Planoare RC F3J/F3B/F3A Tehnologii de realizare a aripei
#33
Postat 14 January 2003 - 01:49 PM
Vivi, la 14 Jan 2003, 12:58, a spus:
..."Mandra e corabia,
mester e carmaciul..."
B) ...din Cantarea Romaniei, '89
Sa-ti traiasca!
Aceasta postare a fost editata de Marinaru: 14 January 2003 - 01:53 PM
Cu rabdare si ciocan.
#35
Postat 14 January 2003 - 03:26 PM
Hai sä-l pun si pe copilot ... <_<
Fisiere atasate
-
Copilot.JPG (48.55K)
Number of downloads: 132
#37
Postat 16 January 2003 - 07:55 PM
Chestia cu F3J este Dura!!!
Daca incerci sa faci o aripa, incearca sa o proiectezi la 100 Kgf la remorcaj!!!
Daca doar vrei sa inveti, te invitam la Deva la o demonstratie live!!!!
Cu drag,
VOG! http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif
#38
Postat 17 January 2003 - 08:35 AM
VOG, la 16 Jan 2003, 19:55, a spus:
...pot sa o proiectez destul de usor si la 500 kgf...da o sa mai zboare?! http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/rolleyes.gif
Cu rabdare si ciocan.
#39
Postat 24 January 2003 - 01:10 PM
Fisiere atasate
-
calypso.jpg (47.97K)
Number of downloads: 141
-- Nu mor caii cind vor cainii --
#40
Postat 25 January 2003 - 12:38 AM
Respect respect
unicat sau inträ in serie ?
Gabi
#41
Postat 02 February 2008 - 04:50 PM
Oricine poate sa gaseasca alte filme pe youtube.
O cerinta de rezistenta pentru F3B ar fi sa duca pana la 50g. Asta seamana cu cea de la rachetele aer-aer foarte agile. Viteza maxima e in jur de 200Km/h. La proba de viteza, se fac patru ture intre doua plane imaginare, paralele, aflate la 150m unul de altul. Un timp bun inseamna 14s. Adica, grosolan, 600m in 14s. Viteza medie de 154Km/h, dar distanta e mai mare de 600m, caci se fac niste viraje la capete, foarte violente. Practic, viteza medie e mai mare, iar maximul si mai si...... Asta in proba de viteza, ca daca faci picaje nebunesti, vedeti si mai ales auziti in filmele urmatoare cam ce se intampla.
http://www.youtube.c...h?v=IElH287o_Nk
http://www.youtube.com/watch?v=re0QBbW42tg...feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=tpS1WFt_nhk...feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=RQeVzQOp9c8...feature=related
LE: uitasem sa fiu la obiect: aripa trebuie sa fie tare! :o
Aceasta postare a fost editata de INCAS: 02 February 2008 - 05:10 PM
Io le zbor pentru popor!
Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
#42
Postat 02 February 2008 - 05:18 PM
INCAS, la 2 Feb 2008, 17:50, a spus:
Un sfat binevenit.....dupa cinci ani.
Dar filmele sunt frumoase. Multumim frumos.
#43
Postat 02 February 2008 - 07:39 PM
N-am pus poze, ci niste filme, e ceva, nu? :rolleyes:
Toate pozele puse in subiect se refera la cu totul alte categorii..... Avem si cu OZENEuri si piloteii lor cei blonzi, care acuma cred ca sunt scoleri. :wub:
E ciudat ca sunt practicanti ai genului, da' nu ne-au pus bre o poza, o acadea, ceva acolo, ci numai vorbe si nici alea prea multe.
Kit model gol: cam 700Euro.
Troliu/vinci: cam 500Euro fara baterie.
Restul se cunoaste, adica vorba aia, daca nu ai, stai cuminte......
Si maiestrie, meserie,
Te halesc, de aici din Bukarest.
Sunt tare curios sa vad evolutii ale unora de la noi din cea mai mare rezervatie naturala din Europa, ocolita de conductele cu agenti poluanti.
Alou! Tovarasi! Fac un apel pe aceasta cale, sa ne aratati ceva cu F3B/J! Va anunt ca mai e loc pe youtube.
Io le zbor pentru popor!
Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
#44
Postat 03 February 2008 - 11:00 AM
Fisiere atasate
-
F3B_Winch_02.jpg (63.85K)
Number of downloads: 107
#45
Postat 03 February 2008 - 11:23 AM
"All launches will be made with an electrical powered winch approved by the organiser or Contest Director."
Inteleg ca F3B se lanseaza numai cu vinci electric. N-am fost niciodata la un concurs d'asta, dar stiu ca sunt mai multi proprietari de vinciuri. Pana si la clubul la care sunt inscris este un vinci, desi nimeni din club nu a tras inca la F3B. E adevarat, ca nu e asa fain ca ala din poza de mai sus....
Io le zbor pentru popor!
Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
#46
Postat 03 February 2008 - 11:46 AM
#47
Postat 03 February 2008 - 03:21 PM
@ INCAS in ani '80 cand participam la concursuri inca nu aparuse aceasta prevedere(?) si trageam la sandou de ne rupeau f3b-urilel, iti trebuie forta nu jucarie pentru unul adevarat din acele vremuri.
Toate bune la toti.
#48
Postat 03 February 2008 - 04:05 PM
http://www.youtube.c...h?v=FlMj95eFjv8
Asta e la F3J, cu remorcarea cu tractiune rugbystica, dubla comanda cot la cot.
Colegul meu de club vrea sa facem, da' el are 64 de ani si 1.85m si 120 Kg si se asteapta ca eu, biet pitic 1.72m, 63Kg sa-i trag singur modelul. :rolleyes: In nici un caz nu ma astept sa remorcheze si pentru mine. Pana sa vad filmul asta, ma bazam pe nevasta, care e atletica, da' nici chiar asa..... :)
Aflam ca e cu echipa destul de mare. La F3B din ce vad, sunt doi tipi langa pilot, unul se uita la semafor si ii zice cand sa faca 180grade sau altele si unul care nu stiu ce face.... In fine, unul din ei lanseaza modelul si probabil ca isi pedaleaza singur la vinci.
Despre pretul modelelor, m-am mai documentat: nu doar 700E gol, ci poate sa ajunga si pe la 1250E gol - un Crossfire nu stiu de care. :(
Io le zbor pentru popor!
Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
#49
Postat 03 February 2008 - 04:18 PM
Bafta
#50
Postat 03 February 2008 - 06:22 PM
sigur o sa te ajute...
o mica coretcte...
io cand am fost la f3j ...nu aveai voie sa tragi la electric.... doar la mana... s-or fi schimabt dar la f3j stiu ca nu aveai voie...
#51
Postat 03 February 2008 - 06:46 PM
Io le zbor pentru popor!
Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
#52
Postat 04 February 2008 - 01:11 PM
Stima si respect
#53
Postat 04 February 2008 - 01:39 PM
#54
Postat 04 February 2008 - 04:04 PM
PS: Niste fotografii se poate pe e-mail cu el sa il vad ? Adresa protheus.catalin@gmail.com
Stima si respect