Modelism - RHC Forum: QQ Yak 54 69" - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 5 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

QQ Yak 54 69"

#31 Useril este offline   Acitam1 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 165
  • Inregistrat: 11-July 07

Postat 06 August 2009 - 12:04 AM

Astazi m-am inceput la motor box. Primul lucru care a trebuit facut, a fost sa lipesc fiecare bucatica din batiu la locul lui pentru a-mi face sabloanele pentru noul motor box si pentru a vedea unghiul motor.

Fisiere atasate


0

#32 Useril este offline   Acitam1 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 165
  • Inregistrat: 11-July 07

Postat 06 August 2009 - 12:12 AM

Prima bucata, nefinisata. Vor fi 2 bucat lipite de 2mm pe laterale.

Fisiere atasate


0

#33 Useril este offline   Acitam1 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 165
  • Inregistrat: 11-July 07

Postat 06 August 2009 - 12:15 AM

Acum "demolarea". Panoul de foc va fi refolosit.

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de Acitam1: 06 August 2009 - 12:15 AM

0

#34 Useril este offline   Acitam1 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 165
  • Inregistrat: 11-July 07

Postat 06 August 2009 - 12:18 AM

Motor box-ul ia forma. Maine il lipesc si gata cu partea din fata :)

Fisiere atasate


0

#35 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 06 August 2009 - 08:27 AM

Foarte tare frate... Sa ne tii la curent pana la sfarsit.
DT
0

#36 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 06 August 2009 - 09:16 AM

nu e cam gros lemul boxului? Original era placaj aviatie de 3 parca... acuma e dublu sau mi se pare mie? Daca e asa eu zic sa-l faci metanolar ca devine prea greu de bot pt benzinar... sau electric? :)

Aceasta postare a fost editata de Calin: 06 August 2009 - 09:18 AM



0

#37 Useril este offline   Acitam1 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 165
  • Inregistrat: 11-July 07

Postat 06 August 2009 - 11:32 AM

Vezi postareaCalin, la Aug 6 2009, 09:16 AM, a spus:

nu e cam gros lemul boxului? Original era placaj aviatie de 3 parca... acuma e dublu sau mi se pare mie? Daca e asa eu zic sa-l faci metanolar ca devine prea greu de bot pt benzinar... sau electric? :)


Nu e gros. Ii la fel cu ala rupt. Placaj de 2mm dublu. Am uitat sa zic faptul ca lemul boxului este nefinisat. Doar X-ul ala am adugat in plus pe laterale sa nu se mai torsioneze dar si acela va mai fi subtiat ca are rezistenta prea mare. Oricum, dupa ce ii gata va spun ce greutate am adaugat.

Aceasta postare a fost editata de Acitam1: 06 August 2009 - 11:39 AM

0

#38 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

Postat 06 August 2009 - 12:59 PM

ma dar te pricepi la reparat ,nu gluma :D succes io continuare!
FLYING IS AN ART
0

#39 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 19 August 2009 - 09:21 PM

nimic nu se compara cu senzatia desfacerii unui colet... chiar daca stii bine ce e inauntru parca tot ai emotii si puseuri de transpiratii... TOTUL E OK!

Am primit azi Yak-ul. Prompt. Scurt pe 2, la fix 2 saptamani de la comanda. Jos palaria dealerului, si multumesc ca mi-a acordat prioritate comenzii asteia (eram turbat :D)...

Inca n-am cantarit nimic, doar din ochi, totul arata perfect (chiar mai bine ca precedentul).

Imi cer scuze pentru calitatea pozelor... sunt facute cu telefonul din moment ce camera mea si-a dat duhu', neasteptat (dupa 10k+ poze :lol:)

Fisiere atasate




0

#40 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 19 August 2009 - 09:22 PM

...

Fisiere atasate




0

#41 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 19 August 2009 - 10:55 PM

Am primit si restul acareturilor comandate:
- mount-ul radial - 66.7g cu suruburi (versus 124.4 cel vechi + suruburi)
- bujia
- servo 5985 pentru a-l imperechea pe eleroane cu altul identic ce-o trecut prin crash-ul oribil montat pe directie...

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de Calin: 19 August 2009 - 10:56 PM



0

#42 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 19 August 2009 - 10:58 PM

trenul trebuie modificat si anume taiat din latimea lui si apropiat picioarele... nimic complicat dar sper sa castig ~30% din greutatea celui de carbon (100g)...

Trenul de carbon nemodificat + roti originale si axe are: 133g
Trenul de fibra de sticla FARA roti si axe: 120g...

Aceasta postare a fost editata de Calin: 19 August 2009 - 11:02 PM



0

#43 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 20 August 2009 - 12:49 AM

nu ma pot abtine asa ca am dat gaurile in motor mount si am montat provizoriu suruburile si piulitele captive... sunt oarecum contrariat daca sa folosesc 4 sau 8 suruburi pentru fixarea sa pe panoul de foc... Diferenta ar fi de ~15-20g

Fisiere atasate




0

#44 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 20 August 2009 - 01:49 AM

Am montat provizoriu motor mount-ul pe panoul de foc... il voi da jos cand primesc motorul din service.

Fisiere atasate




0

#45 Useril este offline   MADA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 987
  • Inregistrat: 09-August 04

Postat 20 August 2009 - 01:52 AM

E suficienta si prinderea in 4 suruburi insa trebuie neaparat sa respecti regula tehnologica conform careia, dupa practicarea gaurilor, trebuie sa iti ramana pana la marginea exterioara a motor mount-ului o distanta egala cu minim jumatate din diametrul gaurii de trecere.
0

#46 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

Postat 20 August 2009 - 02:48 AM

ce o sa faci cu vechiul yak??
FLYING IS AN ART
0

#47 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 20 August 2009 - 03:41 AM

celalalt yak e pe maini mai bune.


0

#48 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 20 August 2009 - 04:05 AM

Cateva greutati preliminare:

- canopie: 138.4g

- tren aterizare nemodificat + roti originale + axe : 133.3g

- aripa stanga: 332.6g
- aripa dreapta: 336.3g
- lonjeron: 46.4g
-
stabilizator vertical + directie: 51.6g
- stabilizator orizontal + profundor: 143.4g

- motor mount radial + suruburi: 66.7g
- capota netaiata: 120.2g


Total fara corp, motor, rezervor si electronica: 1368.9g


0

#49 Useril este offline   typer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 28-April 08

Postat 20 August 2009 - 06:15 AM

Vezi postareaCalin, la Aug 20 2009, 05:05 AM, a spus:

Cateva greutati preliminare:

- canopie: 138.4g

- tren aterizare nemodificat + roti originale + axe : 133.3g

- aripa stanga: 332.6g
- aripa dreapta: 336.3g
- lonjeron: 46.4g
-
stabilizator vertical + directie: 51.6g
- stabilizator orizontal + profundor: 143.4g

- motor mount radial + suruburi: 66.7g
- capota netaiata: 120.2g


Total fara corp, motor, rezervor si electronica: 1368.9g


Caline, nu te supara :D , dar nu-mi spune nimik ce ai pus mai sus. 1368... Zii cat estimezi ca iese finally.
Sunt un pic curios :). Mergi pe doua servo pe profundor? Probabil ca taiata capota o sa iasa in ~105g :).
Si eu o sa-l mai trec pe al meu prin o cura de slabire de la 4020 undeva pe la 3950, dar astept noua elice, un pack si inca ceva da nu mai stiu ce :).

Bafta la contructie.
"An engineer once said to build something great is like swimming in honey"

"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
0

#50 Useril este offline   typer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 28-April 08

Postat 20 August 2009 - 06:20 AM

A, inca ceva. Rezervor optim pt un 26cc benzina la greutate de ~4Kg pt ~10 min 200-250ml. Asta din ce am testat eu... :D. O sa revin cu ceva mai exact...
"An engineer once said to build something great is like swimming in honey"

"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
0

#51 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 20 August 2009 - 01:22 PM

uh nu stiu cum sa estimez... doar comparand greutatile intre ce schimb... am zis parca mai sus ca TEORETIC scap pana acum de ~300g? sau ceva de genul. Din pacate cantarul meu ultra precis nu stie mai mult de 500g asa ca voi comanda un cantar nou pentru a putea cantari si fuselajul.

Numai bine,
Calin


0

#52 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 20 August 2009 - 01:25 PM

cat despre rezervor, momentan am 180ml si tine foarte bine 8 minute... ma gandesc sa-l las pe asta, dar ii schimb pozitia, il pun sub platorul electronicii, putin mai in spate.


0

#53 Useril este offline   raul 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 193
  • Inregistrat: 22-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara, Romania

Postat 20 August 2009 - 01:33 PM

Ma gandeam eu ca nu astepti tu ... :) .

Mai, Caline, dat dracu asta micu ... cu reparatul Yakului.
De unde poti sa faci comanda ls prunci din astia? :)
If every change is for better then why put them to the test.
0

#54 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 20 August 2009 - 01:47 PM

@typer: nu pun 2 servo pe profundor (am uitat sa raspund mai sus)
@Raul: din start am zis clar ca iau altul... daca era dupa mine ii faceam inmormantarea la ala direct pe camp... dar la insistentele lui cristi m-am calmat :)

Am vazut un film la TBM cu o metoda foarte misto de a taia folia in gaurile unde trebuie taiata... asa ca am experimentat-o cu rezultate relativ satisfacatoare. Probabil ca daca aveam un letcon mai bun iesea si mai bine:

Fisiere atasate




0

#55 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 20 August 2009 - 01:51 PM

si filmul de care vorbeam:



0

#56 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 20 August 2009 - 10:13 PM

am taiat trenul... mai am un picior, unul e finisat. 51.4g are deci in total am castigat ~35g la tren (fata de greutatea originala a celui de carbon) si 60g fata de cel original


0

#57 Useril este offline   CamilBM 

  • ex BIGfoot
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1013
  • Inregistrat: 02-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:UAV/F3A/JET/3D/1:1

Postat 20 August 2009 - 10:58 PM

Nu mas mira daca ai ajuge cu greutatea finala la 3400g.
Succes in continuare ...
Fly to live
Live to fly

Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
0

#58 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

Postat 21 August 2009 - 01:06 AM

super tare filmul :D scurt si la obiect
FLYING IS AN ART
0

#59 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 21 August 2009 - 08:01 AM

asa arata trenul inainte si dupa prelucrare. Odata taiat si al doilea picior le voi taia baza pe diagonala, o voi ingusta si le voi relipi intre ele.

Fisiere atasate




0

#60 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 21 August 2009 - 10:28 PM

am terminat si trenul. Greutatea finala e 103g cu roti si axe... satisfacator.

Rigiditatea si elasticitatea sunt relativ identice cu originalul, deci cam rigid dar macar e mult mai usor.

Fisiere atasate




0

Arata acest topic


  • 5 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

3 useri citesc topicul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu