Asamblarea a mers repede, in principiu mancand cam 6 ore (fara stres). Am folosic CA styro si activator tot de la Pelikan, cu mentiunea ca activatorul are un pic de treaba cu culorile aplicate pe depron, ramanand usor patat pe alocuri.
DIntr-un motiv obscur, se pare ca am un motor 2204/54 atipic, in sensul ca are mountul cu 2 suruburi ca si 2203 si nu cu 4 cum am vazut la altii si cum presupunea si producatorul kitului. Din aceasta cauza a trebuit sa folosesc o piesa in cruce pentru a adapta morotul la piesa decupata din lemn, fara de care suruburile nimereau prin tot felul de decupaje.
motor.jpg (46.57K)
Number of downloads: 571
Fuselajul are in partea superioara un capac cu fixare magnetica pentru acces comod la baterie, fapt ce m-a surprins placut:
capacinchis.jpg (61.65K)
Number of downloads: 505
capacdeschis.jpg (66.75K)
Number of downloads: 90
Dat fiind volumul oferit de fuselaj, montarea electronicii in interior ofera o buna protectie. Am folosit un receptor Jeti Duplex 4 canale cu greutatea de 5g. Restul electronicii a migrat de pe Malibu: 3 servo de 3.7g si regulatorul de 10A.
receptor.jpg (63.15K)
Number of downloads: 88
Dupa fixarea platbenzilor de carbon in aripi a urmat prinderea suprafetelor de control. In loc de scotch-ul recomandat am folosit fasii de film radiografic (se poate zice ca si nevasta are o mana prin avionul asta, dat fiind ca era o radiografie de mana a ei :angry2:).