Modelism - RHC Forum: Unique acrobatic EPP Foamie from MS Composit - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Unique acrobatic EPP Foamie from MS Composit acrobatic EPP Foamie de la MS Composit

#1 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 22 January 2009 - 12:15 AM

pt ca am ramas placut impresionat de kitul de sala SPARK, am decis sa iau un alt kit facut de cei de la MS Composit.

si tot cautand pe la ei pe site, am ramas cu ochii pe acest model: Unique. si l-am comandat (multumesc celui ce m-a ajutat, nu-i dau numele sa nu-i fac reclama).

date tehnice:
<LI class=par_1>greutate kit: 340 g<LI class=par_2>anvergura: 940 mm <LI class=par_40>lungime: 870 mm
recomandari producator: Motor: AXI-2208/34 ; No. of cells: 3S Lipol 700 - 1000mAh

kitul este ok din pct-ul meu de vedere, inscriptionare bunicica (se putea si mai bine face serigrafia, sa vina in RO si le arat cum), manual asamblare un pic cam firav dar imagini sugestive.

inca nu m-am apucat de bricolat din lipsa de timp, prioritar fiind refacerea acvariului
Fisier atasat  Copy_of__MG_3982.JPG (130.93K)
Number of downloads: 1138


kit (fuselaj / aripi / ampenaje)
Fisier atasat  kit.JPG (139.05K)
Number of downloads: 1075
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#2 Useril este offline   Romulus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1190
  • Inregistrat: 02-June 08

Postat 22 January 2009 - 12:20 AM

O sa zboare super. Dar ai abandonat pe Acromaster? De ce ai luat un alt model electric, practic intr-o clasa foarte apropiata de Acromaster?
0

#3 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 22 January 2009 - 12:28 AM

din punguta cu piese marunte
Fisier atasat  piese_marunte.JPG (190.34K)
Number of downloads: 736

electronic and stuff
Fisier atasat  electronica.JPG (186.56K)
Number of downloads: 614

ca prima modificare fata de recomandarea producatorului, in loc de axi, voi folosi un BM 2409-18

regulator cel mai probabil va fi towerPro de 30A. elicii: 9x6 si 9x4.7 (vedem cu care va zbura mai bine)

servo: 4 e-sky digitale de 7.5g cu cuplu de 1.0Kg/cm la 5V

lipo 3S1P 1500mA
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#4 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 22 January 2009 - 12:33 AM

romulus, nu am abandonat acromasterul, dar pe ala inca nu il scot pana nu il pun la punct asa cum tre (motorizare + pack).
incet incet, toate la timpul lor. primul motiv ar fi bugetul redus in perioada asta (mama masii de masina ca m-a uscat la buzunar dupa reparatii) si al doilea motiv, prefer sa rup modelul asta decat acromasterul :rolleyes:

revenind la Unique:
a doua modificare, majora zic eu, este ca in loc de sfoara bagata prin aripi si fuselaj si lipita cu CA, voi folosi tija de carbon de 3 mm incastata in aripa si fuselaj.
iata cam ce zice producatorul in manual, ar sincer nu-mi inspira incredere:
Fisier atasat  soubor_1544_Page_3.jpg (162.23K)
Number of downloads: 608

la ampenajul orizontal, voi folosi tija carbon de 1 mm cam cum se vede in exemplul urmator:
Fisier atasat  DSC04861.jpg (138.31K)
Number of downloads: 129

Aceasta postare a fost editata de allen_g30: 22 January 2009 - 12:34 AM

_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#5 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 22 January 2009 - 12:41 AM

o alta modificare la kit, sunt rotile. in kit au venit acele carapace din care formezi roata, un plastic chior. sunt OK pt indoor, zic eu, dar pe outdoor nu. asa ca in locul lor voi folosi roti usoare din poliuretan (cred ca asta este materialul), care sa asigure un rulaj cat de cat bun pe terenul de la chitila.

un filmulet cu capacitatile de zbor il puteti vedea aici: http://www.vimeo.com/1675550

acum astept si parerile voastre.

de maine ma ocup de bricolat, sper ca pana in WE sa il termin si daca vremea tine cu noi, sa il scot la un prim zbor.
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#6 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 22 January 2009 - 12:48 AM

foarte frumos modelul! L-ai cantarit cumva? Poti sa-mi dai pe mi de undel l-ai luat?

Numai bine si spor la treaba,
Calin


0

#7 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 22 January 2009 - 01:06 AM

comanda a fost facuta aici: http://shop.lindinger.at/product_info.php?...oducts_id=64157
de un prieten.

gramaj kit (ce a venit in pachet): cam 166g

Fisier atasat  _MG_3991.jpg (170.88K)
Number of downloads: 161

apoi 4 servo *7.5g = 30g
motor 68g
ESC 30g
pack 120g
cu ce o mai intra (epoxi, CA, prelungitoare servo, elice, carbon, etc) sper sa nu depasesc 500g.

cu acelasi tip de motor, esc si pack, zbor pe o cessna de aprox 700g
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#8 Useril este offline   melsoft 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 414
  • Inregistrat: 16-April 05
  • Location:https://t.me/pump_upp
  • Interests:https://t.me/pump_upp

  Postat 22 January 2009 - 09:08 AM

Vezi postareaallen_g30, la Jan 22 2009, 01:06 AM, a spus:

comanda a fost facuta aici: http://shop.lindinger.at/product_info.php?...oducts_id=64157
de un prieten.

gramaj kit (ce a venit in pachet): cam 166g

Atasament _MG_3991.jpg

apoi 4 servo *7.5g = 30g
motor 68g
ESC 30g
pack 120g
cu ce o mai intra (epoxi, CA, prelungitoare servo, elice, carbon, etc) sper sa nu depasesc 500g.

cu acelasi tip de motor, esc si pack, zbor pe o cessna de aprox 700g


Cat a costat kitul? E RTF sau ARF?
0

#9 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 22 January 2009 - 09:43 AM

kit ARF - 50 euro
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#10 Useril este offline   Rontaila 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 324
  • Inregistrat: 29-May 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI /BERCENI
  • Interests:Tot ce zboara cu motor sau se scufunda in mare

Postat 22 January 2009 - 09:58 AM

Salut ,

eu am montat kit-ul asta si am folost tije carbon de 2 mm la aripi si fuselaj in locul sforii pe care o da producatorul , iar la ampenajul orizontal am pus platbanda de carbon de 6x1mm .
Te sfatuiesc sa-l lipesti cu lipici poliuretanic monocomponent ,intra in structura de EPP si este mai elastic decat CA. Eu am o singura problema cu acest aveon ,are o puternica tendinta de picaj,centrul de greutate este reglat corect ,am incercat schimbarea unghiului de incidenta a stabilizatorului dar nu am rezolvat nimic , incearca sa nu lipesti definitiv sabilizatorul si daca apare aceias problema sa poti face modificari fara sa cioplesti prea mult in fuselaj.
REZISTENTA LA TRANTITURI ESTE FOARTE BUNA . :rolleyes:

PS Daca ai depron de 6 mm mai fa un set de ampenaje orizontale si verticale , sunt cam fragile si cand se agata in iarba de pe Chitila se rup
Primul sosit ,ultimul plecat..
0

#11 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 22 January 2009 - 10:19 AM

Super frumos.. nu inteleg din ce e ? Elapor ?


Si da cei de la MS Composit au niste poze pe site de te sufoci si cand vine avionu serigrafia aia lasa mult de dorit..

Sistemul cu sfoara l-am vazut la parkmaster si la blizard de la multiplex.. mi s-au parut geniale.. aripa devine BETON. Nu stiu cat de complicat e de montat.
DT
0

#12 Useril este offline   Tempus 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 220
  • Inregistrat: 27-February 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 22 January 2009 - 11:35 AM

50 euro + 20 euro transport = 70 euro (sau pe acolo depinde cine ti l-a comandat si cum ti-l transporta)

la banii astia dc nu ai optat pentru parkmaster ? motorizarea este aproape identica.

Aceasta postare a fost editata de Tempus: 22 January 2009 - 11:35 AM

0

#13 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 22 January 2009 - 02:46 PM

am zburat si io modelu asta si e super fun...sta binisor la capitolul 3d
daca nu vrei 3d stie sa zboare si calm
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#14 Useril este offline   protheus 

  • 日本語
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1719
  • Inregistrat: 26-August 07
  • Gender:Male
  • Location:Manage
  • Interests:Cate un pic din fiecare domeniu.

Postat 22 January 2009 - 05:09 PM

Vezi postareaflorin100%, la Jan 22 2009, 02:46 PM, a spus:

sta binisor la capitolul 3d


Scuze de offtopic, dar am tot auzit de zbor 3D si as vrea sa stiu clar care e linia d demarcatie dintre 3D si zbor acrobatic? Adica ce figuri sunt exclusiv posibile numai in zbor 3D?
 "Pai, impartim egal totul, o jumate tu, o jumate eu si o jumate Ion."  
0

#15 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 22 January 2009 - 05:23 PM

hovering,torque-roll,harrier,wall,blender,snap-roll si mai sunt.

un link la repezeala
flying is my life...
0

#16 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 22 January 2009 - 05:25 PM

bunnn. pai sa detaliem: parcmaster nu am vrut pt ca deja am acromaster. pret final... undeva la 50Euro (cu transport inclus)

ok, faza cu sfoara nu mi se pare f complicata, dar daca tot am carbonul... parca mai multa incredere am in el. lipiturile le voi face cu CA si Activator + epoxi + poliuretanic monocomponent (fiecare va fi folosit dupa cum este cazul, in functie de nevoi...)
ampenajele deja sunt copiate, atat pe hartie cat si pe depron (m-am gandit eu ca... doamne fereste) :blink:

pt inceput va dati seama ca va fi zbor linistit, curse mici la elementele de comanda, cu timpul... cine stie, poate trecem si la 3D (sa vezi ce-o sa stau pe capul tau Florine la camp).

legat de culori... astia fol la serigrafie vopseluri cu uscare ultra-rapida la UV, ceea ce le face sa piarda din tarie. daca o sa am chef, poate mai dau eu cu ceva culoare, desi... nu prea am chef. doar pe intrados voi face linii transversale rosii sau careu de sah, pt a diferentia mai bine modelul (intrados de extrados). aici va interveni si ochiul soatzei (deh, te sa aibe si ea un aport).

acum intrebare: sa fol servourile E-sky sau sa pun HTX900?
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#17 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 22 January 2009 - 05:26 PM

Pare sa fie mai curand o problema de terminologie, nu de demarcatie.

3D flight is a type of flying in which model aircraft have a thrust-to-weight ratio of more than 1:1 (typically 1.5:1 or more), large control surfaces with extreme throws, and relatively low wing loadings.

These elements allow for spectacular aerobatics such as hovering, 'harriers', torque rolling, blenders, rolling circles, and more, maneuvers that are performed below the stall speed of the model. The type of flying could be referred to as 'on the prop' as opposed to 'on the wing', which would describe more conventional flight patterns that make more use of the lifting surfaces of the plane.

http://en.wikipedia....flyer#3D_flight

iar cu acrobatia, nu zborul este acrobatic, ci manevrele:
http://en.wikipedia....obatic_maneuver


Vezi postareaprotheus, la Jan 22 2009, 05:09 PM, a spus:

Scuze de offtopic, dar am tot auzit de zbor 3D si as vrea sa stiu clar care e linia d demarcatie dintre 3D si zbor acrobatic? Adica ce figuri sunt exclusiv posibile numai in zbor 3D?

... cu picioarele pe pamant ...
0

#18 Useril este offline   Rontaila 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 324
  • Inregistrat: 29-May 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI /BERCENI
  • Interests:Tot ce zboara cu motor sau se scufunda in mare

Postat 22 January 2009 - 06:12 PM

Pune SG90 sau HTX900 (acelas lucru) la Esky le cad dintii repede :rolleyes: si nu gasesti pinioane de rezerva :( , eu am 4 sau 5 bucati ramase stirbe.

Aceasta postare a fost editata de Rontaila: 22 January 2009 - 06:14 PM

Primul sosit ,ultimul plecat..
0

#19 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 23 January 2009 - 01:39 AM

sa mai reimprospatam topicul un pic:

primul lucru a fost sa lipesc cele 2 jumatati de aripa intre ele, dupa care am vopsit pe intrados dungile rosii (asa a vrut doamna, sa fie rosu), si apoi am bagat tija de carbon de 3. lipituri cu CA si apoi un strat subtire de epoxi
Fisier atasat  intarituri_01.JPG (88.78K)
Number of downloads: 89

dupa care am trecut la fuselaj. intaritura tot cu tija carbon de 3, lipituri cu CA si apoi epoxi la suprafata
Fisier atasat  intarituri_fuselaj_02.JPG (119.04K)
Number of downloads: 103Fisier atasat  intarituri_fuselaj_03.JPG (72.64K)
Number of downloads: 101JPG]
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#20 Useril este offline   Romulus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1190
  • Inregistrat: 02-June 08

Postat 23 January 2009 - 01:45 AM

Vezi postareaZOD, la Jan 22 2009, 10:19 AM, a spus:

[...]
Sistemul cu sfoara l-am vazut la parkmaster si la blizard de la multiplex.. mi s-au parut geniale.. aripa devine BETON. Nu stiu cat de complicat e de montat.


Cine-mi explica si mie cum e cu sfoara?
0

#21 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 23 January 2009 - 01:47 AM

urmatorul pas, a fost sa intaresc ampenajele.
tija de carbon pe intrados la profundor si banda de carbon. nu stiu daca am procedat bine sau nu, dar fiindca materialul este depron... am zis ca este mai bine asa.
Fisier atasat  intarituri_ampenaj_04.JPG (93.93K)
Number of downloads: 88
Fisier atasat  intarituri_ampenaj_05.JPG (84.04K)
Number of downloads: 95

cat a stat la uscat ampenajele, am scobit lacasurile pt servouri in fuselaj si am lipit suportii, apoi am trecut la lipitul ampenajelor.
destul de usor daca mai ai o mana in plus care sa te ajute (acum nu pot decat sa zic ca soatza a fost intelegatoare si m-a ajutat)
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#22 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 23 January 2009 - 01:52 AM

treaba cu sfoara e simpla. se face cate un sant de 2-3 mm in adancime atat pe intrados cat si pe extrados (cazul aripii). se baga o sfoara mai trainica si de lipeste cu CA. se inoada la un cap cele 2 sfori, apoi se trage de ele si se inoada strans la celalalt capat inainte ca CA-ul sa se intareasca. si in felul acesta se intareste aripa.

Aceasta postare a fost editata de allen_g30: 23 January 2009 - 01:53 AM

_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#23 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 23 January 2009 - 02:02 AM

si ultima parte pe ziua de azi; dupa montarea servourilor, cablurile le-am bagat printr-un sant facut in fuselaj
Fisier atasat  ARF_03.JPG (130.64K)
Number of downloads: 103
Fisier atasat  ARF_02.JPG (116.01K)
Number of downloads: 97

si asa arata in proportie de 70% ARF.
Fisier atasat  ARF_01.JPG (124.34K)
Number of downloads: 112
Fisier atasat  ARF_04.JPG (98.27K)
Number of downloads: 113

restul maine ca deja vad in ceata :D

mai am o problema: nicaieri in manual nu scrie daca este cazul sa ii dau motorului acel unghi la montaj (2gr dreapta si 2 in jos). la acest model se preteaza asa ceva?
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#24 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 23 January 2009 - 02:09 AM

2 dreapta si 2 jos zic eu ca e decent! Da se preteaza :D
URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#25 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 23 January 2009 - 02:39 AM

mi se pare mie sau platbanda de carbon e din 2 bucati lipite pe fiecare ampenaj?
Daca e asa nu e bine. Ar fi fost mult mai rezistent daca puneai platbanda inaintea lipirii profundorului, dintr-o bucata. Asa acum in caz de ceva ti se va rupe un stabilizator fix de langa fuselaj (unde rezistenta e cea mai mica) si se lipeste mai greu acolo...

Aceasta postare a fost editata de Kriminel: 23 January 2009 - 02:41 AM



0

#26 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 23 January 2009 - 10:01 AM

platbanda am lipit-o dintr-o singura bucata, dupa care am facut decupajele.

Fisier atasat  intarituri_ampenaj_04.JPG (193.97K)
Number of downloads: 93

am cantarit de curiozitate modelul in starea actuala: 250g fix.

Aceasta postare a fost editata de allen_g30: 23 January 2009 - 10:05 AM

_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#27 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 23 January 2009 - 10:21 AM

allen ... Daca doresti sa inveti sa faci hovering cu ala .. am o sugestie cu privire la unghiul de la motor...

Te va ajuta doar la hovering s-ar putea sa faca un pic ciudat in zbor drept (asta am facut io la aito si se simte)

Montezi motorul.. avionu sa fie complet echipat ... si il tii in mana in casa unde nu e influentat de vant. dai gaz cat sa stea in hovering, poate o idee mai sus .. si cu toate comenzile trimate pe 0 ii dai drumu usor din mana si vezi in ce parte se duce. Repeti asta pana esti sigur ca motorul il trage in partea aia. Dupa care schimbi unghiul la motor pana cand vezi ca nu o mai ia intr-o parte... :D el o sa se duca oricum intr-o parte cand intra in torque .. mai ales cand compensezi cu eleronul atunci o ia pe toate partile dar e mai simplu sa pornesti de la o atitudine neutra.

Dar repet .. asta poate sa iti dea un usor dezavantaj la zborul normal dar te ajuta la hovering.. Cu CG-ul foarte in spate si cu unghiul la motor asa.. dai eleron dreapta ca sa nu intre in torque si restul vine de la sine :D

Dezavantajele vin doar la manevrele de precizie dar nu cred ca e cazul la polistiren . Adica daca urci pe verticala o sa constati ca o ia intr-o parte (stanga de obicei) si trebuie sa compensezi cu directie daca vrei sa fie ata.. la zborul drept si motor blana s-ar putea sa urce mai mult decat te astepti.. La cutit te mai deranjeaza un pic dar oricum ai fi compensat pt ca ma uit io asa la el si sunt sigur ca nu e foarte precis avionul dar o sa fie foarte fun..

Bafta
DT
0

#28 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 23 January 2009 - 10:47 AM

aha, sincer sa fiu, cam asa am procedat si cu primul Yak din spuma. i-am dat unghi la motor dupa "reteta clasica: 2 la dreapta, 2 in jos" dupa care gaz la 3/4 in casa si am observat tendintele, dupa care am facut corectiile. bine, eu inca nu pot face un hover corect, iar ca zbor de precizie... he he, mai este pana acolo. asta l-am luat mai mult de fun dar si sa mai imi fac mana cat de cat, atat cat se poate cu el.

CG-ul in manual este trecut intre 95 si 105 mm de la bordul de atac al aripii. pt inceput o sa-l fixez la 95 pt un zbor normal, sa-l vad cum se comporta, trimaj, etc. apoi, daca totul este OK il trec mai in spate, spre 105, si atunci ma bag si la hover.

apropos, am citit aticolul ala nou, se pare ca si mie mi-a dat un pic peste cap teoriile despre zbor si trimaje (alea putine...) :D
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#29 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 24 January 2009 - 03:27 AM

am terminat de bricolat la model.

primul lucru facut azi a fost sa liposc suportul motor. ca sal rigidizez, in cele 2 gauri mici am lipit care o bucata de 40mm de carbon de 3 si tot ansamblul l-am infipt in fuselaj. lipirea am facut-o cu epoxi
Fisier atasat  001.JPG (88.55K)
Number of downloads: 56

apoi am lipit benzile adezive tip sky, cu care prind pack-ul refulatorul si receptorul
Fisier atasat  003.JPG (126.45K)
Number of downloads: 57Fisier atasat  004.JPG (135.87K)
Number of downloads: 62
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#30 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 24 January 2009 - 03:33 AM

apoi, am fixat fiecare componenta unde ii este locul
Fisier atasat  006.JPG (121.03K)
Number of downloads: 84
Fisier atasat  007.JPG (144.33K)
Number of downloads: 86
Fisier atasat  008.JPG (143.62K)
Number of downloads: 79
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

16 useri citesc topicul
0 membri, 16 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu