pus pompa de fum cu inca un
rezervor de aproape 1 Kg pt. uleiul de fum , pack separat pentru pompa etc , adica peste 1500 grame, si tu te chinui sa scoti 10 grame .
Este adevarat erau modele de la Krill de 2,5 - 3 m dar banuiesc ca si acolo greutatea este importanta.

Nu spun ca nu este bine ce faci ! Chiar ma depaseste .

Dar ai putea din experienta ta sa spui cel putin " statistic " cam cat la suta ( % ) din greutatea estimata de producator ar fi important de redus
aceasta greutate ca se se meite efortul ?

Pentru ca ai putea inainte sa te apuci de lucru sa faci o estimare - tai trenul, arunc papucii, scurtez firele la servo sau tai mufele de la prelungitoare saui schimb firele direct
in servo etc si daca din toate astea imi iese o scadere sub procentul minim care sa merite efortul atunci nu ma mai chinui decat daca nu am ce face altceva .
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#111 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 28 August 2009 - 02:02 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Aug 28 2009, 11:35 AM, a spus:

Pai si in final toata " nebunia " asta cu scazutul greutatii a dus la o diferenta semnificativa sau ..... ?


Mie mi se pare ca nu este cu prea mult mai usor decat al lui Typer sau nu am inteles eu prea bine ! - caci din informatii este ba fara motor , ba fara elice etc.

Urmareste topicul cu atentie. N-am facut comparativ cu modelul lui Typer (si alta motorizare, si alt kit etc) ce am facut comparatie cu componentele ce le aveam pe yak-ul precedent. Daca erai atent "ba fara motor, ba fara elice, ba alte texte malitioase" observai ca dintr-un spitz am dat jos suficiente grame din tren cat sa pot pune carenele si inca sa fie mai usor; batiul e practic la jumate din greutatea batiului standard pt benzinare ce l-am folosit inainte. In rest n-am prea modificat cine stie ce, din contra am intarit mai mult decat la precedentul si tot am iesit la acelasi gramaj. Doar ca aici mai am de pe ce scoate. Intr-adevar daca privesti individual nu sunt greutati mari, dar adunate ajung la ~400g mai usor. Asta nu dovedeste decat faptul ca am primit un kit mai greu si toata munca de usurare A MERITAT. Stock ar fi iesit 4300-4400g GOL deci 4700-4800 plin. ~18% din greutatea modelului este absolut ENORM si se simte. Cand o sa incepi si tu sa zbori 3D o sa vezi clar diferenta in intrari in harrier, wingrock pronuntat, wall cu inertie prea mare si viteze mai mari in diferite manevre. Chiar si precizia de F3A ar fi influentata. Si nu uita, abia acum incep si eu sa fac 3D adevarat... sau sa ma apropiu de 3D curat... inca mai am foarte mult de invatat. Incearca sa faci hover cu un Giles 202 de la CMPro si cu acelasi giles de la Ultra RC... aceleasi motorizari, elici, baterii anvergura etc. O sa dai in balarii cu primul. Pe incercate.

Vezi postareaREAL DESIGN, la Aug 28 2009, 11:35 AM, a spus:

Sunt curios daca nu deranjeaza cat este in greutate al tau RTF inclusiv cu carburant si cat este al lui Typer tot RTF si cu plinul facut daca o sa aiba bunavointa
si timpul necesar ca sa il cantareasca si sa ne spuna !

Si care-i scopul comparatiei?

Vezi postareaREAL DESIGN, la Aug 28 2009, 11:35 AM, a spus:

Am mai intrebat chestia asta cu greutatea caci am vazut modele care zburat perfect 3D , si zburau la fel de perfect si dupa ce au pus pompa de fum cu inca un
rezervor de aproape 1 Kg pt. uleiul de fum , pack separat pentru pompa etc , adica peste 1500 grame, si tu te chinui sa scoti 10 grame .
Este adevarat erau modele de la Krill de 2,5 - 3 m dar banuiesc ca si acolo greutatea este importanta.

Compari 3.5m cu 1.75m... la 24kg (parca atata are) 1kg e fix 5%... deci relativ putin fata de 15-20% cat imi iesea mie peste norma.

Vezi postareaREAL DESIGN, la Aug 28 2009, 11:35 AM, a spus:

Nu spun ca nu este bine ce faci ! Chiar ma depaseste .

Dar ai putea din experienta ta sa spui cel putin " statistic " cam cat la suta ( % ) din greutatea estimata de producator ar fi important de redus
aceasta greutate ca se se meite efortul ?

N-am zis niciodata ca incerc sa reduc greutatea producatorului. Vroiam sa ma apropiu cat mai mult DE acea greutate cu SET-up-ul meu. Producatorul da AUW 3.9kg cu metanoale ori eu am benzinar pe el.

Vezi postareaREAL DESIGN, la Aug 28 2009, 11:35 AM, a spus:

Pentru ca ai putea inainte sa te apuci de lucru sa faci o estimare - tai trenul, arunc papucii, scurtez firele la servo sau tai mufele de la prelungitoare saui schimb firele direct
in servo etc si daca din toate astea imi iese o scadere sub procentul minim care sa merite efortul atunci nu ma mai chinui decat daca nu am ce face altceva .

Cum am zis mai sus, 15%-20% e semnificativ, pentru set-up-ul meu. Si fii convins ca am planificat bazandu-ma pe experienta precedentului. Inca nu sunt convins de ce mi-a iesit asa de greu, ma asteptam sa iasa SI mai usor tinand cont de cele 3 componente cheie schimbate dar s-o punem pe seama unui lemn venit din fabrica mai greu. Nici un kit nu are aceeasi greutate si daca in trecut aveam pretentii ca cei de la lindinger sa ia 4 cutii sa le cantareasca si sa mi-o dea pe cea mai usoara, acum nefiind acolo nu puteam debita asemenea pretentii.

Numai bine,
Calin


0

#112 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 28 August 2009 - 02:05 PM

si nu mai zic desi era evident ca am incercat tot timpul sa scad greutatea din bot pentru a nu fi nevoit sa-i pun lest in coada... alt lucru important. Incetul cu incetul cg-ul ajunge la cel din manual spre comparatie cu yak-ul precedent care in setupul acesta era greu de bot si trebuia MAI mult plumb in coada (pentru 3D) decat aveam eu.


0

#113 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 28 August 2009 - 02:44 PM

Mai lamurit si argumentat lucru pentru care multumesc !
Am fost eu poate indus in eroare de neatentie si am crezut ca
modelul tau si al lui Typer sunt identice , si din graba am retinut ca al tau
are gol 3921 iar al lui Typer dupa o usoara intarire la tren a ajuns la 4020 iar
diferenta de doar 4020 - 3921 = 99 grame imi spunea ca nu s-ar merita efortul.

Acum insa procentul la care ai redus este mai mult decat mult !

Spor la treaba si bafta la " antrenamente " !
Evit 3D caci am vazut piloti nu buni ci foarte buni care au facut praf modele nu scumpe ci
foarte scumpe ca sa nu mai zic de heli clasa mai mare -
3D -ul este o provocare ca in orice alt sport - poti sa te plimbi linistit cu bicicleta sau poti incerca sa cobori pe balustrada de la scari cu ea
( si pana inveti - roti strambe , capete sparte etc - da si cand iti iese - majorete, spectacol etc )

P.S.

Am ineles ca acum la moda in Timisoara si poate nu numai este sa faci hover la 15 cm de sol sau chiar mai jos.
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#114 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 28 August 2009 - 02:51 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Aug 28 2009, 03:44 PM, a spus:

Mai lamurit si argumentat lucru pentru care multumesc !
Am fost eu poate indus in eroare de neatentie si am crezut ca
modelul tau si al lui Typer sunt identice , si din graba am retinut ca al tau
are gol 3921 iar al lui Typer dupa o usoara intarire la tren a ajuns la 4020 iar
diferenta de doar 4020 - 3921 = 99 grame imi spunea ca nu s-ar merita efortul.

Acum insa procentul la care ai redus este mai mult decat mult !

Nu m-am exprimat eu bine. Kiturile sunt identice (acelasi producator acelasi model), eu subliniam ca nici un kit nu vine cu greutatea identica. Am vazut kituri identice cu diferente de pana la 2-300g intre ele (colegii pot confirma, din majoritatea modelelor mele am avut cel putin 2 kituri "identice"). Si eram contrariat de ce sunt asa mari diferente!

Vezi postareaREAL DESIGN, la Aug 28 2009, 03:44 PM, a spus:

Spor la treaba si bafta la " antrenamente " !
Evit 3D caci am vazut piloti nu buni ci foarte buni care au facut praf modele nu scumpe ci
foarte scumpe ca sa nu mai zic de heli clasa mai mare -
3D -ul este o provocare ca in orice alt sport - poti sa te plimbi linistit cu bicicleta sau poti incerca sa cobori pe balustrada de la scari cu ea
( si pana inveti - roti strambe , capete sparte etc - da si cand iti iese - majorete, spectacol etc )

P.S.

Am ineles ca acum la moda in Timisoara si poate nu numai este sa faci hover la 15 cm de sol sau chiar mai jos.


Intr-adevar 3D-ul impinge limitele dar asta nu inseamna ca F3A nu e la fel de spectaculos (poate manevrele sunt mai incete - sau par - si de aici lipsa de "spectacol"). Cat despre hover la 15cm... nu e noua chestia, nici macar in romania. Pur si simplu acum incepem si noi sa realizam cum si ce se face :lol: Ne creste indrazneala si indemanarea. Pot spune ca acromasterul a fost o propulsare mult inainte... regret ca nu l-am luat mai din timp.

Numai bine,
Calin


0

#115 Useril este offline   typer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 28-April 08

Postat 28 August 2009 - 03:29 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Aug 28 2009, 03:44 PM, a spus:

Mai lamurit si argumentat lucru pentru care multumesc !
Am fost eu poate indus in eroare de neatentie si am crezut ca
modelul tau si al lui Typer sunt identice , si din graba am retinut ca al tau
are gol 3921 iar al lui Typer dupa o usoara intarire la tren a ajuns la 4020 iar
diferenta de doar 4020 - 3921 = 99 grame imi spunea ca nu s-ar merita efortul.

...


Inca nu l-am cantarit, o s-o fac si eu <_<.

Iarasi vb mai mult sa ma bag in seama. Probabil dupa reparatia la tren care e gata ar avea ~4040-4050g.
Dar urmeaza sa schimb packurile -20g si elicea APC cu un metz -40g si conul il dau jos, adica -30g

Sper sa fie intr-un final la 3950 ARF, ceea ce nu e rau deloc tanand cont ca am si doua servo pe profundor.

Greutatea e f f f f importanta, merita orice 20-30grame la un model de aceasta dimensiune. Se aduna si cum spunea si Calin, intra altfel in manevre, ca sa nu mai zic ca in caz de vreo balba raspunde aproape instantaneu, ceea ce poate salva modelul :lol:.

L-am intrebat de multe ori pe Calin de-a lungul topicului de greutate pt ca ma interesa, el estima la inceput un 3600 ceea ce mi se parea extraordinar, dar nu vedeam cum se poate ajunge la ea, dar daca reusea era f f bine.

Totusi, ca sa fac o comparatie intre mvvs-ul lui Calin si GFi-ul meu, ar fi ca "batiul" de la GFi are 16g(niste butuci de alu de 3cm usurati), aici eu scot niste grame bune.
Am folosit furtune de benzina de 3/5 tocmai pt ca scot 10-15 grame minim fata de cele 3/5.5. La fel tevile de la rezervor le-am facut din alu, pt a mai salva grame.
Una peste alta, si eu ca si Calin, m-am luptat cu gramul, de aceea greutatile sunt similare.

Pana la urma topicul incearca sa prezinte "ce au facut unii" ca avionul asta sa zboare fara sa se dezintegreze(ca sincer e cam pilaf kitul, dar e f f usor) si in acelasi timp sa iasa cat mai usor pt a te putea juca cat mai bine cu el.

Diseara vin si eu cu poze dupa reparatie.

Bafta!

Aceasta postare a fost editata de typer: 28 August 2009 - 03:35 PM

"An engineer once said to build something great is like swimming in honey"

"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
0

#116 Useril este offline   raul 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 193
  • Inregistrat: 22-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara, Romania

Postat 28 August 2009 - 03:48 PM

Bah voi ma inervati cu gramele voastre ... <_<
Uite aici adevaraciune!
http://www.rhc.ro/forumrhc2/index.php?s=&a...st&p=246649 :lol:

PS.: Felicitari Calin! Ce turbatura de aplitudini are controalele de coada. Prevad niste chinuiri a modelului in aer in stil heli :) Nu stiu daca se intelege ce am scris :)

Aceasta postare a fost editata de raul: 28 August 2009 - 03:50 PM

If every change is for better then why put them to the test.
0

#117 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 28 August 2009 - 09:34 PM

in sfarsit o veste buna!

Citeaza

Dear Mr. Brandabur,

we have received the repaired ignition from the producer and we will repair the engine next week. Because of the condition of the engine and testing, you claim, we have to write a proforma invoice for min: 3-4 hours of technician work.

Best regards:



Josef SvajdaTechnical Support / Technická podporaMVVS, spol. s r. o.tr. Kpt. Jarose 3560200 BrnoCzech republic Ph: +420 545 211 683 +420 545 212 240Fax: +420 545 211 418 E-mail: mvvs@mvvs.czWeb: www.mvvs.cz



0

#118 Useril este offline   typer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 28-April 08

Postat 29 August 2009 - 05:09 AM

Am terminat reparatia ;)

ruptura:

Fisiere atasate


"An engineer once said to build something great is like swimming in honey"

"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
0

#119 Useril este offline   typer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 28-April 08

Postat 29 August 2009 - 05:12 AM

desfacutul si curatatul...

Fisiere atasate


"An engineer once said to build something great is like swimming in honey"

"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
0

#120 Useril este offline   typer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 28-April 08

Postat 29 August 2009 - 05:22 AM

reparatia...

platforma are 8mm si 15 starturi. Initial am facut-o din doua placaje de 3mm 5 staturi dupa care am mai adaugat unul de 2mm 5 staturi(poza). trei placaje unul peste altul, cel de sus si cel de jos cu fibra de-a lungul fuselajului, lucru care nu era la platforma initiala.

Am mai ramforsat panourile intre ele precum si legatura dintre primul panou si firewall.
Sper sa nu mai am probleme ;).

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de typer: 29 August 2009 - 05:24 AM

"An engineer once said to build something great is like swimming in honey"

"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
0

Arata acest topic


  • 5 Pagini +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu