HPI Savage Monster Truck Discutii,probleme,rezolvari,tips and tricks
#5161
Postat 24 September 2014 - 09:47 PM
Aveti idee cam cum as putea face backport la chestia asta pe cutia de XL???
@mr.catalin tu erai expert pe cutii automate de Savvy.
RCPowers home-made F35v2, RCPowers home-made F18V3, RCPowers home-made F35V3
HobbyKing SK450 Dead-Cat
#5162
Postat 25 September 2014 - 07:16 AM
Tzicul, la 24 September 2014 - 09:16 PM, a spus:
Cum am zis acum multe post-uri in urma si cum a zis si poznasul ALA E MOTOR "RESTILIZAT",obtinut dintr-un motor de nitro facut sa mearga pe gaz.....nu-mi place arhitectura aia de motor si nu-mi va placea nimic la masina aia decat aspectul destul de scale si transmisia ,in rest prafffff......
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
#5163
Postat 25 September 2014 - 03:43 PM
Ziceti-mi care stie daca pot sa pun un motor mamba monster de 2200kv 6 poli pe un esc castle mamba max pro
O sa il leg numai pe 4 S,desi esc -ul duce 6 S ,dar e prea mic pt motorul asta.
Combo-ul o sa fie pus pe un savage flux
Aceasta postare a fost editata de maneta: 25 September 2014 - 03:45 PM
team durango desc410
savage flux
vorza flux
Tel. 0748382727
#5165
Postat 25 September 2014 - 04:21 PM
Ma gandeam ca de aceea ...ca ar avea 6 poli
Oricum pe 4 S ar trebui totusi sa mearga lejer ....zic eu
team durango desc410
savage flux
vorza flux
Tel. 0748382727
#5166
Postat 25 September 2014 - 08:18 PM
maneta, la 25 September 2014 - 04:21 PM, a spus:
Ma gandeam ca de aceea ...ca ar avea 6 poli
Oricum pe 4 S ar trebui totusi sa mearga lejer ....zic eu
nu are 6 poli.. are 4.
s-a ars pt ca curentul maxim sustinut este umflat..
la mine turnigy ala de 120A 4s sc a mers foarte bine cu cutia standard a savage-ului flux, dar m-a mancat in dos si am blocat treapta 2 si am probat pe asfalt.
aderenta crescuta + raportul de demultiplicare scazut au dus la cresterea consumului peste varful maxim suportat..
la MMM cu firmware de CC si nu cu cel ce vine pe BLUR de la HPI nici nu porneste ventilatoru cu acelasi motor si fiind ultima versiune de firmware, CC a rezolvat problema coging-ului si are un start lin.
#5169
Postat 30 September 2014 - 07:27 PM
Aceasta postare a fost editata de Tzicul: 30 September 2014 - 07:29 PM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#5171
Postat 30 September 2014 - 08:18 PM
Aceasta postare a fost editata de Tzicul: 30 September 2014 - 08:18 PM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#5172
Postat 30 September 2014 - 08:22 PM
Fisiere atasate
-
F4.6 V1.pdf (175.31K)
Number of downloads: 53 -
F4.6 V2.pdf (294.84K)
Number of downloads: 44
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#5174
Postat 01 October 2014 - 04:07 PM
executivul, la 24 September 2014 - 09:47 PM, a spus:
Aveti idee cam cum as putea face backport la chestia asta pe cutia de XL???
@mr.catalin tu erai expert pe cutii automate de Savvy.
Cutia de xl octane e numai pt octane.. a fost gandita doar pt acest model. Nu am studiat manualul sa vad daca e posibil sa adaptezi pinioanele la xl nitro. Daca e stoc xl-ul tau ar trebui sa schimbe dupa setarile din manual.. la mine nu achimba.. si am dat afara arcurile ce tin gherutele de la ambreajul centrifugal, l-am intins un pic si a inceput sa lucrezeze..dupa cum am mai zis: la nitro ai mereu ceva de mesterit. Bafta.
#5175
Postat 01 October 2014 - 04:51 PM
Mr.Catalin, la 01 October 2014 - 04:02 PM, a spus:
Bineinteles ca foloseste!! Daca te uiti atent, o sa vezi ca ai de ales intre doua variante dupa backplate, A si B, una cu pull, alta cu roto. Si pull-ul il aveam deja
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#5176
Postat 01 October 2014 - 05:29 PM
Mr.Catalin, la 01 October 2014 - 04:07 PM, a spus:
Inseamna ca la tine erau slabite arcurile, deci schimba prea repede si nu apucai sa observi. Poate fi si la mine asta.
M-am documentat cu cutia de Octane si nu merge pe nitro, rapoartele sunt prea diferite, doar sa schimb si pinon/spur sa compensez, dar ma las pagubas din cauza costurilor, mai ieftin iau alta carcasa de cutie cand omor gaurile de la suruburi de la atata desfacut.
Si daca nu va place sa mesteriti, treceti pe electrice, daca si la alea vi se pare prea mult de mesterit treceti pe: Asta + Sim = am rupt planetara, apasam R :clapping:
RCPowers home-made F35v2, RCPowers home-made F18V3, RCPowers home-made F35V3
HobbyKing SK450 Dead-Cat
#5178
Postat 01 October 2014 - 06:07 PM
executivul, la 01 October 2014 - 05:29 PM, a spus:
M-am documentat cu cutia de Octane si nu merge pe nitro, rapoartele sunt prea diferite, doar sa schimb si pinon/spur sa compensez, dar ma las pagubas din cauza costurilor, mai ieftin iau alta carcasa de cutie cand omor gaurile de la suruburi de la atata desfacut.
Si daca nu va place sa mesteriti, treceti pe electrice, daca si la alea vi se pare prea mult de mesterit treceti pe: Asta + Sim = am rupt planetara, apasam R :clapping:
Nu erau slabite, din contra.. au fost prea stranse si dupa ani si ani a ramas comprimat arcu.. a trebuit sa desfac si sa trag/intind arcu ca sa isi faca treaba.
Acuma nu conteaza ce ai, electrica/nitro/benzina daca nu ai unde si cu cine tot in debara/balcon/dulap or sa stea.
#5180
Postat 01 October 2014 - 06:13 PM
executivul, la 01 October 2014 - 05:29 PM, a spus:
M-am documentat cu cutia de Octane si nu merge pe nitro, rapoartele sunt prea diferite, doar sa schimb si pinon/spur sa compensez, dar ma las pagubas din cauza costurilor, mai ieftin iau alta carcasa de cutie cand omor gaurile de la suruburi de la atata desfacut.
Si daca nu va place sa mesteriti, treceti pe electrice, daca si la alea vi se pare prea mult de mesterit treceti pe: Asta + Sim = am rupt planetara, apasam R :clapping:
Summit-ul l-ai mai scos ?
#5181
Postat 01 October 2014 - 06:30 PM
Mr.Catalin, la 01 October 2014 - 06:11 PM, a spus:
Eu ziceam de pull ca foloseste! N-am auzit inca de vreun roto sa aibe rulment unisens :)
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#5184
Postat 01 October 2014 - 09:23 PM
Mr.Catalin, la 01 October 2014 - 06:13 PM, a spus:
L-am mai scos de vreo 2 ori, dar acuma sunt in faza "chef de mesterit" :p
Pe Summit urmeaza sa pun un sistem FPV si mai vedem atunci ce si cum.
RCPowers home-made F35v2, RCPowers home-made F18V3, RCPowers home-made F35V3
HobbyKing SK450 Dead-Cat
#5185
Postat 05 October 2014 - 07:11 PM
Cum? Am deschis o sticla proaspata de nitro, pana acum foloseam ce mai aveam in cea veche de 1 an si ceva in care ramasese vre-un litru.
Am papat 1L din sticla noua, l-am reglat, am tunat si toba, si sta in 100-105 la inceput si se duce spre 110-115 dupa jumatatea rezervorului. Vad ca problema de HTL (half tank lean) e accentuata de toba Buku, poate din cauza ca back pressure la toba asta e mai mic (asa zice in manualul ei).
Morala: Nitro nu-i ca vinul, areti-l cat e proaspat!
RCPowers home-made F35v2, RCPowers home-made F18V3, RCPowers home-made F35V3
HobbyKing SK450 Dead-Cat
#5186
Postat 05 October 2014 - 08:00 PM
executivul, la 05 October 2014 - 07:11 PM, a spus:
totul depinde de modul si locul unde iti pastrezi nitro si cu cat are mai putin aer in bidon cu atat mai bine..
executivul, la 05 October 2014 - 07:11 PM, a spus:
e si normal k la 10/15 grade temperatura aerului, sa coboare si temperatura de lucru a motorului, nu crezi ?
Aceasta postare a fost editata de Mr.Catalin: 05 October 2014 - 08:00 PM
#5187
Postat 05 October 2014 - 08:12 PM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#5189
Postat 05 October 2014 - 09:20 PM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
#5190
Postat 05 October 2014 - 09:33 PM
cumpara unu nou ca nu e mult, vreo 25$ cu tot cu transport.
http://www.ebay.com/...3-/371154178003
Aceasta postare a fost editata de Mr.Catalin: 05 October 2014 - 09:36 PM