Aceasta postare a fost editata de shogi: 16 August 2009 - 02:22 PM
Lucky star 40 low cost boxy-trainer
#61
Postat 16 August 2009 - 02:21 PM
#62
Postat 16 August 2009 - 08:11 PM
la mine nu se mai lipeste la loc folia dupa ce-i dau cu fierul de calcat(sau daca se lipeste, se lipeste doar pe moment)...cred ca s-a dus lipiciul sau e foarte prost, de aceea intrebam de balsaloc, e un termoadeziv pentru folii...
Am avut o experienta cu un decal pe care l-am deslipit de pe depron si nu mai lipea neam. Neavand altceva mai de specialitate am folosit celebru poliuretanic Bison pe care l-am intins cu o spatula pe toata suprafata in strat subtire si uniform. L-am lipit si marginile ( la mine fiind mare) am pus scotch de hartie bine lipit. S-a lipit surprinzator de bine .|Poate te ajuta ....
Cum a fost la zbor?
Din cauza programului de la job, mai devreme de o luna nu ma vad cu LS pe camp.
#63
Postat 16 August 2009 - 08:37 PM
Si trebuie neaparat sa-mi iau un indicator de tensiune pentru bateria de receptie...ultima data era s-o patesc rau. Am instalat tripala 9X7 si noroc ca nu a vrut sa decoleze...cand sa-l trag afara din balarii, SURPRIZA, servourile au inceput sa bazaie si sa se duca la maxim intr-o parte...cauza? baterie slaba...
Te tin la curent cu CG...eu l-am pus la 1/3(din coarda aripii) de la bordul de atac si trage rau in sus...experimentez cu niste plumb si iti spun rezultatul.
numai bine!
#64
Postat 17 August 2009 - 05:59 PM
ieri studiind fuselajul cu un bun prieten Nea Fane Bicu nu pre am remarcat unghiurile pentru motor.
Se intrezareste ceva unghi dreapta mic si nimic in jos.
Astazi studiez problema cu niste masuratori
Problema ar putea fi de aici nu? nu jos-trage sus
Oare la termice unghiurile de motor cum sunt?
La electrice 3-4 grd jos si 2-3 dreapta.
Stand stramb si judecand drept, la termice, avind masa mai mare in rotatie ar trebui un unghi mai mare dreapta.
Unghiul in jos depinde de distanta pe verticala intre motor si centrul portantei (aripa) si banuiesc ca la scara ar fi cam acelasi
Asteptam niste date de la mai experimentatii nostri colegi :)
Numai Bine
#65
Postat 17 August 2009 - 06:06 PM
#66
Postat 17 August 2009 - 06:43 PM
Si nota :
este fata de linia de asezare a aripii care poate avea incidenta
Parafrazand nu cumva sunt <preturi= unghiuri> miiiici miiici ?
Sa nu-mi aud vorbe tze pretzizie....
:)
Metoda este ras verificata pana acum
:)
Fisiere atasate
-
Unghi_Dr..jpg (69.84K)
Number of downloads: 423 -
Unghi_jos.jpg (34.86K)
Number of downloads: 431
Aceasta postare a fost editata de Horja: 17 August 2009 - 06:52 PM
#67
Postat 17 August 2009 - 06:48 PM
dan_mitea, la Aug 17 2009, 07:06 PM, a spus:
Dan multumesc pentru promptitudine . La tine trebe sa fie oarece pranz asa ca sa ai pofta :)
No apai voila de vezi :o ce masuri or puserara cei multi cu ochii mijiti.
Daca si asta lasam asa ma duc sa ma impusc :D :)
Si pentru episodu urmator mai sapam
:)
#68
Postat 17 August 2009 - 07:13 PM
In cazul lui LS ar trebui la 100mm de la bordul de atac cica ?????
Dar bineinteles cu o rezerva mare la curatete.
HELP
Asteptam Maestrii
HELP Asteptam Maestrii
Fisiere atasate
-
CG_claculat.jpg (104.17K)
Number of downloads: 426
#69
Postat 17 August 2009 - 08:01 PM
Fara nici un pic de plumb, doar din pozitionarea acumulatorului mai in fata, CG e la 8,6 cm de bordul de atac... deci aici ar fi problema la mine.
Am sa-l reglez CG la 10 cm si te tin la curent!
Multa Bafta!
#71
Postat 17 August 2009 - 08:31 PM
#73
Postat 17 August 2009 - 09:01 PM
lefmir, la Aug 17 2009, 09:01 PM, a spus:
Fara nici un pic de plumb, doar din pozitionarea acumulatorului mai in fata, CG e la 8,6 cm de bordul de atac... deci aici ar fi problema la mine.
Am sa-l reglez CG la 10 cm si te tin la curent!
Multa Bafta!
Nu te grabi cu CG atat de in spate.
Eu as modifica intai unghiul motor. Este prea drastic de la 86mm la 100mm si prea greu de coada nu da bine la buzunar :)
Ai cerut informatii de la Botosani?
In definitiv este un produs vechi in panoplia lor asa ca ar trebui sa aibe date. Maine il sun pe Cornel.
Uite la un trainer asemanator unde este CG , si are anvergura de 1650 nu 1525 ca al nostru
Am facut o tara de ceata nu? :)
Fisiere atasate
-
CG_trainer_MEX.jpg (106.01K)
Number of downloads: 410
Aceasta postare a fost editata de Horja: 17 August 2009 - 09:05 PM
#75
Postat 20 August 2009 - 02:58 PM
cavalerul, la Aug 20 2009, 03:09 PM, a spus:
cu rezervorul gol
#77
Postat 20 August 2009 - 08:42 PM
Il recomand celor ce stau mai rau cu nervii sau dupa un zbor agitat pe benzina !
#78
Postat 21 August 2009 - 04:46 PM
flypol, la Aug 20 2009, 09:42 PM, a spus:
Il recomand celor ce stau mai rau cu nervii sau dupa un zbor agitat pe benzina !
Si eu care ma chinui sa fac ROST DE UN 7,5CC ...... . Apropo de Sanpetru am fast de curand acolo si oamenii au ramas deosebiti as cum ii stiam !!
Pentru alte detaliii de constructie va multumesc anticipat.
#79
Postat 21 August 2009 - 05:02 PM
Horja, la Aug 21 2009, 05:46 PM, a spus:
Pentru alte detaliii de constructie va multumesc anticipat.
flypol se referea la Lucky Star 20 cred, e un pic mai mic...
e perfect 7,5cc pentru Lucky Star 40. de ce nu incerci pe ebay? vrei neaparat OS?...
la noi gasesti motoare ieftine noi Planet hobby, dar nu stiu de calitate, s-ar putea sa nu fie asa de bune...
Aceasta postare a fost editata de lefmir: 21 August 2009 - 05:03 PM
#80
Postat 21 August 2009 - 05:15 PM
lefmir, la Aug 21 2009, 06:02 PM, a spus:
e perfect 7,5cc pentru Lucky Star 40. de ce nu incerci pe ebay? vrei neaparat OS?...
la noi gasesti motoare ieftine noi Planet hobby, dar nu stiu de calitate, s-ar putea sa nu fie asa de bune...
M-ai prins :)
pe ebay intr-adevar si OS pentru reputatie.
Dar nu exclud motoare magnum sau kyosho
#81
Postat 21 August 2009 - 05:18 PM
lefmir, la Aug 21 2009, 06:02 PM, a spus:
e perfect 7,5cc pentru Lucky Star 40. de ce nu incerci pe ebay? vrei neaparat OS?...
la noi gasesti motoare ieftine noi Planet hobby, dar nu stiu de calitate, s-ar putea sa nu fie asa de bune...
Maine vii pe Stresnic?
As veni si eu si poate aduci sfarleaza.
Numai Bine
#84
Postat 21 August 2009 - 08:33 PM
cu tot cu con.Rodat din fabrica(scutiti 34-40 lei combustibilil) porneste scos din cutie la prima pala.Nu se opreste pina nu suge tot rezervorul.Zgomot sub 85 dB.3Reglaje pe carburator presetate.Eu il
folosesc pe un trainer acrobat Hobbico Avistar 46 la 75% din putere.Sunati-ma la 0744532747 simbata si va indrum sa-l vedeti.
#85
Postat 27 August 2009 - 08:23 AM
Am reusit in sfarsit sa ajung si eu la camp, aseara. Uitasem ce amuzant e de pilotat :D
Am mutat acumulatorul sub rezervor si am umplut rezervorul ochi...s-a centrat perfect.
Ranversarea mi-a iesit mai bine de data asta...Vrie nu vrea aprope deloc din cauza aripii parasol :rolleyes:
Numai bine! cum merge montatul?
#86
Postat 27 August 2009 - 09:09 PM
lefmir, la Aug 27 2009, 09:23 AM, a spus:
Am reusit in sfarsit sa ajung si eu la camp, aseara. Uitasem ce amuzant e de pilotat :angry2:
Am mutat acumulatorul sub rezervor si am umplut rezervorul ochi...s-a centrat perfect.
Ranversarea mi-a iesit mai bine de data asta...Vrie nu vrea aprope deloc din cauza aripii parasol :unsure:
Numai bine! cum merge montatul?
stall-ing
deplasari cu job=ul ....
Astept moltor 7,5 cc si mai ma joc cu electricele,
Pana la urma unde a fost CG-ul optim, concret ?
Si unghiurile motor?
Numai bine
Aceasta postare a fost editata de Horja: 27 August 2009 - 09:21 PM
#87
Postat 31 August 2009 - 04:34 PM
Ati mai castigat un modelist la Radauti, eu sunt Ady la prima postare insa nu si la primul zbor. Am vazut ca nu a facut nimeni o conversie electrica la acest model si m-am gandit sa scriu. Modelul arata bine atatia bani atata marfa. Din pacate nu se mai vinde. Va fi echipat cu:
robbe roxxy 4250-07
roxxy 950-6
lipo desire power 4S 4200mAh
poze cu suportul motor

Number of downloads: 253

Number of downloads: 98jpg]

Number of downloads: 113
Aceasta postare a fost editata de silver arrow: 31 August 2009 - 04:35 PM
#88
Postat 31 August 2009 - 05:01 PM

Number of downloads: 106

Number of downloads: 113

Number of downloads: 79jpg]

Number of downloads: 70
Aripa e din polistiren expandat taiat la nichelina. Am intarit-o cu o bagheta de brad si am impanzit-o cu hartie de fax. Nu arata foarte bine, dar sper ca e zburabil ;)
#89
Postat 31 August 2009 - 05:16 PM
[/quote]
Frumos lucrat si o gramada de munca. toate aprecierile, dar polistirenul la dimensiunile astea (1550mm?)nu cred ca o sa tina foarte bine fara ceva carbon.
Cred ca mai repede ramai la originalul de balsa, ;)
Electric va fi super OK sunt convins.
Motorul este capabil 840W = 1,14 CP , echivalent un motor de 6,5 deci va trage .
Bafta mai departe.
Numai bine
PS daca e LS de 30 sau 20 atunci cred ca te poti apuca de Hover :)
#90
Postat 31 August 2009 - 05:23 PM

Number of downloads: 102

Number of downloads: 128jpg]

Number of downloads: 115
Modelul a zburat sambata pe aerodromul de la Fratauti. Este putin supramotorizat 4250 scoate 840W in maxim si tractiune de 2800g.Zborul a fost insa de 6 min deoarece am avut interferente intre esc si receptor. Statia pe care o folosesc este o batranica de mx-12 dar n-as vrea sa dau vina pe ea fiindca receptorul statea cam aproape de esc si lipo. Aterizarea a fost buna dar problema nu este rezolvata. ;) Ati mai patit asa ceva ;) se poate ecrana receptorul cu folie de aluminiu?