Aprilie 2004
#1
Postat 01 April 2004 - 08:39 PM
Eu lucrez la trei aripi zburatoare , sa am ce rupe!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
#2
Postat 02 April 2004 - 06:43 AM
bafta si minuni!
"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI
"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery
"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze
"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII
NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
#3
Postat 02 April 2004 - 07:21 AM
am ajuns in aprilie si deja imi faceti pofta, mai ales cu idea de combat. Cine vine in weekendul asta la Cluj, sa ne intelnim la un zbor pe aerodrom ? Am de incercat 2 acrobate noi cu motor termic, pe langa sa incercam un mic combat la panta, daca avem vint din directia buna si cu cine bineinteles...
Urmeste sa depun poze duminica seara de rezultate.
Walter Born
#4
Postat 02 April 2004 - 09:33 PM
Eh sa nu credeti ca este vorba de mine ci....de o aripa care nu mai e...dar se va reconstrui.
Azi am avut o zi minunata, soare, vant modest si am tras un zbor superb si relaxat cu acrobatie din belsug cu aripa monomotor speed 660 la vreo 20 de km de Arad. Dupamasa am vrut sa repet faza pe campul meu favorit de zbor. Dupa decolare am auzit doua intreruperi scurte la motor dar s-a mai intamplat si cu alte ocazii tot acolo si nu prea am bagat in seama evenimentul. Dupa cateva figuri frumoase, mi-a ramas comanda intepenita si obiectul a devenit incontrolabil si s-a inshurubat in terra de la vreo 25 de metrii in plina viteza. Ce a mai ramas, este vizibil mai jos dar dupa o inspectie mai amanuntita se pare ca am un regulator un accu pack si o elice minus iar de aripa ce sa mai zic....
Faptul ca am pierdut controlul este chiar ciudat mai ales ca eram destul de aproape de model in acel moment. Nu va speriati, nu vreau sa filozofez DE CE, ci mai bine urati-mi spor la treaba!
Sa-i fie tzarana usoara!
#6
Postat 02 April 2004 - 09:48 PM
Mersi pentru incurajari dar aripa nu mai poate fi reparata, este rupta in vreo 6 locuri deci trebuie sa fac alta iar despre variator sa vedem, oricum nu va mai zbura caci este la al doilea crash fatal si nu mai risc.
Aceasta postare a fost editata de zozo: 02 April 2004 - 09:48 PM
#7
Postat 02 April 2004 - 10:02 PM
Pentru Mizzone: Un intelectual are nevoie de un cap in plus, un meserias de inca doua maini si un patron de ziua de 48 de ore......
Zozo, interesant crashul tau, exact acelasi lucru am patit si eu, crezi ca e de la variator? Mai gandeste, poate tragi o concluzie, ma intereseaza deoarece am reparat acrobatul electric si sa nu ma astept la inca o bushala.
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
#8
Postat 02 April 2004 - 11:34 PM
Greu de spus daca nefericitul eveniment a fost vina variatorului sau nu. As putea spune un roman intreg despre investigatiile mele in urma unor evenimente nefericite. Am incercat mereu sa fiu obiectiv si sa nu dau direct vina pe bruiaj si sa nu incerc a simplifica problema pe motivul lipsei de experienta. Ironia soartei este ca pe campul pe care zbor, si in general dealtfel, nu mai zboara nimeni. Singurul bruiaj peciproc non radio este faptul ca acel camp este plin de autoturisme razletz parcate din motiv ca este "mozodromul orasenesc" http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/ic_00.gif , sa fie oare blestemul tinerelor perechi pe care-i deranjez....?
Bine, lasand gluma deoparte, nu-mi explic cum de am dat de pamant cu 4 modele pe acelasi camp din motive inexplicabile pentru mine. Singurul indiciu pentru un eventual bruiaj ar fi simptoma intreruperii motorului dar la mai multe modele, deci exclus vina unui variator. Totusi la aripa bimotor am avut defectiune la un motor din cauza ruperii terminalelor unui regulator de tensiune. Ceea ce mai da de gandit este faptul ca am zburat in multe locuri prin tara, dupa cum s-a vazut in acest jurnal, si numai pe acest camp am dat cu 4 modele de pamant inexplicabil, deci...
La acest crash mai exista un amanunt. Un singur element nu am mai gasit deloc. Lipsea o tija de comanda dintre servo si elevon. Daca am pierdut-o mai devreme este explicabil fenomenul dar ...cum si cand.
Am avut cateva ore de furie mai ales ca azi am mai zburat odata foarte frumos si fara probleme iar acum pot sa-mi construiesc una noua ca se apropie RR.
zozo
#9
Postat 03 April 2004 - 08:09 AM
1) daca a fost receptor Multiplex tip Pico sau Robbe RX600, atuns asta era motiv cu siguranta.
sau
2) Daca era reglator cu sistemulu BEC car inchide prea repede si numai ajunge curent la Servouri, sa zicem la 6 V si tu ai Akku de 7,2 V. La turatie mare la start, trage motorul mai mult A si scade prbabil accumulator scurt timp sub V necesari. Lafel daca accumulator este mai vech sau nu complet incarcat.
Atuns ajuta numai oprit motorul si ar trebuie sa revine...
Walter Born
#10
Postat 03 April 2004 - 12:55 PM
imi pare rau pentru aripioara ta, sper sa-ti faci repede alta si sa continui sa zbori.spor la lucru!
bafta si minuni!
"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI
"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery
"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze
"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII
NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
#11
Postat 03 April 2004 - 10:06 PM
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
#12
Postat 04 April 2004 - 04:58 AM
Aceasta postare a fost editata de old-boy: 04 April 2004 - 04:59 AM