Modelism - RHC Forum: HPI Savage Monster Truck - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 201 Pagini +
  • « Prima
  • 175
  • 176
  • 177
  • 178
  • 179
  • Ultima »

HPI Savage Monster Truck Discutii,probleme,rezolvari,tips and tricks Evaluare topic: -----

#5281 Useril este offline   Mr.Catalin 

  • fan HPI!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 708
  • Inregistrat: 25-August 14
  • Gender:Male

Postat 24 November 2014 - 10:48 AM

Vezi postareasoarece, la 23 November 2014 - 10:39 PM, a spus:

....da' nici o baja prin pozele alea ? :huh:

au interdictie pe bucium, de la autoritatea suprema.

Aceasta postare a fost editata de Mr.Catalin: 24 November 2014 - 10:48 AM

0

#5282 Useril este offline   soarece 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2860
  • Inregistrat: 03-January 13
  • Gender:Male

Postat 25 November 2014 - 12:52 AM

Vezi postareaMr.Catalin, la 24 November 2014 - 10:48 AM, a spus:

au interdictie pe bucium, de la autoritatea suprema.


cum vine asta ? :lol: :lol: :lol:
Ma-ncalt cu tenesii pe dos,am un tricou nike patat de gaura,in cap palarie de paie si pe ochi rayban replica iar pe cheia de la logan scrie renault!
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
0

#5283 Useril este offline   Kitty 

  • RC Addict
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4563
  • Inregistrat: 11-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:RC,Cars.....

Postat 25 November 2014 - 05:57 PM

baieti am o intrebare.poate s-a discutat,da mi greu sa reiau toate paginile asa ca va intreb direct.a rezolvat careva problema presiunii dupa ce rezervorul este gol pe jumate?daca da,cum?am cautat pe YT si am gasit cateva,insa una singura mi se pare cea mai buna solutie si anume omu a facut o gaura chiar in partea dreapta jos a rezervorului si a bagat un stut,astfel combustibilul nu trebuie sa urce iarasi pe acea rampa.iata si linkul


https://www.youtube....h?v=fBhmdgO6iNs

Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
0

#5284 Useril este offline   hassel 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2464
  • Inregistrat: 02-February 12
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Cars, cars, cars, any type ....

Postat 25 November 2014 - 08:02 PM

Sunt mai multe proceduri de a evita saracirea in a doua jumatate a rezervorului:


- cea aratata de tine
- cea in care mai adaugi un rezervor suplimentar mai mic, ca intermediar
- cea in care iei un furtun mai lung si ii faci o bucla prin towerul spate, care este si cea mai simpla de altfel

Ca o gluma, mergi doar jumatate de rezervor si realimentezi.

Eu am facut pe savi meu doar faza cu conducta mai lunga de alimentare.

Aceasta postare a fost editata de hassel: 25 November 2014 - 08:02 PM


BAJA
5SC 30cc gas

Hobbytech str8 rally electric conversion

0

#5285 Useril este offline   Mr.Catalin 

  • fan HPI!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 708
  • Inregistrat: 25-August 14
  • Gender:Male

Postat 25 November 2014 - 08:31 PM

Ai uitat cea mai eficienta metoda..
-conversie la brushless..
0

#5286 Useril este offline   Mr.Catalin 

  • fan HPI!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 708
  • Inregistrat: 25-August 14
  • Gender:Male

Postat 25 November 2014 - 09:20 PM

Vezi postareasoarece, la 25 November 2014 - 12:52 AM, a spus:

cum vine asta ? :lol: :lol: :lol:

ask him!
0

#5287 Useril este offline   Kitty 

  • RC Addict
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4563
  • Inregistrat: 11-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:RC,Cars.....

Postat 26 November 2014 - 12:18 AM

Vezi postareahassel, la 25 November 2014 - 08:02 PM, a spus:

Sunt mai multe proceduri de a evita saracirea in a doua jumatate a rezervorului:


- cea aratata de tine
- cea in care mai adaugi un rezervor suplimentar mai mic, ca intermediar
- cea in care iei un furtun mai lung si ii faci o bucla prin towerul spate, care este si cea mai simpla de altfel

Ca o gluma, mergi doar jumatate de rezervor si realimentezi.

Eu am facut pe savi meu doar faza cu conducta mai lunga de alimentare.


furtunul lung oricum il voi monta ulterior.insa cred ca cea cu stutul este o chestie foarte simpla,nu imi dau seama de ce cei de la HPI nu fac treaba asta.ma apuc de croit :rolleyes:

Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
0

#5288 Useril este offline   Kitty 

  • RC Addict
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4563
  • Inregistrat: 11-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:RC,Cars.....

Postat 26 November 2014 - 12:19 AM

Vezi postareaMr.Catalin, la 25 November 2014 - 08:31 PM, a spus:

Ai uitat cea mai eficienta metoda..
-conversie la brushless..



nu se compara una cu alta.fiecare are farmecul lui,insa parca este altceva cand scoate fum si face gomot.oricum voi avea pe viitor si un flux

Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
0

#5289 Useril este offline   master 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 816
  • Inregistrat: 03-September 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:interior design, pictura murala si de sevalet, ilustratie de carte, machete si modelism.

Postat 26 November 2014 - 06:22 PM

un girofar handmade pentru impresie. led - bicolor, intrerupator micro si acumulator auxiliar li-ion de 3,7 volti. Toate montate pe caroerie pentru autonomie si pt a evita fire, mufe, etc...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSC08655.JPG
  • Imagine atasata: DSC08654.JPG
  • Imagine atasata: DSC08653.JPG

In tara asta prost facuta,
Rahatii-is sefi in loc sa puta
Iar oamenii adevarati sunt sufocati de-acesti rahati....
0

#5290 Useril este offline   soarece 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2860
  • Inregistrat: 03-January 13
  • Gender:Male

Postat 26 November 2014 - 10:13 PM

la prima tumba girofarul trece pe avarie :lol: ....
Ma-ncalt cu tenesii pe dos,am un tricou nike patat de gaura,in cap palarie de paie si pe ochi rayban replica iar pe cheia de la logan scrie renault!
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
0

#5291 Useril este offline   master 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 816
  • Inregistrat: 03-September 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:interior design, pictura murala si de sevalet, ilustratie de carte, machete si modelism.

Postat 26 November 2014 - 10:38 PM

Vezi postareasoarece, la 26 November 2014 - 10:13 PM, a spus:

la prima tumba girofarul trece pe avarie :lol: ....

Da, sa stii ca m-am gamdit la asta, dar in interiorul cabinei nu prea avea vizibilitate, iar pe exterior in zona oglinzii retrovizoare mi s-a parut ca ar fi mai ferita.
Din experienta am văzut ca trântele cele mai dese le ia pe plafon, muchia si colturile benei din spate.
Acum o vedea ce-o mai fi!
In tara asta prost facuta,
Rahatii-is sefi in loc sa puta
Iar oamenii adevarati sunt sufocati de-acesti rahati....
0

#5292 Useril este offline   soarece 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2860
  • Inregistrat: 03-January 13
  • Gender:Male

Postat 26 November 2014 - 10:42 PM

Vezi postareamaster, la 26 November 2014 - 10:38 PM, a spus:

Din experienta am văzut ca trântele cele mai dese le ia pe plafon, muchia si colturile benei din spate.


si eu zic la fel ca fost posesor de savy ....dar ,am reusit odata s-o pun pe lateral din greseala....din experienta mea mica spun ca orice gadget in plus pus pe un automodel nu are zile multe desi si mie imi place sa mai mesteresc una alte pe la ele...
Ma-ncalt cu tenesii pe dos,am un tricou nike patat de gaura,in cap palarie de paie si pe ochi rayban replica iar pe cheia de la logan scrie renault!
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
0

#5293 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 30 November 2014 - 03:00 AM

Vezi postareasoarece, la 26 November 2014 - 10:42 PM, a spus:

si eu zic la fel ca fost posesor de savy ....dar ,am reusit odata s-o pun pe lateral din greseala....din experienta mea mica spun ca orice gadget in plus pus pe un automodel nu are zile multe desi si mie imi place sa mai mesteresc una alte pe la ele...


Pai vezi, d-aia ti-am latit-o eu!! :lol:
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#5294 Useril este offline   master 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 816
  • Inregistrat: 03-September 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:interior design, pictura murala si de sevalet, ilustratie de carte, machete si modelism.

Postat 30 November 2014 - 12:09 PM

Chestia cu lățitul cred ca este indicata pentru Savage. Eu așa am luat-o gata lățită, cu capete de planetara lungi si seturi de distanțiere mov anodizate, originale HPI. Sincer, acum nu mi-aș imagina Savage-ul mai ingust, cu un ecartament mai mic. De ce? Pentru ca la primul viraj in forță il răstorni fara doar si poate.
Sincer sa fiu chiar a-si simți nevoia de inca 1 cm ecartament, dar fara sa umblu la alte cauciucuri. Pentru ca un cauciuc mai lat, da intr-adevar stabilitate, dar pe de alta parte creste si rezistenta la înaintare si frecare. Asta înseamnă ca scurtează considerabil timpul de functionare.
Ca alternativa, am ales sa întăresc inserțiile roților din fata cu un burete mai dur, ceea ce face ca anvelopa sa se tina mai bine pe flancuri, talon in viraje. Sau in virajul asociat cu frana.
Știți desigur la ce ma refer! Cum sunt brutalizate sărmănele anvelope de către acest monster truck cu adevărat Sălbatic!
Am ales sa înlocuiesc inserțiile roților fata deoarece aceste sunt cele mai "abuzate"....si știți cum este chestia cu abuzatul.....Astfel o anvelopa ceva mai dura pe fata, nu se va mai " împiedica" in denivelările terenului, dând astfel posibilitatea ca la fiecare astfel de împiedicare, puntea spate sa împingă si mai puternic, răsturnând astfel mașină....
In tara asta prost facuta,
Rahatii-is sefi in loc sa puta
Iar oamenii adevarati sunt sufocati de-acesti rahati....
0

#5295 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 December 2014 - 03:28 PM

Eu am considerat ca latirea standard, pe care o gasesti pe piata, e prea mica pentru mine, sunt un om al extremelor, asa ca am facut-o de capul meu :)
Cam asa arata acum, cu vreo 8 cm in plus:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: CAM01155.jpg
  • Imagine atasata: CAM01162.jpg

Aceasta postare a fost editata de Tzicul: 01 December 2014 - 03:30 PM

Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#5296 Useril este offline   soarece 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2860
  • Inregistrat: 03-January 13
  • Gender:Male

Postat 01 December 2014 - 03:41 PM

crawler dar cam adio rulmenti iar fuzetele suporta forte mai mari acum direct proportionale cu lungimea hex-ului adaptor dar banuiesc ca stii deja asta....vad ca inca folosesti protectia de la rezervor,aia e "built by je" ......arata bine masinuta ! :)

Aceasta postare a fost editata de soarece: 01 December 2014 - 03:42 PM

Ma-ncalt cu tenesii pe dos,am un tricou nike patat de gaura,in cap palarie de paie si pe ochi rayban replica iar pe cheia de la logan scrie renault!
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
0

#5297 Useril este offline   Mr.Catalin 

  • fan HPI!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 708
  • Inregistrat: 25-August 14
  • Gender:Male

Postat 01 December 2014 - 04:59 PM

Parerea mea.
Cu cat e mai lata cu atat creste mentenanta la fuzete si rulmentii din fuzete, si isi pierde din aspect, devine ceva ce nu e..
0

#5298 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 December 2014 - 06:18 PM

Prefer sa schimb rulmentii in loc sa o pun inapoi pe roti tot timpul. Cat despre masinuta in sine, dupa ce am luat-o de la tine, i-am pus in plus doar ambreiajul acela ceramic
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#5299 Useril este offline   hassel 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2464
  • Inregistrat: 02-February 12
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Cars, cars, cars, any type ....

Postat 01 December 2014 - 06:35 PM

eu am avut acu mult timp latita dracia, si toti ma impungeati , acum ce faceti? latiti ca doar na ... nu e bine :)) ! roti de 5sc hexuri de 24 facute, si lungirea sasiului, asta era planul meu, dar in timp m-am linistit, in parte ca o coaja de 5sc costa cat un savage, in parte ca imi era lene. tabla de lungire o am si acum, numai savy a plecat.

Imagine atasata: 1146485_579162512142333_506673154_n.jpg

Imagine atasata: 1097039_583322611726323_1841712282_o.jpg

Remember?

Aceasta postare a fost editata de hassel: 01 December 2014 - 06:39 PM


BAJA
5SC 30cc gas

Hobbytech str8 rally electric conversion

0

#5300 Useril este offline   Mr.Catalin 

  • fan HPI!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 708
  • Inregistrat: 25-August 14
  • Gender:Male

Postat 01 December 2014 - 06:38 PM

Hi turba, stai jos, ai 4.
Care aveti un motor 775 la 14.4/18v de bormasina, whatever, numa k marime si voltaj ma intereseaza, de unde privine no me enteresa....

Aceasta postare a fost editata de Mr.Catalin: 01 December 2014 - 06:39 PM

0

#5301 Useril este offline   hassel 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2464
  • Inregistrat: 02-February 12
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Cars, cars, cars, any type ....

Postat 01 December 2014 - 06:51 PM

Si asa ar trebui sa arate la sfarsitul reprizei un savage satisfacut!

Imagine atasata: 1375153_602998706425380_1543770203_n.jpg


si carcasa, ca doar e salbatic

Imagine atasata: 556554_602998709758713_213783100_n.jpg


BAJA
5SC 30cc gas

Hobbytech str8 rally electric conversion

0

#5302 Useril este offline   master 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 816
  • Inregistrat: 03-September 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:interior design, pictura murala si de sevalet, ilustratie de carte, machete si modelism.

Postat 01 December 2014 - 07:07 PM

Acum fiecare face ce crede de cuviinta cu modelul din dotare. Merituos este faptul ca unii se gândesc la diverse soluții, upgrade-uri, modificări de prezenta sau substanță.
Bineînțeles, ca in orice experiment exista niste limite intre care poți jongla. Toate componentele si subansamblurile sunt gândite sa reziste clar pana la un punct.
Vis a vis de modelul ideal, acesta nu cred ca exista, dar asta nu ne împiedica sa ni-l dorim si sa ne apropiem de ideal cu fiecare mica modificare.
Cat despre rulmenți, fuzete, capete de planetara....oricum acestea sunt piese care daca te tine buzunarul le schimbi, daca nu, mai tragi de ele așa cum poți.....cert este ca pentru majoritatea un "rahat" de rulument " din ăsta de răsnită sau mixer" este nu scump, imens de scump la 8 lei....
Si cați trebuie sa schimbi?
Pai vreo 16 de un fel, vreo 4 de alt fel, cam pe la 20 de rulmenți....
Du-te frate de aici cu "jucăria" ta că-i scumpa, nu am pe ce da banii?
Cam asta este mentalitatea majorității......s-au cam împuținat oamenii cu hobby-uri, majoritatea daca au copii, tableta sau telefonul este suficient, ceilalți mai tineri prefera țoale, pubb-uri si ceasurile de firma, de pe urma cărora capătă ticul scuturării încheieturii.....si tot așa
Revenind la subiect
Tare si îndrăzneață modificarea ta, dar pe electric nu cred ca a-si folosi-o. Oricum unghiul de cădere al roților îți favorizează stabilitatea, dar îți va manca pe interior anvelope!e. Ba mai mult inserțiile de burete din interior se vor macină inegal.
Pe nitro sau benzina, merita indiscutabil pentru ca randamentul nu este afectat decisiv, dar pe electric am dubii vis a vis de durata de joaca.
Cel mai bine mi-am dat seama de forța de frecare si rezistenta la inaintare, atunci când pe un E Savage (il știe roata lumea) am montat roti de Savage XL modelul Terrapin. Cu baterii de top Plazma de la HPI, abia se mișca de parca era o banala mașinuță pentru copii din raionul supermarketului.
Un exemplu perfect care mi-a demonstrat ca asocierea diametrului anvelopei, corelata cu lățimea ei este decisiv in comportamentul modelului. Este destul de ușor sa nimerești algoritmul optim, dar trebuie avut in vedere permanent ca acest model are niste limitari
In tara asta prost facuta,
Rahatii-is sefi in loc sa puta
Iar oamenii adevarati sunt sufocati de-acesti rahati....
0

#5303 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 December 2014 - 07:08 PM

Vezi postareahassel, la 01 December 2014 - 06:35 PM, a spus:

eu am avut acu mult timp latita dracia, si toti ma impungeati , acum ce faceti? latiti ca doar na ... nu e bine :)) ! roti de 5sc hexuri de 24 facute, si lungirea sasiului, asta era planul meu, dar in timp m-am linistit, in parte ca o coaja de 5sc costa cat un savage, in parte ca imi era lene. tabla de lungire o am si acum, numai savy a plecat.




Inseamna ca n-au vazut proiectul meu Mad Force, latita cu 8 si lungita cu 15 cm :)

Aceasta postare a fost editata de Tzicul: 01 December 2014 - 07:09 PM

Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#5304 Useril este offline   Mr.Catalin 

  • fan HPI!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 708
  • Inregistrat: 25-August 14
  • Gender:Male

Postat 01 December 2014 - 07:10 PM

Faina coaja mai aveam.
0

#5305 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 December 2014 - 07:15 PM

Master, iti dau dreptate. Totusi, avand in vedere ca merg pe suprafete moi si fara mare aderenta (iarba si drum pietruit), uzura cauciucurilor este minima. Tine cont ca in sapte ani nu am schimbat niciunul. Iar la unghiul de cadere nu prea m-am uitat, intr-adevar sunt inclinate rotile, dar asta conteaza mai mult pe asfalt. Iar pe asfalt nu cred ca are mai mult de cinci minute, adunate toate.
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#5306 Useril este offline   master 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 816
  • Inregistrat: 03-September 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:interior design, pictura murala si de sevalet, ilustratie de carte, machete si modelism.

Postat 01 December 2014 - 07:17 PM

Vezi postareaMr.Catalin, la 01 December 2014 - 06:38 PM, a spus:

Hi turba, stai jos, ai 4.
Care aveti un motor 775 la 14.4/18v de bormasina, whatever, numa k marime si voltaj ma intereseaza, de unde privine no me enteresa....

Poti achiziționa unul la parametrii ăștia de la un service Bosch. Eu am o astfel de șurubelniță electrica care lucrează la o tensiune de 14,4 volti are cuplu foarte mare, o ajuta ce-i drept si ambreiajul șurubelniței, dar este asemănător motorului DeWalt.
In tara asta prost facuta,
Rahatii-is sefi in loc sa puta
Iar oamenii adevarati sunt sufocati de-acesti rahati....
0

#5307 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 December 2014 - 07:26 PM

http://www.okazii.ro...una--a166739262

Mai bine iei un second hand cu totul, iesi mai ieftin. Problema la porcariile astea de 100 de lei e acumulatorul, nu motorul. Cauta pe site-urile dedicate bormasini/surubelnite, sau du-te in Obor, la sina, nu se poate sa nu gasesti

Aceasta postare a fost editata de Tzicul: 01 December 2014 - 07:27 PM

Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#5308 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2111
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 December 2014 - 07:29 PM

Ups, esti din Iasi, n-ai Obor si n-ai sina! :lol:
Dar trebuie sa ai o piata de second hand pe undeva, e ditamai orasul

Aceasta postare a fost editata de Tzicul: 01 December 2014 - 07:30 PM

Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Imagine postata
0

#5309 Useril este offline   Mr.Catalin 

  • fan HPI!
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 708
  • Inregistrat: 25-August 14
  • Gender:Male

Postat 01 December 2014 - 07:31 PM

Vezi postareaTzicul, la 01 December 2014 - 07:26 PM, a spus:

http://www.okazii.ro...una--a166739262

Mai bine iei un second hand cu totul, iesi mai ieftin. Problema la porcariile astea de 100 de lei e acumulatorul, nu motorul. Cauta pe site-urile dedicate bormasini/surubelnite, sau du-te in Obor, la sina, nu se poate sa nu gasesti

Doar motorul ma intereseaza.
Majoritatea bormasinelor astea ieftine nu au 775 ci 550.
Sunt din iasi, nu am obor.
Ma tot trezesc de vreo luna cu noaptea in cap si cotrobai prin talcioc, dar fara succes. :(
0

#5310 Useril este offline   hassel 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2464
  • Inregistrat: 02-February 12
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Cars, cars, cars, any type ....

Postat 01 December 2014 - 07:33 PM

Unghiul de cadere al rotilor se remediaza cu 2 rotiri de cheie la bratele superioare, daca sunt reglabile. Legat de durata de viata a bateriilor... cand ai acelasi tip de roti, dar ruleza la o distanta mai mare, n nu vad ce ar influenta durata de viata a bateriilor. E-savage e un automodel entry level, nu poti pune roti de savage xl care e dublu ca marime si are un motor de 5 ori mai puternic, comparativ, si sa te astepti sa ruleze la fel ca si cu rotile de marimea unor roti de monster truck 1:10. Experimente si incercari poate face oricine, pana la urma asta e baza, hobby si diversificare, nu suntem intr-o competitie.

cat despre a rula mai bine .... uite un video legat de rulat ...



BAJA
5SC 30cc gas

Hobbytech str8 rally electric conversion

0

Arata acest topic


  • 201 Pagini +
  • « Prima
  • 175
  • 176
  • 177
  • 178
  • 179
  • Ultima »


Raspuns rapid

  

20 useri citesc topicul
0 membri, 20 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu