Modelism - RHC Forum: Sapac 20A - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Sapac 20A ESC

#1 Useril este offline   al_ex 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 51
  • Inregistrat: 14-June 08

Postat 27 March 2009 - 09:20 PM

Buna seara!


A folosit cineva acest regulator? Sau are cineva date despre el? Eu tot ce am gasit pe Google este doar un pdf cu instructiuni de montaj , dar nu am gasit ce ma intereseaza. Ma intereseaza daca recunoaste singur tipul de baterie si daca are functia de Cut off (sper ca asa se numeste... functia care opreste motorul cand scade voltajul bateriei sub limitele normale)
0

#2 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19177
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 27 March 2009 - 09:55 PM

De aici: http://data1.thelaub...PAC_20A_ESC.pdf
Eu inteleg ca stie si Ni (6-10) si Li (2-3) NU as vorbi de recunoastere sau detectie, e mult mai simpla logica lor, nu il intereseaza ca sunt Ni sau Li sau cate sunt, ci numai tensiunea.
Cat despre oprire automata a motorului pe la aprox 6V, nu stiu vreunul sa nu faca asa ceva...
... cu picioarele pe pamant ...
0

#3 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 27 March 2009 - 10:03 PM

Eu am avut un Extra de la SAPAC cu un regulator de 20A. Am sa inerc sa-ti impartasesc din experienta mea.
Nu am si nici nu am gasit o fisa tehnica despre acest regulator.

In primul rand singurul lucru care este documentat este faptul ca are 20A.
Completez prin a spune ca al meu, venind in kitul Sapacului cu un motor inrunner cu reductor 1:8, a avut setat un avans foarte mic. La vremea respectiva nu m-am prins, ci foarte tarziu cand deja renuntasem la el. Asadar nu se preteaza la outrunnere. Eu am pus pe el un outrunner care ar fi trebuit sa traga 900 grame, insa abia daca tragea 700g. Nu mai zic ca secventa de start a motorului era una cu multe 'caraieli' :D

Nu cunosc procedura de modificare a setarilor.

Cutoff... inexistent. Invarte motorul pana cand bateria isi ia cetatenie somaleza :D.

Acei 20A se pare ca sunt totusi sustinuti. Am testat ulterior acel motor inrunner cu un regulator mai de soi, un Himodel de 35A, care se incalzea foarte tare. Deci zapacitul ala de motor are clar consum mai mare de 20A.

Intr-un final, regulatorul a cedat nervos, adica s-au dezlipit piesele dupa el. E adevarat ca a avut parte si de cateva trante bune, insa era oarecum pozitionat ferit de socuri foarte dure.

Parerea mea ar fi urmatoarea: incearca sa renunti la el, si achizitioneaza-ti un regulator serios. Cu riscul de a parea partinitor iti recomand regulatoarele Roxxy din seria 900 insotit si de cardul de programare.
URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#4 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 27 March 2009 - 10:07 PM

In seara asta se pare ca fac sincroane la postari :D. E a doua oara cand postez simultan cu altcineva :D

@renato: sa mor daca la vremea respectiva am dat de documentul inc auza :(
URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#5 Useril este offline   al_ex 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 51
  • Inregistrat: 14-June 08

Postat 27 March 2009 - 10:19 PM

Am gasit si eu acel pdf pe net dar nu prea am inteles prea multe specificatii ale regulatorului din el. Si faza ca nu opreste motorul este foarte urata.Trebuie sa fac teste la sol cat ma tine motorul si pe urma sa stau cu cronometru la fiecare zbor . Va multumesc din suflet pt raspunsuri . Cu ajutorul vostru evit sa stric un lipo :)
0

#6 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 27 March 2009 - 10:21 PM

Crede-ma ca cel mai bun cronometru este urechea muzicala :). Nu vor fi doua zboruri cu aceleasi solicitari....
URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#7 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19177
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 27 March 2009 - 10:24 PM

Mai poti spera, inca nu am ajuns cu Adi la concluzia 100% ferma ca ar fi acelasi.
Daca ai de unde alege, as incepe testele cu un 2s, cel putin pe ala nu va scadea tensiunea pe celula prea mult.

Vezi postareaal_ex, la Mar 27 2009, 10:19 PM, a spus:

Am gasit si eu acel pdf pe net dar nu prea am inteles prea multe specificatii ale regulatorului din el. Si faza ca nu opreste motorul este foarte urata.Trebuie sa fac teste la sol cat ma tine motorul si pe urma sa stau cu cronometru la fiecare zbor . Va multumesc din suflet pt raspunsuri . Cu ajutorul vostru evit sa stric un lipo :)

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 27 March 2009 - 10:24 PM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#8 Useril este offline   al_ex 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 51
  • Inregistrat: 14-June 08

Postat 27 March 2009 - 11:00 PM

O sa fac si teste , poate da Dumnezeu si are aceasta functie . Imi e cam frica sa ma iau dupa ureche , caci sunt incepator.
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu