Intalniri BUCURESTI - Offroad
#272
Postat 04 August 2011 - 09:07 PM
Aceasta postare a fost editata de diesel1.4: 04 August 2011 - 09:07 PM
HoBao Hyper 8.5 PRO
Traxxas Slash 4WD
#278
Postat 09 August 2011 - 11:14 AM
lamav4, la 07 August 2011 - 09:03 PM, a spus:
Referitor la pista ( cum este amenajate acum ) , vreau sa stiu daca la concurs a doua rampa din dreapta pit-stopului va fi tot acolo.
Una din ele ar trebui mutata , deoarece ( cel putin cu 2wd-ul ) este aproape imposibil de sarit , si ca sa treci usor peste ele nu poti , deoarece a dua rampa pe pareta care ar trebui sa urci are o suprafata fosrte alunecoasa , si nu ai aderenta ca sa urci . Pur si simpu se invart rotile in loc.
Ieri am fost la pista impreuna cu Iulian ( lama v4 ) si am incercat vreo ora si ceva sa sarim dintr-o bucata cele doua rampe, fara nuci un succes . mai bine , am rupt caroseriile si am rupt un elron. Masinile fiind un firestorm si un stampede cu tekin si velineon. si ca sa fie si mai si , avenit un domn cu un buggy de la team durango , care a incercat sa sara si el , si ateriza numai cu sasiul in varful celei de doaua rampa.
Pana la urma , cum va ramane , asa cum este acum , sau vor incerca imposibilul ( cu unele masini ) ?
Pana la urma pot ramane si asa , dar sa se puna alt ceva pe cea de-a doua rampa , astfel incat daca cazi la mijloc sa poti urca.
#279
Postat 09 August 2011 - 11:52 AM
sergiu 4wd, la 09 August 2011 - 11:14 AM, a spus:
Ma bucur ca "vrei sa stii"...
Din nefericire atunci, da, va ramane acolo, sau si mai rau pentru electrice (dar nu in ciuda lor) o vom muta un metru mai departe.
Nu te obliga nimeni sa le sari dintr-o bucata pe amandoua din moment ce ai incercat si iti este cam imposibil. Se poate in schimb sa incetinesti pe prima rampa ca sa o si cobori in viteza sa o poti urca linistit pe cea de-a doua. Daca tu sari pe prima pana pe suprafata lucioasa a celei de-a doua si vrei sa si urci usor, este problema ta... de asta a fost gandita astfel (chiar daca tie, vad ca nu ti se pare asa) sa pierzi timp nu sa castigi.
Cine vrei sa puna si ce, pe cea de-a doua rampa?
Nu crezi ca esti putin deplasat in cerintele tale?
Esti cumva membru la club si cotizatia ta am investit-o gresit?
Ei bine, daca devii, am sa cumpar din cotizatia ta, materialul necesar maririi aderentei pe cea de-a doua rampa.
E bine asa?
Si daca cu un buggy 1/8 nu poate sari cineva cele doua rampe dintr-o bucata, problema nu sta in distanta intre rampe ci in manuta pilotului sau a automodelului.
Aceasta postare a fost editata de Diesel: 09 August 2011 - 11:53 AM
#280
Postat 09 August 2011 - 12:31 PM
http://m.youtube.com...pomPU5oOs&gl=US
sau
http://www.rhcforum....322#entry504322
practice and more practice sir :drinks: :drinks:
Aceasta postare a fost editata de ACHIMOTO: 09 August 2011 - 12:33 PM
#281
Postat 09 August 2011 - 05:49 PM
#284
Postat 09 August 2011 - 08:29 PM
Cu ocazia asta vreau sa felicit pe toti care au participat ptr refacerea pistei si aducerea trambulinelor.....pana la urma e off-road :))!
electric: buggy 2wd,4wd & SC 1:10 off-road
nitro: 1/8 truggy,buggy
CSTA Bucuresti
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
― Mario Andretti
#290
Postat 20 August 2011 - 07:58 AM
electric: buggy 2wd,4wd & SC 1:10 off-road
nitro: 1/8 truggy,buggy
CSTA Bucuresti
“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
― Mario Andretti
#299
Postat 02 September 2011 - 12:50 PM
PS: Am auzit ca nu mai avem voie cu benzinarele pe pista MSRT.
Acum o saptamana se dadea cineva cu un carbon fighter si a fost trimis la plimbare in alta parte.
Pt. Dan: Ar fi loc, dar pe rand nu 2 una langa alta. :rofl:
Aceasta postare a fost editata de w3edflorin: 02 September 2011 - 12:55 PM
Hot Bodies D8T - Truggy 1:8